Včera byl mazací den věrnostního programu O2 Benefit

Tak a je to tady, černý pátek paušálních zákazníků O2, respektive těch kteří jsou členy věrnostního programu Benefit. Pokud nevíte co mám zrovna na mysli, tak včera byl tzv. mazací den. Ti kdo v posledním půl roce neprovolávali alespoň 50 placených minut měsíčně, přišli včera o všechny své pracně nastřádané bodíky. Čtenáři našeho serveru se ovšem mohli zařídit už s předstihem, jelikož o chystaných změnách jsme informovali už 1. června. A nutno podotknout, že kdo jednal rychle, tak neprodělal. O měsíc později operátor totiž ještě opětovně podražil „ceny“ odměn, takže body ztratily svou hodnotu.

Kdo nevolá, ten bude pykat


Zpráva, kterou operátor rozesílal „neposlušným“ zákazníkům v červenci:

OS: Vazeny zakazniku,pro vyber Benefit odmen je nutne provolat vice nez 50 hlas.minut v kazdem zuct. obdobi. Tuto podminku jste za posledni 3 obdobi nesplnil.O2

Jinak o nové podmínce provolat každý měsíc nejméně 50 placených minut by se dalo sáhodlouze diskutovat, já si myslím, že spravedlivá určitě není. Už jen třeba proto, že zákazník nemá možnost si v průběhu měsíce přesně zjistit kolik už provolal a také to není fér vůči zákazníkům, kteří využívají ostatní služby (a platí třeba mnohem více než dostatečně volající). Tak či onak, po internetových diskuzích se špitá, že operátor v blízké budoucnosti začne místo minut zohledňovat útratu, tak uvidíme zda je na tom něco pravdy…

Diskuze (26) Další článek: Nebezpečná Mumie a Doba ledová (Java hry)

Témata článku: , , , Benefit, Věrnost, Pro +, Den, Věrnostní program, Program