Vodafone má na Twitteru 20 000 odběratelů a rozdává smartphony

Vodafonu se podařilo vybudovat solidní fanouškovskou základnu na Twitteru. Od roku 2009, kdy na této sociální síti začal působit, jeho krátká sdělení sleduje už 20 tisíc lidí. Při této příležitosti Vodafone pořádá soutěž o smartphony. Soutěž začíná dnes a trvá do 15. října 2013.

Klepněte pro větší obrázek

Soutěž zaštítí hashtag #vodafone20000. Soutěžní úkol zní: „Vyfoťte se s jakoukoliv dvacítkou a fotku vložte na Twitter do tweetu s hashtagem „#vodafone20000“. Soutěží se ve dvou kategoriích: o nejoblíbenější fotku (cena veřejnosti) a nejvtipnější fotku (cena poroty). U ceny poroty vybírá výherce sedmičlenná porota složená ze zástupců pořadatele. První cenou je chytrý telefon Huawei Ascend P6 a výherce druhého a třetího místa získá Vodafone Smart III nebo Vodafone Smart mini.

Pravidla soutěže:

  • profil účastníka musí být veřejný a musí followovat @Vodafone_CZ (pro hlasování stačí, že je veřejný)
  • každý smí soutěžit jen s 1 fotkou a jen s 1 účtem
  • v kategorii o nejoblíbenější fotku se smí účastnit jen účty založené před soutěží
  • kategorie o nejvtipnější fotku je otevřena všem, i novým účtům
  • soutěžící musí být starší 15 let a mít adresu v ČR
  • vyhrává ten, kdo nasbírá nejvíce retweetů v kategorii o nejoblíbenější fotku a ten, koho vybere porota Vodafonu (k vyhlášení dojde do 10 dní od konce soutěže)

Vodafone je vedle Twitteru aktivní i na dalších sociálních sítích. Jeho facebookovou stránku sleduje téměř 170 tisíc lidí. Nechybí účet Google Plus a koncem letošního srpna Vodafone rozšířil své působení i na sociálních sítích Instagram a Pinterest.

Diskuze (6) Další článek: Samsung: komunikátor ChatOn používá již 100 milionů lidí

Témata článku: , , , Huawei Ascend P6, Vodafone Smart, Vodafone Smart III, Vodafone Smart Mini, Pinterest, Odběratel, Soutěžní úkol, Voda, Odběr, ODB, SMA,