Vodafone má nové maskoty: po Keckách přijdou Růžovky

Diskuze čtenářů k článku

Optimus  |  15. 08. 2011 15:34

Každej tady brečí, vodafonu nefungujou bez platné služby. Myslím si, že vy si platíte jenom měsíční tarify, minuty, sms, mms, internet. Jsem zvědavej jestli vám O2 nebo T-M vymění zadarma sim kartu jestli vás okradou. Ale co každej máme svojí oblíbenou značku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnik  |  15. 08. 2011 10:42

Pořád mi někdo nevysvětlil, jak je možné, že slováci, kterých je polovina a navíc půlka země jsou dost vysoké kopce, mají tak výhodné tarify a ještě 3G i v té nejzapadlejší díře .... jsou tak 5 let před námi ... že by Orange? který donutil se rozhýbat i t-mobila? anebo tím, že nenáviděný Dzurinda tenkrát nespojil slovenský telekom s mobilním operátorem a prodal ho Deutche telekom, které neprovozují mobilního operátora? Kdo ví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 08. 2011 22:33

Reklama je velice povedena, ostatne jako kazda jina od Vodafonu. Bohuzel je videt, ze jsme cesi a neumime pochvalit, ale jen kritizujeme. Vyzkousel jsem data po celem svete a je to stejne. Pokryti mame v cr mensi a co... Jsou horsi veci. na internet se dostanu kdyz potrebuju a to ho vyuzivam denne... Minimalne na email. Ceny jsou takove, jake si kdo zaridi. Lina huba, hole nestesti... A kdyz se vam to nelibi tak muzete vyuzit operatora v zahranici...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcermis  |  14. 08. 2011 13:05

uf docela sem si odychl že těma růžovkama myslí skutečné růžovky neboly houby. na chvilku sem se bal že v reklamně použíjí dnešní modní epidemii kdy každá druhá mladá holka dělá že sebe zcela dobrovolně modní ovci a všichni an sobě nosí to samé hnusně růžové hadry a budí pk dojem zcela vypalaných slepiček neboly růžovek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petec  |  13. 08. 2011 19:18

Měli by si dát jako maskota skotskou sukni jako symbol anglosaské lakoty. Oskar ještě šel, co to ale vzali do rukou angličtí odírači, tak Mokrofoun je stejná pijavice jako další dva operátoři. I reklamy má omezeně hnusné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Samara Morgan  |  13. 08. 2011 08:32

Od dob Oscara nejstupidnější reklamy co jsem kdy viděl.Evidentně je stále dělá stejný nýmand

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kott02  |  12. 08. 2011 19:16

Buu, tady se zase bečí nad tím že vas operator okrádá, kdo vás nutí jej používat. Ja sem si vybral operátora a tarif ktery mám pod dohledem a vyhovuje mi a neměnil bych. Vodafone ma aspon zajímavé reklamy. u TMBL byla jen reklama s Chuckem norisem "Můj syn už bruslí" "no Bruce Lee, i am Chuk Noris."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sfsd  |  12. 08. 2011 19:43

Nikdo, ale bohuzel mobilni telefon je dnes nutnost Jinak s tim vyberem operatora ja uz sem si udelal par kolecek mezi vsemi operatory, ale vsude to stoji za ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  12. 08. 2011 18:10

Kdo si nevolá, je houby rodina“
a pokračovanie: a pak rodina platí a nemá co do huby.

Napr. ja nevolám. V slovenskom Orange mám paušál Štart bez voľných minút a za min. mám 0,12€ do všetkých sietí v SR ya s tarifikáciou 1+1 a k tomu 1GB dát za 6,95€ a 3G sieť na 70% populácie SR
Zavolám, keď niečo potrebujem vybaviť a inak používam dáta (Twitter, e-mail apod.). :)
http://www.orange.sk/web/prevas/pausaly/pausal... ...
http://www.orange.sk/web/internet/orange_world... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmm  |  12. 08. 2011 17:40

super reklama, hned jak jsem ji viděl, tak jsem si řekl, že jim hned nechám o dva tisíce měsíčně z výplaty víc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim L.  |  12. 08. 2011 16:55

http://www.lupa.cz/zpravicky/ostrava-vysoute... ...

zajimave... a pak ze to NEJDE .. !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskar  |  12. 08. 2011 16:54

Kdyby tak místo rádoby vtipných reklam přestaly používat reklamštinu a udělaly něco pro zákazníky.
Pokud se tady sotva uživí, že nemohou dát ceny na stejnou úroveň jako ve světě ať to řeknou a vytvoří si dobročinné konto nešikové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2011 16:51

Jsem zvědavý kdy a jakou tapetu uvolní VF pro Androida. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BratrCukr  |  12. 08. 2011 16:00

Kecky byly hodně slabý, houby takynic extra. Dříve byly lepší reklamy, letos je to nějaká slabota. Snad se to zase zlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piroman  |  12. 08. 2011 15:37

Reklama povedená, to Vodafone umí, ale ty ceny rodinných tarifů jsou příšerný!!! To su zvědavej kdo si to koupí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  12. 08. 2011 14:05

Obávám se, že na propagaci vydávají daleko víc prostředků než na samotný provoz. Ten jejich "nový systém" je bída a utrpení. Chytrý přehled ukazuje stále nesmysly (za jeden den mi aktivují FUP, že bylo přeneseno 264 354 MB dat) a po aktivaci datového tarifu Internet v mobilu (177 Kč měsíčně) se mi jako bonus denně odčítá ještě 17,- za Internet v mobilu na den. Obě částky jsou započítané do faktury. Tohle jim dělá tu největší reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2011 13:13

Oskar a následně Vodafone to vždycky uměli se svým "zevnějškem". Ale to je zásluha především dobré reklamní agentury, že má Vodafone tak sympatické vzezření oproti ostatním operátorům. Nic to však nemění na tom, že je to korporace a né charita. Tudíž jí jde především o největší zisk. V tomhle se nijak od svých konkurentů bohužel neliší. A chování všech tří operátorů na tuzemském trhu je, jak mnozí dobře ví, dost otřesné. Konkurenční boj je minimální, Operátoři cílí v 90% na svá "stáda" a to pouze ve smyslu, aby z nich mohli vyždímat ještě o malinko víc, než doposud ždímali, inovace jsou nulové, jediné O2 s pár pilotními projekty s NFC to moc nezachrání. Na trhu chybí virtuální operátoři jak sůl, ale představy, že by se sem nějaký dostal, jsou stejně mizivé, jako že by Sahara celá rozkvetla, protože zdejší trojka narazila na zlatou žílu. A to hlavně díky našemu všemi milovanému, pravdou a láskou k vlasti překypujícímu ČTU. Ale to jsem se zase nechal unést, to je totiž jiná pohádka.
Každopádně abych nebyl tak OT, smrčky, zvířátka, kecky a houby se mi velice líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 08. 2011 13:24

Ještě bych do budoucna zdůraznil že O2 jako první hodlá v roce 2014 zprovoznit LTE síť a že to bude naprostá paráda(ovšem ne cenová)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  12. 08. 2011 13:31

a ted jeste tu o cervene karkulkce
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 08. 2011 13:46

Nemám důvod v tomhle svému nadřízenému nevěřit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  12. 08. 2011 13:46

jestli ano tak maximálně na 1-2 BTSkách v Praze, zbytek republiky bude surfovat na EDGE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 08. 2011 13:47

Praha mi bohatě stačí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  12. 08. 2011 17:29

No nejsi jediný zaměstnanec O2 co je idiot, na pobočkách už jsem jich taky pár viděl , naposled když se snažil prodat nějaké paní vedle mě nokii C3-01, s tím, že má naprosto výbornej foťák a na focení dokumentů je jak dělanej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2011 16:35

Jo jo, O2 sice zprovozní LTE, ale jenom v Praze a asi tak na 5 let. Takže v roce 2020, kdy už se možná bude jinde ve světě přecházet na nové technologie, tak se najednou naši operátoři probudí a začnou stavět LTE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  12. 08. 2011 12:11

Ta reklama s těma keckama je příšerná. Když jsem tu reklamu viděl ze začátku, tak jsem si myslel, že jsou to nějací brouci.
To už mám raději "Jsem na koni"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  12. 08. 2011 12:44

kecky jsou supr a houby taky , maskovani cen hnusnych jako u konkurence se musi nejak zaobalit
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2011 11:47

Sice od Vodafonu po spoustě let odcházím, protože mne čím dál víc sejří svým kašláním na zákazníky, věčně nefunkční samoobsluhou a tím jak několik dnů před splatností faktury škemrá o její proplacení, ale musím uznat že tahle reklama se jim fakt povedla. Kecky jsou taky pěkné. Nedonutily by mně ale abych o jeho služby projevil zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2011 12:34

Tak předpokládám, že jdete k TM. O2 samoobsluhu v pravém slova smyslu nemá a TM má se svojí t-zones stejné problémy, co se týče funkčnosti. Sice si nepomůžete, ale budete mít smlouvu na dva roky, která vás zbaví povídání o možnosti jít jinam výhodná nabídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  12. 08. 2011 12:37

O čem to mluvíš prosímtě? Já jsem nezažil jediný problém se sámoškou u T-Mobile pěkných pár let. A to sám T-Mobile nemám, ale musím uznat, že tohle mají vychytané. Nastavuju tam služby rodině, faktury, všechno a nikdy žádný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirik  |  12. 08. 2011 16:02

pockej az do roka bude tmobile prechazet na novy system....poznas problemy se samoskou taky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LgOptimus  |  15. 08. 2011 15:31

Tak mě zajímá až ta samoobsluha u T-mobilu nebude fungovat tak jestli vás tak v klidu pustí ze svých spárů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2011 12:47

O2 samoobsluhu má. https://moje.o2.cz/selfcare/LoginForm.jsp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 08. 2011 11:45

Reklamy jsou dycky na to, co je výhodné pro operátora, nikoli pro zákazníka. Byla někdy nějaká reklama na Dohodu nebo Odepiš? Houby rodina mi přijde stejně neetické, agresivní a hnusné, jako třeba Dobrá máma. Člověk, který si nepořídí jejich extrapředražený tarif, se může cítit méněcenně, protože je houby rodina. Stejně jako matka, která koupí domů jiný jogurt než Dobrá máma, není dobrá máma. Fakt humus, tři palce dolů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2011 12:32

Ano na odepiš byla reklama. Na konci bylo: volání do Oskara za 0,25Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2011 14:09

Hnidopich. Ale fajn, když to chcete takhle rozebírat, reklamě je pouze slogan "Kdo si nevolá, je houby rodina", není tam řečeno "Kdo si nevolá s Vodafonem, je houby rodina", nebo dokonce "Kdo si nevolá s Vodafonem a jeho XYZ tarifem je houby rodina" Proto se ani rodina Novákova, která má O2, nemusí cítit "méněcenně". Dokonce ani druhá rodina Nováků, která je chudá a nemůže si mobil pořídit, se nemusí cítit "méněcenně", pokud si volají z budky. Pouze rodina, kde mezi sebou členové nemluví, nebo žijí pohromadě a nemusí si tudíž volat, se může cítit "méněcenně". Ale pouze ve světě plném přecitlivělých lidí s inteligencí houpacích koní, protože každý jiný normální člověk tento slogan přejde, nebo se mu zasměje jako dobré slovní hříčce s návazností na reklamu. A vězte, že jsou mnohem horší reklamy plné brainwashingu, který působí daleko silněji, než ten podle vás neetický, agresivní a hnusný slogan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kryšpín  |  12. 08. 2011 16:45

Pravdu máte oba, ale musím upozornit, že kvalitní reklamy se dají vytvořit i bez těchto přeci jen popichujících sloganů. Lidé nemají rádi, když je někdo "agresivně nutí" do koupi jejich produktu nebo využívání jejich služeb. Již mají dost otravných a trapných reklam (jen se podívejte jaké reklamy se vysílají v televizi), natož aby se ty reklamy začaly do nich navážet. Nejsem proti té reklamě, jen se snažím vysvětlit, že to zkrátka některým lidem může vadit. Navíc, společnostem by mělo jít o to, mít co nejvíce spokojených zákazníků bez ohledu na to, zda-li mají inteligenci jak Vy píšete houpacích koní či nikoliv. A právě někteří "houpací koně" si např. jen kvůli tomuto jejich služby nepořídí. A to by dobří obchodníci měli brát v potaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke_F  |  14. 08. 2011 00:11

"Lidé nemají rádi, když je někdo "agresivně nutí" do koupi jejich produktu nebo využívání jejich služeb."
To vykládejte "eshopu" Alza.cz Ten jejich zelenej hnus je všude, každýho s.e.r.e a stejně tam všichni chodí nakupovat
Nějakou nešťastnou náhodou se mi tam podařilo nastoupit do zaměstnání, takže vím, že o místo na parkovišti se vedou boje, i přesto, že v diskuzích každej píše, jak by nejradši viděl toho ufouna umírat. Takže abych ten výrok opravil: Většina lidí DĚLÁ, že nemá ráda, když je někdo agresivně nutí...
P.S.: Nic ve zlým... To jen když se nakously ty reklamní slogany
A abych alespoň přispěl k tématu. Reklama na houby je povedená ostatně jako snad všechny od VF bez ohledu, jak kvalitní je to operátor... Alespoň něco má kvalitní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stalkeros  |  12. 08. 2011 11:39

Prostě Vodafone má nejlepší reklamy :D a je nejlepším operátorem tady zatim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2011 11:52

Vodafon okrádá své zákazníky naprosto stejně jako jeho dva "konkurenti" a kašle na dlouholeté zákazníky mnohem víc než O2 a TMO dohromady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 08. 2011 12:36

Právě. Tímto a jinými podpásovkami zabíjejí poslední zbytky loajality k operátorovi (=Oskarovi), pokud kdy kdo jakou měl. Při sebemenší příležitosti mi nebude činit žádné potíže od takové firmy utéct, i s celou rodinou (15 čísel). Na houby je Vodafone, ne naše rodina. Sakra tohletoto si myslím, že už překračuje určité meze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2011 12:44

Dnes jsem zaplatil fakturu a nechávám číslo předělat na předplacenku. A na milého Vodafona kašlu. O2 nabízí za stejné peníze lepší paušál s víkendovým voláním v síti zdarma + internet k tomu a jako pozornost mají na výběr spoustu telefonů za 1 korunu nebo za výrazně nižší ceny, než jsou ceny nedotované. Vodafone vlastně nabízí mizerný výběr telefonů ze kterého jsem si nikdy neměl co vybrat a na jeho slevu cca 500 Kč se můžu z vysoka. To je po těch letech u něho spíše urážka, než odměna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnik  |  15. 08. 2011 10:38

a já přestoupil obráceně a šetřím asi tak 1/3 měsíčních nákladů ... na tarifu. Dejte si pozor - všechny "výhodné" tarify od "prdí.ích do vody" jsou jen s úvazkem - bez úvazku je jen jeden značně nevýhodný tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 08. 2011 13:00

A proto je nejlepší pro nějakého mobilního operátora pracovat a mít všechno zadara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xman  |  12. 08. 2011 13:39

A nebo pracovat v nadnárodní společnosti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 08. 2011 13:50

Já raději pracuju sám na sebe jako OSVČ. Na telefon si vydělám. Nerad skáču jak cizí vedení firmy píská.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  14. 08. 2011 17:22

To se to podniká s daňovým paušálem, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bubla  |  12. 08. 2011 17:09

ty reklamy jsou příšerný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2011 17:32

ty jsi horší ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
heyhou  |  24. 08. 2011 11:03

A co takhle houby s octem ? Ty ceny jsou děs . Ale reklama ta je pěkná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor