Vadí vám předražení operátoři? Třetí bojkot bude zítra

Diskuze čtenářů k článku

Victor  |  19. 09. 2011 13:40

Tyhle akce jsou úplně nanic. Je to stejné jako s politikou. Dnes si můžete chodit klidně s transparentem po ulici a veřejně nadávat, ale jestli si někdo myslí, že pak budou páni u koryt mlaskat míň hlasitě, tak je najivní. To by musely desetitisíce lidí na protest rušit smlouvy u operátora, aby se myšlenkou o zlevnění někdo vůbec začal zabývat. Jenže to se nestane, protože volat se musí a máme tu kartel, takže není kam utéct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dominik  |  19. 09. 2011 11:42

Tak teď jsem se fakt pobavil. Náhodou jsem se dostal na stránky iphone5release.org a v diskuzi jsem četl příspěvek od „Dan z UK“, kde píše, že nevydržel čekání na iPhone 5 a koupil si 4, ale to hlavní. Má paušál za 35 liber/měsíc a v tomto paušálu v přepočtu na koruny (945kč) má 600min. volání, 3000sms, 1GB dat, smlouva je na 24 měsíců a to nejlepší…. iPhone4, 32GB k tomu ZDARMA. Já chci taky takovou nabídku, sakra, od těch našich zlodějských operátorů!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pohodář  |  19. 09. 2011 09:01

já nemám proč bojkotovat když "mujoperator" učtuje volání od první sekundy a po sekundách a volání do všech mobilních sítí čr za 2kačky do pevné za 1kačku a ve vlastní síti to mám neomezeně jak volání tak i sms !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 09. 2011 08:14

Navrhoval bych naplánovat další úroveň protestu. Ve stanovený den všichni napíšeme e-mail nebo zavoláme s dotazem proč lze volat od VB, Rakouska, Turecka až po Sri Lanku za zlomkové ceny než u nás. Směroval bych to jak na operátory, tak na ČTÚ. Přetížení linek a pár tisíc e-mailů už by si zaručeně všimli!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
creeway  |  18. 09. 2011 19:26

Schvaluji takovýto protest, ale mám pocit, že operátoři takovýto bojkot moc nepocítí.
Nebylo by lepší bojkotovat operátory v nejvyšší špičce, tak aby to pocítil a s pravidelnou frekvencí, třeba každý týden, lidi by se o tom postupně dovídali a bylo by jich čím dál tím více?
..a nebo telefonovat ve špičce co nejvíc a snažit se tak znefunkčnit vysílač, ikdyž to asi nebude moc šťastné a hlavně funkční, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lld  |  18. 09. 2011 19:02

a co tak místo vypnutí mobilu začít všichni ve stanovený čas telefonovat ? samozřejmě na čísla, která jsou zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DNSTUFF  |  18. 09. 2011 10:00

Ja nic bojkotovat nebudu protoze min mesicne pouziju 70min nebo 293 sms a za 88kč mam minutu volani za 1,26kc a sms za 0,3kc. Ano mam vodafone ve spolupraci ceskyma drahama. Pro lidi kdo teoreticky utrati do 353kc za mesic je toto jedina volba. Pro lidi co pouzijou vic, pro ne je tu mittrade a spol. KONEC HLASENI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorak  |  18. 09. 2011 11:02

Ano, tato nabídka VF + ČD z 88 Kč měsíčně je pro méně volající (což je většina tzv. "normálních lidí") na české poměry až neuvěřitelná. Přiměla mne k přenesení čísla, které jsem měl u původního operátora (TMo) téměř patnáct let. A nelituji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DNSTUFF  |  18. 09. 2011 14:51

ten minus sem dal nejakej pracurak kterej ma asi CEZ tarif na firmu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DNSTUFF  |  18. 09. 2011 14:53

ps nemyslim si ze hodnota 353kc v nominalni hodnote je vyraz pro mene volajiciho cecha..... ikdyz arpu operatoru rika neco jineho....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 09. 2011 17:08

Nominál mne nezajímá. Beru to tak, že ty koruny jsou jen "počítací impulzy", aby to vypadalo, že je za ty peníze poskytováno hodně služeb. Já to spíš vidím tak, že je tam "v základu" k dispozici za 88 Kč těch (až) cca 70 minut na měsíc a že nějaká hodina a půl měsíčně se vejde do 200 Kč, což mi přijde ve vztahu k tomu benefitu mobility celkem přiměřené. (Jinak česká čísla momentálně nemám, ale v Rakousku podle ItBiz provolal "průměrný obyvatel" v r. 2009 cca 166 minut měsíčně, takže kdo provolává cca polovinu je podle mne spíše ten méně volající...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  17. 09. 2011 17:48

protest je jen virtualni v realu zde nikdo telefon nevypne .operatori se nam jen smeji ....a mobilmania ma zase o cem psat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 09. 2011 01:34

Tak, já sice mobil vypnout zapomněl, protože jsem byl právě na cestě na návštěvu, ale na druhé straně mne to (jak jsem byl napružený) pohnulo k tomu, že jsem zavolal svému "hlavnímu" operátorovi a požádal o snížení ceny internetu v mobilu o 40%. Protože takovou nabídku jsem dostal u své "záložní" SIMky od konkurence. A dohodli jsme se. Chlapec na zákaznické lince velmi rychle pochopil, že je to u této konkrétní služby v poloze "buď to dostanu levněji, nebo to nechci vůbec".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  18. 09. 2011 09:21

Ano, tohle je podle mne ta správná cesta - tlačit je do zlevnění přímo a každý sám za sebe. Pokud to takhle udělá většina, zlevní to plošně všem, protože se jim nevyplatí držel milion výjimek. Jenže pro to musí lidé udělat víc než jen anonymně kliknout na jakési tlačítko a případně vypnout na chvíli telefon (stejně nevěřím, že to opravdu udělalo tolik lidí co to tvrdí a cením si vaší poctivosti, že vy jste to veřejně přiznal)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanzii  |  17. 09. 2011 13:54

Diskuze k článku je výborná ukázka, proč je trh v ČR "tak specifický" (a teď nemyslím jen pro mobilní operátory, ale obecně). Polovina lidí začne mudrovat, že takový protest nemá smysl a raději tiše rezignují a platí vysoké ceny. To jsme my, český národ, necháme si *rát na hlavu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  17. 09. 2011 17:05

A to platí obecně ve všem v tomhle Absurdistánu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  17. 09. 2011 17:21

Ale ne, protest proti přemrštěným cenám volání je v pořádku. Jen ta jeho forma je tak nějak zbytečná a hloupá.
Copak protest studentů proti státním maturitám (opomenu, že jim byl k ničemu) spočíval v tom, že se jeden den neučili? Nebo byl protest Rakušanu proti Temelínu v tom, že jeden den svítili svíčkama?
Samozřejmě že ne. Takto se nemedializuje. Ve zprávách je to, co je hlasité, agresivní, mohutné. To vypnutí telefonů rozhodně není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindraa  |  17. 09. 2011 12:02

Nelíbí se mi ceny za odvoz odpadku a proto nebudu jeden den vynášet koš. Asi takovou váhu a smysl má ten směšný proces.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  17. 09. 2011 12:30

Tohle je velice trefný příměr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 09. 2011 08:03

Když o tobě bude psát několik odborných časopisů a budeš v televizi, tak proč ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  17. 09. 2011 11:36

tyhle akce jsou na nic.... to je jako kdyz je den bez aut a benzinkam "klesne" vytoc. proste to ten jeden den prezijou a dalsi den se zase tankuje jako o zivot (tedy pokud to vubec nejak pociti). Lidi se musi odklonit k alternativnim formam komunikace (IM, VOIP apod) - pak se mozna nasi opove zamysli nad poklesem vyuzivani jimi nabizenych hlavne hlasovych sluzeb a nezajmem o ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  17. 09. 2011 09:48

Jo, počet je důležitý, no když bude každý jen pořád kecat, nikdy se počet nezvýší a nic se ani nezmění. Chce to jen použít hlavu. Myslím, že pokud někdo nechce ze sebe dělat pořád dojnou krávu, tak se připojí. Jinak budem všem operátorům jen pro smích.
Otázka zní: proč se takhle nechovají jinde v Evropě ?
Proč ?
Protože, si lidi více váží svých vydělaných peněz a za co je utrácejí.
Pak by takzvané podnikání našich operátorů skončilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian  |  17. 09. 2011 09:48

Jo, počet je důležitý, no když bude každý jen pořád kecat, nikdy se počet nezvýší a nic se ani nezmění. Chce to jen použít hlavu. Myslím, že pokud někdo nechce ze sebe dělat pořád dojnou krávu, tak se připojí. Jinak budem všem operátorům jen pro smích.
Otázka zní: proč se takhle nechovají jinde v Evropě ?
Proč ?
Protože, si lidi více váží svých vydělaných peněz a za co je utrácejí.
Pak by takzvané podnikání našich operátorů skončilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  17. 09. 2011 08:25

Sám mám už takhle docela slušnej tarif, v rámci rodiny jsme volbou vhodných kombinací volání zdarma mezi sebou ušeřili měsíčně cca litr a přesto to ještě kombinujeme s VOIP od http://voocall.cz... (volanému se zobrazuje moje mobilní čislo i když volám třeba z PC, takže pokud se nedovolám, zavolá mi zpět na mobil) a SMS posílám převážně z PC pomocí http://m.mobilecity.cz... takže taky zdarma. Kdo chce, tak ušetří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 09. 2011 11:09

VoIP samozřejmě dokáže ušetřit na volání (nejen) do mobilních sítí hodně peněz. A ušetřit mohou i uživatelé "hloupých" mobilů, pokud používají CallBack třeba od ERI VoIP, Odoriku, ha-loo nebo teď nově i ten zmíněný VOOCALL. Ale dají se celkem bez problémů využívat i zahraniční služby, zejména od spol. Dellmont Sarl (dříve Betamax), i když je pravda, že tuzemští alternativní (VoIP) operátoři jsou v průměru zpravidla o něco kvalitnější.
Pokud jde prioritně o cenu, doporučuji podívat se na https://www.rebvoice.com . Cena hovoru na české mobily je 0,02 EUR bez DPH, plus sestavovací poplatek 0,039 EUR. Připočtu-li daň a transakční náklady na dobití kreditu, jsem na cca 60 hal./min plus 1,20 Kč za sestavení hovoru.
Pořídil jsem to naší "babi" na klábosení s jinými penzistkami (jak nesou slepice, jak je horko či zima, že ti politici jsou úplně nemožní a tak) a při její obvyklé délce hovorů vyjde reálná průměrná cena volání na mobily někde kolem 70 - 75 hal. za minutu (půlhodinový hovor pod 20 Kč). Takže "experimentátorům" doporučuji minimálně na vyzkoušení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marvin  |  17. 09. 2011 02:29

Co blbnete? Neumite mluvit? Jsem sel do outu rek hele chci za tri kila nejakej dobrej tarif, a on, nemame, tak rikam takze, sto minut volani, 50 sms a 500mb za tri kila, a on tak jo. A je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tola  |  17. 09. 2011 08:07

A pak jsi se vzbudil
Neříkám že tento tarif nemáš, ale to jak jsi ho takto získal možná zabere má kamarády, ale tady moc ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  16. 09. 2011 23:23

to chce trochu optimizmu a přidat se ,pokud si každej řekne vždyť to nemá cenu tak nikdy nic nedosáhneme jako celek ,proč někdo bojoval za někoho třeba ve válce ,nebo Palach se upálil ,protože je důležité věřit v dobro a zlepšení né se skovávat a nadávat nebo tvrdit ,že to nejde zlepšit je jedno o co jde konkrétně ,vždy je potřeba něco dělat ve Francii se třeba stávkuje a něco dělá u nás ,laxní přístup nahrává těm co nás chtějí odrbávat aby to dělali ještě víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valeano  |  16. 09. 2011 23:14

Připojilbychsejennemamfajsbuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  16. 09. 2011 16:59

Naplánovat protest na sobotu podvečer... nechci se nějak organizátorů dotknout, ale kterej idi** vymyslel tenhle čas? Operátory by zasáhlo kdyby se nevolalo ve špičce, ale pokud si pár lidí co vysedává v hospůdce, hrabe se na záhonku, je někde na návštěvě,... vypne telefon, tak to nikdo opravdu nikdo nezaznamená i kdyby to bylo 20% populace.
Operátory by stejně něco takového donutilo něco dělat jen v případě, že by se přidala firemní klientela, ale ta má jiné ceny a hlavně by tim přišla o obchody.
Nebojkotujte operátory ale ČTU ať neco dělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  16. 09. 2011 18:04

"Nebojkotujte operátory ale ČTU ať něco dělá."
Přesně. Ale ČTÚ přeci ani neví, že by měl něco dělat . On si totiž nikdo (či skoro nikdo) oficiálně na drahé volání v mobilních sítích úřadu nestěžuje.
Možná by nebylo od věci prostě sednout, napsat řádnou stížnost, a poslat ji na ČTÚ. A pokud jste pražští, je ideální ji doručit osobně. Na vrátnici totiž není podatelna (pošta se řeší kdesi v patře), takže když doručíte písemnost a chcete potvrdit kopii (což samozřejmě chcete), tak se někdo musí zvednout, s razítkem pro ni dojít, zaevidovat ji, někomu se musí přidělit, nějak se musí vyřídit....
Půjde-li ta stížnost v kopii i na Úřad pro hospodářskou soutěž a Ministerstvo průmyslu a obchodu, nepůjde to nevyřídit (jedno že negativně) a nepůjde ve statistikách vykazovat, že je vše OK, protože si nikdo nestěžuje.
Pravda je prostě taková, že problém o kterém se nemluví neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  17. 09. 2011 09:58

Taky nechápu. Čeho dosáhnu, když si vypnu telefon v době, kdy stejně nikomu volat nebudu a nikdo nebude volat mně. Jak to operátorovi asi uškodí?
Protestujte ve středu od 14:00-17:00, tam to možná pozná aspoň trochu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  17. 09. 2011 10:49

Smyslem není poškodit operátory. Smyslem je upozornit na předražené volání v ČR. Aby se toho mohli chytnout média. Nejhorší totiž je, že spousta lidí, kteří nepoužívají sociální sítě (internet) ani nevědí, že se u nás volá oproti jiným zemím draze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  17. 09. 2011 11:01

První bojkot byl 17.7. druhý 17.8. jestli bude i čtvrtý tak bude v pondělí 17.10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVLOSPM  |  17. 09. 2011 13:26

JE VIDET, ZE JSI NEPOCHOPIL OC VUBEC JDE, TADY NEJDE O TO VYPNOUT MILIONY MOBILU, ALE HLAVNE O MEDIALIZACI, PORAD VAS TADY VETSINA MELE O NECOM DO CEHO NEVIDITE A OCEM NIC NEVITE. NEJDRIVE SI PRECTETE A PAK DAVEJTE ROZUMY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  17. 09. 2011 17:56

Pochopil a říkám že je to špatný směr. I kdyby se to dostalo do večerních zpráv na nově, co se stane? Nic! Zakročit musí ČTU a říct: buď s těmi cenami něco uděláte dobrovolně nebo si na vás došlápneme. A hned by to šlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  18. 09. 2011 01:19

ČTÚ k takovému zakročení nemá oprávnění, pokud si někdo (více lidí) nebude oficiálně stěžovat. A to se zatím nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kudrnik  |  16. 09. 2011 16:52

https://www.facebook.com/event.php?eid=167929676619500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  16. 09. 2011 15:57

Mnozí lidé to tady jak vidím nechápou. Ale ono jde o to, že nadnárodní operátoři působící dokonce v jedné EU, klidně v jednotlivých zemích mají značně rozdílné ceny. U nás klidně napálí za zlomek německé nebo rakouské služby mnohonásobek ceny. Je to diskriminace a křivení trhu. A to ani nemluvím o tom že operátoři u nás s největší pravděpodobností fungují léta v kartelu nebo oligopolu tolerovaném Českým telekomunikačním úřadem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  16. 09. 2011 16:06

No a koho to jako zajímá. Pár ubulenců na fejzbůku a to je všechno. Když na to nemám tak to nekupuju a nevolám ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  16. 09. 2011 16:10

Já na to mám a přesto nejsem debil abych se nechal jenom tak pro krásné oči operátorovy tiskové mluvky okrádat. Až někdy vyděláš peníze, tak možná pochopíš jejich cenu. A pak možná příjdeš na to proč není dobré nechat se okrádat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  16. 09. 2011 19:11

Všichni co tady brečej tak mě připomínaj komouše. Hlavně všechno co nejlevnější pro všechny a nejlépe zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVLOSPM  |  17. 09. 2011 13:23

TADY JE VIDET, ŽE BUDEŠ JEŠTĚ PUBERTAK, KTERY NEZNA CENU PENEZ A MA KAPESNE, JINAK BY JSI TAKHLE HLOUPE NEMOHL MLUVIT. TY BY JSI NECHTEL MESICNE ZA 200KC PROVOLAT 1000 MINUT JAKO TREBA V RAKOUSKU? URCITE BY SE TI TOHLE ZAMLOUVALO. AZ BUDES ZNAT HODNOTU PENEZ, TAK TADY NECO PIS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  17. 09. 2011 20:56

Je mi 42 chlapečku a žiju v realitě a ne na sociálních sítí, kde akorát komouši bulej, že tu je draho a hošíčkové s dívenkama mají ve škole drahé volání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  19. 09. 2011 07:55

Kdyby chtěl někdo dávat klidně 42 litrů měsíčně za telefon, nikdo mu tu možnost nebere.. Spíš jde o to, že tu nefunguje ČTÚ a dostatečná konkurence (měl jsem za to, že komunisti by zavedli monopol, takže nadávání do komoušů je jen zcestná nesmyslná provokace).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  16. 09. 2011 17:06

Ty jsi dobrej d.bil a hlavně velkej ekonom. Kdyby takhle uvažovali všichni, tak žijeme ještě v jeskyních.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jenda  |  16. 09. 2011 19:10

No a kdyby uvažovali všichni jak ta partička na fejzbůku tak tu je komunismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  16. 09. 2011 19:53

Děláš si srandu nebo jsi tak hloupej? Naopak, oni chtějí kapitalismus, a to tvrdej, tzv. konkurence, žádný oligopol a tržní cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  17. 09. 2011 12:42

Mě to spíš připomíná socialistické odboráře a jejich kolektivní vyjednávání - ale ti alespon nejsou anonymní a dokáží se za svůj názor veřejně postavit Já asi na takovou "akci" nejsem dostatečně stádní typ a raději zásadně jednám jen sám za sebe. A když k tomu připočtu i tu obrovskou nedůvěryhodnost organizátora (resp. organizátorů) a to, že je to na frikulínském facebooku (kam mne to bez registrace ani nepustí), je pro mne výsledek jasný - s tímhle já osobně nechci mít nic společného. Čímž v tom samozřejmě ostatním nijak nebráním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  18. 09. 2011 06:52

Odboráře? Tak ti nevím, paralelu v tom nevidím.
Co se týče jednání sám za sebe, za prvé lidé, kteří prostě provolají málo, protože hodně volat nepotřebují, nemají šanci od operátora dostat retenčku (viz já) a dále jsou tu lidi, kteří si prostě neřeknou. Na jednu stranu je to jejich chyba, na tu druhou si rakušák říkat nemusí. Je to fér?
Co se týče Facebooku, taky tam nejsem, a co? O akci píšou zde, to mi stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  18. 09. 2011 08:57

Já ji tam holt vidím
Pouze jsem napsal svůj pohled na tu akci a níže i své vlastní řešení jak šetřím na volání já. Pokud má někdo pocit, že to vypínání mobilů je správná cesta, samozřejmě mu v tom nijak nebráním. Já osobně ten pocit nemám, tudíž se toho nezúčastnuji a řeším si to po svém, individuálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ubulenci  |  16. 09. 2011 15:42

Ježíš co tady furt bulíte. Kdo Vás nutí kupovat mobil. Před 20 ti lety jste žádný neměli a taky jste to přežili. Takovéto akce jsou zoufalé a připomínají hospodské kecy o politice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  17. 09. 2011 08:01

Tihle před dvaceti lety byli ještě na houbách anebo v lepším případě tahali kačera po dvorku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 09. 2011 11:35

Tebe by neštvalo kdyby sis chtěl koupit televizi a u nás bys ji koupil za 10 tisíc a všude jinde ve světě bys dal jen tisícovku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filias  |  16. 09. 2011 14:59

Je to jen virtuální protest, pokud chcete aby se to trochu hnulo, tak jediné co má smysl je demostrace před ČTÚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  16. 09. 2011 15:52

Cha cha cha. Uz vas tam vidim. 20 uhrovitejch pubertaku s basebalkou nakrivou,Nokcou v kapse a nejakym duchaplnym transparentem. A uvnitr klepouci se osazenstvo CTU To pak bude konecne medializovany. Na Nove zavedou novou rubriku - trapas na konec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gorak  |  18. 09. 2011 10:53

Nikdo by se na ČTÚ samozřejmě neklepal, ale i pouhý průchod "uličkou hanby" při příchodu do práce (bez jakéhokoli fyzického bránění, tak, aby nemohl být důvod k zásahu policie) může být docela nepříjemná záležitost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool boy  |  16. 09. 2011 14:52

Bojkotujte vytížením sítě - voláním na nezvedaná čísla, na infolinky, vypínáním nic neřešíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  16. 09. 2011 15:00

Pamatujes si snad, ze by pri poslednim Silvestru padla nejaka sit? To volaji uplne vsichni. Ted by se jim pri 35t lidi ani nerozkmitala rucicka. Zato kdyz zhasinaji svetylka, tak to vypada jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool Boy  |  16. 09. 2011 20:14

Jenže, na Silvestra volas za prachy, ale tasy by se volalo zdarma... vytizil bys sit,ale zadarmo.
To by je sralo, si vem delat to treba kazdej tejden.
do toho bych sel, ale takhle je to k prdu, akorat uvolnujes sit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubik  |  16. 09. 2011 23:53

Jo s tim souhlasim:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RiZe  |  17. 09. 2011 09:57

Tady si troufám částečně odporovat. Ano, možná u infolinek operátorů atp., tam by to mohlo být "zdarma", ale ostatní 800 linky jsou normálně placené, jen tedy "z druhé strany" a organizací, která si je pronajímá, takže operátor z toho stejně ty prachy má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool boy  |  17. 09. 2011 10:13

Tak volat na nezvedany cisla, uz i vyzvaneci ton neni zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  17. 09. 2011 10:19

Co to???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  16. 09. 2011 14:47

Mně přišla zajímavá jedna věc. Četl jsem jinde, že se jim nelíbí, že na jejich akci někdo parazituje, že jsou i jiné Facebook stránky a podobně, které navádí na to samé, co oni, ve stejný den a čas. Tomu docela nerozumím. Pokud jim jde o princip tak, jak tvrdí, tak je přece jedno, kdo o tom mluví, píše, navádí. Hlavně, že je toho co nejvíce. Pokud jim to ale vadí, tak asi jde o více, než jen princip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insekticid  |  16. 09. 2011 14:56

ty ses ten borec z te kopie puvodni stranky vid? :D
kopii originalni stranky jsem sledoval a odhalil sem zpusob jak skupina dosahla tak rychle 50k like... takze bych radeji pomlcel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  16. 09. 2011 15:00

Jiste, pán je odborník a detektiv největší na světě. Ne, nemám s tím nic a pokud nemáte k mému příspěvku co napsat, tak nepište nic. Je mi jedno, jak k tomu přišla ta stránka, ale aktuálně přispívá informovanosti na dané téma. Jestli za týden bude upozorňovat na to, že globální oteplování díky lidské činnosti je nesmysl mi je teď jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  16. 09. 2011 14:19

Mno, já už dostal od T-Mobile 50% slevu na podnikatelský tarif, tak jsem docela i spokojený Nicméně i po 50% slevě je to stále drahé oproti jiným zemím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  16. 09. 2011 14:36

dostals ji ze dne na den samovolne, nebo si musel vyjet na OPa a pak z nej teprv neco vypadlo ? Typuji to druhe... a ani toto neni drtiva vetsina lidi schopna udelat v pripade ze jim to charakter sluzby potazmo smlouvy dovoluje. Pak vznikaj takovydle tydýt akce vypnete se podporte nas ale i na toto proste drtiva vetsina kasle. Lepe pomluvit v krame nebo u piva...tam to nabere asi ten pravy ucinek...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sjezdař  |  16. 09. 2011 15:31

Tahle akce je prave o tom, aby se nase ceny priblizily okolnimu svetu a nemusel kazdy behat a doprosovat se ci vyhrozovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  16. 09. 2011 21:32

Však jo, to měla být jen taková zlehčující zpráva. Samozřejmě jsem musel vyjednávat, jinak bych dostal klasickou nabídku. Osobně jsem řekl operátorovi, který se mnou jednal, že kdyby tu byly ceny jako všude jinde, že bych tohle nepodnikal a rovnou se upsal s nějakým laciným telefonem a spoustou volných minut....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  16. 09. 2011 14:16

uz 3 opruz vedouci....nikam ? Preju hodne steti...i s fakturama na konci zuctovaciho obdobi na stale stejne castky , tak moc ten protest pomuze... Nesouhlasim s cenami volani, ale souhlasim s tim, ze se vedeni nasi trojky za bricha popada pri cteni nejakeho protestu.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2011 14:22

Jak to víš, že to nevede nikam? Máš nějaké zaručené zprávy z vedení operátorů? Nebo tam přímo děláš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  16. 09. 2011 14:27

cece stale se ceniky nezmenily, faktury mam furt velke a nejaka prohlaseni o novych tarifech apod. taky neprosakuji, takze asi takhle to vim. Je podivne, ze nyni po pravidelnych 2 letech TM nepredstavil nove tarify...
ten prostest je poctem a zamerenim nesmyslny...vypinani telefonu ver ci ne nezpusobi zhola nic ani v poctu 10,20,30 tisic...a to jsou taky jen snova cisla, odhykat nekde na facebooku cokoliv neni problem, tam ti kazdej pomalu odprisahne snad vsecko takze ve finale si vypne mobil tak 10% mozna...do roamingu zasahla EU, protoze mohla, na domaci pude je to tezsi (s CTU).
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2011 14:36

Stále ti nedochází smysl celé akce, škoda. Ono to, že máš stále velké faktury a nic s tím neděláš, taky o něčem svědčí.
A nové tarify se připravují podstatně déle, než je doba od prvního protestu. Takže mimo jiné i proto žádná reakce. Ale zatím, všeho dočasu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  16. 09. 2011 14:40

ja mam velke ale kdybych spolehal na tydle hura akce a nezahrozil, ze odejdu jinam, tak sem je mel 2x tak vetsi. Snazil jsem se, nehekal sem na facebooku a mam z toho slevu. Sci-Fi v podobne jeste nizsich cen pro vsechny neni jeste na poradu dne.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2011 15:00

Ještě není na pořadu dne, ale kdyby nebyly akce jako ta zítřejší, tak by nebyly nikdy na pořadu dne. Ale právě takové akce plus neurra apod. ten den, na jehož pořadu budou ještě nižší ceny pro všechny, přibližují, přestože nikdo netvrdí, že to bude zítra. To je přece zcela naivní si to myslet. A s tímto vědomím je třeba k takovým akcím přistupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Th0r  |  16. 09. 2011 15:48

Taky mi to nedochazi. Tyhle smesny protesty 0,000001% zakazniku jsou k nicemu. Pindy ze jde o medializaci .... Ha ha ha Kde se o tom pise? Na MM? Kolik lidi ji cte? Jste naivkove co si mysli, ze diskusi pod clankem zbori svet No jo holt optimismus je opium lidstva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  16. 09. 2011 15:52

Nech ho. On nejspíš pracuje na PR oddělení některého z operátorů. Vidím v něm provokatéra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koment  |  16. 09. 2011 16:26

Není co představovat. Nejsou nápady. Teď už je jediná možnost: Upravovat ve stávajících tarifech ceny. Do toho se ale nepohrnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVLOSPM  |  17. 09. 2011 13:17

TY JSI TROUBA,,,, NEPOCHOPIL JSI , ZE V PRVNI RADE JDE O MEDIALIZACI .... TAK SI SED DOMA S PRILEPNYM UCHEM NA DISPLEJI A CEKAJ, AZ TI NEKDO BUDE VOLAT, ABY JSI NAHODOU NEPROSVIHNUL DULEZITEJ HOVOR PLNY NESMYSLU OD KAMARADA, KTERY BYDLI VEDLE V ULICI ...

NOVE TARIFY, .... MYSLIS SI, ZE NOVE TYRIFY SE UDELAJI ZE DNE NA DEN? TO TRVA TREBA NEKOLIK MESICU A POKUD BUDOU TYTO PROTESTY I NADALE POKRACOVAT A BUDE SE O TOM MLUVIT V TV A RADIU, V TISKU I NA INTERNETU, JAK SE PRAVE DEJE, TAK SE NECO BUDE DIT. PORAD NECHAPU, JAKY JE PROBLEM VYPNOUT SI TELEFON NA HODINU, TO OPRAVDU NECHAPU!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IvosC  |  18. 09. 2011 09:22

Nerozčilujte se, praskne vám cévka u budete tahat nohu za sebou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates1500  |  16. 09. 2011 13:31

Je to sice peknej protest, ale v takovym malym poctu ti operatori nic ani nezaznamenaji. Pokud nesezenou aspon 50% lidi z Ceske Republiky, tak to vsem bude stejne u zadnice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  16. 09. 2011 13:38

Tak neváhej a přidej se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubiQus  |  16. 09. 2011 13:47

Pridal bych se, ale nema to moc cenu. Je sice hezke koukat kolik lidi je proti a bojkotuji predrazene operatory a dalsi hromada tisic lidi je tez proti cenam, ale nemuzou mobil i byt na jednu hodinu vypnout. Je smutne, ze se tohoto musi ujmout lidi a ne ctu, ktery je ma zastupovat. Korupce je hold korupce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  16. 09. 2011 13:55

Možná nerozumíš psanému textu. Pár lidí už Ti to ale vysvětlovalo. Jde o to aby se o okrádání zákazníků operátory za tiché asistence ČTÚ mluvilo. Proto je ten protest důležitý. Oni sice operátoři tvrdili že při minulých protestech skoro nic nepoznali, ale už jenom to že se k tomu vajadřovali značí, že to nejenom poznali, ale že jim není jedno že lidé začínají veřejně proti nim protestovat. Jako živnostník vím jak dlouho trvá firmě vybudování klientely. Naši operátoři lehkomyslně hazardují se svými zákazníky a nebude to dlouho trvat, než se jim to vymstí. Já jsem například s celou rodinou zrušil paušály u Vodafonu. Znám podobných lidí nebo celých rodin víc a jak stoupá nasranost lidí na operátory, tak stoupá i počet lidí přecházejících na předplacenky, na Skype a na podobná řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubiQus  |  16. 09. 2011 14:06

Jo to souhlasim, ale to co rikas je asi tak stejne jako verit, ze nase soudy jsou rychle. Operatori dlouho budovali to co ted maji a bude dlouho trvat, nez se to zbori. Lidi se bez telefonu uz proste neobejdou. Ja platim mesicne okolo 200Kc, mam predplacenku, pausal zruseny a platim par sms a zbytek dela internet v mobilu, vse vyridim pres icq. Stve me jen FUP, ktery je krvelacne malinkaty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 09. 2011 14:21

Je třeba dát věci do pohybu. A vše může začít velmi nenápadně. Vem si, kde je dnes největší výrobce počítačů IBM. Včera jsem četl, že v Evropě už Samsung v mobilech porazil Nokii. Kdo by tomu před pěti lety věřil? Taky by si každý klepal na čelo jako ty dnes. Poraženecké řeči je to poslední, co tato akce potřebuje. Kde je dnes neporazitelnost ruských hokejistů? Už i Slováci byli mistři světa. Nic netrvá věčně, a jak jsem již psal jinde, vlak proti okrádání mobilními operátory u nás se již rozjel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
watson  |  17. 09. 2011 11:42

A kde je dnes největší výrobce počítačů IBM? Nějak jsem to přirovnání nepochopil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAA  |  18. 09. 2011 09:24

IBM nejvetsi vyrobce pocitacu? A jake pocitace prosimte vyrabi? I divizi notebooku uz prodal ped par lety Cinanum (Lenovo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 09. 2011 09:32

Napsal jsem to trochu nepřesně: Kde je dnes kdysi největší výrobce počítačů? Odpověď: Už žádné nevyrábí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  16. 09. 2011 14:42

S Vaším přístupem se nedivím, že je tu vše jak je. Jasně, proč se snažit, když to chce energii, čas, někdy i přistoupit na určité nepohodlí, strach. Pokud ale vše každý hned vzdá a nebude se alespoň snažit, tak nemá jediné právo si stěžovat. Já už hodně krát prohrál, se státem i s podvodníkem, ale alespoň jsem se snažil. Pokud se na vše vykašleme a nesnažíme se o změnu, zasloužíme si vše bezpráví, které se nám děje, zasloužíme si vysoké ceny, zasloužíme si okrádání, podvádění a zaslouźíme si i takovou vládu a úřady, jaké jsou. Proč by taky ne, když si to necháme líbit, proč by to ti šikovnější nevyužili a neobrali nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubiQus  |  16. 09. 2011 14:46

Jo, tak vemem klicky do rukou a hura protestovat na namesti, my dva pul naroda, jinak se to nehne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  16. 09. 2011 14:48

Jistě, ale Vy už rovnou říkáte, ať jdu sám, protože to nemá jistý výsledek a za nejistý výsledek bojovat nebudete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivka  |  16. 09. 2011 23:20

Petře, já ti nějak nevím, ale byl si někdy u nějakého jiného operátora než u Vodafonu. Já byla i u O2 i u T-mobile. A musím ti říct, že jsem nikdy s Vodafonem problém neměla. Dokonce po tom co mí dva šéfové přešli k Vodafonu ušetří měsíčně cca 4000,- Kč za volání. A to si myslím, že je dost peněz. Bohužel musím mít i pevnou linku, protože bydlím vlastně v lese, takže kvůli nádhernému bydlení jsem musela oželet to, že nejsem dostupná na mobilu. A vzhledem k tomu, že s námi bydlí moje maminka, které je 79 let, tak pevnou linku mám kvůli ní a také kvůli Internetu. Protože ani UPC, ani Karneval, ani Ufon atd. nemají v této oblasti pokrytí. A pevnou linku jsem měla u O2 a ceny byly tak nekřesťansky drahé, že jsem zvolila levnější variantu. A bohužel moje práce obnáší být téměř 16-18 hodin v kontaktu se svými kolegy. Ale Vodafone bych určitě neměnila. Vždycky máš na výběr. Neříkám, že by to nemohlo být i levnější, ale třeba ta doba taky jednou přijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
POBI  |  17. 09. 2011 09:26

Ty sis asi nevšimla,že Vodafone postupně zvyšuje ceny a dostává se na útoveň O2 a T-mobilu...nevypadá to tak trochu, že se domluvají? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  17. 09. 2011 17:02

Na to se ani nemusí domlouvat, VDF stačí, když své ceny a finanční nároky na služby zvedne až těsně k hranici ostatních opů, aby co nejvíc vydělal, ale přitom se jeho uživatelům pořád nevyplatilo přejít jinam, páč by to bylo z bláta do louže. A Vdf má pořád vědomý náskok v tarifikaci 60+1. Tarifikace 60+30 zvyšuje oproti ní cenu o 10-15 %, 60+60 až o 30 %.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tones  |  18. 09. 2011 14:48

Není to tak černobílé. U všech operátorů se dají najít krásné ceny. Já to už řeším jen dle signálu a ten mi Vdf pořád jen sliboval. Už mu k dalším slibům šanci nedám a ještě na tom ušetřím. Stačí si jen najít tu správnou nabídku.
K protestu jsem se však připojil, protože si myslím, že by k takovýmto nabídkám měl mít přístup každý už v oficiálním ceníku, ne jen mobilmaniaci, co vědí, jak si to vyjednat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  16. 09. 2011 19:12

Říkat "Pridal bych se, ale nema to moc cenu" je typicky český postoj. Já nebudu nic dělat, bo to nemá cenu (= nechce se mi hnout prstem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil lakomy  |  17. 09. 2011 10:14

to jste vy češi burani nechápající že v jednotě je síla ,každej z vás bude mudrovat plno kecu a potom že na co byto vypinali že to stejnak nepomuže ano nepomuže protože takovych ko...kotu je vas ho dně, lidé nebud te křivací budte chlapi s koulema vzpomente si co to znamena slovo chlapa ,podáni ruky a stání si za svým nazorem proto tuto akci podpořte , neukazujte to vaše falešné kdo neskače není čech ,ukažte že jste rovní lidé potom mužete skákat a být hrdí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAVLOSPM  |  17. 09. 2011 13:11

"Pridal bych se, ale nema to moc cenu." ..... KECI, KECI, KECI
RADĚJI BUDEŠ KAFRAT A NADÁVAT, ŽE JDE DRAHO, ALE UDĚLAT TAK SNADNOU VĚC, JAKO JE VYPNOUT SI MOBIL NA HODINU NEZVLÁDNEŠ? PATŘÍŠ TEDY MEZI TĚCH XXX LIDÍ, KTEŘÍ BEZ MOBILU NEZVLÁDNOU JÍT ANI NA WC?
NAVÍC VĚTŠINA Z VÁS ANI NEPOCHOPILA O ČEM TEN PROTEST JE, TO NENÍ JEN O TOM, ŽE SI VYPNEŠ MOBIL, ALE O TOM, ŽE SE TATO AKCE VÍCE A VÍCE MEDIALIZUJE A TO JE TO HLAVNÍ, PŘEDAT TUTO INFORMACI CELÉ VEŘEJNOSTI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yx  |  17. 09. 2011 14:36

...Asi jste si zapomněl vypnout caps-lock
Jinak souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
epes  |  16. 09. 2011 13:38

O to tady přeci vůbec nejde! Jde o to, aby se o tom psalo a lidé si konečně uvědomili, že cenová politika našich operátorů je jedna velká zlodějna.I kdyby to bojkotoval jeden člověk, ale dostalo by se to do médií, tak by to svůj účel splnilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB  |  16. 09. 2011 13:40

Tady to někdo zase nepochopil. Nejsem nějakým zapáleným zastáncem akce...ale kdyby ses naučil číst, tak v každém publikovaném článku se pořád omílá dokola, že nejde o to operátorům uškodit ale pouze o medializaci !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubaak  |  16. 09. 2011 14:42

a vždy byl výsledek stejný, žádný
opakovaný vtip neni vtipem a tohle už je spíš jak u ..... na dvorečku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  16. 09. 2011 17:47

Vy neznáte to přísloví, že mnoho kapek i kámen prorazí? Některé věci, třeba dávkované po těch kapkách, prostě bez opakování nejdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  17. 09. 2011 10:57

tento typ bojkotu je zbytecny v realu telefon nikdo nevypne a nic to neznamena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Super8  |  17. 09. 2011 20:16

Jdete uz s vasi akci do zadele!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 10. 2011 14:45

A nebyla by lepší nějaká SKUTEČNÁ akce?
Nátlakové akce na facebooku, popularizační blogy, petice, pokus o vymámení skupinové slevy (viz Neurra) atd. jsou pěkné, ale k ničemu operátory nepohnou.
Můžete mávat s transparenty "Chceme evropské ceny za volání a mobilní služby!" pod okny sídel operátorů, ale ti se za okny budou jen pod fousy smát: "a my vám je nedáme! Proč bychom to dělali?"
Regulace přes ČTÚ - ať ČTÚ hlídá obecné podmínky v tomto segmentu (což nedělá nebo dělá špatně), ale koncové ceny ať si stanovuje poskytovatel služby - systémově nechci zpátky do socialismu s regulovanými cenami.
Nátlak na operátora s cílem vymámit retenční slevu - fajn, ale může to skončit zrušením čísla a koho baví se ponižovat. Šetřílkové s malou útratou tady moc šancí nemají.
Firmení levnější volání - krok vpřed, ale není to pro každého, navíc s ukončením pracovního poměru výhoda končí, někdy i s telefonním číslem.
Šedí virtuálové - z různých důvodů podobně nejisté do budoucna jako firmní tarif + nevýhody jako nemožnost přímé správy svého účtu u operátora, opruz s vyhledáváním neveřejných nabídek a podmínek, MLM manýry v podobě vysokých aktivačních poplatků a záloh...
Přímé VOIP volání z mobilu (datové přenosy)? - zase je nutný datový paušál, ne všude je dost rychlý net, využávání cizích nezabezpečných či veřejných WiFi také není úplně to pravé ořechové...
Kudy z toho ven?
VOIP + callback (zpětné volání)!
Jedině zpětné volání může operátory pohnout k nějakému zamyšlení. Když zjistí, že mají jen příhozí hovory, za které se neplatí (že by je vedly ke zpoplatnění příchozích hovorů? to snad ne)
http://www.telefonujeme.cz/about7552.html......
Idea:
- Mobilní telefon s nízkým tarifem (předplacenka, O2 Zero, Na míru za 0, Odepiš...)
- účet u poskytovatele VOIP zpětného volání ("Klikni a volej" nebo ještě lépe třeba Odorik)
- hovory na mobilní telefony realizovat přes VOIP buď přímo ("pevná" linka, PC), za ceny pod 2Kč;
hovory z mobilu na mobil si v případě nutnosti objednat přes zpětné volání v ceně lehce nad 3 Kč.
S objednáním zpětného hovoru je to trochu opruz, ale člověka hřeje vědomí, že UDĚLAL NĚCO SKUTEČNÉHO , co může mít reálný dopad na mobilního operátora a jeho cenovou politiku.
Doposud jsem využíval VOX 802, ale zdá se, že jim s cenami volání na mobily ujel vlak a je na čase se zamyslet nad nabídkou Odoriku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor