Myslím, že to je klasika a ne žumpa. Pravidla a poidmínky operátorů jsou tak zakroucené a složité, že se dají vykládat víc než 18 způsoby. Na helpdesku tomu ani školení operátoři nerozumí. Když tam 3 krát zavoláte s dotazem na to samé, obdržíte 4 různé odpovědi.Zákazníků miliony, faktury záměrně nepřehledné, složité jak mlátička; jak u vodáren, plynáren nebo elektrospolečností.Snadno se využije chaosu a lhostejnosti lidí, kteří faktury pro jejich sloižitost nečtou a pokud je částka akceptovatelná, třeba jen o 15 - 20% víc, než obvyklý paušál, lidi to nevzrušuje: "Hm, no bóže, tak jsem provolal nebo propsal o trochu víc." Že je na faktuře holej paušál, kterej klient v měsíci ani nevyužil a stejně ho přeplácí zbytečně, ale je tam navrch naúčtovaných pár MMS, které ten člověk neposlal, protože je nikdy neposílá a nebo balíček drbů o celebritách, lidi netrápí. A toho se musí využít. Vždycky se dá říct, že jsme se spletli a že je to stejně chyba klienta, my bysme mu to vrátili, kdyby se ozval. Když je takových lidí miliony, hodí to operátorům měsíčně taky miliony nebo miliardy. S předplacenkářema se vůbec nikdo nebaví. A přitom většinu času platí ty nejkrvavější ceny. Reklamace neprojdou. Uspěje jen několik křiklounů, kteří fakturu rozklíčujou a dají si tu práci s řevem, hádáním se, argumentováním a stížností u ČTÚ/FCC nebo jak se to kde jmenuje. Tohle operátoři stejně smetou s tím, že je to jen pár jednotlivců, beztak kverulantů, křiklounů a potížistů a jde o běžné nijak výjmečné procento reklamací. Mezi tím hrabou a hrabou a z téhož obviňují konkurenci, protože doufají, že pod svícnem je tma. A zloděj křičí chyťte zloděje.A nedělám si iluze, že u nás se to neděje.