Víte už, jakou máte u T-Mobilu péči?

Pozorným zákazníkům T-Mobilu, kteří využívají služeb portálu t-zones, neunikla jedna malá, nenápadná novinka ve výpisu aktivních služeb. Je zde nové položka s názvem „Úroveň zákaznické péče“, u které je dále napsáno „Stříbrná péče“, „Zlatá péče“ nebo dokonce „Diamantová péče“. Proč si operátor své zákazníky takto škatulkuje? Dojde snad k omezení některých služeb u zákazníků s nižší péčí? Tyto otázky se už také rozmohly v našem mobilfóru.

Klepněte pro větší obrázek 
Ukázka výpisu

Zeptali jsme se proto operátora, co na nás chystá. A zde je odpověď:

V příštím roce začneme nabízet systém diferencované péče o zákazníky, jehož prvním krokem bylo rozčlenění do několika skupin. Základním kritériem diferenciace je četnost a spektrum užívání našich služeb. V této chvíli je prostřednictvím webové služby Můj T-Mobile viditelné zobrazení úrovně péče, do které je zákazník zařazen. Na konkrétní výhody a bližší informace k nim se mohou zákazníci těšit postupně v průběhu roku 2006.

Zatím jsme se toho moc nedozvěděli, ale myslím si, že nic převratného nás nečeká. Běžní uživatelé zřejmě nic nepostřehnou a ti pro operátora „důležitější“ budou možná o trochu více hýčkáni. Ale nechme se překvapit.

A jakou máte péči vy? Podívejte se po přihlášení do t-zones do této sekce: Moje služby – Můj T-Mobile – Informace - Aktivované služby

Diskuze (87) Další článek: JAVA Chat – nejlevnější mobilní komunikace

Témata článku: MOBI, Jak, , Mobil, Nenápadná novinka, T - Mobil, T Mobil