U:fon má zcela nový web

Diskuze čtenářů k článku

iveta  |  23. 11. 2009 15:18

DOBRI DEN TADY PANI BELOHRADSKAIVETA MUZU VAS ONĚCO POPROSIM CHTELA BY VEDET KOLIK TAM DLUZIM UVAS CASKU MOC VAS PROSIM DEKUJI MOJE CISLO RODNE JE 7857092452 MOC DEKUJI .NEVM JAK SE MA OBETI KDYBY CHTALA VEDET VICE DEKUJI BELOHRADSKAIVETA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jája  |  12. 11. 2009 17:33

nechápu jak si někdo může pořídit ufona tchýně si to dala ted s něma potřebuji něco řešit a 12,5min poslouchá debilní melodii a stejně mě to ne operátora nepřepojí. a na recepci sedí papoušek kterej dokola mele že mě přepojí na zákaznickou linku . Tohle se u jinýho operátora nestane mám vodafone a T-mobile a tam jsem do minuty u operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalamar  |  17. 11. 2009 23:33

Buďte rád, že nemáte O2 a nikdy jste tam nevolal na servis, 12 minut je pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jája  |  12. 11. 2009 15:52

lidi nevíte někdo jak se dovolat na operátora ufona když mám jinýho operátora. Na internetu jedno číslo a to na samoobsluhu a to mě na operátora nepřepojí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pesinternet  |  13. 11. 2009 20:36

U:fon +420 811 811 811
P.S: Papoušek na T-Debile je brácha toho u Ufouna. Pomáhá hlasitě nadávat, mají asi odposlech a zvednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jája  |  13. 11. 2009 21:13

díky za námahu ale to číslo je celkem na nic jak jsem pslala 12 minut mě fakt nebaví poslouchat nějakou melidii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arnošt hartman  |  12. 11. 2009 12:50

DOBRÝ DEN SEM VELMI SPOKOJEN S VAŠIM INTERNETEM A VŘELE TO DOPORUČUJI MÍM VŠEM ZNÁMÍM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
srpi  |  10. 11. 2009 12:29

Já vás lidi nechápu - pokud se upíšete na 24 měsíců tak je jasný, že po vás vždycky budou chtít náhradu škody, ale to je proboha u všech operátorů stejny nechápu jak může být někdo tak najivní a upřímně můžete nadávat sami sobě zkoušel někdo zrušit smlouvu u velký trojky?. Na vyzkoušení máte podle zákona 14dní kdy jim to můžete be udání důvodu omlátit o hlavu a kdy si můžete vyzkoušet sílu signálu atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
srpi  |  10. 11. 2009 12:32

A to, že je to reklama to je snad jasný každýmu z čeho si myslíte, že žijou webový stranky? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  07. 11. 2009 16:47

Tak tenhle článek by měl mít nadpis REKLAMA. O nic jiného tu nejde. Má nulovou informační hodnotu. A když už jsme u Ufona, tak bych se po mé zkušenosti od něj držel co nejdál. Mám od nich "fofr internet" a jsem velice nespokojen. Je pravda, že momentálně se připojuji na Černém Mostě, ovšem to by nebyl problém. kdyby se počítalo s extrémním počtem uživatelů a přetížením sítě. Internet je neskutečně pomalý!!! Potkat ředitele/manažera této společnosti, tak bych mu doporučil vyhnout se mi. DO PEKLA S UFONEM !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  28. 10. 2009 22:16

je do očí bijící tento objednaný promo článek, který je zcela o ničem, jen plané bláboly, divím se, že jsem vůbec ztrácel čas jeho čtením... Hned mi bylo divné, že ufoun odkazuje na nějaký článek o něm, zatím totiž všude kromě uplacenných slintů zaznívá velká kritika nebo přinejmenším velmi opatrné a vyhýbavé hodnocení této pochybné skupiny finančních vykuků. Je vidět, že zaplatit schopné techniky je celkem fuška, a levní ukrajinci to nezprovozní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  28. 10. 2009 22:04

design nový, ale podvodníci a nesolidní provozovatelé jsou to i nadále. Místo změny designu by bylo na místě spíše změnit přístup k zákazníkovi, ten je stále odstrašující a konečně dobudovat tu nedokončenou a nestabilní síť ufon, abychom nemuseli hledat signál jako za starých časů Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepesik  |  26. 10. 2009 18:08

No jejda úplně jsem z toho padl na zadek a ještě si cvrklnul do slipů.To je obrovská věc jinak přeházet obrázky a změnit barvy.Systém zůstal stejný např.stále chybí parametry a zobrazení směrové antény Yagi.K jejímu objednání a zaslání na dobírku v eshopu jsou vyžadovány osobní údaje č.OP,RČ, heslo pro komunikaci s operátorem proboha proč já ji chci koupit!!!???Zájemci o názory na kvalitní služby Ufona se mohou nejdříve podívat na facebook kde jsou neoficiální stránky a fórum k Ufonovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobika25  |  25. 10. 2009 13:04

co na tom že mají nové stránky když jsou služby o ho*vně... Praha je pokrytý nádherně a je tam slušná rychlost na bezdrát, ale morava je jim u pr*dele. Novým zákazníkům lezou do pr*dele a stávající musí držet hubu a dodržet smlouvu a nedej bože se nějak ozvat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepan  |  28. 10. 2009 22:24

praha je pokrytá velmi špatně, takže je jim u pr.. stejně jako brno a celá republika. Do okamžiku než člověk podepíše, chovají se úžasně mile, naslibují cokoliv, jen aby člověk podepsal. Jakmile podepíše, idilka skončí, jakékoliv reklamace a stížnosti ignorují a chovají se arogantně. Peníze odmítají vracet, musí se angažovat právník. Je to pakáž, aler bohužel se stále najde dost nových naivků, kteří jim věnují svoji důvěru a peníze. Snad už tento podvod století s prvky pyramidové hry brzy krachne a pány z Penty zavřou do kriminálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
podvedená a okradená  |  27. 11. 2009 23:46

Píšete o angažování právníka.Budu potřebovat též právníka.Jsem právě ta naivka,co věřila a naletěla a teď mě vyhrožují.Jakou máte zkušenost Vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
podvedení a okradení  |  03. 12. 2009 18:33

Odstoupily jsme od smlouvy z důvodu katastrofálních služeb.Neustále jsme volaly operátorům že nemáme signál, rychlost -FOFR INTERNET.Tamní operátoři nemají představu o tom jak poradit a když poradili tak nás odkázali na měření rychlosti.Jinou radu neznali!!!!Po odeslání jejich přístrojů a výpovědní smlouvy nám chtěly vnutit přístroje zpět.-že jsou naše.My jsme je však nevzaly zpět.Během měsíce nám napsali,že oni ukončili smlouvu.Po uplynutí dalších dvou měsíců nám přišel dopis, že máme uhradit penále za nedodržení lhůty dvou let na které jsme se upsaly.Zaplatily jsme a jestli nám příjde další peněžní úhrada obrátíme se na ČTU.Také jsme byly naivky a chystáme se jim udělat na fóru reklamy a né jenom tam.V případě dalších vyhrůžek i v televizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubu  |  20. 10. 2009 06:28

Komentář se objevil sám v jedné reklamě na této stránce: Zvětšení penisu a silná erekce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viliam  |  18. 10. 2009 23:54

Pokryti o nicem a toto je hodne dulezite. Sluzby? Zadny MMS bude vadit paru lidem. Telefony jsou hrozny. Nic to neumi. A to jsou pro tyto site paradni stroje. Takze pro duchodce kteri necestuji je to dobry operator. Nicmene ty novy stranky jsou podle mobilmanie vzdusnejsi? Hnus, me to pripada slozitejsi. Stary byly prehlednejsi a ve sluzbach slo vybirat rychleji. S takovou pujde Ufon s Mobilkomem za chvili do pr.... protoze toto je opravdu sluzba k nicemu. Jejich ceny se stejne pomalicku zvysuji a Ufon mi nikdy neda to co napr. T-Mobile s tarifem pratele v siti. A beru to jako celek protoze z mych dosavadnich 493 kontaktu nikdo nechce o Ufonovi slyset. A porizovat si Ufona kvuli peti lidem? Zhovadilost. S Ufonem se nedovolam a to je stezejni. Kdyby meli pokryte alespon dalnice ale ani to nemaj. Tak s panem bohem Ufone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  19. 10. 2009 20:45

Ten původní web se mi taky líbil, ten nový vypadá jako univerzální šablona, která jde na aukru koupit za 200. WEB nebylo potřeba inovovat, jsou tu daleko důležitější věci od posílení kapacity až po dokončení pokrytí, za poslední rok se mapa pokrytí moc nezaktualizovala v mém kraji se to nepohlo vůbec. Jinak FUP je taky dost velká brzda nárůstu zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav \veselý  |  18. 10. 2009 22:41


Jsou to podvodníci,když nemají pokrytí,tak proč nabízejí kvalitní služby.Začíná to přemlouváním, jsme nejlepší a nejlacinější a když člověk, který se jejich koupeným mob.telefonem nemúže nikam dovolat a chce odstoupit od smlouvy, protože ho nutí nepokrytí a nikam se nedovolání, tak má za dveřmi vymáhací firmu Intrum Justitia s.r.o. a exekutora a on je nucen za jejich neslužby zaplatit 7251.50Kč, podle nich to je za předčasné ukončení smlouvy, protože člověk skočil na krásná slova této podvodnické firmy U:fon.
Jaroslav Veselý,Ústí n.L.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruff  |  15. 10. 2009 12:53

Stránky nové, služby stejné. Z mapy pokrytí radši vypustili zobrazení budoucího (do 1 měsíce). Asi proto, že by bylo stejné jako aktuální (možná všichni zaměstnanci makali na nových stránkách, že nikdo nemohl jít do terénu montovat BTS. Je dobře, že se bude o Ufonovi zase trochu psát (i když služby zůstavají stejné, ba i pokrytí) díky novým stránkám, když už ne kvůli nějaké novince v tarifech. Na úvodní stránce : SMS za korunu - ale bez DPH!, dobré lákadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lutzi  |  15. 10. 2009 13:32

Stranky sice nove,ale aby treba neco zmenil to ne.Bylo by fajn lepsi pokriti,pak aby presli na GSM jako je Vodafone-TMobile a Telefonica O2,no a udelaly treba i predplacene karty.Pokud toto udelaji ale ceny nechaji seriozni,tak klidne jdu k nim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  15. 10. 2009 15:47

Ufon na GSM rozhodne prechazet nebude. Tak hloupi snad nejsou. Zaprvy je to moc drahy a za druhy je to mrtva technologie, kterou behem par let nahradi konecne UMTS snad i u nas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmir  |  27. 10. 2009 20:05

K čemu je tato nová technologie? Bude něčím nahrazen protokol http? Asi ne. Jen omezenec byl nahrazoval něco co funguje. GSM je funkční bez chyb. Telefon je určen pro předání slov osobě, která se momentálně nenachází v tělesném kontaktu a jestliže GSM toto zajišťuje není nutné ji nahrazovat něčím jiným. To nahrazení dělají choré mozky, které mají nutkání neustále něco měnit. Je to choroba mysli, která uvízla v chtíči a tužeb. Musím se smát takovým lidem, jak neustále něco schání a cítí se důležití, když mohou si donést domů nový výdobytek techniky, který je omrzí za týden. Pachtí se po majetku aby nakonec vše zase ztratili. Zemřou jako ty technologie. Ne GSM, ale ty jsi mrtvý, i když dýcháš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  27. 10. 2009 21:15

Jasne a zeme je placata a vozy jezdici bez konskyho sprezeni sou vytvory dablovi Boze muj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmir  |  28. 10. 2009 08:34

Bůh není tvůj. Otroku peněz. Vidím, že jsi tři staletí pozadu. Lidstvo už dávno objevilo kulatost planety. Je mi však jasné, že 70% lidí v této Zemi je lůza a tak mi nezbývá než je využít. Věz, že nové technologie tě štěstím nenaplní. Je mi tě líto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  28. 10. 2009 10:16

To musi byt hrozny utrpeni vyuzivat ty moderni technologie, k hlasani sve "pravdy", co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  15. 10. 2009 16:09

Pokrytí je to nejpodstatnější co každého zajímá. A to je prostě pořád slabé. Co je mi platné, že mi to jde doma, když při cestě téměř kamkoli budu mít potíže se signálem. Ať už cestou, nebo v cílovém místě. Jinak jejich ceny jsou opravdu dobré a volání zdarma na ufon (navždy) je opravdu lákavé. Už jim to vůbec funguje v cizině? Celkově to hodnotím tak, že bych přešel okamžitě, pokud by zlepšili pokrytí a vše šlo i z ciziny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruff  |  15. 10. 2009 16:34

Příští rok se snad věci zlepší, pokud se dohodnou na vnitrostátním roamingu. Poté bude Ufon bezkonkurenční, což už je i teď, jen mu chybí lepší pokrytí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neurol23  |  15. 10. 2009 16:53

no nevim, treba fup maji dost hroznou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  15. 10. 2009 20:05

Souhlasím. Lepší pokrytí a jdu k nim hned... A nebo alespoň kdyby zavedli předplacené karty, tak bych si jí vzal alespoň na vyzkoušení signálu v místech, kde se pohybuji a pak bych třeba u nich zůstal, ale takhle???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  15. 10. 2009 21:31

Takhle máte štěstí, že máte na výběr z dalších třech operátorů,. kteří jistě U:fonovi směle konkurují, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paw  |  16. 10. 2009 10:35

k vyzkoušení by jsi potřeboval i jejich superspešl phouny, v GSM phounu s SIM toho moc nezjistíš.
Pokud vím, tak při náýkupu přes Net mají 2 týdny "záruku spokojennosti", kdy jim můžeš koupený phoun i SIM vrátit (třeba poštou) i bez udání důvodu a ukončit tak smlouvu. Takže vyzkoušet to určitě jde i bez prepaidu už nyní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jo jo  |  17. 11. 2009 07:44

ano, ale pozor - na vrácení peněz mají 50 dní !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
srpi  |  10. 11. 2009 12:19

No můžeš si to klasicky vyzkoušet na 14 dní na tohle jsem se už ptal tak v tom bych problem neviděl...i to pokrytí se dá, protože ostatní operatoři ho taky nemaji všude...ale spíš mě mrzí ten internet uvádějí rychlost 400-700kbs....ale já se na fotřikovi kompu ( ktere mu jsem to pořídil ) nedostal nad 30kb/s...což je opravdu propastný rozdíl a to mi štve. už jsem to chtěl rušit, ale je mu to stačí tak si to nechal. Ale už jsem četl různé reakce, že ta rychlost šla rapidně dolů = asi už je zase přeplněná sít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jo jo  |  17. 11. 2009 07:48

možná máš pravdu, ale paradoxně tam kde mám chalupu mají NET pouze UFONi, O2, Vodafone ani Pegas se nechtají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka, Kladno  |  16. 10. 2009 16:59

Hned jak spustí vnitrostátní roaming, zruší nejspíš i volání zdarma uvnitř sítě. Pochybuji, že některý z operátorů velké trojky je nechá volat zdarma přes svoji technologii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  17. 10. 2009 11:39

Když to udělají přijdou o těch pár zákazníků kteří jim věří, protože vždycky avizovali volání v síti zdarma navždycky a krom těch co mají tarif za nula je nejnižší paušál 100kč za nic jen za to že mohu používat jejich síť, takže ono to volání zas tak zadarmo není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor