Ve Zlatých stránkách budou bez ptaní i mobily

Diskuze čtenářů k článku

hans  |  20. 12. 2004 13:02

to je pochopitelny. kdyz se pred temer rokem zacaly hromadne rusit pevne linky, tak to by priste vychazely zlate stranky jenom v sesitovem vydani nahore si to uvedomili, spocitali ze by bylo malo reklamy, malo penez z dani, tak se rozhodli s tim neco udelat. rozumny krok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. van B.  |  20. 12. 2004 12:06

Doufám, že když už takovýto zákon přijali, tak že bude platit pro všechny a budou v seznamu i politici, sportovci, zpěváci, herci apod.  Myslíte si, že budou ??? Já bych to přivítal.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jampadampa  |  20. 12. 2004 12:00

Tak to jsem zvědavej, jak si soudy poradí v procesech, kdy někdo bude žalovat Zlaté stránky(Mediatel?) za porušení zákona o ochraně osobních údajů! A že telefonní číslo je sakra zneužitelnější než např.rodné číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATTOG (novy)  |  19. 12. 2004 19:00

Po přečtení této bleskovky sem usoudil,že už je potřeba zrušit ty idioty ve Strakově akademii,než to po..rou eště víc.
Ochrana osobních údajů těm bolševikům nic neříká???
Ptám se,co ještě budou muset ty zrůdy udělat,než se jim stane "nehoda"???

Já se nebudu nikam registrovat!
Tohle je na petici...nebo referendum!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.M.  |  20. 12. 2004 01:18

Souhlasím s vámi, pane kolego, až na jedno, nikoliv petice či referendum, ale 3. pražská defenestrace. Na dementní úchyly ze Strakovky, PS a Senátu nic jiného neplatí. S peticemi a referendem si akorát tak vytřou zadek a ještě ho na nás vystrčí na znamení svého nejhlubšího pohrdání plebejci, kteří se dosud z pouhé setrvačnosti nazývají občané. Jestli jim všechny ty sviňárny, které nám servírují jednu za druhou projdou a lid obecný bude stále rýt držkou zemi, aniž by se už konečně odhodlal k nějakému rozhodnému činu, pak máme vládu přesně takovou, jakou si zasloužíme a bude nám třeba ještě mnohem víc přistřihnout křídla, abychom se snad, někdy, možná zvedli k odporu proti nové růžovomodrorudé totalitě. PS: tu babiznu z nedělní Sedmičky by nebylo od věci posadit na rozžhavenou plotnu a ony by jí ty bolševické pindy o oprávněnosti vyvlastňování soukromého majetku honem rychle přešly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  19. 12. 2004 16:49

V těchto případech by měla nastoupit sqadra dobrých právníků a zažalovat český stát hromadnou žalobou!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sifra  |  19. 12. 2004 15:59

Pro ty co maji obavy z predplacenek, ty se budou rusit, svycari to uz udelali a nas to ceka. Budto se nechate registrovat a nebo vam cislo zrusi.

Co se tyce firem, tak tam to bude stejne jako u telekomu, taky prece nemate v seznamu 10.000 cisel kdyz mate pridelenou provolbu na 4 cislice. Proste pokud spadate u eurotelu do bussiness tridy a u ostatnich operatoru do podobne kategorie, cisla v seznamu nebudou vsechna, ale bude tam jen jedno s moznosti volby toho, jake, pripadne jich tam bude vice s dovetkem podatelna, sektreariat, odbor dopravy a podobne.

Placeni za nezverejneni prosadili operatori, protoze se tesi jaka na tom budou rejzovat. Bude to na zaklade jejich dohody plosne 400 korun. Predpoklada se, ze to objedna tolik lidi, ze se z toho pokryje treba zavedeni EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tulák  |  19. 12. 2004 22:53

Určitě se najdou lidi, co budou prodávat zaregistrovaný předplacenky a tisícovky čísel pak budou registrované na jednoho obchodníka. Taky by šlo své telefony pronajímat lidem, co budou ochotni zaplatit za svou anonymitu. Je to samozřejmě iluze, protože soukromí neexistuje a snadno se dá zjistit cokoli o komukoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tano Carridi  |  19. 12. 2004 15:33

Velice mne znepokojuje, jak vládní grosstapo systematicky omezuje lidská práva a špárá se do našich niterních soukromí. Nejen že je v této zemi zcela bez potrestání ilegální odposlechy, a to nejen obyčejných občanů, ale i politiků . Vládní Grosstapo nás chce tuto zemi vrátit před rok 89. Možná lezeme Američanům do sedinky, abychom mohli vesele tvrdit, že je to boj proti terorismu. Přece každý ví, že když si někdo kupuje mobil, tak je to proto, aby měl soukromí, protože ví, že jeho pevná linka může být napíchnutá a také zneužitelná. A teď dokonce musí majitel mobilu dávát výslovný nesouhlas, opět další porušování zákona na ochranu osobních údajů.
A proto tedy navrhuji pro  Grosstapáky, aby zavedli zákon, aby existoval i veřejný telefonní nebo nějaký jiný seznam, kde by povinně každý ISP evidoval IP adresu, protože, když mobilní číslo může být v seznamu, proč by nemohla být i IP adresa, že ? Tato vláda místo, aby něco řešila, tak dělá jenom debilní zákony, které musí opravovat. Už bylo načase rudých zrůd,  jsem pro, aby se moci konečně chopila strana, která nemá jen v názvu občanská, demokratická, ale která bude důsledně hájit zájmy demokracie, lidských práv a každé soukromí.
V dnešní sedmičce mně šokovala paní poslankyně za ĆSSD, která klidně bez zkrupulí tvrdila, že vyvlastnit nějaký majetek ve veřejném zájmu je zcela normální. Normální není ČSSD, pro mne soukromý majetek je nedotknutelný, a ten kdo tvrdí opak je rudá bolševická zrůda, která by měla hnít někde v mauzoleum. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sifra  |  19. 12. 2004 16:02

Odposlech mobilu je uplne stejne pracny jako odposlech pevne linky, dokonce snazsi. Navic je mozne to delat bez vedomi operatora a tak nehrozi proflaknuti kdo je odposlouchavan. Soukromi u mobilu je jen marketingovy tah jak je lidem snaze vnutit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  19. 12. 2004 16:39

jj,je to tak.Ještě bych doplnil třeba výpisy trestních rejstříků na poštách
Proč by měla největší drbna v obci,která sedí na poště za přepážkou vědět co mám v trestním rejstříku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  19. 12. 2004 18:22

"Přece každý ví, že když si někdo kupuje mobil, tak je to proto, aby měl soukromí, protože ví, že jeho pevná linka může být napíchnutá a také zneužitelná."

Hehehe, zábavné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gadam  |  19. 12. 2004 18:59

jo taky jsem z toho nemel radost, ale evidovat IP je nemozny vetsina jich je dynamicka...ale mohli by jsme preci evidovat MAC adresy, ne? bylo by to squele...vedelo by se presne kdo ma kterou sitovku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  20. 12. 2004 04:44

to bych nejdriv nejakou sitovku musel mit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa Gross  |  19. 12. 2004 21:08

Bez zpatky k lopate a nech nas, moudre abychom rozhodovali o tvem zivote... Az zmoudris a prozres, pak se s tebou budeme bavit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  20. 12. 2004 10:48

"klidně bez zkrupulí tvrdila, že vyvlastnit nějaký majetek ve veřejném zájmu je zcela normální"

To si piš, že JE to zcela normální. A to i v jiných zemích a u nás to bude normální i za vlády tebou opěvovaných modrokřídlých mafiálnských strak.
Abys netápal: Budeš mít pozemek, kudy má vést dálnice. Když budeš dělat moc velký frky s cenou, tak ti ho normálně zabavěj, v lepším případě ti daj nějaký směšný odškodný. Dálnice je veřejný zájem.
A ad "důsledné hájení demokracie a lidských práv" ... tak to už je úplně k smíchu. Já si na to jejich hájení moc dobře pamatuju. Dovedli zem na pokraj Argentiny a Palerma dohromady a kdo tvrdí opak, je modrá mafiánská zrůda, která by měla hnít v base spolu s Machem, Železným, Koženým, Salcmanem a dalšími produkty pravičáckého experimentu v naší zemi. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jege  |  21. 12. 2004 00:06

Zapomnels v nicku pismenko H!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  21. 12. 2004 18:28

Tak to sedí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ConPower  |  19. 12. 2004 14:53

Tak myslím, že Zlaté stránky bude v Guinessově knize rekordů uvedeny jako největší kniha na světě .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus (novy)  |  19. 12. 2004 13:14

Jenom u nas v rodine jsou ctyri cisla psany na tatu, z toho jedno je moje a jedno segry. Mamino cislo je zase psany na mne, no to bude fakt super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  19. 12. 2004 13:54

No tak prejdete na Twist ci Go a bude to a zlaty stranky se pujdou bodnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MeTo  |  19. 12. 2004 12:12

No tak to ty Zlaty stranky budou asi poradne postradat logiku.... a to hlavne ze dvou duvodu...
1) predplacenky se casto kupuji i prodavaji (hodne lidi uz proste nema to cislo, ke kteremu poslali odpovedni kupon , nebo se nekde registrovali)
2) kdyz nekdo plati spolecnou fakturu za nekolik cisel, tak budou v tom pripade vsechna ta cisla psana na jeho jmeno, i kdyz ve skutecnosti pujde treba o deset ruznych lidi...

De videt ze ty demen*i zas neco poradne nedomysleli - jako vzdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  19. 12. 2004 11:41

Nestačím se divit,jak se začíná plížit socializmus,stejně jako v padesátých letech.
Ještě nějaký ten rok grossovi vlády a zopákneme si opět 40 let socializmu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  19. 12. 2004 11:43

Sorry,pořád mně to hlásilo "error stránka nenalezena"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  19. 12. 2004 11:39

Nestačím se divit jak se socializmus dostává dopředu,stejně jako v padesátých letech.
Ještě nějaký ten rok grossovi vlády a zopakujeme si posledních 40 let!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TheFlyingman  |  19. 12. 2004 11:32

NO, a je to tady, naši posranci se zase jednou projevili, a vytvořili zákon z oblasti, který vůbec nerozumněj. Můžeme doufat, že tenhle paskvil neschválej, jestli jo, tak nejlepší řešení by bylo posraneckou sněmovnu vystřílet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tasselhof  |  19. 12. 2004 10:49

Ale na druhou stranu vím, jak to třeba u zveřejňování čísla funguje u TMO - normálně je číslo neveřejný a jedině na výslovnou žádost zákazníka je číslo zveřejněno v seznamu (bezplatně)
Jestli tahle změna bude znamenat naprostej opak (na vyslovenou žádost skrytí čísla) tak asi končím s operátorováním, protože "skrývání čísla" se IMHO pak stane stejně tak žádaným jako MMS teď před Vánocema...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  19. 12. 2004 10:48

To bude nejspíš znamenat konec OS a ET sms brány zadarmo (případně aspoň bez registrace nebo jejich čísla). To by bylo spamu

Každopádně, jak už bylo řečeno, v tom bude dost bordel, kdekdo používá číslo psané na někoho jiného ... no nazdar bazar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencus  |  19. 12. 2004 10:38

Asi budu muset vyhodit všechny knížky abych měl ty zlatý stránky kam dát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  19. 12. 2004 12:37

Nj, pro nové Zlaté stránky jedině s dvoukolákem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencus  |  19. 12. 2004 15:40

a kdyz cloveka vystehujou z bytu muze si s nima krasne zatapet celej rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 12. 2004 15:31

Mozna budou i v rozumnejsi podobe. Na 10-ti DVD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencus  |  19. 12. 2004 15:58

ale musely by bejt aspon 6-ti vrstvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 12. 2004 10:17

Co to je kua za blbost? Nechtěj rovnou udělat ve zlatých stránkách kolonku: PIN k bankovnímu účtu, rodné číslo... KTEREJ VŮL TOHLE VYMYSLEL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 12. 2004 10:18

Hmm, super... tak jsem to rovnou poslal 6x... hlavně že mi to ukazovalo:
Stránka http://www.mobilmania.cz/mod_Forum/Add/&RFS%3D1 nebyla nenalezena! 
Pěkné..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 12. 2004 10:17

Co to je kua za blbost? Nechtěj rovnou udělat ve zlatých stránkách kolonku: PIN k bankovnímu účtu, rodné číslo... KTEREJ VŮL TOHLE VYMYSLEL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 12. 2004 10:16

Co to je kua za blbost? Nechtěj rovnou udělat ve zlatých stránkách kolonku: PIN k bankovnímu účtu, rodné číslo... KTEREJ VŮL TOHLE VYMYSLEL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 12. 2004 10:16

Co to je kua za blbost? Nechtěj rovnou udělat ve zlatých stránkách kolonku: PIN k bankovnímu účtu, rodné číslo... KTEREJ VŮL TOHLE VYMYSLEL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 12. 2004 10:15

Tak tohle mi celkem vyrazilo dech... Kterej idiot tohle mohl vymyslet?? S něčím takovým vůbec nesouhlasím... Nechtěj ještě udělat zákon, kde si budu moci najít ve zlatých stránkách svoje PIN k účtu, svoje rodné číslo, číslo občanky.. KTEREJ VŮL TOHLE VYMYSLEL???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  19. 12. 2004 12:23

Berte to z té lepší stránky - budete u pokladny, bude se vám líbit ta slečna která se tak na vás usmívá, tak pak jen kouknete na její cedulku se jménem, a večer ji pošlete SMSku s pozváním na rande

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  19. 12. 2004 10:14

Nějak nechápu, k čemu je to dobrý, abych měl mobil v telefonním seznamu. To mi připomíná takovou tu knížku, kde asi před 4 lety byly vypsaný všichni Paegasáci. To zas vymyslel nějaký mamlas. 
Vsadim boty, že v tom seznamu nebude číslo jedinýho posrance, senátora, člena vlády ani Klause.  Protože to by bylo naštvaných smsek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ja_ (novy)  |  19. 12. 2004 09:47

Nema nekdo tuseni kolik se vejde cisel na jednu stranku? Dokoupil bych par SIMek za 25,- od ET (tech bude po novem roce dost a dost), vsechny bych si je zaregistroval abych mel celostrankovou inzerci "zadarmo" a navic bych mohl volat cca 1/2 roku za polovicni naklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  19. 12. 2004 09:41

§ 96
Seznamy účastníků
(1) Každý, kdo shromažďuje osobní údaje účastníků k vydání seznamu účastníků, jehož účelem je vyhledávání podrobného kontaktu o osobě na základě jejího jména nebo případně nezbytného minimálního množství dalších identifikačních prvků, je povinen
a) informovat bezplatně a před zařazením údajů dotčených účastníků do seznamu tyto účastníky o účelu tištěného nebo elektronického seznamu účastníků, který bude k dispozici veřejnosti přímo nebo prostřednictvím informačních služeb dotazů a o dalších možnostech využití založených na vyhledávacích funkcích obsažených v elektronických verzích seznamu,
b) získat předem souhlas účastníků s uveřejněním jejich osobních údajů a zajistit, aby účastníci měli možnost stanovit, které osobní údaje z rozsahu relevantního pro účely seznamu stanovenými vydavatelem mají být uvedeny ve veřejném seznamu; dále je povinen zajistit, aby účastníci měli možnost tyto údaje ověřovat a žádat jejich opravu a jejich odstranění. Současně je povinen zajistit, aby účastníci mohli u svých osobních údajů uvést, že si nepřejí být kontaktováni za účelem marketingu. Neuvedení ve veřejném seznamu účastníků, ověřování, opravení a odstranění osobních údajů ze seznamu a uvedení údaje, že si účastník nepřeje být kontaktován za účelem marketingu, je bezplatné.
(2) Bude-li účel veřejného seznamu jiný, než je vyhledávání podrobného kontaktu o osobě na základě jejího jména nebo případně nezbytného minimálního množství dalších identifikačních prvků, je každý, kdo zamýšlí vydat takový seznam účastníků, povinen vyžádat si od dotčených účastníků další souhlas.
(3) Je zakázáno prostřednictvím sítí nebo služeb elektronických komunikací nabízet marketingovou reklamu nebo jiný obdobný způsob nabídky zboží nebo služeb účastníkům, kteří ve veřejném seznamu podle odstavce 1 písm. b) nebo odstavce 2 uvedli, že si nepřejí být kontaktováni za účelem marketingu.
(4) Podnikatel, který poskytuje službu dotazů na účastnická čísla nebo jiné obdobné údaje, nesmí poskytovat údaje účastníka, které veřejný seznam neobsahuje.
(5) Ustanovení tohoto paragrafu se vztahují obdobně i na údaje účastníků, kteří jsou právnickými osobami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee (novy)  |  20. 12. 2004 09:58

Neuvedení ve veřejném seznamu účastníků, ověřování, opravení a odstranění osobních údajů ze seznamu a uvedení údaje, že si účastník nepřeje být kontaktován za účelem marketingu, je bezplatné.
To jsem zvedav, jak oznaci operatori ty svoje nekrestanske castky, ktere jsme povinni platit za neuvedeni v seznamech dnes... (ET 476Kc s DPH, OS 476Kc s DPH, CTc nevimkolik a na jejich webu jsem to nenasel; T-Mobile ma za tohle u me maly plus, protoze to nestoji nic)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LMVEAST  |  19. 12. 2004 09:31

Na Mediatelu vám nic k tomu nepoví...Super !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  19. 12. 2004 09:12

Tak to bude třeba u mého jména kromě hlavního čísla asi dalších 7 čísel, všechny ty Odepiš a Slyším vás, co ještě udržuju při životě, protože z nich občas těch pár volných minut využiju...
Taky chci vidět jak bude ten seznam tlustej, když je u nás mobilů víc než pevných linek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eoan  |  19. 12. 2004 09:50

no jo, skvělej postřeh

teď mám po jednom go a twistu tak ještě pár přikoupim, ať je sabotáž dokonalá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patejl  |  19. 12. 2004 08:08

Mě my spíše zajímalo, jak chtějí uvádět komu patří předplacenky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  19. 12. 2004 08:41

to je právě ta domyšlenost jistě dokonalého zákona... ale to už jsme si mohli zvyknout, že naši zákonodárci raději vyplodí 1000 zákonů a k nim během chvíle pak dvojnásobné množství novel než aby udělali jeden jedinej pořádně, kterej by byl domyšlenej a nemusel se v nejbližším možném termínu novelizovat... ale to bych chtěl asi moc, co? A konkrétně k tomuhle: To zas Mlynář potřeboval vykázat nějakou činnost tak vymyslel takovouhle kravinu... no a prošlo mu to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prd  |  19. 12. 2004 09:36

ty ses vul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  19. 12. 2004 12:18

Aha, takže když mám na své jméno účet se čtyřmi čísly s paušály, a pak ještě 6 předplacených karet taky na moje jméno, tak to pak ten kdo bude hledat mé číslo, bude mít docela radost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 12. 2004 14:37

Presne. Taky to tak mam a krome hlavniho cisla mam vsechny ostatni skryte aby k tomu nedochazelo. Ted nastane radny bordylek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 12. 2004 14:34

Nejen predplacenky. Zajimave to bude u velkych firem. Tam totiz telefonni cisla nejsou psana na konkretni osobu ale na firmu.
Uz vidim jak je uveden nazev firmy a pod tim treba 1000 cisel na mobily. Kdyz na ne budete zkouset volat taky se muze stat, ze se dovolate uklizecce, neci manzelce a nakonec treba na nejaky automaticky system, ktery vubec neni urcen k telefonovani. To bude bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 12. 2004 17:41

No, vem si třeba, že ve firmě bylo už kdysi před mobilama tisíce pevných telefonů - linek. a ty taky nebyly v seznamu. Jen na spojovatelku a ješte pár důležitých čísel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chlup  |  19. 12. 2004 02:51

Tak to tedy ty zlate budou ale bichla!!!
A co ti kteri maji oskara???? oni preci zadne smlouvy nemuseji podepisovat???
Jak to je s nimi???????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neprávník  |  19. 12. 2004 03:47

Smlouva nemusí být podepsána, aby byla uzavřena a platila.
Platná smlouva nemusí mít dokonce ani písemnou formu (kromě smluv konkrétně vymezených zákonem, např. převody nemovitostí).
U Oskara jsou také nějaké ty všeobecné podmínky a mj. na obálce se SIMkartou je napsáno, že otevřením obálky souhlasíš s těmito podmínkami.
A mimochodem, u ČTc se za nezveřejnění v seznamu také platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dawe  |  19. 12. 2004 10:13

To je přeci blbost, nemůžeš s něčím souhlasit rozlepením obálky apod. Udělejme si takovou příhodu - obědnám si SIM na svoje jméno, pak to dám rozdělat manželce - s ničím jsem tudíž nesouhlasil a manželka za mě nemá co rozhodovat. Simku používám aniž bych s tímhle souhlasi... takže? Na smlouvě bývá podpis toho kdo ji podepsal a na koho je SIM napsaná, tady bohužel nic takovýho není... Navíc sám Oskar uvádí, že u něj žádnou smlouvu nepotřebujete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
s  |  19. 12. 2004 10:30

obědnej si raději gramatiku ČJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*****  |  19. 12. 2004 11:32

CHytráku,věta začíná velkým písmenem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  19. 12. 2004 11:48

obědnej LOL  Gramatika rulezzzzzzzzzz

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  19. 12. 2004 11:53

no nejsem pravnik, ale matne si pamatuju, ze kdyz jsem delal zkousku z prava tak tam bylo neco o tom, ze jen nektere smlouvy jsou vyzadovany pisemne, jak uz to tady psal nekdo nade mnou..

co se tyka tvoji manzelky, myslim ze oskar ty obalky posila na vlastni jmeno (nebo doporucene nebo jak se tomu rika), tzn. ze kdyz si ji vyzvednes ty, tak uz nikoho nezajima jestli ji otevrel nekdo jiny, proste se predpoklada zes ji otevrel ty..

vem si treba eshopy, tam taky nic nepodepisujes, ale vetsinou musis potvrdit, ze souhlasis s nejakyma podminkama..

dalsi priklad - jizda v mhd, taky nic nepodepisujes a stejne s nima vlastne uzavrel smlouvu o preprave..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  19. 12. 2004 12:15

No dobře, ale dejme tomu, že si objednám od Oskara mobil se SIMkou, a nějaký ten paušál, to mi přijde domů, vyzvedne to babička - a začne vesele telefonovat - mě budou však chodit jen účty od Oskara - a to mě jako zavřou za to, že je neplatím? Já jsem přeci nic nepodepisoval apod... ne? Žádný mobil nemám apod.... No, proto tady asi je ta volací záloha, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  19. 12. 2004 12:50

to Mario, tebe urcite nezavrou, zavreli by babicku za zproneveru (kdyby treba protelefonovala pul milionu ) a ty bys ji pak mohl zalovat na nahradu skody.
Bez tveho vedomi totiz uzavrela rozlepenim obalky smlouvu s Oskarem a nechala si za uskutecnene sluzby platit z tveho uctu.
Vy porad vsichni zijete ve svete, ze jen psane smlouvy jsou "ty prave". Ale ono to tak neni...
Klidne se ptejte, je-li vam jeste neco nejasne.
Bungo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  19. 12. 2004 19:08

a není to náhodou pánové tak, že babička nemá co vyzvedávat něco, co je na cizí jméno? pošta by jí nic takového do ruky ani dávat neměla, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smichovacek  |  20. 12. 2004 07:52

pošta by jí nic takového do ruky ani dávat neměla, ne? ----- to jsem se zasmal, sice by nemela, ale vime jak to chodi. Z osobni zkusenosti vim, ze doporuceny dopis do vlastnich rukou dala postacka "cizimu" cloveku (tchyne, ma jine prijmeni) a kdyz jsem si na poste stezoval, tak mi bylo receno, ze je to stejne jedno, hlavne ze jsem to dostal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  19. 12. 2004 12:40

Neni to blbost. Pokud to das manzelce, tak ji zplnomocnujes k tomu, aby za tebe uzavrela smlouvu. Oskar vyslovne rika, ze s nim nepotrebujeme PISEMNE SMLOUVY, ale KAZDY s nim uzavirame USTNI smlouvu tim, ze otevrenim souhlasime se vseobecnymi podminkami. Ustni smlouva ma stejno platnost, jako pisemna.
Jsem pravnik, a rad Ti zodpovim jakekoliv dotazy...
Bungo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  19. 12. 2004 12:51

to Dawe:
Neni to blbost. Pokud to das manzelce, tak ji zplnomocnujes k tomu, aby za tebe uzavrela smlouvu. Oskar vyslovne rika, ze s nim nepotrebujeme PISEMNE SMLOUVY, ale KAZDY s nim uzavirame USTNI smlouvu tim, ze otevrenim souhlasime se vseobecnymi podminkami. Ustni smlouva ma stejno platnost, jako pisemna.
Jsem pravnik, a rad Ti zodpovim jakekoliv dotazy...
Bungo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  19. 12. 2004 16:42

ke zeverejneni je potreba explicitni souhlas koho se to tyka a ten sem nikde ve vp u oskara nenasel (doufam ze sem to neprehlidnul) takze zverejneni tel cisla neni mozny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  20. 12. 2004 12:13

to mi připomíná uryvek ze Simpsons:
Marge cte rodine: ...prectenim tohoto dopisu nahlas zbavujete zakladni skolu ve Springfieldu jakekoliv zodpovednosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Novak  |  19. 12. 2004 01:25

::: Hmm...tak to je fakt dobrý, lepší už je jen drátem do oka...
A ta "výslovná žádost" má směřovat na operátora? A kolik se platí? (Zadarmo to určitě nebude :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  19. 12. 2004 01:22

Uz jsem myslel, ze o tom nenapisete...
Podle mne je to blbost, ja pouzivam mobil vedeny na otcovo jmeno, takze vsichni, kdo budou chtiti mluvit s nim, budou volat me???
Taky se v clanku mluvi o kryptovanych telefonech, o nichz teda slysim poprve...
Taky ze pry nesmi telefonovat automat - nefunguje tak nahodou zaznamova sluzba Telecomu aj.?
Opravdu, zase zakon nad vsechny prachy danovych poplatniku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  19. 12. 2004 03:00

To je fakt, takhle preci funguji napr. sms na pevnou linku a jine sluzby. To zas nekdo neco nedomyslel. Ale nevim, zakon jsem jeste necet, tak treba to tam nejak poresili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  19. 12. 2004 12:10

No a když třeba někdo chtěl volat Tobě na pevnou linku, tak ta taky nebyla napsána na Tebe ale na Tvého otce, ne? No já mám zase pro změnu na svém zákaznickém účtu 4 čísla, tak to bude zajímavé, taky budou volat někomu jinému, než mně... A platit 300 nebo 400Kc za požadavek neuvedení čísla v tel. seznamu, jak je to teď třeba u Oskara, to by bylo 1200 jen tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  19. 12. 2004 19:11

Jenze pevna linka je pevna linka. Vy snad znate nekoho, kdo by si s nekym pujcoval mobil? Kdyz je rodinnej, tak je stejne doma.
Jinak v tom clanku psali neco o zakazu kryptovanych telefonu. O tom slysim prvne. Zna to nekdo???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mil  |  20. 12. 2004 11:26

Pokud je mi znamo mob. operatori neuvedeni v tel. seznamu nezpoplatnuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor