U:fon reaguje na nařčení ze strany O2

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  21. 09. 2007 17:18

Pozor na záruku spokojenosti. Na svých stránkách to nikde neuvádějí, ale Záruku spokojenosti nemohou využít firmy. Pořídili jsme ufonův telefon s internetem, chtěli využít záriku spokojenosti...a ouvej. Přestože pro to ani v partnerské prodejně, ani na lince operátora nemají rozumný argument, peníze za Axesstel prostě nevrátí. Takže pozor na klamavou reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lasky  |  16. 08. 2007 22:39

Tak od O2 to opravdu sedí.Bydlím ve Kdyni kde zřejmě nějaká externí firma pro O2 loni dělala něco podobného.Dva mladí hejskové zazvonili u dveří a oznámili mi,že od nového roku se ze zákona ruší všechny předplacené karty (a to i T mobile) a oni mají zajistit můj přechod na paušál.Ujistili mě,že T mobile žádný takový výhodný přechodový balíček nemá a mě nezbyde než přejít k O2.Prostě jsem je vyhodil.No a za pár dní s tím samým fíglem mě potkali v Domažlicích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasranej  |  16. 08. 2007 16:15

u:fon a potažmo všichni včetně zasranýho O2 - čti telekomunisti - ať si kecaj co chtěj. Je to pakáž, která jde po prachách a podle toho vypadaj i praktiky a chování jejich zaměstnanců. Jedině bezpáteřnej člověk může dělat takovouhle práci. Vykopal jsem z baráku tuny tohohle póvlu, ale nadále serou na upozornění, že tam nemají lézt a ještě když je upozorníte, že nemají v baráku co dělat, jsou odrzlí jak ... Promiňte, ale teču z takovýchhle praktik. Jsem člověk, který když má o něco zájem, tak si informace dohledá, nebo o ně požádá. Nechci, nechci, a ještě jednou nechci, aby se mi někdo vnucoval, ohlušoval mě nabídkami a podobně. Doprdele, aspoň nějaká úleva... Ještě jednou promiňte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzy  |  16. 08. 2007 19:36

110% souhlas :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vidoq  |  16. 08. 2007 20:22

200% souhlas,konecne spravny nazor s kterym se stotoznuji :) prechazel sem od O2 a behem jednoho dne mi volali asi trikrat jestli u nich nechci zustat (kdyz uz sem mel podepsanou smlouvu na dva roky jinde) potreti sem tu milou slecnu poslal doprdele a O2 nechci nikdy v zivote pouzivat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Windu  |  16. 08. 2007 20:41

Je to o lidech. Vy si třeba najdete to nejlepší, ale jsou lidé, kteří skutečně platí zbytečně hodně špatně zvoleným tarifem atd.
Jsou i takoví obchodníci, kteří se skutečně snaží jednat v rámci fair play (například i proto, že při deaktivaci služby zákazníkem cesťák vrací provizi a pokud se prokáže jeho provinění v neseriózním jednání, platí i pokuty).
Je mi jasné, že na tohle tady mnoho lidí bude říkat, že je to blbost a že to není pravda. Ale věřte mi, vím, co mluvím. Pracoval jsem v tomhle odvětví pro T-Mobile. Dneska už tam nedělám, takže nemám důvod lobovat. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepodstatne  |  16. 08. 2007 23:55

Naprosto souhlasím. Šíleně mi vadí veškeří idioti, co mi lezou do bytu, nebo si mi na ulici stoupají do cesty a otravují - a je mi úplně jedno čím - jehovistická hovada, žebračky pro útulky cikánských smradů, citibank, žebráci s novým prostorem - prostě veškerá tahle pakáž. A když se s nimi nebavíte, tak se ještě rozčilují. Nedávno jsem za jednou čůzou, co za mnou provolávala nějaké sprosťárny, protože jsem jí ignoroval, poslal psa co jsem zrovna venčil, aby jí vysvětlil, že nemá otravovat. Bylo to docela účinné. Mělo by se uzákonit, že každý má právo rozbít hubu každému, kdo si mu dovolí zastoupit cestu a šermovat mu před očima nějakýma blbostma. Vždyť je to ve své podstatě omezení osobní svobody. A když někdo vleze do soukromého baráku (kde je majitel) nebo dokonce do bytu - tak to už je vyslovená nehoráznost. A každý bohatě z našich daní placený ouřada nebo policajt pak kváká, že oni "v podstatě se ničeho nedopouští" a že se "v podstatě o žádný přestupek nejedná".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benjamin  |  17. 08. 2007 14:14

Běž se vyblinkat na záchod, nikdo to tu po tobě uklízet nebude. Jinak jak je v Bohnicích ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telatko23  |  16. 08. 2007 14:57

Tak jsem vcera volal ufonovi ohledne jeho tarifu, chtel jsem vedet nejake podrobnejsi informace..,,,, ta brigadnice co mi to zvedla ,,, mi po asi 10 min hovoru rekla,,, at zavolam na linku znova,,, ze mozna mi automat pridely nejaky technictejsi typ, ze ona proste nevi,,,, tak jsem vytocil znova,, byl tam pan,,, technictejsi typ nebyl,, misto toho rikal: "tyto informace nemam k dispozici" porad dokola,,, na podesate jsem podekoval a zavesil. Pripadal jsem si jak kdybych mluvil s brigadnikem po hodinovem zauceni, vubec nebyl schopen identifikovat pozadavek, nechapal,,, a porad opakoval bud neni problem,, nebo nemam informace. Poté,,, pro srovnani sluzeb a cen, jsem volal na Vodafone,,, a O2, kde jsem s kvalitou a profesionalitou operatoru byl nadmiru spokojen,,, az na ty ceny a sluzby :)) ale infolinky OK... :) UFON se ma hodne co ucit,, slo mi oto jak rozbocit z jejich USB modemu signal pres router do domaci site,jestli nemaji nejaky jiny modem???,, odpovedeli mi ,, ze to neni problem,,, tak bud tomu nerozumim,.,, nebo mi lhali .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  16. 08. 2007 15:19

Slečniny technické znalosti sahají asi k obsluze automatické pračky, mikrovlnné trouby a žehličky s prknem . Divím se, že takové exoty vůbec zaměstnávají. holt U:Fon je parta ochotníků, měli by sbalit fidlátka a táhnout do p.dele nikdo na ně není zvědavý. Trh je etablovaný, karty jsou rozdány a tihle komedianti ze sebe akorát udělají bandu neschopných a nekonkurenceschopných blbů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  16. 08. 2007 19:04

Jen k ty technicky strance veci. Obecne vzato router samozrejme internet od Ufona "rozbocit" umi. Preblem je jen v tom, kde takovy router sehnat. Nejjednodussi je pouzit starsi PC, jenze zabira moc mista, zere moc proudu a dela kraval. Z HW routeru to nativne neumi zadnej, takze zbyva uprava nejakyho Linuxovyho HW routeru s otevrenym SW. Napada me Asus WL500 a podobny, maji USB a jdou upravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  19. 08. 2007 22:20

Nebo proste pres SW. Za drevnich dob ISDN modemu na USB jsme pouzivali Kerio (drive se to jmenovalo trosku jinak; byly dva konkurencni produkty a tento byl lepsi). Fungovalo to na vybornou. Byvala i verze pro nekomercni vyuziti zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  20. 08. 2007 21:11

Jestli myslis proxyserver, tak samozrejme o.k. jenze porad musis mit jedno PC zapnuty. A to vubec nemusi bejt zadouci. Ale to uz jsem psal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  21. 08. 2007 13:34

No jo, psal. Ale nemohu souhlasit, ze zere a rve. Na chlazeni starsiho athlona staci pasiv, nejaka stara grafika napr. mx440 je take s pasivem (staci odpojit vetracek) ok a deska s pameti jakbysmet. Starej disk se take vsude nejde. Ten asi bude trochu slyset. Do zdroje koupit novej tichej vetracek. Cele z bazaru za par supu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elde  |  11. 09. 2007 10:04

Idealni je starej notas. Je tichej, nezabira misto, spotreba take mensi. A pokud neni baterie uplne death, tak to mas i s UPSkou . Takto jsem osobne resil rozsireni CDMA signalu za pomoci WiFi apecka po chalupe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borelli  |  16. 08. 2007 14:56

Ještě že si O2 stěžuje. Potrefená husa se vždycky ozve...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nasranej snehulák  |  16. 08. 2007 14:53

A nebyl to prave Eurotel (dnes O2), ktery rozesílal po domácnostech sve otroky, kteří se vydávali ještě v době, kdy nebyl spojen s telecomem, za pracovníky již zmineneho Telecomu a tvrdili lidem, at prejdou na jiny tarif...levnejsi? Hodne lidi takto oklamali radoby chytrí smejdi v oblecích s dosazeným vzdeláním na urovni zvlástní skoly. Sam Telecom to v té dobe resil, ze si lide stezují, že maji drazsi pausal a úlati vice penez a pak se dozvedeli, ze podepsali smlouvu a peníze jednou na konto Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  16. 08. 2007 17:48

Si asi upad... v dobe kdy Eurotel nastoupil na trh byl pristroj zvany mobilni telefon tak drahej ze si ho mohl dovolit opravdu jen malo kdo a nemluve o cenach za aktivaci nebo cene za samotny uskutecneny hovor, takze chodit po dome a pretahovat lidi tehdy daleko levnejsiho telekomu by byla vec nerealna takze neverim ze to delali... kolik lidi by skocilo na nabidku typu "Prijde k nam, my jsme budoucnost sice jsme 100x drazsi hned od zakladu do nas vrazite neuveritelne penize, ale casem to bude levnejsi a lepsi" ??? Myslim ze to moc pribarvujes.... a moc si fandis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  16. 08. 2007 18:07

