Vodafone má vlastní toaletní papír, počtete si

Vodafone se v rámci své aktuální kampaně „Nepodepsal“ odhodlal k zajímavému marketingovému tahu – vybral si místa, kde lidé tráví pravidelně určitou část svého času a mají zde prostor ke čtení, a vybavil je potištěnými toaletními papíry. Na nich se objevuje znění smlouvy, která vás upisuje operátorovi na dva roky. Co se máte se smlouvou udělat podle Vodafonu je asi jasné...

Originální kampaň je realizována ve spolupráci s mediální agenturou OMD a kreativní agenturou DDB. "Exekuce této kampaně vyžadovala velkou odvahu jak u Vodafonu tak u agentur, s kterými jsme na kreativě a exekuci spolupracovali," říká Jan Ksandr, manažer pro mediální plánování Vodafonu ČR.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na potištěné toaletní papíry narazíte ve stovce různých barů a restaurací po republice, objevují se i na příslušných místech multikin Palace Cinemas. „Toaletní kampaň“ trvá od 1. dubna po dobu čtrnácti dní.

Diskuze (41) Další článek: Dočkali jsme se: N-Gage pro všechny

Témata článku: , , Voda, Exekuce, Palace, Papír,