Vodafone má vlastní diskusní fórum: Co vy na to?

Diskuze čtenářů k článku

cajda  |  22. 03. 2007 21:37

ja jsem spokojenej s V.akorat ted jsem prevedl oskartu na pausal a zbytek kreditu nikde.cekam uz od vanoc a porad volam volam a nemuzou se asi domluvit jak mi to vratit.Jeden operator rika fakturou domu do 30 dni a dalsi radsi rekne ze to nemuze vyhledat,jsou to jen 200kc ale stoji to za vyreseni.Snad se dockam .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  22. 03. 2007 15:00

Vždy se najde někdo, kdo je se službami určitého operátora spokojený a má proto 100+1 důvodů.
A vždy se najde někdo, kdo je se službami určitého operátora naopak nespokojený a má proto taky 100+1 důvodů.
Tak to vždycky bylo a vždycky bude.
Jen je třeba dbát na to, abychom si kvůli tomu navzájem "neroztrhali občanky", případně se rovnou nepozabíjeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  22. 03. 2007 15:00

Titulek měl znít:
Není na světě operátor ten, co by se zavděčil absolutně úplně všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  22. 03. 2007 12:54

nechci být extrémně kritický, všude je něco, ale od dob vstupu Vodafone do Oskara nešlo nic k lepšímu :( Také jsem s hlavním číslem přešel k O2. Přístup k zákazníkovi je o dost asertivnější, to je pravda, ale pro mně je důležitá kvalita služeb. U Vodafone každý měsíc reklamuji fakturu. Vždy se omluví, dají pár stovek navíc, ale to mi nestojí za to abych se furt o něco staral. U O2 se mi zaplatí faktura inkasem a zatím jsem neměl strach o to, že bych něco reklamoval. A když, napíšu stručnej mail a oni to vyřeší. U Vodafonu se dohadovat přes linku a ještě se třeba nutit je přesvědčit, že cena hovoru s operátorem je blbost účtovat, když je to jejich chyba. Škoda :( Stáhnul jsem tarif na nabito100 a nechal si "kamarády", jinak jsem u O2. I s netem (dost mně u VF drtilo mít stejnou adresu jako bůhvíkoliv další gprsáků s nemožností si třeba pořídit vlastní). Oni však místo toho aby napravovali chyby, tak si tady budou hrát s webem, a hrát si na hrdiny, že žádné smlouvy apod. Já si smlouvu klidně podepíšu, apoň mám jasně specifikována práva a povinnosti, ne nějaké "to jste měl vědět a to bylo tady a tohle je tady". Více falešných sobů u Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jen  |  22. 03. 2007 15:51

Precetl jsem si par prispevku pod timto clankem a jasne je jedno - vsichni se rozcilujete zbytecne. Ja osobne mam Oskartu uz od chvile co se Oskar objevil a diky tomu, ze jsem 4 roky zil v zahranici, vim, jak se ma se zakaznikem jednat a hlavne, jake sluzby se maji nabizet.
Vsichni nasi operatori jsou 100 let v praveku, s takovym pristupem by jinde v Evrope zkrachovali do tydne. Napr. nezalezi na tom, jestli je to Voda, O2 nebo T-Mobile, porad co jsou mali cesti operatorici a me ani nehne, abych sel na tarif, kdyz je to jen dvoulete otroctvi a nic vic. Takze byt vami vubec bych neresil kdo co proc a jak a spis bych doporucoval trpelivost. Treba se to nekdy za milion let zmeni a Vodafone bude opravdu Vodafone, stejny v kazde zemi. To je ovsem hodne daleko ...
Jen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  22. 03. 2007 17:10

to je sice hezký, tak mi ale řekni, co mám dělat, když MUSÍM volat??? - potřebuju to k práci!!!
..jo a nevím nic o dvouletém otroctvi u Vodafonu - řekni mi o tom víc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  22. 03. 2007 19:12

Tak s těma fakturama jsi mě, pane, dostal málem do kolen To buď rád, že jsi u O2 ještě nemusel reklamovat fakturu. Já to štěstí neměl, musel jsem reklamovat dvě a jedny blbě načtený benefit body a kvůli tomu shánět takové historické zařízení ... fax se tomu prý říká ... Per huba to u Dusíku nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  22. 03. 2007 19:18

A jenom taková poznámka ke kvalitě: loni jsem imrvére musel s O2 řešit problémy s doručenkama. Signál u našich už neřeším radši vůbec a dopsat se z masovějších akcí, jako festival Love Planet či závody Moto GP v Brně byl taky docela problém Resp. v druhém případě mi vlastně SMS ani nepřicházely. Jestli někdo věří v lepší kvalitu mobilní divize Českého Telecomu, tak ... je to jeho boj Já už jsem vyléčenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StandaT  |  22. 03. 2007 21:08

Jestli to taky nebude kvůli systému organizování práce u O2 viz
http://elektroworld.info/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=40774&highlight=#40774

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
garfi  |  22. 03. 2007 08:48

Jako všechno od Vodafonu je řízeno blbci. Ta jejich familiernost je až zarážející. Pro jejich přístup k zákazníkovi jsem přešel k Eurotelu. Jednají s každým jako s malým dítětem, snad všechny zákazníky podceňují. Prohlédněte si odkaz na tuto novou nabídku a dáte mně zapravdu. N.př.: Ať děláme, co děláme, nemůžeme se spojit ...rádi bychom si s vámi popovídali,... Na toto kecání nejsem zvědavý. V ostatních sítí slyšíme stručné a výstižné oznámení bez dalšího zdržování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavelos  |  22. 03. 2007 09:14

Třeba mně se tyhle komentáře Vodafonu líbí. Aapoň mi dodávají pocit, že se mnou nemluví stroj, ale někdo "mně rovný". Každopádně mi nřijde zvláštní jenom kvůli tomu přejít k jinému operátorovi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepas  |  22. 03. 2007 09:55

No tak to je snad drobnost, ne? Něco jiného je kdyby jsi přešel kvůli cenám za volání. Mě se nelíbí jejich cenové nastavení, nehorázné okrádání při využívání volných minut a jejich převod do dalšího měsíce. Komunikace s operátorem, chcete li nový mobil, no bych ho za jeho jednání nejraději zliskal. Ale jestli mi řekne, že někdo má vypnutý mobil, to mě fakt žíly netrhá!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  22. 03. 2007 11:48

Ani jeden operator neni uplne dokonaly
podel me vodafone je ma nejlevnejsi a nejednodussi sluzby (pro nenarocne)
podle kvatli nejlepsi asi je t-mobile a o2 ma nejhorsi pristupy k zakaznikum
co se tyce od spatnych informaci a obrazkach k telefonum na www az nevraceni zaloh
a co se tyce zavazek az na dva roky tak to je uplna nehoraznost vodafone ma povinne jen pul roku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  22. 03. 2007 11:44

Ty jsi chtěl zase jenom hodit hnuj na VF vid? jinak to jsou úplný hovadiny...
Přeci tím že jsi šel od Vodafonu pryč se nezbavíš toho, že když budeš někomu volat na VF a nebude dostupný, tak prostě uslyšíš.. AŤ DĚLÁME, CO DĚLÁME, ...
Přístě se prosím Tě, vyjadřuj se k věcem, o kterých máš trochu páru.. třeba k piškvorkám
Ještě jen tak bokem... Zkratku Např.: zkrátit na N.př.: - to je taky dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  22. 03. 2007 18:16

Internetova samoobsluha,sluzba Po svem,vse si zaridim sam,naposledy jsem mluvil s operatorem pred lety kdyz jsem vyrizoval prechod z oskarty na tarif.To tehdy neco vyridit u peagase to bylo opravdu o nervy,o spolehlivosti sluzeb radsi ani nemluvim.Mimochodem jen tak pro rypaly co mluvi o pokryti,k oskarovi jsem presel prave kvuli signalu,to pegaschrapteni uz jsem nemohl poslouchat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  22. 03. 2007 08:13

Jak znám úroveň CZ internetu, tak bude mít admin této diskuze plné ruce práce, až se tam strhne flame mezi zavilými zastánci a odpůrci Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  22. 03. 2007 09:16

No vidíš Kubíku, už se jeden ozval, jmenuje se garfi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nuff  |  22. 03. 2007 07:04

Aspoň bude místo, kde je můžeme drbat. Otázkou je, jestli to pak bude někdo číst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor