U SMS prý lze falšovat číslo odesílatele

Diskuze čtenářů k článku

Píno  |  13. 12. 2004 08:43

Pošlete mi někdo ten prográmek nebo napiště odkaz, kde je možné ho stáhnout. - perest@seznam.cz
 
dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:58

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS centrum alcatraz, akorát se musí určitým způsobem připojit mobil na BTSku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  12. 12. 2004 15:18

Pepa se konecne vymackl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esquire  |  12. 12. 2004 17:40

Jééééé, ti jebe bo co...??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS centrum alcatraz, akorát se musí určitým způsobem připojit mobil na

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sefik (novy)  |  12. 12. 2004 15:06

nejsi nějakej sjetej???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS centrum alcatraz, akorát se musí určitým způsobem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS centrum alcatraz, akorát se musí určitým

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS centrum alcatraz, akorát se musí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS centrum alcatraz,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i když bude SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i bez toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat i bez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají odesílat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se dají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto zprávy se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale tyto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:57

No nebudu opakovat že tento problém je už dlouho známý, ale

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:56

No nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2004 14:56

No

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  11. 12. 2004 23:18

Asi jsem to moc nepochopil. Pokud jde o odeslani SMS s urcitym cislem, tak to umoznuji napr. alternativni SMS brany (a funguje to SAMOZREJME i s Eurotelem!). Muzete si zvolit typ presentace v SMS (budto cislo anebo jmeno). Nevidim v tom nic spatneho...tedy spis me nikdy nenapadlo toho "zneuzivat". Ale stat se to muze No a pokud mi muze operator nauctovat SMS, kterou jsem neodeslal ja (nesla z me SIM), tak je to BORDEL u operatora a platit bych to samo nemel!!! Ale tomu moc neverim, ze je toto mozne.

PS: Odborny clanek na Mobil.cz jsem si bohuzel zatim precist nemohl, pac "stehuji servery"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 12. 2004 23:57

On zase až tak moc odborný nebyl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hopsson (novy)  |  11. 12. 2004 14:01

Hlavní průser není v tom, že někdo někomu pošle SMS mým jménem, i když je to nepříjemné. Mega humus je to, že já to zatáhnu, jak píše eurotel. Neboli nějaký maník u compu začne spamovat pomocí sms a já zaplatím 20 roamingových sms, asspenn 20, bungo 20, atd. A když toho nebude za víc peněz než co stojí podrobný výpis, tak to nemá smysl reklamovat. A to se vyplatí... Eurotel: více ze života ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X2  |  11. 12. 2004 14:15

Nedokazu si predstavit, jak by mi to mohli nauctovat... Podle jejich slov maji sms centrum zabezpecene, vcera v televizi novinaricek dovolil nahlidnout na sms centrum odkud to prislo, nebylo ceske. Takze po uvaze, kdyz nevygeneruju zaznam v siti et o poslani sms, tak sit et jednoduse dopravi sms od nekoho jineho, v tomto pripade z ciziny, proc by mi to meli tedy uctovat?? V roamingu to same, vetsina sms center je zabezpecena, mohou ji pouzivat jen karty daneho operatora, jsme zase u zaznamu o poslane sms, moje imsi ho nevygeneruje... Prijde mi, ze se v tom et nejak placa...prece neuctuje podle telefonniho cisla, vypada to, ze ti jejich nej inzenyri jeste neprisli na to, jak to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbysour  |  11. 12. 2004 16:29

Pokud vim, tak uz na web brane OSKAR jste mohli odesilat SMS pod cislem, jaky vas napadlo. Sice jenom do OSKARA, ale asi to zas tak tezky nebude. Koneckoncu, jde jenom o digitalni technologie a ty jsou tak jednoduchy, ze pridat o cifru navic, nebo ubrat dokazi uz dneska deti na prvnim stupni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X2  |  11. 12. 2004 18:13

Samozřejmě. že číslo odesílatele jde na přístupném sms centru změnit, to je bez diskusí, ale prohlášení ala eurotel, že se mi může účtovat taková sms je dosti nesmyslné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  12. 12. 2004 23:56

Nejspíš máš na mysli veřejnou internetovou bránu. Ta sice umí vložit libovolné číslo, ale každá takto odeslaná zpráva je uvozena "WWW x/y" (kde y je celkový počet zpráv, ze keterých se tato SMS skládá a x je pořadové číslo SMS, aby se v tom člověk lépe orientoval). Takže, pokud mi přijde takováto zráva s telefonním číslem přítelkyně a je v ní napsáno "Jsem tehotna... !", tak to beru hodně s rezervou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  12. 12. 2004 10:34

Nez zacnes delat urazlive zavery, over si fakta. Takto odeslanou sms jakyby z Tveho cisla platit nebudes. Takze klid. Je to par zahranicnich amaterskych sms center, pres ktere je takova sms odeslana, ale fakticky nema nic spolecneho s Tvym cislem a uctem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  11. 12. 2004 12:54

Hospodářské noviny to vyzkoušeli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  11. 12. 2004 11:38

Divim se, že se na Mobil.cz i Mobilmania.cz tváří, že to zjistili až teď.
Osobně se tomu nijak nevěnuji, ale takto odeslat SMS jsem uměl už před 3 lety, tak mě zaráží, že redaktoři odborných serverů toto nevěděli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  11. 12. 2004 12:55

kdo hleda, najde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Píno  |  11. 12. 2004 09:27

Docela by mě zajímalo, kde se dá takový prográmek stáhnout....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení !  |  11. 12. 2004 09:39

jj kde? nebylo by k zahozeni napalit kamose ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fantomas  |  11. 12. 2004 10:01

no je dobre ze se to nikde neuvadi, protoze si umim predstavit, jakej bordel by z toho vznikl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  11. 12. 2004 08:11

jde to i u eurotelu  a to prostřednictvím GPRS a jestli nevěří ať mi pošlou číslo a já je přesvědčím.Rozhodně ale nepolezu do telky. Navíc takhle zveřejněné informace poslouží pouze k omezení sms přes internet a GPRS.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dANIK  |  11. 12. 2004 10:37

Posli mi ten programek... pls.... sodan@atlas.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  11. 12. 2004 11:46

Souhlasim s tebou taky si myslim ze o akorat omezi posilani SMS pres net!  A stejne me nenapada k cemu by se to mohlo hodit max. tak si z nekoho udelat srandu uzitecnejsi by bylo kdyby ty SMS pro nekoho jinyho chodily i na muj telefon( jako v Borm Identity) tak bych moh aspon nekoho sledovat ale takhle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faust  |  11. 12. 2004 01:13

No jo, zase eurotel! Vice zabezpeceni, vice nej, no proste spica sit!!!! to by bylo aby se zas na nejake takove koko*ine eurotel nenabazil jak je dobrej a jak vse v pohode ovlada! kez by mu nekdo to SMS centrum heknul! no proste se*te na ostatni operatory a dete se k eurotelu! ten ma vse nej! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn  |  11. 12. 2004 07:45

Hezký. Takový český...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  14. 12. 2004 15:12

Mě se nejvíce líbí tato věta: "Proto jsme do této oblasti investovali nemalé prostředky v minulosti a v těchto investicích hodláme pokračovat i nadále." - to zní, jakoby peníze znamenaly bezpečí... Už vím, proč nemám Eurotel.
DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  11. 12. 2004 00:37

Tento problem je odbornikum znamy uz nekolik let. Ale doku z toho jeden kreten tvarici se jako hacker spolu s novinari nechtel vytriskat publicitu, bylo vse OK. Tragedie je, ze ted to budou skouset hlavne decka a kreteni co si chteji neco dokazat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dAffi  |  11. 12. 2004 10:36

a marty tiše závidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jimmy  |  15. 12. 2004 10:25

Není na to třeba být žádný počítačový odborník, stačí použít i Oskarovu bránu a dosáhne se velmi podobného výsledku (viz http://www.dgx.cz/trine/item/podvrhnete-si-svou-prvni-sms).
Zkrátka SMS je nedůvěryhodný zdroj zpráv a tak musí být přijímán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor