U:fonova síť je zahlcena, operátor odpouští paušály

Již několik měsíců nabízí tuzemským zákazníkům své služby sympatický zelený tvor jménem U:fon. V podstatě stejně dlouho běží na našem fóru diskuze, kde si jeho první i potenciální zákazníci mohou vyměňovat své postřehy a zkušenosti s tímto novým operátorem. Poslední dobou se ovšem začínají množit příspěvky, ve kterých stávající zákazníci U:fona stěžují na nejrůznější problémy. Jednou ze současných potíží, které uživatelé registrují, je pokles rychlosti připojení nebo dokonce naprostá nemožnost ho navázat. Jelikož se podobné stížnosti množí, rozhodl se operátor takto postiženým zákazníkům jejich trápení kompenzovat odpuštěním paušálu na tři měsíce.

Tisková mluvčí operátora Jana Studničková nám k tomu řekla: „Počet zákazníků sítě U:fon se v posledních týdnech opravdu zvýšil natolik, že v některých lokalitách registrujeme dočasný pokles rychlosti připojení. V případě, že se na nás obrátí zákazník s tímto problémem, prověříme, jakou rychlost připojení má, a pokud je jeho stížnost oprávněná, nabídneme mu jako kompenzaci a bonus současně paušál na tři měsíce zdarma. Rozhodně to ale neznamená, že bychom to nabízeli všem zákazníkům a pouze na základě stížnosti. Odpuštění paušálu je vždy podmíněno naším měřením. Současně posilujeme síť, aby k podobným problémům už nedocházelo.“

Tip: Máte-li o U:fonovy služby zájem, nepřehlédněte jeho vánoční nabídku

Diskuze (10) Další článek: O2: volné minuty navíc při nákupu přes eShop

Témata článku: , Fon, Nejrůznější problém, Operátor, F +, Sít, Síť, Paus