Tesco Mobile hlásí 100 tisíc zákazníků a chce dále růst

Virtuální operátor Tesco Mobile hlásí pokoření hranice 100 tisíc zákazníků. Po Bleskmobilu vydavatelství Ringier (300 tisíc klientů v listopadu 2013) a Mobil.cz vydavatelství Mafra (100 tisíc klientů v únoru 2014) je Tesco Mobile třetím největším virtuálem na českém trhu a hodlá dále růst.

Operátor si pochvaluje novou marketingovou kampaň, ve které prezentuje běžné každodenní situace svých zákazníků. „Denní prodeje se i díky efektivní a cílené komunikaci během prvních dvou týdnů dosud probíhající kampaně zpětinásobily. Naším cílem je dosáhnout do května 130 tisíc klientů,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile.

Klepněte pro větší obrázek

Tesco Mobile nabízí zatím jediný předplacený tarif, v rámci nějž platí ceníkové sazby 2,50 Kč za minutu hovoru a 1,50 Kč za SMS zprávu. Pokud je ovšem zákazník držitelem věrnostní karty Tesco Clubcard a dobíjí alespoň jednou měsíčně, získá při dobití zdarma stejný objem kreditu navíc, a tak se prakticky dostává na poloviční sazby. Pro majitele Tesco Clubcard jsou navíc hovory i SMS ve vlastní síti zdarma.

Třetí největší český virtuál podle počtu zákazníků funguje na tuzemském trhu od května 2013. Využívá infrastrukturu O2. SIM karty prodává v obchodech Tesco a Žabka, a také ve vlastním e-shopu.

Diskuze (47) Další článek: ČTÚ: operátoři porušili zákon, nechte si vrátit pokutu

Témata článku: , , Tisíc, MOBI, Největší virtuálem, Nová kampaň, Tesco, Růst, Mobil, , T - Mobil, Marketingový ředitel, Zákaz, Tesco Mobil, Zak, T Mobil, Tesco Clubcard, Pokoření, Tis, Žabka