Tak jsem vcera volal ufonovi ohledne jeho tarifu, chtel jsem vedet nejake podrobnejsi informace..,,,, ta brigadnice co mi to zvedla ,,, mi po asi 10 min hovoru rekla,,, at zavolam na linku znova,,, ze mozna mi automat pridely nejaky technictejsi typ, ze ona proste nevi,,,, tak jsem vytocil znova,, byl tam pan,,, technictejsi typ nebyl,, misto toho rikal: "tyto informace nemam k dispozici" porad dokola,,, na podesate jsem podekoval a zavesil. Pripadal jsem si jak kdybych mluvil s brigadnikem po hodinovem zauceni, vubec nebyl schopen identifikovat pozadavek, nechapal,,, a porad opakoval bud neni problem,, nebo nemam informace. Poté,,, pro srovnani sluzeb a cen, jsem volal na Vodafone,,, a O2, kde jsem s kvalitou a profesionalitou operatoru byl nadmiru spokojen,,, az na ty ceny a sluzby :)) ale infolinky OK... :) UFON se ma hodne co ucit,, slo mi oto jak rozbocit z jejich USB modemu signal pres router do domaci site,jestli nemaji nejaky jiny modem???,, odpovedeli mi ,, ze to neni problem,,, tak bud tomu nerozumim,.,, nebo mi lhali .....