Prezentace Continua jako taháku tohoto telefonu je podivuhodná. Obzvláště při snaze o zařazení tohoto nového produktu VAIO do své součastné produktové řady, která je velmi chudá a úzce profilovaná na víceméně vybíravou, zhýčkanou a movitou klientelu v oblasti prémiového zboží. (např. VAIO Z Canvas za 2 200,- USD - to není zrovna málo, ale cílovka existuje, to nepopírám.)Lze očekávat, že klienti na mobil VAIO budou tedy především z řad těchto majitelů některého ze dvou "notebooků", které nové VAIO připravuje na trh, VAIO Z nebo S. K čemu je ale Continuum, když mám notebook?A k čemu je pak stylovka VAIO, když bych musel použít jiný, neznačkový monitor, klávesnici a myš?Vysloveně trapná mi přijde ta reklama na to propojení. Docela pěkný a stylový smartphone VAIO a k němu naprosto otřesný monitor, klávesnice a myš neznámé značky a ještě hnusnějšího vzhledu????Takhle se dělá reklama na imidžovku? To teda čučím!!!To VAIO nemá na to, aby uplácalo alespoň VAIO myš a klávesnici? Ach jo ....