U:fon už telefonuje a dostal dárek od MobilManie

Diskuze čtenářů k článku

SAS-Servis  |  12. 07. 2008 13:05

Objednal jsem "zelené mobily"... zhruba týden na to mi přišli... a už skoro měsíc vesele volám... Mám 2x tarfi za 300 a na firmě si voláme zadarmo... s tím kolik provoláme, se to vyplatí... jenom teda ten zvuk je trošku "z marsu"... spíš to zní jak vysílačky než telefon, ale jinak pohoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymní  |  23. 06. 2008 07:22

Zdravím, po zakoupení páru mobilů Ubiquam U-400 na jednom z ufonních distributorů jsem volal na aktivační linku, kde mi po zapsání osobních dat (jméno a příjmení, rodné číslo, adresa trvalého bydliště) oznámili, že telefon bude zaktivován do 24 h. Aktivace mi prý bude oznámena ufonní SMSkou a poté bude nutno ještě mobil restartovat pro plné využití služeb. No od zavolání už to je více než 48 h a oba mobily mám ještě stále neaktivní. Možná to bude tím, že jsem tam volal o víkendu a to možná asi nefachčenko... tak snad dnes nebo zíátra se konečně dočkám. Ještě den počkám a pak tam budu muset asi volat znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maverik  |  19. 06. 2008 06:59

Lidi taky vám nechodí už někde od minulého týdne stránky na mobilkom u u-fon ? Zavedl volání zdarma a zkrachoval ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  16. 06. 2008 21:54

m é p r v n í z k u š e n o s t i - z a n u l a
zkušenosti k přístroji:
pozitivní
+hezký lehký telefonek
+intuitivní ovládání (běžný uživatel za 15 minut ví, co kde k čemu je)
negativní
-součástí balení není propojovací kabel a nelze tedy nahravat jiné zvonění
zkušenosti k síti:
pozitivní
+ Praha a blízké okolí funguje volání (do sítě u:fon možná zdarma - uvidím ale až podle první faktury)
negativní
-nefunguje zamezení identifikace volajícího (*31#)
-nefunguje přesměrování hovorů na jiné číslo (placené, mimo síť)
k personálu:
absolutní chaoz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  17. 06. 2008 09:19

Pokud chces zamezit zobrazeni cisloa, tak zadej kod #31# a ne *31#

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 06. 2008 16:49

Ani tak to nejde. Podle sdělení operátorky sice mohou (na zákaznické lince) vypnout identifikaci volajícího, ale pak pouze pro všechna čísla. Kód na to není. Při rozhovoru s ní mě pobavila věta "já Vás špatně slyším" Vypadá to, že si to pár dní vyzkouším a pak jim to hodím na hlavu... Teď mám problém i s jednoduchým úkonem, kterým je nastavení zvonění!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 06. 2008 17:23

OPRAVA - sypu si popel na hlavu, zvonění už funguje Zbytek platí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Imre  |  29. 08. 2008 10:36

jak se Ti podařilo nastavi zvonění? Snažím se, ale ať tam nastavím kteroukoli melodii, vždycky mi to vyzvání tou stejnou, od výroby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 06. 2008 21:28

Kdes je koupil - na krámě? Myslel jsem , že když si mezi prvními objednám, tak i mezi prvními dostanu. Koukám že na nás pěkně pečou mimozemšťani jedny zelený...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  18. 06. 2008 06:01

Ano - v obchodě. Přece nebudu kupovat ufona v pytli, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  16. 06. 2008 14:23

...., ale je ti jedna podstatna chyba . Spousta zakazniku, co si Ufona objednaji pujde jen do pausalu Za nula. Dalsi tarify se uz moc nevyplatej, protoze za pausal nedostanete zadny volny minuty. A u ty Stovky, to je splacite telefon, nic vic... Hodne zakazniku odradi tech 5 tis za obyc telefon, ktery jinde nevyuziji. Kdyby to stal 1 tisic, tak hned o tyhle nabicce reknu rodicum, babicce a vsem pribuznejm, stejne si volaj jen mezi sebou, ale takhle ne. Ale chapu, ze operator musi nekde vydelat na to volani zadarmo..., zadarmo vam nikdo nikdy nic neda, aniz by z toho neco nemel, to je snad jasny. Nemam rad slovo ZADARMO v reklame!
Takze Ufona zatim ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  16. 06. 2008 14:56

Televon jde zakoupit samostatně přes E-shop za 1800,- a když k tomu připočtete zálohu 500 jste na 2300 u ufona za nula a to už je zajímavý. A pro ty co si to objednali za 3000 je to nemilý překvapení, tak do toho než na to přijdou a upravěj cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Antoš  |  16. 06. 2008 15:54

Dobrý den,
asi Vás zklamu. Pokud si zkusíte objednat tarif Za Nula bez telefonu, e-shop Vás nepustí. Určitě si samotný telefon koupit na e-shopu můžete, ale k tarifu Za Nula se nedostanete. Pokud si chcete v e-shopu pořídit samotný telefon z odkazu Moje přístroje a při výběru telefonu kliknete pouze přístroj, tak se v košíku zobrazuje 0kč platba měsíčně což je logické, když jste si k telefonu neobjednal službu. To zanamená, že k telefonu nemáte tarif, ten v obsahu košíku není uveden. Pokud si k telefonu přiberete tarif Za Nula, cena Vám vyskočí na 3000Kč ...
Jen chci rozptýlit marné naděje, cena 3000Kč je opravdu limitovaná edice pro prvních 10000 zákazníků a levněji tento tarif/balíček s telefonem na trhu nedostanete.
Lukáš Antoš
u:fon marketing

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  16. 06. 2008 16:39

Já mám už objednán 2x tarif za nula a k tomu ty telefony za 1800. Ráno to šlo. To jsem zvědav co mi pošlete. :)
A i kdyby přišli samotné telefony tak samotná aktivace tarifu za nula stojí 500, podle vašeho aktuálního ceníku.
To že bude později k tarifu za nula tělefon za 5000 je pouze marketingový trik aby jste zlákali lidi na rychlou aktivaci, to je zcela zřejmé. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  16. 06. 2008 17:08

Jde to a pokud ne tak to asi změnili. Český lid je vynalézavý a pokud se najde nějaká skulina na výhodnější pořízení, tak věřte že na to přijdou.
Jen mě spíš zaráží, že jde pořídit telefon přes eshop za 1800 a nešela by k tomu simka, to mi nejde do hlavy, ale věřím že ta cena je jen dočasná, taky jsem kupoval ufonův internet před vánoci s paušálem na 6 měsíců "v ceně" bez úvazku a po vánocích se cena hnedka zvedla, takže se mi to vyplatilo. A narozdíl od některých jsem se službami spokojen, byl to dárek pro otce a tomu to na meily a brouzdání stačí.
Nemáte někdo pozitivní zkušenost s fofr internetem? Zajímalo by mne jestli se s ním dají hrát online střílečky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  16. 06. 2008 17:40

Není třeba vynalézavosti, prostě jsem si prohlédl jejich stránky. Ono je trochu divné nabízet ten samý telefon za 3000 a to ještě jako dočasnou zvýhodněnou nabídku a zároveň ho mít za standardní nedotovanou cenu za 1800, když samotná aktivace stojí 500. Kdepak asi pánové udělali chybu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  16. 06. 2008 18:46

No jasně ale nejdřív se musí objednat telefon a ne nejdřív simka to pak volba není to je jasný. Pánové si možná neuvědomili že to půjde objednat zvlášť. Vždyť nám tu ten pán výše tvrdil že to nejde a hele ono to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johanes  |  16. 06. 2008 19:22

Jsou to amatéři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 06. 2008 15:45

Tak jenom jednoduché počty:
když si babička a i jiní příbuzní rádí telefonují a zdá se jim ufon nevýhodný, je potřeba vzít k ruce kalkulačku a počítat, že běžná minuta volání stojí jinde 4 Kč
tarif za nula 3000Kč : 4,-Kč/min = 750min = 12,5 hodiny, při běžném provozu 15 minut denně volání s dětmi se babičce telefon zaplatil. Vyřiď babičce (a hlavně sobě), že nemá být škrt.
Jen se bojím, že budeš mít trabl s agitací u babičky. Sotva jí člověk přesvědčil, že si mákoupit mobil a teďka zas bude vrážet prachy do dalšího-pokud se ale domluvíte a jenom trochu mluvíte, asi se vyplatí. Konkurence není nikdy dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  16. 06. 2008 16:29

No ja uz radsi pocitam s tema 5 tis, ty za tri asi budou brzo pryc... Jsme celkem pocetna rodina a telefony by nas tak vysly nejmin na 30 tis a to je vazne moc. 15 min denne mezi sebou vazne nevolame, navratnost by byla delsi, nekolik let. Babicka skrt neni, spis naopak, ale z duchodu 7 tis si mobil za bura nemuze dovolit. Zatim zustanu u Vodafonu a Kamaradu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 06. 2008 21:36

Obávám se nejhoršího: myšlení českého člověka = měsíčně prochrupnu tči kila a ty tři litry hned by mě asi zabily ! Ale chápu, že hned celou rodinu nepřesvědčíš. Já začal doma s přítelkyní, pokud se síť zlepší s pokrytím, roamingem, telefonama, tak zůstanu a postupně s telefonama vybavím celou rodinu. Zatím mám telefon jako svůj druhý soukromý, tedy jen jako zpříjemnění, že se dá volat zdarma a taky si to hodlám užít, budu volat jako o život. Pokud se neosvědčí, poletí Ufonek do popelnice i s nabíječkou! Přeji Ufonkovi úspěch - doufám, že to už konečně pošlete, brzdy jedny zelený!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miki  |  16. 06. 2008 14:02

Predobjednal jsem si telefon hned 2.6 prisel mi mail ze se mi ozvou behem nekolika dni,coz se do dneska nestalo (14 dni).takze jsem dostal akorat prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor