Chytré hodinky jsou segment elektroniky, který zažívá svou růstovou fázi. Tohoto typu nositelného příslušenství se v prvním čtvrtletí 2016 prodalo zhruba 3× více než ve stejném období loni. Lídrem trhu zůstává s 52 % prodaných kusů Apple, i když proti předešlému kvartálu se jeho zastoupení zmenšilo. Vyplývá to ze čtvrtletní studie společnosti Strategy Analytics.
Distribuce a tržní podíl výrobců chytrých hodinek 1Q16 (data: Strategy Analytics):
V lednu až březnu letošního roku se celosvětově distribuovalo 4,2 milionu kusů chytrých hodinek. Proti prodejně exponovanému vánočnímu čtvrtletí je to zhruba poloviční objem. Kromě Apple Watch mají zákazníci největší zájem o chytré hodinky Samsungu na platformě Tizen a také o hodinky s Android Wear, které produkuje hned několik výrobců. Chytré hodinky si nejčastěji pořizují zákazníci v Severní Americe, Evropě a na vyspělých asijských trzích.