Vodafone a MobilMania: video z předání třetího netbooku

Diskuze čtenářů k článku

Moki  |  16. 04. 2010 19:25

Koukam ze Tomas Marny zkratka neprenesl prez srdce, ze to nenasel on. Jsme v CR, nedivim se tomu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poke  |  12. 04. 2010 12:46

A Tomáš Marný, alias konspirační expert, už nic nenapíše ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Jookie  |  11. 04. 2010 23:04

+ Diky a snad se to tu uz poresilo. Snad si nebudeme kazit nedelni vecer :] Cau vsem a priste ocekavame stejne zajimavou soutez s zajimavejsimy pravidly :]
+ I lide jako ja, kteri maji odpor se zucastnit jakekoli souteze, tak si radi poctou co se deje ve svete a jak probiha den u jinacich lidi :P
Cekame na dalsi zajimavosti u Mobilmanie, diky a cauec :]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Jookie  |  11. 04. 2010 15:24

+ Popiste to cele Lukasi, presne kolik lidi v kolika teamech bylo. Kdo byl kde, real-time-pipeline.
- Mazani jednoho pres druhy, ... ctu to a at ma kdokoli pravdu tak jste se porad nezminili o strategii. Asi kazdyho to zajima, tak mate prostor :]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  11. 04. 2010 21:26

OK.
1. Team (2 lidi) jsme dali na moravák, protože nám to tak vycházelo (kde jinde je park ve středu města- to mohlo čekat i malé dítě). čekali jsme že to vystaví kolem 3 , takže tam byli cca 15:30
2. team ( 1 člověk) ten byl doma (na řešění otázek a ten taky vyhodnocoval kde ta indície je)
3. team ( Já a Ivet) - Jel jsem ze školy a byli jsme kolem redakce ( též se dalo čekat, že tam bude 3. a konečná indície).
Zbytkový čas co 1. team měl do vyhlášení koukali kde to na Moraváku je a taky to našli. (zavolali 2. team a čekali na odpověď, po té se přepravili na 2S 1.team a tam už se to opakovalo. Asi v 17:40 mě zavolal 2. team, který nám zdělil kde to je ( Ne GPS souřadnice)=> vysvětloval to slovy ( Kdyby jste videli delší video, tak by jste taky videli že jsme byli i na druhém břehu atd). Na videu si jde všimnou že si telefon strkám do prsní kapsy ( pro ty co si myslí že nemám TD 2 )
Bude to tak stačit? Neberte prosím to doslova např. team neměl maskovaný oblečení a detektor kovu. Já čas nestopoval ale zdá se mi že jsme to našli dřív, než 17:57 ( to bych řekl že už jsme natáčeli video, ale nechci kecat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flip  |  11. 04. 2010 21:53

Tak a je to vyreseny :) Jen skoda, ze si to sem nehodil driv...Mohl byt klid :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iNad  |  12. 04. 2010 10:34

Vidím, že se to odehrálo přesně tak, jak jsem předpokládal. Ten telefonický přenos z S2 a umístění závěrečného týmu poblíž sídla MM jsme měli rovněž připraven akorát s menšími nároky na počet lidí a probenděný čas (2 lidi na Moraváku, jeden pak vysazen cestou u Špilasu, druhý pokračuje k sídlu MM a čeká telefonem na souřadnice finálky), ale už na S1 nebylo co řešit. Podezříval jsem tým 1 z kulišárny a nemýlil jsem se. Na Moraváku všichni hledali viditelnou cedulku, jak tomu bylo na všech 8 ostatních místech. A ona skutečně viditelná původně byla, jinak by ji tým 1 nenašel, aniž znal hint. Jenže po jejich odchodu už byla skrytá tak, že deset lidí ji hledalo skoro hodinu. Pravidla říkala, že soutěžící cedulku nesmí strhnout, ale zvýšení obtížnosti nalezení z 1 na 5 už nepodchytila. V tomto případě by to znamenalo důkladné pročesání a nadzvednutí všech větviček na několika keřích. Vítězný tým tak získal nedohnatelný náskok. Nechci roztáčet další kolo diskuzí, pravidla porušena nebyla, ale zcela fér to bohužel taky nebylo a navíc to bylo zbytečný, když už i tak měl tým 1 náskok díky BF nálezu S1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  12. 04. 2010 12:18

Promiň, ale snadno se to nehledalo. O porušní pravidel- My jsme to neudělali. Proč se diskvalifikovat když máme víc času a ještě když ještě nezačala soutěž? To je podle mě úplně zbytečný riziko, který bych nepodstoupil. Je mi jasný, že myslet si můžete co chcete, ale neměli jsme sebemenší důvod to nějak schovávat. Proto že jsem vyhrál, neznamená to, že jsem nehrál Fér.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda neználek  |  12. 04. 2010 13:29

Já teda nebyl osobně zainteresován do této akce, ale mně přijde NEFÉR to, že jste začali hledat ještě před uveřejněním článku s prvními souřadnicemi.
Je mi jasné, že Vám o výhru šlo až na prvním místě, ale i tak vzhledem k ostatním soutěžícím a i vzhledem k tomu, jak postupovali hledači u předchozích dvou počítačů, je to fakt na pováženou.
Ale co, v dnešním světě jsou daleko větší svinstva, která se dějí díky "nečestnému a nesportovnímu" přístupu...
Tak si ten počítač užijte ve zdraví v těch Vašich 3 teamech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
santa2412  |  09. 04. 2010 12:11

Nevím teda, ale ve středu jsem Filipa viděl a ostříhány ještě nebyl, na včerejším, tedy čtvrtečním videu ostříhaný je, takže to točené v pondělí asi nebylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 17:24

Samozřejmě a právě proto to bylo ve spekulacích a ne ve faktech. Navíc to byla pouze jedna z hypotéz. Již teď je nad slunce jasné, že pan Lukáš se slečnou Ivetou ani jednu stage neviděli a vcelku pochybuji o tom, že měli jakéhokoliv dalšího spojence. Prostě to risknuli a vyšlo jim to. To co předvádí teď v diskuzích je ovšem smutné a je mi jich až líto, že nedokáží přiznat barvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  11. 04. 2010 00:34

Vždy je spekulováno o výherci a naváži te se do něj. To je normální, proto nemělo smysl sem psát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  11. 04. 2010 09:20

Opravdu se někdo navážel a spekuloval o výhercích předchozích kol? Zajímavé, že jsem si toho nevšiml.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 04. 2010 10:39

FAKTA:
- na S1 na Moraváku byl určitě první Policak, seděl totiž v zaparkovaném autě cca 100 metrů daleko
- my dorazili cca 3-4 minuty poté. V 17:08 jsem dle logu z telefonu volal o převod souřadnic a okamžitě jsme se vydali od "Rohlíku" autem na Moravák. Jeli jsme naprosto plynule a nikde nás nic nezdrželo.
- na místě se už vyskytoval Policak a kluk od PePeho na kole, hledali jsme všichni společně. Po chvilce dojel na skůtru i Kazim a následovali další lidé (viz diskuze u vyhlášení 3. kola), zdůrazňuji že jsem si rozhodně nevšiml nikoho kdo by odpovídal výherci. Navíc jsem průběžně ty lidi fotil a fotili jsme se i společně.
http://img245.imageshack.us/i/fotomm1.jpg/...
http://img180.imageshack.us/i/fotomm2.jpg/...
- po hromadném objevení lístečku na S1 si jej každý buď vyfotil nebo opsal a následoval hromadně-individuální přesun na S2. My okamžitě nasedali do vozidla a jeli na ulici Gorazdovu (zezadu Špilasu). Zdůrazňuji, že jsme jeli naslepo, protože jsme odpověď pouze tipnuli a čekali jsme na potvrzení, které se nám dostalo telefonicky, až jsme byli na ulici Pellicově.
- na místě S2 již byl zaparkovaný moped Kazima a Kazim hledal. Dle jeho slov byl na místě již cca 5 minut, čemuž věřím, protože co může být rychlejší, než člověk jedoucí na skůtru přímo nejkratší cestou. Navíc do kopce nahoru na Špilas. S2 byla objevena mnou v 18:01. Vzhledem k tomu, že jsme na místě hledali cca 3 minuty, tak jsme na místo dorazili v cca 17:58. To už tedy Kazim byl na místě od 17:53. Dle vyjádření redakce se výherce ozval v 17:57. I kdyby jim někdo dal telefonicky vědět z S2, tak by toho člověka musel Kazim vidět. I kdyby ne přímo u stage, ale minimálně cestou na odchodu. Navíc jak mohl být někdo rychlejší než on? Dále jel Kazim napřímo od Úvozu a my dva s Cubancem jsme jeli od Gorazdovi. Nikoho jsme nepotkali ani my, ani Kazim. Kam by se tedy dotyčný vypařil, uletěl nahoru?
- po vyfocení S2 jsme vůbec na nic nečekali a emailem poslali k vyřešení. Jenom jsme tedy utíkali zpátky na Gorazdovu a jak jsme dosedli do auta, už jsme měli připravené vyluštené souřadnice finálky.
- na S3 dorazil Cubanec jako první, já mezitím parkoval auto. Následoval ho asi po třiceti metrech Policak. Oboje jsem viděl z auta, když jsem stál na semaforu na Poříčí. Zaparkoval jsem na Polní a šel jsem zjistit situaci. Na místo už mezitím dojel Kazim na skůtru a po chvilce došel i mladý pár ze Zlína. Jinak vůbec nikdo nikde nebyl. Všichni jsme se dívali a kroutili jsme hlavou, kdo by nás mohl předbehnout, případně kde je vítěz s redakcí točící video. Prostě a jednoduše nikde nikdo.
- dle mých záznamů (telefonní logy, EXIF informace z fotek, záznamu videa a časy odesílání emailů) by se vše v ideálním případě dalo stihnout za cca 30 minut, ovšem s vypětím věškerých sil a ne pohodovou procházkou. Navíc jsem přesvědčen, že nejvíc času člověk neztratí přesunem mezi stagemi, ale právě opisováním a hledáním správné odpovědi.

FAKTA PŘI PŘEDÁVÁNÍ VÝHRY:
- při oslovování výherců z prvního a druhého kola se vždy vykalo a bylo doslova vyžadováno celé jméno a příjmení. V případě třetího kola tomu bylo přesně naopak, dozvěděli jsme se pouze o "panu Lukášovi a slečně Ivetě" a pozdravech "Ahoj".
- zajímavé je i to, že všichni měli sportovní oblečení a byli i náležitě obuti, logicky očekávajících "terén". Slečna Iveta s panem Lukášem si dle outfitu odskočili pro výhru z nákupu z Vaňkovky? Opravdu člověk v takovém oblečení jde soutěžit? Jehly, kabelčička, kabátek mi opravdu nepřijde jako vhodné oblečení na podobný typ soutěže.
- pan Lukáš v ruce neměl vůbec žádné zařízení. Celou dobu při hledání měl levou ruku podél těla, pravou rukou si držel popruh taštičky. To, že nic neměl v ruce dokazuje i 1:21 záznamu, kde se oběma rukama chytil zábradlí. Kdyby měl cokoliv v ruce, tak nikdy nemůže udělat takový pohyb. Jak tedy hledali? Na předchozích hledačích je jasně vidět, že se orientují podle nějakého zařízení v ruce.

SPEKULACE ANEB CO VISÍ VE VZDUCHU:
- že by předání výhry proběhlo již v pondělí? Když se podíváme na druhé video, tak Filip při úschově třetí indicie měl na sobě červené tričko s bílým nápisem. Při předávání druhého kola měl již bílé tričko. Docela pochybuji, že by se IT člověk v rámci jednoho dne převlékal, takže z toho vyvozuji, že indicii umístil již den předem, právě v pondělí. Při předávání třetího kola měl zase na sobě ono červené triko z bílým nápisem. To nosí dvě trička s tím, že je střídá obden?
- kde jsou redakcí avizované záběry z kamer z S1 a S2? Na nich se přeci může každý přesvědčit sám.
- zajímavá byla otázka Filipa na počet lidí, první odpovědí bylo "víc lidí" a po upřesnění prý "no asi tři". Poměrně nechápu použití slova asi. Proč asi? Přeci když jsme tři, tak odpovím tři a nebudu se tak kroutit.
- proč se slečna Iveta při hledání na začátku dívala do kamery? To věděla, že tam je? Na mě to tedy působilo, jako by na ní někdo mával a naznačoval "jdi ještě dál". Co to vůbece slečna Iveta prstama naznačovala do kamery? Proč se pár sekund poté díval i pan Lukáš? Předpokládám, že normální hledače bude zajímat najít indicii a ne se dívat do kamery a něco naznačovat.
- tempo hledání pana Lukáše se slečnou Ivetou bylo opravdu "vražedné". Bude někdo takto v naprostém klidu hledat, když mu dýchá na krk dalších 20 lidí?
- proč se výherce vůbec nevyjádřil zde v diskuzi, když to předchozí udělali? Navíc ještě, kdyby byl přeci neprávem osočen, tak zde má prostoru pro vyjádření více než dost. I přesto tak neučinil.
- proč u předchozího kola byli vidět i další hledači (kdo se pozorně podívá pozná například i Kazima) a u třetího kola nic takového nebylo? Náhoda nebo záměr?
SHRNUTÍ:
Nebudu zde dávat žádné shrnutí. Všichni, kdo jsme tam byli, jsme si to shrnuli na místě. Jsem rád, že jsem poznal nové lidi, navíc takové, co hrají fér. Vycházkovým výhercům negratuluji k výhře, nýbrž k získání notebooku. Závěr z třetího kola soutěže tedy nechám na každém čtenáři zvlášť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spekulant  |  09. 04. 2010 11:24

A jak to teda našli?
Že by se domluvili s mobilmanii, aby jim to ukázala. Podle mě je mobilmania natolik chytrá, že kdyby tohle chtěla udělat, tak že to ani nepoznáme a celý by bylo špičkově natočené atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoPo  |  09. 04. 2010 13:40

Co Vás trápí? Tolik povyku pro nic....
Prostě další výherce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
audiobullys  |  09. 04. 2010 14:32

jedna varianta je ze v parku byl nekdo a cekal na vyhlaseni souteze, mozna pak jeste jel na druhou otazku sam, ale na tu treti uz byla pripravena tadle dvojce - neb se vedelo ze je to v okoli mobilmanie a ze to bude tocit kamera z kancelare.
pokud se pocitali mezi tri, tak zbejva uz prave jen jeden clovek ktery s nima soutezil. a je uz jedno kdo z tech tri si tu soutez tady precetl a pak zorganizoval.
pan Lukas ma na videu tlf v ruce ale az kdyz jde za starou ktera papirek nasla. byly nekde pobliz jak vyplyva z jejich slov a jakmile od kamarada dostali odpoved tak si zjistili na mobilu dany souradnice a pak si zas mobil schoval. bylo videt ze on hleda podle gps souradnic co mu ukazuje sejdrem mobil, ona podle bodu v okoli a kam teoreticky muze mirit kamera .
este me napadlo ze ten prvni musel bejt na prochazce v tom parku na ty prvni lokalite dle jejich slov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 04. 2010 18:21

Ano, to je samozřejmě možná varianta. Až na to, že v parku prostě nikoho neměli. Uvědomte si, že kdo byl s námi v parku, ten by musel i na S2 kvůli souřadnicím finále. A potom si promítněte časovou osu a vyznačte si na ni, v kolik kde kdo mohl být. A ten kdo byl s námi na S2, ten byl s námi i na konci. Chcete mi tvrdit, že jim dal echo a potom ještě šel lovit taky finále? Docela nepravděpodobné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iveta  |  09. 04. 2010 16:43

Tak zaprvé, že nám řekl "ahoj" nenaznačuje nic, jen je asi hloupý aby mě "skoro dítěti" říkal "dobrý den". To že se zapomněl zeptat na příjmení byla náhoda, protože se to točilo napoprvé. Jinak na příjmení se ptal mimo kameru. Naši taktiku tu nebudu prozrazovat, ale aby jste zde nadále nemuseli spekulovat, v zadku jsme trysky opravdu zrovna neměli ani žádný létající koberec, nebyli jsme na to sami. Další záležitost ohledně oblečení. Z důvodu že jsem tam neběhala zrovna v teniskách, bylo že jsme se soutěže zůčastnili rovnou po škole, nebyl čas jet domů se převléknout. Ve videu jak vypadá, že bych se koukala do kamery bylo z důvodu zjišťování zda tam kamera dohlédne, jestli má smysl hledat. Protože z předchozích záznamů bylo viditelné že soutěžící natáčí ze své kanceláře. A ohledně našeho vycházkového tempa, kdybych tam pobíhala jak pako, tak bych budila podezření, to zaprvé a zadruhé bych to tímto způsobem mohla snadno přehlédnout. A že na záznamu nemá telefon zrovna v ruce :D Poté co jsme se dozvěděli od kamaráda konkrétní místo a tam někde hledali, k tomu nám mobil už k ničemu nebyl. Nehledě na to, že byl skoro vybitý a musel ještě něco vydržet aby jsme se dovolali do redakce.
Jinak mockrát děkuji redakci za super akci. Zvláště redaktorům, kteří byli velice milí :) Byl to příjemně a zvláštně strávený den a myslím že i ostatní co zrovna nevyhráli si to u žili. Už teď se těším na podobnou akci. Lovu zdar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 04. 2010 18:29

Děkuji slečně Ivetě, že se zde v diskuzi vyjádřila. Pokud je to tedy opravdu ona.
Naopak, v jediné co jsem přesvědčen, že jste na to byli sami. Na úvodních souřadnicích jste neměli nikoho, což se dá jednoduše prokázat z časové osy i z fotografií lidí.
Oblečení bylo opravdu výtečné. Na jednu stranu tvrdíte, jak jste dítě, na druhou stranu chodíte do školy a na stranu třetí s sebou máte jenom malinkatou kabelčičku? Kde máte učivo, kde jsou poznámky? To se asi ve škole moc neučíte, když stačí taková malá kabelka.
Co se kamery týče, je to opravdu chabý argument. Jak jste mohli vědět, že kamera bude zrovna někde venku a někam se dívat? V prvním i druhém kole byla kamera někde v budově a vše bylo snímáno na dálku. To jste v kabelce předem měla ještě připraven triedr pro hledání kamery v jednom z oken budov na Holandské?
Tou poslední větou jste tomu opravdu nasadila korunu Iveto, na jednu stranu tvrdíte, že jste byli ve škole a na stranu druhou to byl příjemně strávený den soutěží. Závidím Vám takovou školu
Co se mě týče, tak jsem přesvědčen, že šlo o BF akci a nechápu, proč to Iveta nepřizná. V pravidlech nic nebylo o tom, že se musí projít všechny stage, bylo tam pouze napsáno, že vyhrává ten, kdo zavolá. Zřejmě se to stydí přiznat a proto takto mlží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flip  |  09. 04. 2010 19:41

By me zajimalo, proc nechce prozradit svoji taktiku, stejne uz je po soutezi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lluky - výherce  |  09. 04. 2010 21:59

Stejný důvod jako mají výrobci např. Becherovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 01:09

Obávám se, že Becherovka se nemá za co stydět, vy dva snad ano? Co je na tom tak vyjímečného, že jste to našli náhodou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iveta  |  09. 04. 2010 21:55

Právě že děti chodí do školy. A říkám "skoro dítě", čím jsem chtěla naznačit je ještě nemám věk, aby mi starší lidé říkali "dobrý den". Každý nechodí s batohem do školy, učební materiály nechávám ve škole, pokud se nepotřebuji právě něco naučit. Jelikož jsem věděla že se po škole zůčastním akce, nebrala jsem si nic. A pokud by jste si všiml, poslední dobou je docela normální že slečny místo batohu nosí kabelku. Takže takové věci bych neřešila.
Snad jsem psala, že v prvních dvou případech bylo natáčeno z jejich kanceláří, proto jsem se koukala, zda jde z té budovy sem ještě vidět, zda to není úplně mimo.
Tak promiňte, pane detailisto, "příjemně strávené ODPOLEDNE". Ve škole jsme končili ve dvě, takže není co závidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 01:14

Na jednu stranu víte o soutěži a neberete si věci a na druhou stranu takové obutí? Na můj vkus je těch náhod nějak moc
Takže vás točili z kanceláře? Zajímavé, mě to přišlo jako od silnice z Heršpické.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sovi  |  10. 04. 2010 09:55

Slečno Iveto, a proč jste se dívali kam dohlédnou kamery když jste měli přesnou GPS lokaci finálové stage od ostatních týmů? Nějak Vám všechny ty výmluvy nesedí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  10. 04. 2010 10:39

Bylo nám řečeno kde to je po rozluštění 2. stage. Diktovat po telefonu GPS souřadnice je složitější, než to zadat do PC mapy cz a říct orientačně kde to je. Myslíš si že filip byl od nás 5 metrů že jsme ho mohli vidět či co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovi  |  10. 04. 2010 11:07

Já netvrdím, že v tom má prsty mobilmánie a že jste jejich známí. Jen to, že jste šli naslepo před budovu redakce a hledali bez nalezení stagí. To se dá také vydedukovat z vaší taktiky, kterou jste uvedl na videu. Řekl jste, že jste používal team, internet a procházky. Představuju si to tak. Vyšel článek a Vy jste šli (na procházku) k redakci hledat konečnou indicii "naslepo", při tom jste mohli narazit na skritou kameru, viděli jste kam to zhruba míří a šli jste tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 16:40

2S byla přeci na Špilasu. Opravdu by mě zajímalo, kdo Vám z něj dal vědět, protože v tu dobu tam prostě nikdo nebyl. Dokazuje to i časová osa celé soutěže. Takže nejdříve výmluvy na posunutý začátek soutěže, potom ze tří lidí rázem tři teamy a nakonec i skůtr? Lukáši, alespoň tu z nás nedělejte pitomce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  09. 04. 2010 21:57

Tomáši a co chceš slyšet?
Že je to všechno zmanipulovaný a Mobilmania nám to dala, protože jsme známí?
Proč se chytáte každého slova. Vyhráli jsme a konec. Ty už to nezměníš. Třeba příště budeš rychlejší ty. Pls jak jsi starý Tome?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  09. 04. 2010 22:38

Řekl bych, že diskutující Vás nepodezřívají ze známosti s někým z mobilmánie, spíš jim nejde do hlavy, že vás nikdo neviděl na prvních dvou stageích, resp. všichni viděli vždy všechny a nakonec to vyhrál někdo jiný. Jestli to dobře chápu, poslední stage byla zatím vždy v "dostřelu" budov(y), kde sídlí redakce...? Jestli ano, stačilo třeba: vzít si ve škole spolu s pár kamarády den volno, pohybovat se v okolí budov(y) a čekat, než vyběhne pan Kůžel pověsit cedulku na strom. Nebo, nevím jak moc reflexní jsou okna na té budově, ale asi by se dalo dalekohledem (či pouhým díváním se při procházce) zjistit, kde stojí a kam přibližně míří kamera. Ale to už jsem asi moc velký konspiratik... Každopádně přiznejte, jestli jste byli na prvních dvou stageích... ANO / NE ? Díky, nesoutěžící diskutující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  09. 04. 2010 22:43

Já ani Iveta nebyli, ale lidi s teamu byli, kteří to hledali. No tak až tak jsem o tom nepřemýšlel, ale tak jak to že to tak nikdo neudělal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  09. 04. 2010 22:45

Asi nikdo nemá takovou fantazii jako já Užijte si výhru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  09. 04. 2010 22:51

Děkuji Příště využijte své fantazie a třeba i vyhrajete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  09. 04. 2010 23:03

No jelikož mě docela baví geocaching (o čemž částečně tato soutěž byla), tak kdybych to neměl do Brna 200km, učitě bych se zůčastnil i bez použití výše uvedených "konspiračních teorií" . Příště to třeba bude blíž, přeji hezký víkend.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 16:41

Pan Lukáš se slečnou Ivetou tu fantazii mají mnohem bohatší. O tom se všichni mohou přesvědčit na videu i zde v diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 04. 2010 23:58

A ze jsem tak smelej, na teto fotce je ten z tvyho tymu kdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 04. 2010 23:59

A ze jsem tak smelej, na teto fotce je ten z tvyho tymu kdo? http://k.undef.cz/fotomm1.jpg...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  10. 04. 2010 02:20

nikdo. Proč si myslíte, že na té fotce je každý? Proč si myslíte, že se 1. karta objevila s vystavením soutěže?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 08:12

Na jednu stranu tvrdíte 57 minut a na druhou, že jste to našli ještě před odstartováním soutěže. Milý pane, vy už si opravdu nevidíte do pusy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 01:20

Lidi z teamu? Netrvdil jste náhodou Lukáši, že jste byli tři?
Navíc si tady pan Lukáš pořád neuvědomuje časovou osu, protože prostě nebylo možné v době nálezu mít správné souřadnice finálky ani telefonicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  10. 04. 2010 02:27

Ano lidi s teamu. jak bylo na videu, tak to jsme byli 3 teamy. proto jsem řekl na otázku kolik lidí asi! Záleží jak to bereš. přece nebudu brát sebe a ivetu jako 2 členy když jsme chodili spolu.
časová osa?:D 57 min je málo?? V tom bude asi zakopanej pes. Proč myslíš že nebylo možné? Jsi holt asi pomalý.
Mělo vůbec smysl se vyjadřovat v diskusi, když mě stejně napadáte a obviňujete?
Nikdo z vás nevyhrál, protože jste chodili všichni společně jak školka a jediná možnost jak být rychlejší je mít skutr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cubanec  |  10. 04. 2010 08:26

a skutr byl zaparkovany kde, prosim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  10. 04. 2010 09:51

To myslím pro vás, aby jste byli rychlejší. Je tu někde napsaný, že já jsem měl skutr?
Tak to prosím nepřekrucuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 16:44

Jenže on ten skůtr tam jeden z nás měl, právě Kazim. Na fotce je i vidět, jak drží v ruce helmu. Nikdo jiný tam skůtr neměl. Takže Vaše teamy byly rychlejší než člověk na skůtru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 08:31

3 teamy? Takže když se Filip ptal na počet lidí, tak je opravdu logické odpovídat počtem lidí v teamu. Navíc k čemu byl ten druhý team? I kdyby první odlovil první indicii, tak kde byl připraven ten druhý? Pokud byste vyšli z předchozích kol, tak by museli být někde v Bohunicích.
Nejde o součet 57 a proto vám to pořád nedochází. Jde totiž hlavně o souběh událostí a především kdo kde byl a reálně mohl být. A do toho to vůbec nezapadá i kdybyste používali mobily.
Smysl to mělo především z důvodu toho, abyste cokoliv napsal. To se evidentně podařilo a každý se může přesvědčit sám, jak tu v každém příspěvku účelově tvrdíte věci, které si naprosto odporují.
Nikdo jako školka nechodil, naopak tam byl každý za sebe a většina z nás se poznala až na místě. Všichni mohou potvrdit, že to byl opravdu boj a že každý z nás do toho dal maximum nasazení, potu a dřiny.
Pokud to zakončím pane Lukáši, tak vzhledem ke všem faktům a vzhledem k tomu co zde píšete Vy i slečna Iveta si vás oba dovolím označit za lháře. V každém příspěvku si protiřečíte a místo toho, abyste narovinu napsali, že jste to buď našli náhodou nebo jste si počkali jenom u finálky, tak mlžíte tak, že vás to oba jasně usvědčuje ze lži.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  10. 04. 2010 09:48

Bohužel už to máš v příjmení. Jsi Marný a to asi tak zůstane. Já mám svoji pravdu. Ty pořád meleš dokola že to nešlo stihnout a za 57 Min to nešlo najít atd.
Kde bereš tu jistotu, že jste tam byli první? Kdo mluví o školce? Co si účelově odporuje? Kde si protiřečím? Když teda tohle tvrdíte, tak mi to citujte.
Jako z jedné fotky, kde jste čekali asi aji na toho nejposlednějšího budou všichni že ? :D To se pak nediv, že prohraješ když se zpotíš i u mačkání spouště foťáku nebo zírání do objektivu.
A trochu o tvé logice. Chceš mi říct že tahle fotka jsou všichni lidi na moravským náměstí? Ty víš asi všechno že :D jestli tobě trvá telefonem komunikovat 57 min k pochopení, kde je idnície, tak opět to poukazuje na tvůj handicap.
Prostě jsi zatrpklej z toho že jsi pohořel a nenašel to dřív. To chápu, ale už by to stačilo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 16:49

Ano pane Lukáši, Vy máte svoji pravdu, která ovšem nekoresponduje s pravdou všeobecnou. Snažíte se nám tu v každém příspěvku tvrdit něco jiného a nejste schopen vysvětlit svou výhru.
Sám jsem zde ve svém nejdelším příspěvku psal, že to šlo stihnout i za 30 minut, ovšem teoreticky. Praxe byla taková, že se nikdo ze S1 neoddělil a na S2 byli první ti lidé, kteří se sešli i na finálových souřadnicích.
O školce jste se tu zmínil první Vy, kdy jste celou skupinu školkou právě nazval. V reálu si hledal každý sám za sebe a rozhodně se nechodilo hromadně, jak si představujete.
Zatrpklý určitě nejsem, spíše naopak. Jenom nedovedu pochopit, proč prostě a jednoduše nemůžete napsat pravdu, jak to bylo. Zmiňovalo se zde o tom více lidí, pravidla jste neporušili, indicii jste našli a zavolali. Notebook Vám taky nikdo nevezme, tak co řešíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovi  |  10. 04. 2010 09:52

Lukáši, takže podle Vás jste cedulku našli ještě před vyhlášením soutěže? Jestli by to tak bylo tak stejně ta časová osa nesouhlasí při 3 týmech. přesun mezi 1 a 2 stagí byl max 10 minut a mezi 2 a 3 taktéž 10minut. vzhledem k tomu, že jste se nemusel z 2 stage přesouvat a byl jste někde poblíž budovy mobilmanie tak by jste ten finish našli nejpozději v 17:40.
A když tvrdíte, že jste první stage našli ještě před vyhlášením soutěže, jak jste to dokázali? To jste po škole obešli všechny parky prohledali všechny stromy, keře a houští a pak náhodou na Moraváku nalezli cedulku, kterou jsme ve 20 lidech hledali asi půl hodiny? A to jsme věděli přesnou GPS lokaci a nápovědu!
Nevím proč nepřiznáte, že jste čekali před redakcí a náhodou finálový stage našli. Přece to žádné porušení pravidel není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  10. 04. 2010 10:42

Nebaví mě pořád vás přesvědčovat. Není to moje povinnost. Myslete si co chcete. Já mám svědomí čistý. Jestli jste si tuto hru představovali tak, že budu chodit s váma za ručičku a budu vám ukazovat kde je jaká stage. no a finish byl myslím v 17:57 ne? tak to máme ještě 17 min k dobru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovi  |  10. 04. 2010 11:15

No právě narážím na to, že jste to našli pěkně pozdě, když jste měli tu GPS lokaci poslední stage. By Vám to trvalo asi tak 30minut. A to my s přítelkyní ji našli během minuty! Nám, těm co prošli všechny stage, nejde o to, že jde o porušení pravidel. Vaše konání ani nemůže být porušení pravidel, ty totiž nebyli nijak zvlášť dobré, stačilo jako první zavolat na uvedené číslo bez najítí předchozích lokací. Nám všem by stačilo, kdyby jste řekli pravdu jak to skutečně bylo. Netbook Vám nikdo nevezme toho se nebojte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 17:03

Problémem je, že pan Lukáš sám neví, co nám zde má předvést. Předvádí nám zde dost nepovedené divadlo. Bohužel není ani natolik inteligentní, aby si prostě zvolil jednu strategii výpovědi a tuto si i domluvil se slečnou Ivetou a následně se jí oba dva drželi. Místo toho nám v každém příspěvku tvrdí něco jiného, jednou je to o třech lidech, následně o třech teamech a završuje to tvrzením o tom, že první indicii vyzvedli dříve a potom to kontruje nějakým skůtrem nebo koordináty získanými telefonem. Jsem rád, že se tu takto sám prezentuje, protože tím jasně sám potvrzuje závěry, na kterých jsme se shodli na finálních souřadnicích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nezavisly pozorovatel  |  10. 04. 2010 17:14

On (Lukas) to s tim skutrem myslel ironicky.
Presne tam rika
"Nikdo z vás nevyhrál, protože jste chodili všichni společně jak školka a jediná možnost jak být rychlejší je mít skutr."
Zrejme mysleno tak, ze v te vasi skupince byl nejrychlejsi ten kdo mel skutr.
Nerika tam nic o tom, ze by jezdil na skutru. Chapes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 17:20

Chyba lávky, nejrychlejší na S2 byl sice skůtrista Kazim, ovšem na finálních souřadnicích již nejrychlejší nebyl! On totiž skůtr má sice výhodu jízdy v pěších zonách a podobně, ovšem velmi špatně se při jízdě ovládá mobil nebo navigace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  11. 04. 2010 00:39

Oooo. Fakt děkuji. Aspoň někdo mě tu trochu chápe.
Moc díky že ses mě zastal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  11. 04. 2010 00:48

ono asi zabere něco najít tu S2 a taky ji vyluštit a po telefonu zdělit kde to přibližně je. Sorry lidi ale budete se muset s tím smířit.Ty 3 lidi a 3 teamy. Byl jsem prostě nérvózní z Filipa Kužele a célé té výhry. Často takovéhle výhry nevyhrávám a nenatáčím video. Chápu, že by jste asi hodili ještě nějaký vtípek atd. Ale jak bylo možná znát z videa tak jsem celkově mlel blbosti. Když to video vidím, tak se jenom směju:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  11. 04. 2010 09:17

Divím se, že takovým profesionálům něco trvá, obzvláště když jste, dle svých slov, měli už indicii před vyhlášením soutěže.
Můžete odpovědět k čemu byl ten druhý team? Pochopím, že první byl na S1, třetí (Vy a slečna Iveta) na finálce, ale ten druhý? A hlavně kde ten druhý byl. Psali jste zde, že jste se poučili z chyb v předchozích kolech, ale to by znamenalo, že by druhý team musel ˇcekat někde v Bohunicích. Tam totiž pane Lukáši vždycky byla S2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 16:51

Povinnost to zajisté není, ale potom se nedivte, že se tu v diskuzi řeší Vaše osoba. Myslet si nic nemusíme, fakta hovoří jasně. Jde pouze jen o způsob výhry, nic více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  10. 04. 2010 09:52

Tak nás pouč, když tu pořád blábolíš.
Proč to není možné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  10. 04. 2010 16:58

Komukoliv s průměrnou inteligencí to musí být jasné hned, ale Vám to tedy pane Lukáši vysvětlím. Z S1 se nikdo netrhnul dříve, na to dám opravdu krk. Všichni jsme stáli u lavičky a vzájemně o sobě měli přehled. Na S2 jsme vyrazili každý dle svých sil. Kazim byl na místě v 17:53 a nikoho nikde neviděl, stejně tak ani mi ostatní, kteří jsme šli z druhé strany kopce. Jak by tedy někdo mohl být rychlejší než člověk jedoucí na skůtru přímo do kopce od Úvozu? Po našem příchodu přiběhl i Policak a menší dítě. My okamžitě běželi dolů a zbytek si ještě opisoval a luštil, takže opětovně i kdyby někdo přišel o trošičku později, tak by ho musel zase někdo vidět. Takže zde padá další varianta toho, že někdo dal telefonicky vědět z S2. A víte proč? Protože to už dávno uplynulo i těch 17:57. Já s kamarádem fotil indicii přesně v 18:03 (dle EXIF), takže opětovně by dotyčný tajný spojenec nemohl Vám dát vědět. Prostě na to nebyla nikde mezera ani možnost.
Takže pane Lukáši, s pravdou ven, jak to bylo opravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Výherce - Lukáš  |  11. 04. 2010 00:28

Chceš slyšet pravdu? měl jsem teleport. Už mě nebavíš. vy když ste doběhli na s2 tak už dávno bylo po všem. Ještě jednou pro ty zabedněný. Když vystavily článek o začátku soutěže, tak si myslíš, že v tu chvili přidělali cedulky? Opravdu si to myslíš? Tak ty dáš krk? Na moraváku molo být přez 100 lidí a ty si přesvědčenej že jsi byl 1. Řekni nám ještě o něčem o čem jsi přesvědčenej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  11. 04. 2010 09:09

Na Moraváku těch lidí mohlo být i více než sto, ale kdybyste tam pane Lukáši byl i Vy, tak byste věděl, že celá skupinka lidí stála cca metr od indicie a tudíž nebyla možnost ji tajně a nepozorovaně najít. Prostě jenom mlžíte a odvádíte pozornost jinam, aniž byste znal reálnou situaci na Moraváku. Za toto opravdu ten krk dám.
Takže opětovně pohádka o nálezu před vyhlášením soutěže? Neprotiřečíte si náhodou už i v rámci jednoho příspěvku? Pokud jste to našli předem, o čemž výrazně pochybuji, tak jste moc rychlí tedy nebyli. Navíc Vám opravdu závidím takový geočuch, najít lísteček v celém Brně zrovna tam, když jej přímo na daném místě mělo problém najít více než 10 lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovi  |  09. 04. 2010 00:55

Děkuji mobilmánii za super soutěž, s přítelkyní jsme se bavili. Gratuluju výherci a jestli to stihl bez "podvodu" tak smekám. Pokud ne tak mu přeju ať si netbook užije a má z něho radost a nemá špatné svědomí. Ostatním cacherům se kterýma jsme se potkali všude i v cíli přeju ať se daří a třeba u příští podobné soutěže nebo u cache Zdar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  09. 04. 2010 08:03

Zdravím do Zlína. Celá včerejší hra byla docela zvláštní. Prý hledali s Diamond 2 a na videu jsou jasně vidět prázné ruce a vypadalo to spíše jako když hledají psa. Když se podíváme na předchozí videa, tak vždycky měli hledači v ruce něco a bylo jasně vidět, že se podle nějakého zařizení orientují.
Ostatním čtenářům doporučuji diskuzi pod vyhlášením začátku třetího kola, kde se toto rozebíralo poměrně detailněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor