Twist Bonus: každá pátá textovka zdarma

Diskuze čtenářů k článku

xxx  |  02. 09. 2004 15:25

Moc vas prosim, abyste "volne" minuty nazyvali predplacene minuty. Neni na nich vubec nic volneho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PX_R  |  01. 09. 2004 19:21

... tech proti uz tady bylo dost
... mozna se pletu, ale pokud vim tak T-Mobile je v ČR jedinej operator, kterej ma pro predplacenky vubec nejakej vernostni program


... tim mu nechcu nadrzovat ... myslim ze kazdymu cloveku sedi jinej tarif a jinej operator... vsichni tri maji neco do sebe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  01. 09. 2004 19:47

No, to se pochopitelne mylis! Ostatni operatori maji take vernostni programy (ktere ovsem za neco stoji a nejedna se pouze o reklamu jako u TMO). Ze jsi nikdy neslysel treba o GO bodech u ET,to asi jen dokazuje. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  01. 09. 2004 18:00

Zdarma neni zadna SMS. A kdyz uz bych chtel mit zajimavy nadpis, tak bych napsal "kazda ctvrta textovka zdarma", protoze za 4 SMS zaplatite nyni totez, jako kdysi za 3 SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. van B.  |  01. 09. 2004 17:31

Absolutní blbost. Pořád dobíjet, něco sledovat, hlídat apod. Kdo na to má čas kvůli pár halířům? Obvzláště výhodné je to u tarifu Twist Standard, kde za 5 sms zaplatím 13,60 Kč !!!


Já když posílám sms s tarifem Odepiš, tak mě stojí 5 sms 9,- kč nebo z Řekni mi mě stojí 5 sms 6,- Kč. Což je levnější o 33% (u Odepiš) než sms od T-mobile po slevě respektive o 55% (u Řekni mi) než sms od T-mobile po slevě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  01. 09. 2004 13:44

Tady je aspon videt, co si firmy mysli o svych zakaznicich. Misto aby si u nich udrzovaly dobrou povest, snazi se je co nejvic oblbnout a vyzdimat. Vzkaz pro marketingove oddeleni: s takovym bonusem se muzete jit bodnout! Nemate na premie, co?


Nechapu, ze firma, ktera ma ciste miliardove zisky, neni schopna cast trzeb misto na reklamu dat zpet svym zakaznikum. Ani by to nemuseli nijak propagovat, urcite by se to rozkriklo samo. Napr. kdyby snizili veskere minutove sazby (vcetne volnych minut) o 1Kc. To by urcite byla bomba, ktera by potesila vsechny klienty a o ktere by navic vsechna media informovala "zadarmo".


PS: Kdy uz zacne opravdova cenova revoluce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 09. 2004 14:40

Kdy? No nikdy! Ty bys ses taky dobrovolne nevzdal casti sveho platu, i kdyz ostatni treba berou min.


Tohle vyresi jen konkurence, ale ta taky chce co nejvyssi zisky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  02. 09. 2004 14:45

Jenze snizeni ceny ma za nasledek narust zakazniku a zvyseni trzeb. Priklad: originalni CD za 700Kc si koupi 1.000 lidi. Protoze je to nehorazna cena, dalsich 49.000 lidi si to vypali za cca 50Kc. Trzby jsou 700.000, zisk 500.000. Kdyby se stejne originalni CD prodavalo za 140Kc, koupi si ho 40.000 lidi a 10.000 lidi si to vypali za cca 50Kc. Trzby 5.200.000Kc, zisk 2.600.000Kc. U operatora by se jednalo o presun zakazniku od jinych operatoru. (Nekoupim si neco za 700Kc, kdyz jinde to same stoji 140Kc.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  02. 09. 2004 15:03

A ted si predstavte, kdyby prisel nejaky operator s (ne akcni, ale stalou) nabidkou volani za 3,50Kc kamkoliv a kdykoliv, bez mesicniho pausalu nebo s pausalem napr. 350Kc (100min inkl.). Bylo by mi uplne jedno, zda je to Eurotel, T-mobile ci Oskar. Nevahal bych ani minutu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  02. 09. 2004 15:17

PS: Kdyz bylo volani za 1Kc o vikendu, provolal jsem za mesic 2x vic penez, protoze jsem vedel, ze volam levne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  01. 09. 2004 12:34

Tak opet akce na nic! Opravdu, o par haliru levnejsi SMS a jeste k tomu jen do T-Mobilu???Na tohle mam taky t-zones!Vikendove volani bylo skutecne 100%-ně lepší! Ale jednu vyhodu to ma (pro me). Uz se nemusim starat o to,jestli jsem dobil vcas a za pozadovanou castku-NA TENTO BONUS TOTIZ KASLU!!!


To Jakub: Taky jsem nedavno zjistil, ze si T-Mobile uctuje za dorucenky u MMS.Neveril jsem vlastnim ocim ani usim... Už malinko přeháněj! Meli by tedy spravne uvadet cenu 10,60Kč za MMS. Nevi někdo, jestli 70hal za doručenku je uz od zacatku,nebo to je zase nejaka "zlodejska novinka" posledni doby (to jen tak pro zajimavost).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
walker  |  01. 09. 2004 13:00

jistě že není. Kdybych měl trochu parodovat t-debilí reklamu, tak si tento operátor zákazníka navenek hýčká a pak vtichosti kasíruje. Co na to Sdružení na ochranu spotřebitelů? Ono jde v tomto případě o haléře, ale v součtu si nakradou pěkně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  01. 09. 2004 13:13

Ze se za dorucenku (jen u MMS) plati uvadel T-Mobile uz pri predstaveni sluzby MMS, je to tedy celou dobu.


Neni pravda ze by mel uvadet cenu MMS vyssi, ta dorucenka je predce volitelna.


Pres vse vyse uvedene s uctovanim take nesouhlasim, povazuji to za naprosty nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  01. 09. 2004 14:36

No, malinko musim oponovat. Cena je vzdy uvadena jen jako samotna MMS (10Kc).Nikde neni vyrazneji uvedeno,ze cena dorucenky je zpoplatnena take.Jako zakaznik i ostatnich operatoru,vcetne nekterych zahranicnich (mam celkem solidni sbirku SIMek  ) jsem zvykly na urcite standardy v systemu uctovani (jako napr, ze se neuctuje kazde zazvoneni jak psal Jakub,ze se nezpoplatnuje logovani do site pri zapnutí a vypnutí tel..., jsem take vychazel z toho, ze se nezpoplatnuje i uctovani dorucenek (coz je normalni napr. i u "draheho" ET, ale i vsude jinde).Kdyz si necham poslat konfiguracni SMS (pro nastaveni sluzeb MMS) z portalu Siemensu nebo Nokie,je tam uz prednastaveno Repotry-ZAPNUTO. Trvalo mi nejakej cas, nez jsem si vsimnul, ze MMS me u TMO stoji 10,60Kc a jeste delsi cas mi trvalo, nez jsem prisel na to,ze to je dorucenkama (na infolince se divili,ze to neni mozny, ze mam MMS za 10,60Kc,ze MMS proste stoji 9,99Kc, predali to nekam nejakejm technikum atd... Az asi na 3 zavolani mi slecna po nekolika minutach "reseni" rekla, "a jestli nahodou nemate aktivni dorucenky...".Tohle vsechno (stejne jako zakladni cena MMS) mi pripada od TMO velmi neseriozni az trapne!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
previt  |  01. 09. 2004 12:33

zase "vyhody pro twistaky" alespon nejake i kdyz mozna sporne ja mam tarif od roku 1997 (tenkrat se opravdu honil signal   ) a moc vyhod jsem za ty roky od operatora nedostal  (trapne vernostni body - za celou dobu jsem nastradal na BTmodul   ) a volani zas tak vyhodne proti predplacenkam neni i kdyz proste volam jak chci a nezajima me nejaky "kredit"


jsem tady ( tarif + t-mobil) snad jen z lenosti neco menit hlavne ne cislo a asi to je proc operator kasle na "verne" protoze vi ze mu stejne neutecou (kecy jak jiny operator vam zaplati i tisk vizitek ( faktur,apd..) s novym cislem, nikdy nenahradi treba ztratu byt i 10 procent zakazniku kteri se nedovolaji na stare cislo a to nemluvim o pratelich )


ps mel by si nas operator vic hyckat aspon bych na nej nemusel nadavat a mohl byt hrdy ze mam jeho tarif ( urcita forma image )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  01. 09. 2004 11:26


  • víte, jak stanovují ceny občané z východu na českých tržnicích? Napíšou cenu 1000 Kč, tu škrknou a vedle napíšou 900Kč. Češi mají slevy rádi a nic na tom, že v jiném obchodě to stojí třeba 850 Kč. Jen, když nemusí nikam daleko chodit a mají z toho dobrý pocit, že ušetřili.

  • pokud bych chtěl operátor opravdu odměňovat stálé zákazníky, tak stanoví mnohem lákavější bonusy (a klidně i přísnější podmínky pro jejich čerpání). Co takhle hodina o každém víkendu zdarma (do vlastní sítě) pro karty starší 5-ti let po dobití 250 Kč?

  • Akce každá 5. sms zdarma není nic jiného, než uznání, že mám přemrštěné ceny a je snahou trochu oživit provoz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 09. 2004 13:07

K bodu 1: Byls někdy v jiném obchodě než v tržnici? Držels v ruce nějaký reklamní leták nějakého hypermarketu? Takto uvádějí ceny všechny velké obchody, i internetové. Doporučená/Běžná cena: 10 000 Kč, u nás 6 999 Kč. Sleva 30 %. To, že se to za 10 000 nikde neprodává, je vedlejší. Podívej se třeba na kasa.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda  |  01. 09. 2004 10:57

Pred 3 tydny jsme to ve Foru probirali a taky tam nebyl nikdo,kdo by dal prednost sleve SMS pred levnejsim volanim o vikendu. To je zase akce aby se nereklo,ze vubec nic nedelaj a ,ze na ni chytnou spoustu lidi co si poradne neprectou podminky,ma trvat az do 28.2.2005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  01. 09. 2004 10:47

Hmm, tak SUPER! SMS (jen do site TMO) bude asi o 20hal levnejsi. BOMBA! Hned zacnu psat "hlava nehlava"  Ne,ale vazne. Tenhle bonus je teda naprosto k nicemu. Vikendove volani za polovinu se s timhlem SHITEM neda absolutne porovnat.Kdyz chci nekomu psat na TMO mam preci T-Zones (jako vetsina). Na Twist Bonus jim uz kaslu (dobïjel jsem mesicne za 400Kc a skoro vse provolal nebo posilal predrazene MMS). ET GO body jsou ted zase lepsi (pro me), tak Twistku odkladam-staci mi jen na tech 20 SMS z T-Zones. P.S:A co bude za pul roku? Ze by sleva MMSky ze soucasnych trapnych 10,70Kc* na treba 9,26Kc* (ale jen do site TMO).No, uz se tesim .


* Cena MMS vcetne dorucenky. TMO si k memu uzasnemu zjisteni totiz (nehorazne) uctuje za dorucenku asi 70hal. Myslel jsem, ze dorucenky u SMS/MMS jsou beznou zalezitosti v ramci ceny (vsude na svete). Netusil jsem, ze jen u TMO CZ je to jinak.Za chvilku se u TMO mozna bude platit i za kazdy vyzvaneci ton (videl bych to tak na 18hal vč. DPH za zazvoneni).A argument by tu byl-preci boj proti prozvanecum...


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vn  |  01. 09. 2004 10:56

MMS nepouzivam, ale dorucenky u SMS ano a jsem s tim velmi spokojen. Opravdu se dorucenka plati ? Nic takoveho jsem nezaregistroval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  01. 09. 2004 18:00

U SMS určitě ne, MMS taky nepoužívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
opat  |  01. 09. 2004 10:24

Nechci keceta ale myslím že ta registrace je na čísle 4606 a ne na 4603 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SC-502  |  01. 09. 2004 13:11

Tak to kecas.  Je to na cisle 4606.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  01. 09. 2004 17:35

No, vždyť to opat říká, že je to na 4606 a ne na 4603, takže v článku je chyba.


Nebo jsem nepochopil nějaký druh humoru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaňďa  |  01. 09. 2004 10:13

Škoda, že už skončilo období "polovičního" volání o víkendu. Já píšu SMS z počítače (pravda, jen v práci), a  tak jsem více ocenila aspoň levnější telefonování. Ovšem když výhoda platí jen pro zprávy do sítě T-mobilu, je mi to víceméně pro kočku. Snad příští bonusový nápad ocením víc.


Hezký den!
J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cuba  |  01. 09. 2004 10:10

No začíná to být docela naprd, ty levné  víkendy předtím byli lepší,ale aspoň něco...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 09. 2004 10:02

Není náhodou každá pátá sleva 20 %?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  01. 09. 2004 10:10

Náhodou je. Ale autor nejspíše už neměl povinnou maturitu z matematiky..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  02. 09. 2004 00:09

Kromě toho dělá autorovi problém odlišit pojem "bonus" a "sleva".

Bonus - odešlu čtyři textovky a pak dostanu bonus 25% (to je ta pátá zdarma)

Sleva - odešlu pět textovek a dostanu slevu 20% (a opět je to pátá textovka zdarma)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  02. 09. 2004 00:26

Autor v tom není sám, kdo nechápe rozdíl mezi těmito pojmy  -  tu informaci převzal ze stránky T-Mobilu.  Avšak za strany operátora to už chápu jako klamavou reklamu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  02. 09. 2004 01:53

No, s klamavou reklamou je to v tomto případě problematické - ta slibuje zpravidla víc, než jaká je realita. Tady je to ale naopak. TMO skutečně dává slevu 25% (SMS stojí např. 1.50 místo 2.00 Kč - oveřil jsem v praxi), takže tvrzením, že každá pátá SMS je zdarma, poškozuje hlavně sám sebe, neboť v reálu je zdarma každá čtvrtá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguelito  |  01. 09. 2004 10:12

Máš čtyři se slevou 25%, tím pádem máš pátou zdarma, tzn. NEplatíš za ni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 09. 2004 10:28

Já myslím, že pošlu 5 textovek za cenu 4, tj. kdyby jedna stála korunu, zaplatím 4 Kč místo 5 Kč, což je podle mě sleva 20 %. Ale je mi to úplně jedno, protože Téčko nepoužívám. Navíc to, že to platí jen do vlastní sítě, je nechutná vychcanost (při cenách textovek u Twistu a nákladech na jednu textovku). Kdo si chce posílat levné textovky mezi sebou v rámci sítě, má Slyším Vás nebo Odepiš a nemusí čekat na nějakou almužnu od operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 09. 2004 10:41

Taky si myslím, že je to úplně jedno. Mám taky Odepiš...SMS do vlastní 0,40 Kč a do cizích za 1,80 Kč je lepší řešení...a na volání používám zase jiný tarif
To víkendové volání bylo daleko lepší....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguelito  |  01. 09. 2004 11:26

Tak ještě jednou pro blbé... pošleš 4 SMS, na každou dostaneš slevu 25%. 4x25%=100%, tudíž PÁTÁ JE ZDARMA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 09. 2004 13:00

Myslím si, že nemáš pravdu. Když pošlu 4 textovky, mám prd, platím 100 % ceny. Sleva se projeví teprve při 5. textovce, za základ je nutné brát 5 textovek, ne 4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gm  |  01. 09. 2004 14:02

posilas 4 SMS za plnou cenu a pata je zdarma, takze sleva je opravdu 20% (jak uz nekdo nahore vysvetlil)


pokud by to bylo jak pises na 4 SMS sleva 25% a pata zdarma, tak by to v sume byla sleva 40% (pokud jsem to narychlo dobre spocital


hadate se stejne o koniny, kdo hodne posila SMS, tak snad nema twist (pokud umi pocitat) a ma neco s levnejsimi SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  01. 09. 2004 13:51

to je pořád sleva 20%. Sleva 25% by byla při každé 4. zdarma, sleva 50% by byla při každé druhé zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  01. 09. 2004 17:57

Samozřejmě, že Vaše výpočty jsou vpořádku. Problém je v tom, že správná je informace, že sleva je 25%. Když pošlete 1 SMS, můžete si to ověřit. Např. v TWIST EXTRA BONUS se po odeslání SMS odečte 1.50 Kč místo 2.00 Kč.


Chybná je informace, že "je tak vlastně každá pátá SMS zdarma". Zdarma je "tak vlastně" každá čtvrtá SMS: za 6.00 Kč v TWIST EXTRA BONUS pošlu 4 SMS (4x1.50) místo 3 SMS v TWIST EXTRA (3x2.00).


Už jsem se to pokusil vysvětlit i T-mobilu e-mailem, ale zatím se mě snažili přesvědčovat, že ten blbý jsem já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  01. 09. 2004 18:08

No, a teď zase pro chytré: to je právě ten omyl. Zdrama je tak právě ta ČTVRTÁ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krack  |  01. 09. 2004 22:09

Aha, takže v TMO jsou blbci a ty jsi ten chytrý jo? Dobrý Já myslím že jsi uplně mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  01. 09. 2004 23:10

Myslím, že má Petr pravdu, pokud říká že skutečně ta SMS stojí 1,50 namísto 2Kč, pak přeci dostaneš za cenu 3SMS čtyři => ta čtvrtá je gratis. To co uvedl T-Mobile je vypočteno v případě že by ta zdarma měla být za 2KČ - zaplatíš 4x1,50 namísto 4x2 =>6 namísto 8 => takže ti zbylo na to poslat ještě jednu SMS - to je ale nesmyls takhle psát protože z titulku "Každá pátá SMS zdarma" plyne, že při zaplacení 4SMS (8Kč) dostaneš jednu zdarma => 5x1,50 ale není 8Kč nýbrž 7,50Kč , tudíž jsi stále v plusu.
Kdyby zněl titulek "Každá 4. SMS zdarma" - pak bysme došli k dobrýmu výsledku - zaplatíš 3SMS (3x2Kč) a dostaneš jednu gratis = 6Kč , když pošlelš tedy 4SMS za cenu 1,50Kč dostaneš se také k číslu 6Kč. z toho plyne že je každá 4. sms gratis - nechápu proč to napsal T-Mobile tak jak to napsal, vždyť takhle to vypadá daleko lákavěji
Doufám že jste pochopily co jsem tím chtěl říct, pro ty pomaleji chápající mám v kontaktu mail a můžu ještě jednou vysvětlit.


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  01. 09. 2004 23:38

1) Nebyl jsem to já. kdo začal s tříděním na blbé a chytré.


2) Dawe to vysvětlil za mě, takže to už nebudu opakovat. Kromě toho jsem to už vysvětloval dost podrobně o kousek výš.


3) Ne všechno, co říkají v rádiu nebo v televizi musí být pravda. Např. vloni běžel v ČT celé léto slogan "50. léto s Českou televizí". Přitom Česká (Československá) televize začala vysílat v květnu 1953, takže v roce 2003 to nebylo 50., ale už 51. léto s ČT. I když na to nejspíš dodatečně přišli, přece nevyhodí ty prachy, co do té reklamy už vrazili, a navíc nebudou přiznávat, že neumí počítat.
Totéž platí pro reklamní kampaň TMO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  02. 09. 2004 00:34

Pokud to tu bude číst někdo z redakce - nechcete z toho udělal bleskovku?   třeba "Jak to je s tou T-Matikou"


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krack  |  02. 09. 2004 08:54

1. tohle ty neřeš.
2. Hezké. Zdarma je ale každá pátá, to je prostě fakt. 1SMS je normálně za 2Kč. Pokud teď jedna stojí jen 1,50Kč, tak na každé odeslané SMS ušetřím 50h. 4x50h jsou 2Kč. Tudíž ty 4 odeslané platíš, byť se slevou, ale na pátou nedáš ani korunu, protože jsi si na ní z těch 4SMS našetřil.
3. JSI ZCELA MIMO, protože televize sice začala vysílat v roce 1953, ale bylo to vysílání ZKUŠEBNÍ! Teprve v únoru roku 1954 bylo vysílání prohlášeno za pravidelné! Tutíž ČT měla pravdu a ty jen blbě mateš lidi... tak co si o tobě pomyslet? Nejdříve si ujasni historii a potom se nauč matematiku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  02. 09. 2004 09:03

Ty jsi spíš mimo - dáš šest korun a dostaneš za ně 4 SMS namísto tří - tak kolik z nich je zadarmo?


Cao Dawe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  02. 09. 2004 09:23

Nevsprávnou logickou úvahou lze dospět prakticky k jakémukoliv výsledku.


Miroslav Horníček: Každý člověk má 2 babičky. Z toho vyplývá, že na světě je 2x víc babiček než lidí.
On to ovšem myslel jako srandu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miguelito  |  02. 09. 2004 09:37

Ano,přesně to tady předvádíš. Ale doufám že na tu pravdu nakonec přijdeš. A pokud ne,ono se na to stejně neumírá BTW s tou Českou TV jsi si pěkně naběhnul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  02. 09. 2004 09:54

Dobrá, s ČT si tedy sypu popel na hlavu. Pokud se zkušební vysílání ČT nepovažuje za vysílání, beru to zpátky.


Ale s SMS bohužel musím trvat na svém: za 6.00 Kč dříve 3 SMS, teď 4 SMS. Tak kolikátá asi byla zdarma?


Když přece jen přistoupím na logický postup kracka: po odeslání 3 SMS mám ušetřeno 1.50 Kč, takže už v této chvíli mám našetřeno na tu další (čtvrtou) SMS, protože ta SMS teď stojí 1.50 !!! a ne 2.00.


... doufám že na tu pravdu nakonec přijdeš


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  02. 09. 2004 14:17

Aby bylo jasno:


1.SMS 1.5 setrim 0.5 celkem 0.5


2.SMS 1.5 setrim 0.5 celkem 1.0


3.SMS 1.5 setrim 0.5 celkem 1.5


4.SMS 1.5 z celkem usetrenych 1.5 = zdarma


Jinymi slovy: nemusim usetrit 2.0, abych si koupil 5.SMS, protoze mi staci usetrit 1.5, abych si koupil 4.SMS.


Proste setrim 25% = 1/4 = 1 ze 4 = platim 3 ze 4 = 3/4 = 75% = kazda 4. zdarma = T-mobile je T-Debil, protoze neumi pocitat.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  02. 09. 2004 14:28

Pokud samozrejme nestihnu 4.SMS poslat v bonusovem obdobi, nasetril jsem si 1.5, ale 4.SMS uz stoji 2.0 a setrim 0.0, stejne jako i 5.SMS a kazda dalsi, takze si na dalsi SMS zdarma musim pockat az do dalsiho bonusoveho obdobi, protoze za nasetrenych 1.5 si zadnou do te doby nekoupim, tudiz neni zdarma. ))))))))))) Takze spravne reseni je, ze kazda n-ta (n>=4) SMS je zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor