Vodafone a ceny roamingu: aby koza zůstala celá (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

Fido  |  31. 01. 2006 21:34

Kdyz koukam na zdrazeni prichozich hovoru, je z toho jasne, ze se tim zaroven zdrazi hovory do zahranici. Je to jen par dni, co tvrdili, ze vse zustane pri starem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 22:09

No, jasn0 to není. Už dlouho neplatí, že cena příchozího roamingu = cena volání do dané země. Většinou to sice pořád sedělo, ale ne pro Vietnam, Čínu, Ukrajinu a Slovensko, nebo možná ještě další státy, na které udělal T-mobile před časem slevnění, a Oskar musel slevnit taky. Ale nechtěl už slevňovat i příchozí roaming do těch zemí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 20:28

A co vytočenej wap ze zahraničí? A třeba lokální? V zahraničí jsem používal i wap lokálních operátorů, protože to bylo levnější než do ČR. A data a fax v dané zemi? Díky nechci tento roaming. Jediná výhoda, kterou všude inzerovali, než Vodnik sezral Oskara, bylo zlepseni roamingu. Jeste ho ani nesezral celeho a uz zmrvil roaming jak to jen jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 18:35

V roamingu ted budu volat v ramci navstivene site za 24 Kc misto 10 Kc - to je riadna pi**************

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buffalo  |  31. 01. 2006 18:08

... do států ?  tvrdý ale fér

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  31. 01. 2006 17:33

jo a tmobile ma lepčí róming ted uz nabeton ano

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  31. 01. 2006 17:31

herdek tak uvazuju co me drzi u otakara ted po tomto slavnem presunu do vodafounova...

uz to mam... cena sms,dobry pomer ceny za volnou minutu a ....... no ja uz moc nevim...

snad velika tolerantnost v pripade pozdniho placeni faktur,vim ze tmobile by me posunuti zaplaceni o 3 tydny nedal , mluvim ze zkusenosti z minulosti.

esi neprindu na vic duvodu tak papa otakarovodofoune...

a co vy...napiste sve duvody jsou li nejake...treba se dam inspirovat...

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  31. 01. 2006 23:07

Bratr má stále Oskara, brzy přejde ale jako zbytek rodiny na T-M. Je fakt, že Oskar dává možnost posunutí platby faktury, ale narozdíl od T-M je schopen člověka odstřihnout mnohem dřív, což se nám několikrát stalo, když otec zapomněl v té záplavě faktur zaplatit tuto jednu fakturu. U T-M se to stalo také, ale tam nejdřív pošlou dvakrát nebo třikrát upozorňovací SMS, pak dopis a teprve potom člověka odpojí, takže má člověk hodně času pozdní platbu zaplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  31. 01. 2006 23:54

no...poslou sms i dopis...ale po prvni sms bloknou odchozi sluzby vesmes a sem v pééérdeli...

uvidime...jesi budu cestovat tak jedine s tmobilem...

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 16:27

Ale něco zlevnilo: Kdybych např. volal v roamingu s Oskarem z Polska na Svatý Tomáš a Princův ostrov, kam se volá za nejvyšší sazby, tak dříve by mi naúčtovali cenu polského operátora, která by logicky byla obrovská. Takto mi musí napařit normální cenu za volání do ČR. Doufám, že si toho zahraničníci všimnou, pořídí si český Vodafone, a ze svých zahraničních sítí ho zrujnují nebo donutí tento nový systém vrátit. Např. pro volající z okolních států je to nejlevnější volání na satelitní telefony ((:

A co infolinky 800 ... v zahraničí, zdarma taky? Co zahraniční audiotex? Dosud se mi v zahraničí nevyplatilo pořizovat si místní kartu, ale takto to vyjde po pár pádech do záznamníku v dané zemi už výhodněji, takže tento roaming ani používat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 16:19

Při dlouhodobých pobytech v zahraničí s Oskarem jsem prakticky nevolal do ČR (na to jsem měl jiné možnosti než mobil a MNOHEM levnější a většinou to nespěchalo apod.) zato jsem výrazně volal právě v rámci země. A neměl jsem problém zjistit si nejvýhodnější síť a případně se i občas přihlásit do jiné podle toho, komu jsem zrovna volal. Ceny nebyly špatné, např. mimo špičku jsem ve Skandinávii volal za cca 6 Kc/min a účtovalo to po sekundě, takže hovor 15 sekund stál 1,5 Kč, SMS taky za pár korun, to bylo super, ale za 25 s účtováním po minutách volat nebudu nikde.
Podle mě si ti zahraniční ooperátoři budou dále účtovat stejné ceny, akorát Vodafone bude některé hovory dotovat a na některých těžce vydělávat. Aspoň SMS, které jsou všude stejné, budu posílat z nepartnerských sítí.

Proč nedostali zákazníci na výběr, staré účtování a nové? Že bychom si to sami nastavovali někde? Mi vyhovoval starý systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 16:20

Omlouvám se za 3x stejný příspěvek, ale po odeslání mi to napsalo přiblblou hlášku, ať nepoužívám vulgarismy apod., tak jsem přemýšlel, které slovo se tomu nezdá, kliknul na Zpět, domníval se, že to slovo brutální, opravil a odeslal, a ono to tam je pořád ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  31. 01. 2006 23:01

Takhle to má T-Mobile. Má několik tarifů pro roaming, tak si člověk může vybrat, co mu bude zrovna vyhovovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 16:18

Při dlouhodobých pobytech v zahraničí s Oskarem jsem prakticky nevolal do ČR (na to jsem měl jiné možnosti než mobil a MNOHEM levnější a většinou to nespěchalo apod.) zato jsem výrazně volal právě v rámci země. A neměl jsem problém zjistit si nejvýhodnější síť a případně se i občas přihlásit do jiné podle toho, komu jsem zrovna volal. Ceny nebyly špatné, např. mimo špičku jsem ve Skandinávii volal za cca 6 Kc/min a účtovalo to po sekundě, takže hovor 15 sekund stál 1,5 Kč, SMS taky za pár korun, to bylo super, ale za 25 s účtováním po minutách volat nebudu nikde.
Podle mě si ti zahraniční ooperátoři budou dále účtovat stejné ceny, akorát Vodafone bude některé hovory dotovat a na některých brutálně vydělávat. Aspoň SMS, které jsou všude stejné, budu posílat z nepartnerských sítí.

Proč nedostali zákazníci na výběr, staré účtování a nové? Že bychom si to sami nastavovali někde? Mi vyhovoval starý systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 16:17

Při dlouhodobých pobytech v zahraničí s Oskarem jsem prakticky nevolal do ČR (na to jsem měl jiné možnosti než mobil a MNOHEM levnější a většinou to nespěchalo apod.) zato jsem výrazně volal právě v rámci země. A neměl jsem problém zjistit si nejvýhodnější síť a případně se i občas přihlásit do jiné podle toho, komu jsem zrovna volal. Ceny nebyly špatné, např. mimo špičku jsem ve Skandinávii volal za cca 6 Kc/min a účtovalo to po sekundě, takže hovor 15 sekund stál 1,5 Kč, SMS taky za pár korun, to bylo super, ale za 25 s účtováním po minutách volat nebudu nikde.
Podle mě si ti zahraniční ooperátoři budou dále účtovat stejné ceny, akorát Vodafone bude některé hovory dotovat a na některých brutálně vydělávat. Aspoň SMS, které jsou všude stejné, budu posílat z nepartnerských sítí.

Proč nedostali zákazníci na výběr, staré účtování a nové? Že bychom si to sami nastavovali někde? Mi vyhovoval starý systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 01. 2006 13:52

Zajimalo by mne, jake jsou ted uctovane ceny za volani v zahranici. Na webu vidim jen ceny za volani ze zahranici do CR, ale ne v dane zemi. Tyto ceny se take zmenily, nebo zustaly stejne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duch  |  31. 01. 2006 13:22

Nevite nekdo, jestli ten cenik plati pro vsechny Oskari tarify? Konkretne me zajima Dohoda s Oskarem. V clanku to neni jednoznacne receno a v minulosti mela Dohoda vetsinou jine ceny, nez ktere byly oficialni.

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodlan  |  31. 01. 2006 12:43

Jsem to říkal vždycky a všem, že Vodafone nám vůbec nic dobrého nepřinese...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  31. 01. 2006 11:35

tězaz už se budou ceny zvedat a pak vám za větší peníze dají více. Oscar byl tak levný, až ho musely prodat. Prostě dlouhodobě neudržitelné ceny pokud by to neprodali, tak....... Uvidíte, že i ty tarify budou zajímavé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  08. 06. 2006 23:22

Tarify nemění!!! To jsou všechno mega velké spekulace. Posuďte teď!!!
Vede si výborně a s přenositelností do Vodafone je to nářez oproti jiným operátorům...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  10. 06. 2006 08:39

Naopak. Oskar začal být ziskový a tehdy ho právě prodali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  31. 01. 2006 11:29

No přece když paní Vlková kojí syna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  31. 01. 2006 11:14

...stačí se podívat na ceny roamingu u T-Mobile a Eurotelu...Oskar je stále levnější...přinejmenším v příchozích hovorech na jeho ceny ostatní dva naši operátoři stále nemají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Czert  |  31. 01. 2006 11:03

Všichni tady jen bědujete. Kolik tady vy jednotlivci vyvoláte minut za zahraničí? Jestli člověk jede na dovolenou, tak nebude volat jak jeliman (a pokud si bude někdo hrát na smskového krále v zahraničí..tak je pro mě normální blb), ale bude odpočívat. A když se něco stane, tak je pak jedno, kolik hovor stojí! A podnikatel na ty hovory má vždy.  Co si budeme nalhávat. Až VF-CZ zdraží v ČR, tak nadávejte a já budu s váma. Apropó....je přenositelnost čísel. Konkurence vám jistě nabídne lepší ceny.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  31. 01. 2006 15:33

No právě, právě proto. Nikdo ze zahraničí nevolá, protože za ty ceny se to nedá. Takže vlastně paradoxně díky těm vysokým cenám ušetřím. Kdyby to bylo levnější, moc bych se nekontroloval a provolal rozhodně více než teď. Až teď mi to došlo, že skutečně díky astronomickým cenám ušetřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  31. 01. 2006 10:52

Když jsou lidé v cizině, tak v podstatě vůbec nevolají a na hovory neodpovídají. Kdyby byly hovory v cizině jen mírně (maximálně o pár desítek procent) dražší, budou telefonovat skoro normálně, následkem čehož by utratili víc než teď, při lichvářských cenách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ytsejam  |  31. 01. 2006 10:22

Tak jak se ted tesite na Vodafone??!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  31. 01. 2006 09:36

Jezdím často do zahraničí jako průvodce a tudíž musím mít telefon pro všechny případy zapnutý. Odchozí hovory dělám jen výjimečně, ale na příjmu jsem stále a občas ten telefon zvednu. Pohybuji se v zónách 1 a 2 a ve státech, kde byla sms za tyto ceny které jsou dnes (byly státy, kde sms byla za polovičku dnešních cen) jsem raději prozvonil domů a nechal si zavolat za 11,30 Kč/první minutu a pak po vteřinách. Za 11,30 se toho dalo vyřídit rozhodně víc než smskou.
Oskara mám kvůli zahraničí od té doby co začal - stále stejné číslo, napřed Oskarta, pak Slyším Vás s roamingem a nyní Odepiš s roamingem. To bylo nejlevnější řešení roamingu, za 11,90 s daní měsíční paušál se 40 minutami do Oskara, odchozí hovory a sms na úrovni ostatních operátorů a příchozí hovory po celé Evropě za 11,30 Kč/miutu. Jsem zvědav, kdy mi to Vodafone zruší, pak se opravdu začnu poohlížet po konkurenci. Na volání do ostatních sítí v ČR mám Twista, kdybych ho změnil na tarif, T-Mobile mě zahrne četnými výhodami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  31. 01. 2006 09:53

A co když jsem byl v lednu v zahraničí a fakturu mi vystaví až 9. února! To mi to naúčtuji podle nového ceníku??? No ať si to jen zkusí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  08. 06. 2006 23:18

To asi těžko troubo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikey  |  31. 01. 2006 09:12

co já vím, tak OskarVodafone nastavoval v minulých 2 měsících partnerské sítě na SIM, když se podívám do preferovaných sítí, je jich tam hafo!!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  31. 01. 2006 09:25

Ale to vůbec není zdražení!!!! Nechápu, proč to tak MM napsala! Vždyť srovnává jen ceny roamingových partnerů v dané zemi a prezentuje to jako zdražení! Např. v Polsku můžete i nadále posílat SMS za 3,20! Nikdo vás nenutí, aby jste používali partnerskou síť! Dělejte to jako doteď, manuálně si zvolte tu nejlevnější! To je asi poprvé co MM zbytečně plaší lidi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  31. 01. 2006 09:42

Co to meleš? Manuálně nic nenavolíš, budeš mít stejnou cenu ze všech sítí, pouze z té partnerské to bude o 15 % levnější. Takže jedině ručně navolit tu partnerskou, pokud v dané zemi je. Ale na textovky za 3,20 Kč z Polska zapomeň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  31. 01. 2006 09:51

A do pr... Ti blbci mají na webu ještě staré ceníky roamingových partnerů!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Supermario  |  31. 01. 2006 23:16

Asi proto, ze to platí az od zitrka, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Horn  |  31. 01. 2006 09:08

No to si dělají srandu. V Itálii byla tuším sms za 3 Kč a tedka je 8 Kč. Tomu neříkám zdražení, ale brutální zdražení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sysoj  |  31. 01. 2006 14:42

nejen tam, kdo jezdí východním směrem (Ukrajina, Rumunsko, Moldávie) - TROJNÁSOBNÉ zdražení! (původní ceny kolem 3 kč)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tvm  |  31. 01. 2006 08:58

ještě ať předvede vodafone podobný "zlevnění" v tarifech a myslím, že nebudu jedinej, kdo se bude snažit využít přenositelnosti čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  31. 01. 2006 08:43

plati to i pro ni???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jemito Šumafuk  |  31. 01. 2006 08:28

Stejně polovina z vás nikam nejezdí a do ciziny nevolá, akorát děláte machry. Já, když pojedu na dovolenou, tak beru celou rodinu s sebou a nikomu nepotřebuju volat. A jestli zavoláme mámě, že sme dojeli, tak je mi jedno, jestli volám sa 10,- nebo 20,-.

Howg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jemito Šumafuk  |  31. 01. 2006 08:29

Nebo za 100,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  31. 01. 2006 08:57

To seš borec. Buď rád, že se Slováci trhli, jinak bys měl se zahraničím utrum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jemito Šumafuk  |  31. 01. 2006 12:03

Naštěstí od tebe mám tu kliku, že mám tak dobrého zaměstnavatele který mi dává v rámci benefitů i veškeré volání zdarma. Takže i kdybych jel na Slovač, tak tebe to trápit nemusí kokůtku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sysoj  |  31. 01. 2006 14:39

Děkujeme za podnětný příspěvek... vyloženě k věci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  31. 01. 2006 07:51

Pro mě je to celé jednoznačné zdražení. V cizině jsem rád využil levné příchozí hovory, ale toto je opravdu moc. V létě si beru na dovolenou Twista a Vodafone už na mě v roamingu moc nevydělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  31. 01. 2006 09:06

No já nevím, ale vzhledem k tou, ze potřebuju mluvit i s přáteli žijícím v zahraničí, tak to řeším tak, že si koupím zahraniční předplacenku a v klidu můžu volat a esemeskovat jako o závod. Ve Vietnamu nebo v Thajsku je to zatraceně levnější než roaming (ostatně ve Vietnamu se s Oskarem roamovat nedá)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mir.  |  31. 01. 2006 02:34

když pojedu někam na dovolenou, koupim si předplacenku na které bude nejlevnější volání ... (a někdy je lepší, pro jisté účely, koupit ji přímo v dané zemi.) Stávající mobil se stávajícím operátorem může JEN prozvánět.
když jezdim ven často, koupim si tarif s nejlevnějším voláním ...

jinak: cena, je přirozená selekce zákazníků. V drahé restauraci taky není pivo za 15,90 ;)
ende.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  31. 01. 2006 07:05

Jen nám nějak vymizely ty levné restaurace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  31. 01. 2006 07:46

tak to si davej bacha na prozvaneni v cizine, protoze pokud mas poplatek za sestaveni hovoru, zaplatis i to prozvoneni (sice ne uplne za plno jako hovor, ale neco ti to veme) alespon drive to tak bylo, pokud se pletu, klidne me opravte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra11  |  31. 01. 2006 07:47

Za prozvonění se nic neplatí, mám vyzkoušeno, byla by to krávovina na druhou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  31. 01. 2006 16:11

Jeste podle stareho ceniku se z jedne site z Danska a jedne z Norska platilo, a mam to i ve vypisech nauctovane. Neprozvanel jsem, jen to nikdo nebral. A platil jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrty  |  31. 01. 2006 02:08

ty vado dosti mazec... to ted budou zdrazovat vsechno, nebo co? Vsem zakazníkům se urcite bude volat lip s pocitem, že někam patří (do velké rodiny červených vodníků) a rádi si za to zaplatí... Vodníku, vodníku... čím asi tak přemýšlíš hlavou to asi nebude... možná tak pr***lí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  31. 01. 2006 07:43

Jo, holt ty nadnárodní globální skupiny takto přemýšlejí... Viz TMo, furt samá globální skupina a tak, a přitom to reálně poznat není. Pardon, nebylo - teď může každý Cestovatel volat ze 7(!) sítí na celém světě v roamingu podstatně levněji... A ještě ty marketingové bláboly "vybrali jsme sítě, odkud je nejvíce hovorů," prd, jsou to sítě ze vlastněné TMo. Vybírali... Takže třeba z Itálie se nevolá nebo co? Paka.
Hmm, nějak jsem se nechal unést

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  31. 01. 2006 10:59

Proto, ze  vlastnici jinejch siti na tyto podminky proste nepristoupily.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  31. 01. 2006 01:24

Vodafone, Vodafone... Trosku se klidni! A o co, ze Ti jde? Ztratit tu posledni hrstku zakazniku, co mas? Jestli ano, jdes na to celkem dobre (zatim).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  31. 01. 2006 00:56

Moc jsem nepochopil vyznění toho článku jako že se něco zdraží, něco zlevní, takže se vlastně nic neděje. Opravdu nechápu, jestli nejste schopní si to normálně spočítat nebo jestli děláte vodníkovi PR.
 
Článek by si zasloužil nadpis ZDRAŽENÍ JAK PRASE!
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  31. 01. 2006 01:06

No, VF v podstatě říká: Vy naši malí debílkové, abyste nemuseli hledat co je nejlevnější, tak jsme vám to všechno zdražili, ať to máte jednodušší. Samozřejmě ne všude, ale postupovali jsme podle ověřeného způsobu: sice jsme o polovinu zdražili rohlíky, ale na druhou stranu jsme zlevnili lokomotivy  

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  31. 01. 2006 09:00

Mám z toho ten samý pocit. No co, je to důležitý signál pro zákazníky. Berte to opačně, z pohledu Vodafone: kdyby se chteli zalíbit na novém trhu a nabrat zákazníky, co byste na jeho místě udělali, když máte za sebou takový nadnárodní kolos? Já bych hned na úvodní tiskovce nahlásil zlevněný roaming do partnerských sítí zaručeně pod dřívější cenou u Oskara -a bych ukázal, že být světová jednička je k něčemu a zároveň aby mě to moc nestálo.

Kdepak Vodafone, ten jde na to naopak, a to je pro mě důležitý signál: když nejsou schopni ani tohoto, co pak asi udělají s cenami za běžné hovory po ČR, kde pro ně žádná výhoda z velikosti firmy neplyne?

Takže se klidně může stát, že jim nakonec zůstanou jenom ti troubové, pro které to bude předražené, ale bude je hřát u srdce, že jsou u světové jedničky. No co. Jejich volba. Já mezi těma troubama - pokud by to takhle dopadlo - rozhodně nebudu. Ale třeba je to jenom výkyv, uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  31. 01. 2006 09:44

Zdražili jen partnerskou síť, ne všechny operátory, tak to tak neřeš a volej s jiným opem v dané zemi který Tě vyjde levněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  31. 01. 2006 10:42

Nezlob se na mne, ale jsi úplný šílenec!!! Je Ti malo po chuti, že jsou teď lacinější lokomotivy? Každý by jen remcal.. Typické čecháčkovství. Sleva na lokomotivy je přece úžasná věc, ne...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  31. 01. 2006 08:55

Přesně tak, asi redakce dostala nějaké nelichotivé dopisy z VDF po bleskovce o zdražení roamingu, tak teď to píšou tak, jako že se nic neděje. Jen se podívejte na ceny textovek, to je brutální zdražení, kromě Rakouska, kde je to o necelých 60 haléřů levnější, to jednoho opravdu vytrhne. No nic, porovnáme a uvidíme, do zahraničí budem jezdit s Go. Když VDF moje peníze nechce, já mu je nutit nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  31. 01. 2006 00:51

Volejte *077 s Oskaret, nebo tarifů...Oskar už hlásí novinky... v roamu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  31. 01. 2006 00:51

Koza možná zůstane celá, ale vlk chcípne hlady  Takové ceny za roaming si může VF nabouchat víte kam...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  31. 01. 2006 00:41

Pokud porovnam cenu SMS ze site T-mobile USA dnes - 7.38 Kc a jaka nas ceka - 14.28 Kc, tak to je zdrazeni temer o 100%. To je hruza... Levny roaming byl jeden z duvodu proc jsem stale verny Oskarovi, ale uz me zacinaji chytat zajeci umysly... Uvidime s cim prijde Vodafone, at se neukvapim...
Thumbs down :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  31. 01. 2006 00:35

Co je se sluzbou Vodafone passport, ktera ma byt odpovedi na T-mobilovskeho Cestovatele?
Jinak to uctovani po minute plati jen u roaming, ne? Jinak je snad po prvni minute po sekunde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  31. 01. 2006 00:27

uctovanim po minutach v podstate operator u kazdeho hovoru v prumeru nauctuje navic dalsich 30 sekund....tzn. asi 15Kc nebo i vice. Aby se nedivili az jim pekne utecu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  31. 01. 2006 00:15

Docela mne zaráží to účtování. Zrovna Oskar byl ten první, kdo zavedl účtování po první minutě po vteřinách. Jsem zvědavý, co dalšího nám Vodafone ukáže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chlup  |  31. 01. 2006 00:13

Az se mi chce plakat jak to vidim :( vodnik sem moc tedy nepredvedl. No dobry zpusob jak se uvest na trh. Globalni vyhody jdou hnedka videt, hlavne u roamingu. Taak a ted jeste zrusit NET-SMS a nahodme usmev a rekneme si ze jsme u svetove jednicky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  31. 01. 2006 09:32

Jsou to stejní vyžírkové jako ropáci!!
Rozdělili si teritorium, ždímají nás nestoudně a bohatnou ve vzájemné spokojenosti všichni. Konkurence je jen zdánlivá, moc dobře jsou kartelově domluveni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF  |  31. 01. 2006 12:06

Akorát že v telefonování se dá vždy nějak ušetřit, ale s benzínem je to v p-deli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza Píseckej  |  31. 01. 2006 09:58

Fuuuuuuuuuuuuj, my chcem staryho dobryho a hlavne levnyho Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepicek  |  31. 01. 2006 12:34

nechtel bych se mylit ale pro uzivatele Oskaret jde v porovnani z cenikem roamingu stareho oskara o velmi razantni zlevneni pri telefonovani ze zahranici, napr. 1 min hovoru Spanelsko ->CR:

stara oskarta: 45,22 Kc vcetne dph
nova vodafonekarta: 30,30 vcetne DPH (partnerska sit)
nova vodafonekarta: 35,70 vcetne DPH (bezna sit)

Pokud se mylim, opravte me.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasranej co brzy zrusi svuj tarif....  |  31. 01. 2006 19:50

Nevim, kdo jsi zac ( prvdepodobne nejakej marketingovej srac z vodaphonu, ktery se to tady snazi zachranit) ale pokud se podivas na na ostatni ceny, tak cca 80% volani se bude zdrazovat a jen par nepatrne zlevnovat....navic! uctovani po minutach - humus , volani v ramci zahranicniho operatore je ted kurewsk... drazsi. a vubec. jdete do hajzlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 01. 2006 21:42

No on ten vodafone asi neni moc v oblibe nikde. Napr. u znamych v Nemecku jsem od spousty lidi slysel slova "pitomej vodafon" a podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor