Mé zkušenosti s Ufounem:
Jsou velice negativní. Dle mého názoru se jedná o velice nespolehlivou firmu !!! Přístup k zákazníkovi je na velice ubohé a katastrofální úrovni. V polovině května jsem zavolal na zákaznické číslo Ufona o informace o produktu Ufonův internet. Nějaký muž mi vše vysvětlil a iniciativně si zapsal moje nacionále. Když jsem ale během hovoru zjistil, že když si službu objednám přes internet, budu ji mít o stokoruny levnější, dohodli jsme se, že si vše objednám sám přes internet a on vše stornuje.(hovory se nahrávají) 20.5. jsem si objednal přes internet Ufounův fofr internet.(modem za 2500,-) Vzápětí mi poslali potvrzenou objednávku na fofr internet, modem za 2500,-) Po týdnu přišla smlouva ale na pomalý internet. Volal jsem, že je to špatně, vysvětlil jsem, že jsem si objednal fofr internet. Omluvili se a o týden později přišla smlouva na pomalý i rychlý internet. Opět jsem volal, že je to špatně a napsal jsem jim, že jsem si pomalý net nikdy neobjednal, ať se podívají na jimi potvrzenou objednávku a přehrají si nahrávané telefonáty a udělají si v tom pořádek. Navíc jsem jim poslal kopii jimi potvrzené objednávky.
22.6. mi volali, že dodávka modemů se zdržela, ale že ho již posílají. 27.6. mi opravdu přišla dobírka, ale zněla místo na 2500,- na 3000,-. Volal jsem tam, jak je to možné. Bylo mi řečeno slečnou nebo paní Denisou, že za 3000,- to mají ti, kteří si to objednali přes telefon a za 2500,- ti, kteří si to objednali přes internet. Říkám jí, že já to mám objednané přes internet a že držím v ruce jejich potvrzenou objednávku z netu za 2500,- jejíž kopii i s vysvětlujícím dopisem jsem jim 3.6.poslal. Omluvila se, že to napraví, že kolega zapomněl stornovat první záznam a do deseti dnů mi pošle nový balíček, tentokrát s modemem za 2500,-. Po 23. dnech, když nic nepřišlo jsem tam opět volal a ugoval to, neboť již mě začala docházet trpělivost.
Tentokrát jsem hovořil s Kristýnou Konečnou, že prý mi poslali modem za 3000,- a žádný jiný neodeslali. A že víc s tím dělat nebudou.To mne již dopálilo, protože od ujištění, že vše již dají do pořádku ani po více jak třech týdnech nový modem ani neodeslali, natož abych ho obdržel do deseti dnů.
Požadoval jsem hovor s nadřízeným. Spojili mne kamsi a opět jsem po vysvětlení byl ujištěn, že vedoucí na to osobně dohlédne a urychleně mi pošlou správný modem za objednanou a jimi potvrzenou cenu. To bylo 20.7.2007. Řekl jsem, že ho pokud ho do deseti dnů, tj. do konce července nedostanu, začnu jim dělat antireklamu, kde budu pravdivě popisovat jejich praktiky. Dnes je 1.8. a modem jsem nedostal. Co říci závěrem: Za dva a půl měsíce nebyli schopni mi poslat správnou smlouvu a modem, který jsem měl řádně přes internet objednán, ve firmě vládne zmatek, kdy jeden neví, co dělá druhý a všichni se omlouvají a slibují, ale skutek utek. Podle mne je to velice nesolidní jednání a jsem se službami i jednáním této firmy velice hrubě nespokojen. Již s ní nechci mít nic společného.
Jiří Pichl