Staci po vyslechnuti novinek zmacknout tusim *0 a cekas uz jenom na spojeni na operatora. Proc asi vsichni operatori maji "plechovku" na infolince pred spojenim s operatorem, o tom jsi nepremyslel?
Prave kvuli jednoduchym dotazum ohledne sluzeb (tarify, nove sluzby, kredit), zakladnimu nastaveni sluzeb (hlasova schranka, tarif, prichozi info sms), kvuli omylovym volanim.
Predpokladam ze bys byl spokojenejsi, kdyby za Tve 200,-- mes. za SMS na infolince sedel cely mesic tvuj osobni asistent a cekal az mu zavolas...
Nechci nijak obhajovat mobilni operatory, jsou to vydridusi jaxvina, ale pece o zakazniky neco stoji, a pokud ji jde zautomatizovat, resp. zpusobem [pomoz si sam], pak jen dobre.
Jen na okraj- Proc mobilmania zavedla Poradnu? V zacatcich nic takoveho nemela, a kdyby ji nemela dnes, byla by zavalena tisici dotazy na tisice ruznych veci od nas, ctenaru.
K tve posledni vete, pokud provolas deset tisic z !TWISTu!, pak patris spise na psychiatrii.