Na dnešní aprílovské vlně se neveze jen MobilMania, ale také některé firmy, v tomto případě Telefónica. Jsem rád, že i tam se najdou lidé se smyslem pro humor a co víc, najdou se i tací, kteří dovolí vypustit na veřejnost tiskovou zprávu, jako dnes operátor vypustil. Nebudu do ní zasahovat, tady ji máte v plné kráse.
Tisková zpráva společnosti Telefónica Czech Republic
Telefónica od 1. dubna 2013 zpoplatňuje služby tiskového centra
V rámci pokračující restrukturalizace celé společnosti Telefónica musí každý její útvar prokázat svou potřebnost a hodnotu. Aby tiskové oddělení mohlo i nadále fungovat, rozhodla se Telefónica jeho služby zpoplatnit.
"Pro zájemce o zodpovězení novinářských dotazů máme k dispozici celou škálu platebních kanálů," říká tiskový mluvčí společnosti Telefónica Hany Farghali. "Novináři si mohou vybrat, zda za služby tiskového centra budou platit prostřednictvím předplacené karty, či se rozhodnou pro jeden z výhodných tarifů s volnými minutami," doplňuje Farghali. Tarify tiskového oddělení jsou přehledně rozděleny podle objemu a kvality poskytovaných informací.
Ceník tarifů tiskového oddělení společnosti Telefónica
Tarif "No Comment" | Též přezdívaný "O2 Němá barikáda". Základní tarif pro nenáročné novináře. Cena: 50,- Kč měsíčně |
Tarif "Nemáme čas" | Tarif vhodný především pro novináře z týdeníků, který nepotřebují okamžitou reakci. Obsahuje 50 volných jednotek měsíčně. Mezi volné jednotky se počítají i položené telefony a odpovědi poskytnuté po uzávěrce. Cena: 150,- Kč měsíčně |
Tarif "Mlžíme" | Nejžádanější tarif vhodný pro všechny typy médií. Obsahuje 100 volných jednotek především v podobě neurčitých termínů a vyhýbavých odpovědí. Cena: 750,- Kč měsíčně. |
Tarif "Mluvčí na drátě" | Tarif pro novináře, kteří si rádi povídají. Nabízí 500 volných minut s Hanym Farghalim za 5 000,- Kč měsíčně. |
Tarif "Únik informací" | Exkluzivní tarif pro investigativní reportéry. Cena: 50 000,- Kč za jednu tajnou zprávu. Platba pouze v hotovosti v malých neoznačených bankovkách či na účet ve švýcarské bance. |
Pozn. Nezodpovězené dotazy se do dalšího zúčtovacího období (příští uzávěrky) nepřevádějí
Vedle základních tarifů nabízí tiskové centrum také dva akční balíčky. Obsahují výhodné nabídky pro televizní štáby a pro finanční analytiky.
Ceník doplňkových balíčků tiskového oddělení společnosti Telefónica
Balíček "Nejsme na prodej" | Zvýhodněná nabídka pro finanční analytiky. Obsahuje 10 reakcí na spekulace o prodeji firmy za 200,- Kč měsíčně |
Balíček "Mluvící hlava" | Výhodná nabídka pro televizní štáby. Za 700,- Kč měsíčně nabízí 15 vystoupení členů tiskového oddělení na kameru. Všechna vyjádření jsou speciálně upravena tak, aby z nich bylo kdekoli možné vystřihnout třívteřinový záběr do večerního zpravodajství. |
Pro novináře, kteří si žádný balíček nevyberou, platí základní sazba 19,- Kč za minutu hovoru se členy tiskového oddělení. O víkendu se na sazbu vztahuje stoprocentní přirážka.