To by mně zajímalo, jestli víš, kdy se z Eurotelu stal O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kobra  |  16. 08. 2007 14:13

Vesmes vsichni podomi prodejci lzou, nebo prikrasluji skutecnost. Dle zakona je mozno takovou smlouvu - sepsanou na jinem,nez standartnim obchodnim miste - vypovedet do 14 dnu. Prodejce si ji necha podepsat a sdeli neco ve smyslu ze do 14 dnu se mu ozvou. A ubohy clovicek,ktery se v tom absolutne nevyzna a nedokaze prokouknot tu skvelou nabidku pak jen ceka,az uz je nakonec pozde. Rovnez se take prodejci napr. firem volny, tele2 apod... vydavaji za zamestnance telecomu aby s nimi vubec nekdo jednal. A to je dle meho nazoru vec firemni strategie,nikoli jednotlivce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  16. 08. 2007 17:45

Souhlasim, vim konkretne u tele2 ze minimalne tri ruzni lide semnou mluvili jako zamestnanci tenkrat jeste telekomu a tlacili nas do neceho o co jsme ani nemeli zajem, tlacili nas do Tele2 a snazili se mi nalhat ze to je nova rozsirujici sluzba ceskeho telekomu, tak sem jim rekl ze si o tom prectu podrobnejsi informace z letaku prilozeneho k fakture a ze pak se v klidu rozmyslim, samozrejme se mi zacali snazit vnutit jejich letacky a ze prej to muzeme promyslet hned... rekl sem ze nemam cas to ted resit a zavrel sem dvere... dva z tech tri po zavreni dveri ihned zvonili znovu, coz mi prijde jako dost neslusne otravovat nekoho porad dokola kdo evidentne nema zajem...
Je mi jedno jestli ten za koho se vydavaji je O2, Telecom, T-Mobile, U:fon, Microsoft, nebo treba urad vlady... proste me ti prodejci obtezuji... Jehovisty taky nema vecina normalnich lidi rada za to ze je porad otravuji a snazi se jim vnutit jejich viru metodou "mluveneho nasili"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  16. 08. 2007 13:16

Takový canc má dneska skoro každá firma. Je to jen nicnezaručující směska keců. A jak se klidem firmy chovají? No to asi každý ví.. Kodex, nekodex v tomto věřím spíš outů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asher  |  16. 08. 2007 13:52

ty jsi asi hodne mimo,vid? :)) samozrejmne, ze ho ma kazdy a samozrejmne, ze je to jen kus papiru,ale nikdy nejde o to, jak se chovaji firmy, ty jednaji vzdy korektne, protoze musi, ale je to o jednotlivych lidech, kdyz ty budes sef firmy a nejake akcni obchodni zastupce ti tohle bude delat, tak s tim neudelas nic jinyho,nez ze ho vyhodis,ale co ti to pomuze, kdyz uz ti pokazi jmeno firmy, a samozrejmne konkurence (O2) se toho bude snazit nalezite vyuzit a znicit te i za tu nejmensi hovadinu,zvlast kdyz vi,ze jinak na tebe nema. Proste bych tohle bral jako pochybeni penez chtivych obchodaku,nez jako strategii firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  16. 08. 2007 15:19

jo to mas pravdu, ale pracovnici pracujou pod firmou/za firmu, zde uz je kazdymu jedno zda tohle udelal MF z Kolina bo Jarda z Jicina... to uz je kazdemu jedno, zde za nej zodpovida fa.. Je to neco jako kdyz mas spratka, kterej je proste hajzl uz od narozeni a pak lidi vsechnu vinu hazou na tebe ze jsis ho nevychoval.. Je zde spousty prikladu.. Vzdy se tim kazi jmeno fy a musi se s tim pocitat, proste fa si musi hlidat sve zamestnance.. Co je "napadenym" do toho ze za to nemuze sef, ale jen jeho podrizeny, proste ho poskodila fa U:FON a je mu jedno, ze se stalo jen jemu, bo zda to dela jen jeden.. Proste to spada pod fu To je uplne normalni.. Takhle to proste chodi, jasne neprijemny a neuprimny apod.. jsou vsichni obchodaci - u TMBL i u O2 - ale tohle je vrchol, navic proc neverit klientum...
BTW bejt o2 moje fa a tohle se mi stat, tak se U:FONa take snazim shodit ze vsech sil, tohle je fakt sila...
(tim nijak nechci chranit o2, nemam ji rad, ale tohle proste.. mno.. tohle je hodne unfair)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor