Víkendová odstávka T-Mobilu: Nepůjde měnit služby a dokupovat větší objem dat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 4

Názory k článku

07. 10. 2017 21:08

T-Mobile web je tragédie, pořád mají nějakou odstávku. Neznám jinou firmu, co by měla tak často nefungující systém. To nedokážou aktualizovat data během jedné noci? Předem si to připravit a pak to tam jen nahrát. Je to ostuda a neschopnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 10. 2017 19:54

Tak snad to neposerou jako při poslední odstávce. Kvůli chybě na straně T-Mobile 3 týdny nešlo u virtuálů cokoli nastavovat. Nešlo registrovat nové simky. Zablokoval se roaming. Kdo si objednal datový balík, tak se nedočkal, protože byl ve frontě. Balík se aktivoval až za týden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 10. 2017 15:51

Tvl furt něco odstavují a upravují, ale stejně jim tam nic nefunguje, pořád to hlasí chyby systému a "ať to zkusím později". Miliardová firma a IT mají jako psí útulek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 10. 2017 15:41

Zas budou upravovat systém “pro narovnání vztahu se zákazníky” jako minule?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor