Víme, jak se budou u T-Mobilu jmenovat současné tarify Paegasu

Diskuze čtenářů k článku

Rado  |  06. 05. 2002 11:13

2Marek Lutonský: A ví se už něco o tom, jak to dopadne s PAEGAS SIM Toolkitem? To bude mít každý na své SIMce i nadále volbu Paegas Info? Nebo bude probíhat nějaká masová výměna SIM karet?  Když už si budu zvykat říkat svému operátorovi T-Mobile, chtěl bych to mít napsaný i v menu telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIndra  |  29. 04. 2002 11:26

Zajimalo by mě, proč nám musí každá firma  neustále tlouct do hlavy nějaký přibblý anglický názvy, aby je lidi pak kolektivně mršily. Jako by čeština neměla dost slov.

Např. názvy Go a Twist sad, všelijakých produktů. Stačí se jen rozhlédnout.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loco  |  29. 04. 2002 14:24

To vis, dneska co neni svetove, to se neproda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loco  |  29. 04. 2002 10:15

Uz se tesim, az se lidi budou snazit ze sebe vysoukat "tý mobajl džíesem baenking" Pokud si nezlomi jazyk, budou dobri. Naopak nazvy Tarif 20, 80 atd... jasou jasne, strucne, srozumitelne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 08:41

Radej kdyby T-debil tarify zmenil k lepsimu a nejen prejmenoval. Co jako z toho, kdyz je jen prejmenuje??? Co z toho zakaznik bude mit?

A vubec, proc T-debil??? Levnejsi roaming? Kolik a jak casto lidi ho vyuziva???

No, pekac nebyl tak hrozny alias, jak debil. Zlatej Erortel, nebo Osral . Debilum zdar .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TMO  |  29. 04. 2002 09:06

Na Tvoje "Debilum zdar", Ti odpovídám: Nazdar, Mirku77!

Nechápu proč ty vůbec řešíš tuhle intelektuální diskusi, když máš Oskar.  ...Hmm, já zapomněl, vlastně "To dává smysl"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 10:28

To debilum zdar jsem spise myslel na spolecnost, nez na zakazniky site "Debil"  - T - Mobile CZ....

Paegas - T mobile - T debile - debil - to dava smysl, to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TMO  |  29. 04. 2002 11:11

Já to zas myslel na Tebe :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 11:20

Hmm. Diky .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 04. 2002 09:09

... a tobe obzvlast

PS: Kde se to v tech lidech bere? Proc nekteri musi hned kazdy nazev takto zhnusit? Proc nedokazi pouzit normalne Oskar, Eurotel, Paegas, T-Mobile, Telecom atd.?

BTW tarify (tarify, ne predplacenky) byvaleho Paegasu se mi nezdaji zase tak spatne, obzvlast ty nejvyssi pri urcite skladbe volani IMHO nemaji prilis konkurenci (a neberu ted Dohodu s Oskarem, to je vyherni tarif, na ktery je nutno se upsat a ktery IMHO vydrzi jen do te doby, dokud ho ho bude vyzadovat licence ... a to uz zas tak dlouho nebude ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  29. 04. 2002 11:07

U vsech "T"arifu HIT se musis upsat na 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirekS  |  29. 04. 2002 11:12

No to ale prece neni zadny problem. Pokud chci mobil a cislo, tak se rozhodnu pro nejakeho operatora a pak ten HIT nevidim jako nejakou prekazku....

Opravdu nejsem clovek co by kazdeho ctvrt roku menil cislo, protoze zrovna bude o neco malo levnejsi nekdo jiny..

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 11:30

No, kamos se Hitu upsal a za 3 mesice prisel jak strasne provola, ze volne minuty vyjdou dost draho - jak minuta u prepaidu, tak presel na nejnizsi tarif a poridil si jeste prepaid.

Dohoda je bezkonkurencni - nejakej hit se muze jit zahrabat.

Jinak je pro lidi kteri provolaji mesicne do 500,-kc nejlepsi prepaid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 04. 2002 11:48

U toho kamose IMHO hodne zalezi jak vysoky tarif zvolil, kolik a hlavne kam toho provola.

Ta Dohoda je opravdu hodne vyhodna, vzdyt je to take Oskaruv vyherni tarif. Bohuzel mam obavy, ze ho Oskar zrusi/zdrazi okamzite, jakmile mu to licence dovoli a pri me skladbe volani (drtiva vetsina mych hovoru smeruje do PG) bych se asi zase musel vratit zpet (ostatne pro mne osobne je zmena cisla nejvetsi problem) a take by mi vadila absence partner karet, takze bych musel platit ty pausaly tri (pouzivame doma k materskemu tarifu jeste 3 partner karty, ale bez jedne bychom se asi dokazali obejit).

Ten prepaid se IMHO vyplati dokonce mozna az do provolanych cca 1000,- Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 11:59

Presne tak, vlastne sis odpovedel sam. Pokud se hodne (az do 500 - 1000,- mesicne) vola do hlavne vlastni site, tak prepaidy vyjdou nejlip, obzvlaste u Oskarty.

Co se stane z dohodou po roce 2003 se nechame prekvapit.

Ten kamos vystridal za ty 3 mesice snad vsechny tarify (krome tech nejvyssich).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 04. 2002 12:15

Jenze prave ty nejvyssi tarify jsou IMHO u PG nejvyhodnejsi
Osobne mam PG200 (bez HITu) a nase provolana (a prodatovana) castka (vcetne Partner karet) se uz pomalu blizi ke trem tisicum za mesic, takze o prepaidu opravdu ani neuvazuji

A o te Dohode jsem ja osobne rychle prestal uvazovat mj. i diky te nejistote co s tim tarifem bude do budoucna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 12:44

Nojo, jenze on neminil provolat vic jak cca 1000 a prave proto je asi pro neho prepaid vyhodnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  29. 04. 2002 13:36

A uz jste zkoušel z Dohodou volat z ciziny k nám? Ceny volání ze zahraničí u "výherních" tarifů jsou až 4x vyšší než jinde.... pro mě pádný argument. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  29. 04. 2002 14:55

Omyl. V roamingu volas ze vsech OS tarifu za stejne penize. Vcetne Slysim Vas a Dohody. Lisi se v mezinarodnich hovorech z CR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  29. 04. 2002 14:58

To je možné.. já se na to díval už moc dávno... díky za upozornění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  29. 04. 2002 15:11

Zdravim,

nejak nechapu, proc by ti nejistota ohledne toho, co bude s tim tarifem za DVA roky branit v jeho pouzivani? Me osobne to vubec nevadi, proc by take melo, ze? Dnes je to nejvyhodnejsi tarif, za dva roky jej treba zrusi, tak prejdu na mene vyhodny. Ale proc nevyuzivat vyhodny tarif ted?

Jak bych rekl - dulezita je pouze soucasnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 04. 2002 15:36

Nerad menim telefonni cisla jako ponozky a vzhledem k tomu, ze mam stejne cislo uz od roku 1996 je to u mne jeden z duvodu proti zmene operatora. Pokud bych se prece jen rozhodl, velmi nerad bych to cislo za dva roky menil znovu a pri me nynejsi skladbe hovoru bych na tom byl mnohem hur u kterehokoli jineho stavajiciho Oskarova tarifu nez jsem nyni s tarifem PG200 (vc. trech partnerkaret). A Paegas zatim stavajicim zakaznikum stavajici tarify vzdy jen vylepsoval (na rozdil od Oskara, ktery u T1 postupoval opacne )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 05. 2002 09:42

Pro: Ivos C.

Pokud si dobre vzpomina, tak PG kdyz mel jeste tarify Aktiv, Ekonom..... a pak zavedl tarify PG 20, 60 .... tak to bylo zdrazeni!!!!

Oskar 2x zlevnoval Volam malo a zavedl 5 Oskamaradu. Jediny co Oskar zdrazil, tak SMS do jinych siti u dvou i ted vyhodnych tarifu

Dohoda je bezkonkurencne nejvyhodnejsi!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Macko  |  30. 04. 2002 16:53

Ve firme jsem mel paegase jedinej - nejak na mne zbyl jeste z doby, kdy jsme telefony paegasu dealerovali.

Od 1.5 ho mame vsichni - sice se to nekomu nemusi zdat, ale kdyz usetrite 1000 az 1500 za mesic za jedno tel. cislo (oproti stavajicimu eurotelu), tak to ujde ...

Oskar jeste porad nema bohuzel takovy pokryti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 05. 2002 09:05

Ono s tim pokrytim asi jak kde..... tam kde se pohybuji ja, tak Oskar je kousek za ET, ale T-M je na tom nejhure.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  29. 04. 2002 13:36

Pro lidi, kteří třeba neprovolají tolik peněz je to oproti Dohodě lepší. Mám Paegas Start 20 HIT a nestěžuju si. 100 - 150 SMS á měsíc (používám teď hodně net ve škole, takže spíš kolem 100) za korunku. Levnější volání do vlastní sítě (většina kamarádů). Účty do 400 Kč.. To je pohodička. A že jsem se upsal (resp. otec kvůli daním), mám už T-mobile 4 roky, tak proč měnit..

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 14:21

To jo. Ja provolam cca 500,- kc tak dohoda je pro me taky nezajimava. Posilam totiz hodne sms. Nejlepsi kombinace je Oskarta a slysim - coz me ale nebavilo mit 2 karty, tak jsem udelal komromis - Volam malo. Vetsina lidi, komu volam ma Oskara .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 04. 2002 11:13

To samozrejme ano, ale IMHO ani ty neHITove varianty vyssich tarifu nejsou k zahozeni a ty jsem mel na mysli O tom, ze kdyz nekdo podepise HIT, ma ceny jeste vyhodnejsi IMHO neni pochyb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  02. 05. 2002 11:53

Ty jsi asi pěkný kretén....nutí tě snad někdo, aby jsi podepsal smlouvu na 2 roky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*Maty*  |  29. 04. 2002 08:01

Paegas Click se jmenuje stále stejně a funguje taky stále stejně - mizerně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 04. 2002 08:47

Z Clicku se stane portál, přibude možnost personalizace a v průběhu léta se název změní na T-Mobile Online.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  29. 04. 2002 13:32

Ale šit zůstane šitem... tedy Click Clickem a ani změna názvu mu nepomůže....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 04. 2002 13:43

Co vám na Clicku vadí? Kromě T-Mobilu žádný z českých operátorů žádnou podobnou službu nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  29. 04. 2002 15:25

Vadí mi hlášky o nedostupnosti mého mobilu - t.j. o neexistenci e-mailové adresy - které chodí zpět do mailboxu, odkud si nechávám poštu na mobil posílat. Naposled minulý víkend, zprávy měly spoždění několik hodin a já měl plný mailbox hlášek.... "your addres .......bflmpsvz@click.cz has permanent fatral errors" nebo "the address ....xyz@click.cz does not exist".... a podobné nesmysly.... Pravda, bývalo to horší, ale pořád mě to ..... víte, co....!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  29. 04. 2002 15:26

fatral = fatal... nějak to přeskočilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  29. 04. 2002 13:48

Mohl byste to trochu více rozvést?Dík

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JardaL  |  29. 04. 2002 08:00

2 Te-bill : Velmi nakažlivé! Pro mne je to vyřešený - jedině DEBIL.
Hi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  29. 04. 2002 08:42

Presne tak, je to debil ... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 04. 2002 11:31

... a co ty? Jinak dobry?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 05. 2002 01:37

Jojo, pekáče používám už hodně let a mobilu neříkám jinak než "debil", takže u mě vlastně všechno zůstane při starým )) Je to vyřešený - DEBIL Tak už taky budu vědět, proč ten Debil Click zase blbne atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RE-NO  |  29. 04. 2002 06:39

A co Paegas aréna ta nám zůstane nebo jí taky přejmenujou?Zkuste si to vyslovit to je děs!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
APiK  |  29. 04. 2002 07:25

Hmmmmm. Tak tohle mi z huby taky moc neleze . To už radši TWIST aréna, když se TWIST nemění . Mimochodem, v pátek mi od Paegasu (T-Mobilu) došlo vyúčtování a kromě zmínky v Dialogu se zatím nic nezměnilo. Čekal jsem něco NEW (třeba dialog ap.) ale zatím nic . Asi mají zásoby obálek s logem Paegas, tak je jim líto je vyhodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tompr  |  28. 04. 2002 21:03

Pro mne to bude stejně pořád Paegas!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bulsit  |  28. 04. 2002 21:32

.. ale nebude. Za chvili si zvyknes :)))

Oni ti to do tvy palice nabusej !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Te-bil  |  29. 04. 2002 00:55

Paegas mel podle me jeden z nej... goodwillu na nasem trhu. Bohuzel timto krokem pro me hodne ztraci. Mozna je to tim, ze obecne nemam rad nemce, a takhle je to jeste vic na wocich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Te-bil  |  29. 04. 2002 00:58

hehe - tak jsem premyslel jakej nick vyplnit a ted koukam, ze by se to mohlo ujmout jako novej nick pro staronovyho pekace: jsme v dobe zkracovani nejen sukni, ale i nazvu, tak proc T-mobil nezkratit ne "Tebil" a pak to malinko pocestit na "Debil"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Kulhavý  |  29. 04. 2002 14:58

Dobrý den.

Eurotel je poslechově srovnatelný s Errortelem.

Oskar je poslechově srovnatelný s Osralem.

Ale T-mobil ("tý mobajl") NENÍ poslechově srovnatelný s "tébilem".

Tak třeba příště...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mlejn  |  29. 04. 2002 17:11

Nevím jak Ty, ale já mám uši v pořádku a nic takového o čem píšeš při vyslovení těchto názvů neslyším. Spíš mám dojem že se snažíš slyšet to, co slyšet toužíš. Zajdi si k ušnímu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk :-)  |  04. 05. 2002 01:12

Hehe , hurá , a co na founech s natvrdo "vypáleným" PAEGAS CZ v interním seznamu sítí?  Jak mě asi donutěj  flashnout si všechny mé "historické" mobilky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první  |  06. 05. 2002 09:16

Nehura Nehura  zákeřný Jeňýk, který stále za keřem kaká, nikdy nezmění název Peagas na T-Mobil a bude tak mít  Prcase až do konce svého bídného života  hehehe ledaže by mu spadly do záchodu za keřem :)  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor