Uvítací pozdravy do schránky u T-Mobilu zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Mirek77  |  07. 08. 2003 16:45

Hlasovka za soucasnych podminek je dobra akorat na "odpuzeni" notorickych prozvanecu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  07. 08. 2003 16:43

Hlasovka za soucasnych podminek je dobra akorat na "odpuzeni" notorickych prozvanecu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snovač  |  07. 08. 2003 15:07

Řekněte mi, kolik lidí hlasovku opravdu používá? 1% zákazníků?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  07. 08. 2003 16:58

Odopved p. Hajka:  Hlasovou schránku používá v současné době opravdu 1% našich zákazníků což v přepočtu na reálné číslo je 35090 zákazníků , což jak sami vidíte není malé číslo. Snažíme se zaujmout všechny skupiny zákazníků a jejich požadavky ( naprosto přesně víme co zákazníci chtějí a sami o tom možná ještě ani neví) .

Jiná situace je naproti tomu u tarifu GPRS business. Službu s neomezeným paušálem nevyužilo 99% našich zákazníků, což v přepočtu na reálné číslo je 3.473.910 zákazníků,což jak sami vidíte není malé číslo. Pokud tedy taková skupina našich zákazníků o tuto službu nemá zájem ( a my opět přesně víme o jaké služby mají naši zákazníci zájem a jaké jsou jejich požadavky) není nutné ji zavádět.

P.S. Že bych mohl jít dělat tiskového mluvčího?? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  07. 08. 2003 14:28

Stejně tak jako hlasová schránka. Pokud někomu spadnu do schránky (= musím platit) nechám vzkaz, ať zavolá, že už mu nikdy sám nezavolám - příště jen pošlu SMS). Když má peníze na vybírání schránky, tak mi taky může zavolat on. Je to jeho chyba že jsem utratil peníze a nic nevyřídil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl von Bahnhof  |  07. 08. 2003 13:37

Nejdříve audiopohlednice - asi měsíc jsem nemohl večer spát, jak jsem se těšil na ráno... až pošlu další audiopohlednici ..... a teď!!!!!!!

BBBBOOOOOOOMMMMMMMMMMBBBBBBBBBÁÁÁÁÁÁÁÁ

Na T-mobile nikdo nemá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  07. 08. 2003 09:50

Fakt super.

Dávám Vám za 1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uzivatel T-MO  |  06. 08. 2003 22:56

Kdysi (před mnoha lety) jsem na (tehdy ještě Paegas) posílal námět, že bych ocenil, kdybych si mohl nahrávat úvodní vzkaz do schránky z PC přes Internet jako WAV, ale nikdy na to bohužel nedošlo. Bylo by příjemné mít vzkaz připravený a zpracovaný v digitální formě i s podkresovou melodií apod. No, tak jsem tu schránku stejně nakonec zrušil, jak se zaplnila hluchá místa bez signálu, tak stejně ztratila opodstatnění a lidi si zvykli, že se buď dovolají a nebo ne (což je nestojí peníze, než kdyby se dovolali na záznamovou) a pokud něco potřebují nutně, pošlou SMS...

Tudíž BRAVO pro T-MO, že rozdejchává zbytečnou službu. Aby to mělo opodstatnění, musela by být správa i výběr ve vlastní schránce ZADARMO (jako tomu nějakou dobu bývalo), takhle se zpoplatní hovor 2x (jednou když spadne volající do schránky a podruhé při výběru). Opravdu služba, kterou uživatelé T-MO chtějí - služba, kterou T-MO zabil a teď se snaží resuscitovat. Kdybyste se soustředili spíš na paušální GPRS, levnější SMS a nižší cenu volání v rámci vlastní sítě (a srovnali cenu za volání v rámci T-MO World Class skupiny, kdy je často levnější volat z konkurenčního operátora, než z T-MOBILE CZ)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erich Hohermann  |  06. 08. 2003 21:55

Další důkaz: T-MOBILE opět o něco napřed před konkurenčními operátory. Rozhodně vtipná užitečná a chválihodná akce pro všechny uživatele této sítě. Myslím si, že zde T-MOBILE názorně dokazuje, že dokáže nabídnou služby s přidanou hodnotou, nyní dokonce zdarma!!!!!

Jen tak dál t-mobile přejeme ti vše nejlepší a držíme ti palce!

Všichni spokojení uživatelé nadnárodního operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  06. 08. 2003 22:16

Helmut Niederman a Erich Hohermann je jedna a tataz osoba. Pochybuji totiz, ze v CR existuji dva lide tak vzacne uchylky!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erich Hohermann  |  06. 08. 2003 23:40

Ne to opravdu nejsme jedna a tatáž osoba, i když je pravda že Helmut mi byl tak trochu inspirací, ale souhlasím s ním v mnoha ohledech má naprostou pravdu, t-mobile je vskutku nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creckx  |  07. 08. 2003 00:00

nebo zdvojená osobnost či jak se tomu řiká?:)

Takhle služba je postavená na hlavu,musel jsem se smát, když jsem se dočet, že se za to platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  07. 08. 2003 06:35

No coment... :-o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jochen Hochenknecht  |  07. 08. 2003 15:16

A co já? Sem taky někdo jiný a jmenuji se podobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  06. 08. 2003 21:14

Na jedné straně, mně potěšila zpráva z toho, že si můžu zdarma vystřelit ze svých kamárádů, kteří se mi dovolají do hlasové schránky a najednou uslyší vtipný pozdrav ( " Dovolali jste se do inteligentní hlasové schránky, máte-li debilní dotaz, nebo chcete jen tak prudit, váš vzkaz bude automaticky smazán " ).

Na druhé straně, by bylo lepší, kdyby i volání na číslo 6611 bylo zdarma, aby tuto službu mohlo používat, hodně lidí co mají smysl pro šprýmy.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka  |  06. 08. 2003 21:01

TMO vi, jak potesit sve dlouholete zakazniky - platici mesicne tisicove faktury. Premyslim, kteremu teenagerovi z rodiny prenecham sve cislo a telefon, aby tuto sqlou sluzbu vyuzil ... Ale je rozhodne prijemne videt v praxi, ze p. Hajek a jeho smecka vedi presne, co jejich zakaznici chteji ... No nejdrive mi zpoplatnili volani do hlas. schranky a zdrazili sms; slusneho gprs tarifu se asi taky nedockam, i s bonusovou slevou si u TMO poridim novy pristroj casto o dost draze nez v kamennem obchode, T-zones jsou spise prehlidkou neumetelstvi jejich programatoru, atd atd atd ... uzral cas na sponzoring jineho operatora ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  06. 08. 2003 20:05

Co vím, kdekdo si hlasovku nechává zrušit, hned jak dostane nový telefon.

Kdy u nás bude taková obliba záznamníků jako v USA? Je to nádherný pocit, když je člověk půl hodinky, hodinu, dvě nedostupný a nikdo ho neruší (třeba při obědě nebo seksíčku)...

K tomu ještě veselý vzkázek, třeba: "jdu si hodit mašli, nechte mi vzkaz, chropt, chropt...." Hned to jdu zkoušet

Kyk

http://kyk.wz.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  06. 08. 2003 18:12

To jsem se lekl. Z nadpisu jsem pochopil, ze dovolam-li se nekomu do hlasove schranky a tipnu to pri pozdravu tak to mam zdarma. Omyl. Na tuto sluzbu si asi budu muset jeste chvilku pockat (nebo se prestehovat? Nejaky (cizokrajny) operator toto nabizi?).

anonym

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  07. 08. 2003 09:15

Take jsem měl z nadpisu tentýž pocit, ale rychle jsem pochopil, že se jednalo o náhlý krátkodobý nával naivity

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 08. 2003 13:03

Přístupy různých operátorů k tomuto jsou různé. Třeba na Slovensku si tehdejší operátor Globtel (Orange SK) neúčtoval hovory, jejichž délka nepřekročila 3 sekundy. Nyní od toho upustili, protože mají tarifikaci 1+1 (sice za to že ti hovor spadne do schránky zaplatíš, ale je to řekl bych únosné minimum). Jiní operátoři zase mají bezplatnou hlášku s upozorněním, že hovor bude přesměrován do schránky. S tím jsem se i u nás kdysi setkal u Eurotel T!P. Faktem je, že tarifikace 60+1 (a vlastně i 30+30) vede s absencí bezplatného upozornění je hlavní příčinou neoblíbenosti hlasových schránek u nás (a to už vůbec nemluvím o Oskartě bez limitu, kde se platí 10,50 za hovor).  

Zde je třeba poděkovat T-Mobile za znovuzpoplatnění vybírání hlasových schránek, protože řada Twistařů si jí po tomto kroku skutečně zrušila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor