U mobilů z neoficiálního dovozu může být problém s reklamací

Diskuze čtenářů k článku

Tomas  |  30. 11. 2010 16:42

Po své poslední zkušenosti nemohu s autorem článku souhlasit. Před rokem a půl jsem přestoupil k Vodafonu a koupil si dotovaný telefon Nokia E66. Po půl roce provozu mě začal telefon zlobit - občas se vypínal. Závada se projevovala čím dál častěji, až telefon v podstatě přestal fungovat. Odevzdal jsem ho prostřednictvím Vodafonu do záruční opravy, kde mi sdělili, že je prasklá základní deska (!) a že na záruku nemám nárok. Totéž mi sdělili v další opravně.
Ani v jedné mi však neprozradili, jak může taková deska prasknout (telefon není ani škrábnutý).
Takže jaká je výhoda nákupu renomované značky u oficiálního prodejce ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan  |  30. 11. 2010 08:33

Šedivky ano... proč ne, ale vždy transparentně. Když mi v Mobilplus v Liberci bez okolků a upozornění prodali mobil určený pro pacificky trh a po oficiálním updatu Nokie na mě začal mluvit čínsky. Dá se to řešit, ale nejradši bych jim vyfakturoval ty 4 hodiny co jsem sháněl postupy a zkoušel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  30. 11. 2010 11:19

no jo musí se změnit produktový kód speciálním programem, Asii už taky nekupuju, jedině šedivky pro EU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 11. 2010 03:23

To je podobné jako se zbožím z tržnice. Vždy se najde kvantum lidí, pro které je prvořadá co nejnižší cena a už nevnímají rizika s tím spojená. Bližší košile než kabát, každé zboží má svého kupce, každý svého štěstí strůjce atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  30. 11. 2010 07:12

zároveň se najde vždy kvantum lidí,co si myslí,že když jim tu cenu někdo napálí,tak dostávají nějakou kvalitu. Ne dostávají akorát předraženou věc. Přede mnou prostě nikdo neobhají, že telefon určený pro německo je o mnoho levnější,než telefon určený pro čr. Hlavně,ať nikdo neříká,že do Německa jdou telefony horší kvality. Navíc se ani nic nemusí přehrávat,protože Android má češtinu v základu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock  |  30. 11. 2010 00:30

Doporučuji stránky: tadykoupimmobil.cz Bezkonkurenční ceny,záruka,fér jednání,jakýkoliv problém ihned řeší výměnou,přehrání software+češtinu do N95 zakoupenou v GB zdarma.Objednal jsem si mobil telefonicky z GB a po příjezdu do prodejny v Ov byl pro mě připravený.Stálí zákazníci ví o čem mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  30. 11. 2010 03:25

...no my víme,že jseš jejich prodavač nebo snad dokonce někdo z majitelů ??? Tak už toho nech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stock,Londýn  |  01. 12. 2010 01:10

Co je na Tobe pokrocileho krome demence? Pisu z GB a chtel jsem jen dat typ na seriozni obchod se kterym jsem mel v CR dobre zkusenosti. Priste neplacej hlouposti a bud rad, ze tady muzes prijit lacino (mysleno bez prace) k informacim. To Tve: "no my vime" se pravdepodobne tyka jen Tveho zaprdeneho ja... Preji Ceskemu "specifickemu" trhu vice Ti podobnych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  29. 11. 2010 21:40

na e-shopu jsem si ověřil též kamennou prodejnu,posléze TAM zakoupil B7722,po dvou měsících mi zadarmo natáhli poslední verzi firmware....Nema problema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  29. 11. 2010 19:06

U článků z PR agentur může být problém s objektivitou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
h-mobil.cz  |  29. 11. 2010 18:07

Typickým příkladem kde se se mnou snažili vydrbat a jednalo se o šedý dovoz byl prodejce
h-mobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  29. 11. 2010 19:42

Další podvod je max-shop.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 11. 2010 20:43

A v čem jsou podvodníci v maxshopu? já byl vždycky spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  29. 11. 2010 21:43

Nákup v pohodě, 2x reklamace na stejný problém v pohodě, a třetí reklamace na úplně stejný problém už přijímat nechtějí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 11. 2010 22:17

Aha,já jsem právě vždy jen kupoval u nich v Liberci v krámě a nikdy nic jsem nemusel reklamovat. Jinak ale většinou nakupuju o pár metrů níž u mobilplusu ,s tím jsem nadmíru spokojen , ještě mi tam vždy nahrají nejnovější firmware zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buldoktel  |  29. 11. 2010 21:59

další podvonící (podvodník ? = na stejné adrese, co maji odlisne podminky a ruzne ceny) jsou
www.buldoktel.cz
www.globalmobil.cz
www.bombamobily.cz
www.mobilsok.cz
Dříve (5 let zpět) problém nebyl, ale nyní jsou to mobily určeny pro asijský trh (nejčastěji Hong Kong) což způsobuje častou poruchovost (cca 1 zavada každý půl rok).
!!!
Dále varuji majitelé mobilního telefonu z víše uvedených firem:
Pokud reklamujete vyškrtně te si větu o době opravy až 60 dní
A pozor co píší do záručních listů... Snaží se napsat "závada se neprojevila" nebo "pouze" prehrání firmwaru, což se snaží neuznat za závadu.
--> Závěr: NEKUPOVAT ŠEDIVKY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 11. 2010 22:25

To je špatný závěr!!! Každej,kdo si koupil šedivku si ji většinou koupi zase ,už má svůj ověřený obchod a když je spokojen ,není důvod měnit. Jsou lidi,co si každý rok ,dva kupují nový mobil a když už si takhle koupí čtvrtý mobil,tak můžou ušetřit klidně patnáct tisíc, pak ten pátý můžou hodit do kanálu a pořád jsou na tom líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
re:  |  29. 11. 2010 22:50

Souhlas, ale pokud ta sedivka vůbec vydrží rok bez poruchy, protože pak můžete počítat s reklamací minimálně 30 dní a neodbornou opravu, která má za následek např. "bordel" pod display apod. . Samozřejme záleži kus od kusu a původ šedivky. Ovšem to Vám prodejce často zatají!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  30. 11. 2010 07:20

A vám už se stalo,že by nejakej telefon nevydržel rok bez poruchy? Vždyť to jsou úplně stejný telefony,většinou ze ...zemí eu. Ale je jasný,že existují i podvodníci. Já nakupuju neustále u jednoho prodejce,takže jsem v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  29. 11. 2010 17:12

takový Apple to neresi.... jednoletou zaruku drzi na vsechny pristroje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 11. 2010 23:09

To je lez. apple v CR Dava na vsechny vyrobky zaruku 2 roky. Zacinaje mysi a konce imacem... Mam toho spoustu a u vseho zaruka 2 roky. Mimotoho to je jedn z duvodu proc je to tu trochu drazsi.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
memphisto  |  30. 11. 2010 00:23

Od kdy se v záruční lhůtě platí za opravy (viz.výměna baterie iPhone za 100$, apod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  30. 11. 2010 14:24

Mimotoho to je jedn z duvodu proc je to tu trochu drazsi.....
Tak to rozhodnění není onen důvod, 2 roky záruky jsou ze zákona

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  30. 11. 2010 14:40

To si asi nerozumime. Jde o to, ze kdyz si koupite Apple zarizeni v USA, dostanete zaruku 1 rok (popripade si muzete prikoupit delsi) U nas dostanete na uplne stejny vyrobek, samozrejme dle zakona kupovany u nejakeho resellera zaruku 2 roky. A to je pravda, ktera se neda vyvratit a pokud nekdo klika na nesouhlasim, tak lze sam sobe. Nejde o to jestli se mi to libi nebo ne, ale je to proste pravda.
Pomijim nejake sede dovozce, ktere potom jakoby berou mozna zaruku na sebe, kterou vam neuznaji. S jednim takovym obchodem jsem kratce spolupracoval v ramci pravni pomoci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 11. 2010 15:45

Tady kolega martin má pravdu.Vzhledem k tomu, že je u nás ze zákona záruční doba 2 roky, tak je jasné, že dané zboží musí být dražší.Například v USA, když chcete záruční dobu 2 roky,tak je to za příplatek cca 100,- dolarů.
Záleží samozřejmě na daném výrobku a ceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  29. 11. 2010 16:53

Proč vůbec existují šedivky ???
Proč výrobci stejný telefon vyrábějí v deseti variantách pro deset zemí?
Co s tím dělají za čachry?
Proč nemůžu dát do české záruční opravny mobil, který jsem zaplatil v jiné zemi?
Já a moji blízcí pobýváme různě v čechách, polsku a rakousku (na což snad jako evropané máme právo) ale na mobil, který by obsahoval tyto tři jazyky současně jsem narazil opravdu málokdy. Pak nastávají takové situace, že přijdu do autorizovaného servisu Nokia aby mi do mobilu nahráli aspoň češtinu a chtějí po mě 1000 kč a fakturu ze země koupě. Přitom ten mobil nemá cenu ani 500 kč.
Mimochodem, Nokie už nekupuju a kupovat nebudu, kdyby to náhodou četl pan Nokia...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  29. 11. 2010 17:23

Proč existují šedivky?
Protože ceny mobilů jsou v různých zemích různě "pokřiveny" mobilními operátory. U jiné elektroniky nemá nikdo další další takový vliv na cenu než jen výrobce. Napadají mě tak akorát satelitní přijímače kteří někteří provozovatelé (u nás UPC direct, DigiTV) nabízeli dotované.
A díky takto rozdílným cenám se některým prodejcům vyplácí kupovat telefony někde a upravovat je pro prodej na našem trhu. A právě ty úpravy (odbloky, dohrání jazyka) jsou problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomiga  |  29. 11. 2010 18:01

Nebo taky třeba proto, aby si nedočkavci mohli koupit třeba Nokii N8, která na náš trh přichází rychlostí bagra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  01. 12. 2010 06:46

To same s C7, sedivka uz je dostupna, tady bych manazery nokia shopu hnal az do bradavic, nedokazou vubec nic vyjednat, jsou to masla a kdo se jim asi vydrzi cekat x mesicu na telefon, ze ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  29. 11. 2010 16:16

Taky nechápu proč by měl být problém. Oficiálnímu zastoupení by mělo bejt jedno kde byl mobil koupenej. Jednou to prostě vyrobili tak proč by pak měliu odmítat opravu. Tenkrát sem kupoval věž v GB a při reklamaci v místní pobočce firmy nebyl jedinej problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  29. 11. 2010 16:24

Tady se mluví tvz o šedivkách, ne obecně zboží z dovozu
Oficiálnímu zastoupení by mělo bejt jedno kde byl mobil koupenej.... ...ne nemělo. Už je protože nemá s šedým prodejce žádný obchodní vztah, pokud by měl, neměl by být problém u legálního zboží.
Ty "šedivky" jsou různého původu od normální přístrojů z dovozu z Asie, přes použité, konče ne šedým, ale černým původem. A to neproclené, kradené přímo z linky , sestavené z náhradních dílů , přístroje dotované z akcí operátorů z jiných zemí atd... ...proč by stím měl oficiální servis pomáhat a legalizovat to tak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simon  |  29. 11. 2010 17:27

Co to meleš ty chytráku, šedivka neni kradenej mobil, nebo z nějaký linky je to tel. kterej neni koupenej u našeho operátora ale je bud z německa nebo z anglie atd. ale je to novej tel.s normální zárukou........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorakhal  |  29. 11. 2010 17:51

tak tak, u nás často z Polska :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  29. 11. 2010 18:20

Není ale může být. Píšu tam že šedivky je množina telefonů s různým původem. Od toho lepšího že se jedná o předprodaný telefon konče těma kradenýma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirkaho1  |  29. 11. 2010 16:25

Problemu muze byt vice. Treba nedostupnost toho zbozi pro nejaky trh (dily + zaskoleni technici pro reklamace), mensi zaruka... Ale take si myslim, ze slusna znacka by to mela akceptovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 11. 2010 15:59

Já si myslím, že jsme v EU a tak by měly reklamace zakoupené kdekoliv v EU být bez problému. A pokud to nechtějí podnikatelé dodržovat, tak to je jeden z mnoha důvodů k tomu, abychom z toho novodobého RVHP vystoupili v co nejkratší době. Tedy ještě před tím než se EURVHP samo rozpadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  29. 11. 2010 16:16

A kdo říká ,že by neměli být? Problém je u kupců ,že kupují nevědí co a nevědí kde.
-zboží je deklarované jako použité? No tak na to nejsou přeci stejná pravidla jako na nové v EU.
-eshop není z EU? No tak na to nejsou přeci stejná pravidla jako v EU
-zboží není přes oficiální zastoupení značky? Tak se to servisu je u smluvního servisu prodejce.
Servis je totiž a jako další krok reklamace a to je mezi prodejce a kupcem. Není to právní vztak kupce se servisem, ne s výrobcem (zastoupením značky).

Tohle vše tu bylo před EU a je to tu stale. Jakou ten váš výkřik má poitu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 11. 2010 16:42

Ty šedivky snad ale nejsou použité. Nebo jsou ? Tak to potom ale múže koupit opravdu jenom blbec. Já jsem psal o šedivkách které se u nás prodávají jako nové přístroje. A u těch by problém s reklamací být logicky neměl. A to jak u prodejce, tak u servisní opravny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venca  |  29. 11. 2010 16:55

No problém v opravně není tehdy, když je telefon koupený v zahraničí a je tedy v něm originální nahraný jazyk a je k němu originální záruční list.
V případě, že servis podle IMEI zjistí, že je telefon určený pro zahraniční trh a je v něm čeština ikdyž nemá být a je k němu český záruční list, pro výrobce je to podvod. Takže vůbec nemusí případnou opravu řešit za svoje peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepino  |  29. 11. 2010 17:14

čili když si do auta dám svoje autorádio když se mi origoš nelíbilo tak na reklamaci motoru nebo zadního sedadla taky pak nemám nárok? blbý příklad ale takhle to dělaj s mobilmama, jen hledaj kličky proč reklamaci neuznat... hrůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin P.  |  29. 11. 2010 18:17

Nesprávné srovnání: Připodobení "mobilu šedivky" k autu by jste pozměnil VIN a padělal technyčák to by bylo trefnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  29. 11. 2010 21:19

Spíš čiptuning nebo podobnou zhůvěřilost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Márty  |  29. 11. 2010 22:12

No...zrovna ten chip-tuning taky není vhodný příklad, protože mnohdy pomůže, obzvláště při seřízení starších TDI v octaviích...a tam skutečně pomáhá...samozřejmě se to s tím nesmí přehánět, ale např. u felicie 1,6 není problém pomocí rozumného chip-tun. a menších úprav motoru (legálních) dostat stejný výkon jako z verze kit-car ...samozřejmě vždy a všude platí pravidlo všeho s mírou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 11. 2010 18:27

Já jsem ještě neměl telefon bez možnosti výběru z asi 12 jazyků a mezi nimi vždycky byla i čeština. Kamarád si kupuje mobily v Polsku a čeština tam také vždycky je. Myslím si že tomu není jinak ani u mobilů pořízených jinde v Evropě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  29. 11. 2010 19:44

Ale třeba takové nokie pro arábii češtinu nemají... Možná že dnes už je to jinak, nechápu proč nenarvou všechny jazyky do jednoho firmwaru, přece to nemůže zabírat tolik místa :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stock,Londýn  |  30. 11. 2010 00:21

Nápodobně,mám iPhone zakoupený tady v GB a taky tam byla čeština.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xspy  |  29. 11. 2010 15:57

Pozor na ně , dražící bazarníci překupníci s věcmi z číny ! Dražší věci nakupovat jedině v kamenné prodejně a trvat na zákonem daných 24 měsících !
Obchodníky podvodníky s mikroskopickými dodatky a odmítající plnit práva zákazníka pak lynčovat na náměstí jako za středověku .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 11. 2010 16:04

Sám už jsem koupil dva telefony z šedého dovozu(2x Wave), ale prověřeného.S reklamací jsem u nich neměl nikdy problém,ba dokonce naopak.Byli velice vstřícní a reklamaci se snažili vyřešit do týdne,což se u našich oficiálních prodejců říci nedá.Samozřejmě jen musí člověk vědět, u kterého prodejce nakupovat.Tímto nákupem jsem ušetřil necelé 4.000,- a navíc jsem získal černou variantu modelu Wave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  29. 11. 2010 16:55

Dobry den, zajimalo v jakem obchode jste mobily kupoval dekuju za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 11. 2010 20:50

Digipartner.cz
Černé verze mají od rakouského Orange a šedé od německého Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walker  |  30. 11. 2010 07:35

Prošel jsem si tento web, vypadá rozhodně solidně, ale ve střední třídě mobilů (kolem 5-6 tisíc) jsem nenašel žádný, který by se od oficiální distribuce např. Vodafone lišil o více než pár stovek. u dražších mobilů to pak může být více, ale těch už není tolik. Já osobně bych tam mobily, které mě zajímají, levněji nesehnal...
Tím ale nehodnotím samotný shop, každý ať si vybere podle svého gusta, pokud je to legální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ratna  |  29. 11. 2010 16:06

Ja bych toto doplnil, že dražší věci nakupovat v ověřených obchodech, kamenná prodejna ještě není zárukou solidního prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirkaho1  |  29. 11. 2010 16:22

Pritelkyne si kupovala mobil v kamene prodejne a tak jsem se ptal jestli je to oficilani dovoz a on to tak zamluvil, ze z toho vyplynulo, ze jo. No a ted nam mobil lezi ve skrince, protoze oni udelali "odbornou" analyzu a prohlasili, ze si za to muze sama.... i fotecku k tomu dali (ne ze by to neco dokazovalo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  29. 11. 2010 15:42

Sice je to nepřímá reklama na ten váš eshop, ale je dobře, že to tu je. Spousta naivních lidí stále vybírá na internetu podle ceny a nedochází jim, že mobily se reklamují velice velice často. Heuréka je v tomto mnohem lepší než zbozi.cz , které zaspalo dobu a "zmatek" v eshopech s mobily nijak zákazníkům nevysvětluje a poznámku o dovozech neuvádí. Přitom je tak jednoduché označit vše s nižší cenou než je velkoobchodní nákup pro ČR a je to..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  29. 11. 2010 16:10

mobily reklamují velice velice často? Já od roku 1998 mám už 14-tej mobil, jedinej se mi nerozbil, jedinej sem nereklamoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 11. 2010 16:54

já nakupuju už léta u jednoho co má šedivky z Německa. V životě jsem neměl poruchu, tak že jsem reklamovat nemusel, ale kupuju to u nich v kamenym obchodě. Ale ta úspora je značná. Například sony ericsson xperia x10 za 8500kč,stejně tak i8910 a nebo galaxyS za deset.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simon  |  29. 11. 2010 17:20

Přesně tak, 10let kupuju šedivky a nikdy žádnej problém a když....tak rekl. vždy vyřízena bez problémů, no je vidět že ofi lobby začíná tlačit protože jim na ně lidi prděj , jenomže chytrej člověk si řekne at si ty předražený tel. strčej někam.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2010 20:14

já měl jen jeden problém a to s telefonem z oficiální distribuce pro čr.dodávám i tak špatný průběh reklamace.takže šedivky výborná věc.levnější telefon mám o 3000 kč.funguje skvěle.nemůžu si stěžovat.tento článek mi přijde jak reklama kupujte telefony pouze z oficiální distribuce protože lidi raději jdou tam kde to je levnější což ofic.distribuce není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  29. 11. 2010 18:03

Musim říct taky mam štěstí - mobil sem nereklamoval snad nikdy. Navic když sem ho už nějakym zpusobem rozbil tak sem ho zahodil a koupil nový, ale zas nadruhou stranu radši kupuju s jistotu se zaručakem pro ČR kdyby nahodou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dawidov  |  29. 11. 2010 18:21

Mám tentýž názor,měl jsem jich osobně od roku 1997 asi tak 50ks a opravdu vážnou reklamaci jsem ještě neřešil.Už delší dobu řeším kupování telefonu které se sem nedovážejí a nebo jsou dražší,jedná se opravdu jen o solidní firmy,Siemens,Alcatel s tím jsem byl mooc spokojen,ale to už je 10 let,Sony,Sonyericsson,Samsung a sem tam Nokia,ale nikdy žádný problé.
A co se týče ušetření pár korun,TO NENI PRAVDA,kupoval jsem teď Samsunga B7722 z šedého dovozu za 5500kč a u nás se prodává za 7500kč,TO JSOU 2000kč, né nějaké stovky,
takže žádné strachy z šedivek,hlavně záleží na KUS OD KUSU.
Asi tak .
Olomoucko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.Augusztin  |  30. 11. 2010 01:34

Sedivka ako sedivka. Je Samsung Galaxy Tab kupeny na Amazon UK sedivka alebo nie ? Nemame nahodou jednotny EU trh ? A v tomto pripade sa bavime o nemalom rozdiele. Aktualne je Galaxy Tab z Amazon UK s rocnou zarukou za 540 euro, plus 30 euro za nabijacku kupenu v lokalnom shope. Teda 570 euro celkovo. Ceny u nas su od 660 do 750 euro. To je viac nez par sto korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  29. 11. 2010 20:15

Že měl někdo 10 telefonů a náhodou se mu nepokazily, o ničem nevypovídá.
My přijímáme reklamace telefonů denně. Každý den. Zvláště některé typy. Pokud chcete mít pořádnou záruku, nakupujte telefony pro ČR. Když si chcete zariskovat, kupte si něco s blbě přehraným softem, nakopírovaným návodem na kopírce a s arabskou klávesnicí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  29. 11. 2010 21:19

Dovolim si oponovat v posledni vete.
Nahrat vlastni,originalni,atd, soft je v dnesni dobe to nejjednodussi. Takze vymlouvat se na toto je docela nehoraznost kdyz cekate ze lidi by meli kupovat drazsi telefony o nekolik tisic.
Ale to neznamena,ze nezastavam nazor mit ofiko distribuci.
Vetsina lidi tady tvrdi ze nikdy telefony nereklamovala. Pak vychazim z toho ze telefon nikdy poradne nepouzivala. Cim vic se telefon pouziva,tim vic se kazi. Nejcasteji jsou to zanesene konektory ktere casem prestavaji reagovat(na tohle extremne trpely vsechny SE s fastportem). Dal co nejcasteji odchazi jsou repracky. po case kazdy repracek zacne chrcet. Takze zase reklamace.
Jakakoliv situace muze nastat. Problem je hlavne v tom ze lidi neznaji zakony a nechaji se casto oklamat od prodejcu neoficialniho dovozu. Mimochodem s timto se setkavam bohuzel i u oficialniho dovozu-ale tu se situace lepe resi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reno  |  29. 11. 2010 21:21

A mimochodem taky tohle co jsem napsal ze neznamena aby lidi kupovali ofiko dovoz.
Jenze v dnesni dobe je problem narazit na solidni obchodniky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d.d.t  |  30. 11. 2010 09:03

dobra sranda mel jsem jiz nekolik telefonu a jedine co zjistuji tak servisi v dcesku stoji za p..u pac opravujou do treti opravy a pak je tam nejaka zavada ktera se neshoduje se zarucnima podminkama a nevrati nic s obligatnim odkaztem na soudniho znalce.V SRN jsem se nikdy s takovym jednanim nesetkal ale co jsme prece v CR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia-Maniak  |  13. 11. 2012 22:44

Zřejmě jsi nikdy nezkusil reklamovat na zaruku mobil v SRN,Rakousku či Švýcarsku.....konkrétně Nokii v ofiko servisu......to co projde u nás...u nich neprojde ani z desetiny......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  30. 11. 2010 18:36

No nevím proč by to měl být problém. Před 4 roky jsem si koupil šedivku E70 a jelikož se k nám ofiko nevozila a chtěl jsem novější firmware tak jsem změnil produkt code a nahrál nejnovější fw sice aj. páč česká verze byla jen jedna, ale šlape dodnes. Problém vidím pouze v tom, že jelikož se k nám ofiko nedovážel a chtěl jsem vyměnit joystick tak se blbě sháněl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  01. 12. 2010 06:40

Ja mam sedivku n900 a trosku jsem se lekl, ze mi nebere simku, ale prehrani firmware bylo na par minut a ted uz mi rok dela jen radost, navic jsem chtel anglickou klavesnici, takze nepausalizujte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigurd  |  29. 11. 2010 21:57

Také mám asi čtrnáctý mobil a zatím mi odešela pouze základnová deska na Ericsson R310=2 litry a dvakrát jsem přehrával sw na N73=2x400kč.
A na každém jsem ušetřil minimálně litr, tak si to spočítejte..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor