Vodafone měl na Olomoucku výpadek, chybně spojoval hovory

Diskuze čtenářů k článku

MM  |  03. 05. 2011 12:23

V Prostejove 3.5.2011 vypadek po desate hod. (tel. se vubec neprihlasil do site), obnova po dvanacte hodine. V uvedenou dobu z pevne tel. stanice namatkou testovano pět tel. cisel Vodafonu - vsechny bez odezvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voody79  |  03. 05. 2011 17:28

Potvrzuji, v Olomouci na všech třech tel. hlucho kolem 10h dopoledne a výpadek trval minimálně 2 - 2,5h..takže opět problém! Dovolání se na VDF infolinku z T-mobile taky problém..a potom jen suše oznámeno že mají výpadek sítě a víc k tomu nic..a o nějaké možnosti kompenzací ani řeč (i když jsem se na to dvakrát ptal)..už toho začínám mít plné zuby!!! Pochopím že se občas něco nepodaří, ale co je moc, to je moc..a navíc s takovým přístupem k zákazníkům :o(((( Začínám se rozhlížet jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  03. 05. 2011 11:29

3.5.2011 v Litovli Vodafone hlucho . Nemůžu se nikam dovolat ani na infolinku. Už to trvá hodinu a nic se neděje. Dopr...e s Vodafonem. V pátek to nešlo tak čtyři hodiny a po třech dnech zase, může mi někdo vysvětlit co tam k...ti dělají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luksa  |  03. 05. 2011 11:33

uz me to sere fakt... ani nevim co tam delaji.. prej ze je to vypadek, tak je vypadek site :( ale za dlouhou dobu by nemelo bejt trvat... na to musi necim vratit fakturu jako za omluvu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 05. 2011 11:20

Olomoucko Dnes opět výpadek od 10:30 a trvá stále..., nelze volat, tel se nepřihlásí do sítě. To už je trošku moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olaf  |  03. 05. 2011 11:02

Podle operátora se výpadek dotkl jen několika desítek telefonátů
TAK TO ASI PSALI JENOM O MĚ nebot se u mě to týkalo jen několika desítek telefonátů, tudíž ostatní to měli v pořádku.
Jsou to šmejdi a reklamovat to budu, no ale poslední uznanou reklamaci mi vraceli 5měsíců ve vyúčtování, až jsem se naštval a milé dámě z infolinky jsem řekl, že si hovor nahrávám a ona mi řekla, že s tím nesouhlasí a zavěsila. At žijí měga firmy schované za své infolinky, to když má někdo malou živnost, tak tam vletíte a oboucháte mu jeho špatně odvedenou práci o hlavu, ale zkuste reklamovat vadný výrobek, či službu u velkých výrobců a poskytovatelů služeb, at žije globalizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlabca  |  02. 05. 2011 09:10

To by mě zajímalo kde byly ty desítky. Všichni mojí známí měli problémy. Vodafone pěkně mlží.... viděl bych to spíš na stovky nebo i tisíce případů..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sranda  |  02. 05. 2011 13:14

Totálně se jim to p*****. Prostějov byl hodinu totálně mrtvý, buď se přepojovaly jiná čísla nebo byl hovor spožděn a zkreslen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikdo  |  01. 05. 2011 12:16

Tak to je jasné ne?
Co nejvíc prašulí se musí posílat ven. A tak se kupuje levnější technika od Huawei.
Přijde mi, že těch poruch mají v poslední době všichni operátoři nějak víc. A všeci přešli na Huawei.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regan13  |  01. 05. 2011 06:56

No ten problém se netýká jen Olomoucka, ale i Prostějovska a jednalo se jak o hovory tak i o interne už to s nimi řeším od minulé soboty a výsledek veškerý žádný , ale slíbili kompenzaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  01. 05. 2011 18:19

Máte pravdu, ale na Olomoucku v pátek mezi 8:00 a 9:00 hod to bylo doslova úděsné! Já jim volal na infolinku, ale nebylo možné se dovolat, fronta volajících zákazníků....
Nevím, jestli to má smysl volat a stěžovat si až nyní, nebo raději napsat email?! Ale kam a komu? (infolinka "nedobytná", a kontakt na reklamace není k nalezení...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pc-mravenec  |  29. 04. 2011 20:45

No jo Vodník akorát zdražuje u karet má volání 6,50 sms neposílám sice 60+1 účtuje ,ale pokrytí má na štíru a techniku zastaralou pokud to srovnám tak o2 Telefonika má u karet zadarmo Fajn tarif za 5,60 s účtováním 60+30 ,takže Vodníku di se bodnout Telefonika je mnohem kvalitnější a cena ve výsledku stejná, možná i nižší než u Vodníka falešného sobáka .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ehm  |  30. 04. 2011 10:23

na to co jste napsal se da napsat snad jen - doufam, ze nemate volebni pravo :)
je-li diskuse o problemu s technikou, vase frustrace jsou trochu mimo miso.
VF mel problem, odstranil ho a zivot jde dal, obcas se to stane kazdemu, je to neprijemne ale normalni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  30. 04. 2011 20:56

Muzete prosim napsat jakou techniku pouziva VF vs. O2 ??? predpokladam, ze o tom vite pekny hov*o :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.Sedláček  |  29. 04. 2011 20:20

Připravili nám velmi napínavé okamžiky, naše devítiletá dcera jela autobusem sama do školy a měla nám pak zavolat, když nás prozvonila a volali jsme ji zpátky, ozýval se tam jen pořád nějakej chlap, moooc prima zážitek přál bych jim to taky zažít, to je skoro na zažalování ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri  |  30. 04. 2011 12:47

Bohužel jsem měl velmi podobné problémy... hovory se opakovaně přepojovali jinam, poněvadž mám na starosti 94-letou mámu, denně ji několikrát telefonem kontroluji, zažili jsme já i mé dospělé děti doslova horor, stržene peníze za špatně spojené nebo hluché hovory nepočítám ..., myslím, že minimálně omluva postiženým zákazníkům by byla na místě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  29. 04. 2011 19:39

Nic nečekaného, od doby co zkvalitňují služby to jde od desíti k pěti. Jo kde sou doby kdy to za něco stálo. Teď už je to jenom horší a horší samoobsluha katastrofa, infolinka to samý, ale vyúčtování jim funguje. No není nad to všechno svádět na přechod na novej systém, hlavně za co nejmíňpro zákazníky, co nejvíc peněz pro operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  30. 04. 2011 13:08

vyúčtování jim právě nefunguje. nechápu to, ale ségře před skoro rokem z ničeho nic přestaly chodit inkasa od vodafonu a od té doby jede zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czechian  |  29. 04. 2011 16:27

A hovorné Vodafone samozřejmě naúčtuje, i když je chyba na jeho straně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  29. 04. 2011 18:27

Snad někdo nemůže čekat, že Vodafone při tom "technickém CHAOSU" promine špatně spojené hovory..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czechian  |  29. 04. 2011 18:50

No to samozřejmě ne. V naší telekomunikační realitě jsou všechny otázky operátorské zodpovědnosti čistě jen řečnické. Nicméně bylo by zajímavé sledovat, jestli někdo uplatní reklamaci na vyúčtování a jak ta dopadne ze strany operátora. Já bych tak třeba postupoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 04. 2011 19:39

Jasně, již jsem ji uplatnil - přes centrum péče - zmizely mi 4 volné minuty - není to moc, ale jde o princip. V určité chvíli, kdy to nebyli schopni řešit, tak vypnuli zvuk - respektivě jste se dovolali - ale nefungoval příjem hlasového signálu od druhé strany...raději to měli celé vypnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parkovač  |  29. 04. 2011 15:59

Nevím jestli už někde bylo, ale VF sjednotil cenu za odesílání z Parku na 1,50Kč za sms do jiných sítí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  29. 04. 2011 15:27

Bože, opět technické problémy..
Místo parohů a přiblblých drahých reklam, by měli UŽ KONEČNĚ nakoupit spolehlivou a moderní techniku..
I když zákazníci Vodafonu se už asi chytají jen na ty přiblblé reklamy, protože vše co jsem uvedl níže, už dávno neplatí..
Jsme fér; Jsme posedlí pokrytím; Neomezeně; Napořád a napořád a napořád...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobile  |  29. 04. 2011 15:45

Pokazit se muze vsechno a kazdemu, tak nechapu proc hned takova reakce. Tohle i jine technicke problemy se stavaji i mnohem vetsim telekomunikacnim operatorum, kteri pusobi celosvetove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  29. 04. 2011 16:46

To opravdu může! V tom máš naprostou pravdu. Ale jak tak sleduji, tak Vodafone má problémy již pěkně dlouho!!! A to už není úplně v pořádku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenny  |  29. 04. 2011 17:42

A kolikrat ses za posledni rok nemohl kvuli technicke chybe dovolat? Ze nefunguje samoobsluha je jedna vec, ale takovy O2 ji donedavna nemelo vubec a to co maji ted je jen faktura na netu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  29. 04. 2011 19:04

Já mluvil o problémech obecně. Ne o volání. To by možná bylo i na delší dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rascal  |  30. 04. 2011 23:50

Jasne, ono je hrozne fajn platit palky za pausal a nemoct si ho zmenit. Po asi mesici kdyz uz nam konecne oznamili ze uz by to mohlo jit, tak misto zruseni jednoho balicku slecna na prodejne jednim kliknutim prevedla pausal na predplacenou kartu. Nezlobte se na me ale tohle proste nastve kazdyho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  29. 04. 2011 15:24

Tak mě se to teda stalo dnes a bylo to kolem 9 hodiny, ať jsem volal kam jsem volal pokaždé mi tam mluvil někdo jiný, jednou jsem si vyslechl kam maj složit uhlí, porduhý kde má nějaká paní hledat faktury... Bylo to na jednu stranu směšné na druhou mě to teda vytáčelo.. A pokud se na to podívám z další stránky dnes jsem si díky Vodafonu zahrál na detektiva ikdyž nedobrovolně takže dík za zajímavé momenty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VFSK  |  29. 04. 2011 14:59

Přéčinó byla chebná elektrónka E-13 z našeho podniko Katoda Olomóc, přepojuje se k omluvě i naša fabrika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  29. 04. 2011 15:12

Z čeho to je hláška?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daveran  |  29. 04. 2011 15:14

Jáchyme hoď ho do stroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guillemot  |  29. 04. 2011 15:33
Tom  |  29. 04. 2011 14:47

No když já někomu volal, tak se to spojilo, ale hned tam misto mě naskočil prý nějaký Jirka Bartoš :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clarkie  |  29. 04. 2011 14:44

"jejich hovory byly chybně spojeny chybně"
Takže byly spojeny dobře? Nebo chybně, ale jinak chybně, než původně měly být?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomish  |  29. 04. 2011 17:01

hmmm, takze jsem si to asi vyzral jen ja se sefem. Jeden slysel, ale nebyl slysen... Zajimalo by me, kolik jsme kvuli tomu provolali. A ze tech telefonatu bylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FILIPSN007  |  29. 04. 2011 14:36

Opravdu se to asi týkalo pár telefontů, protože já jsem tento problém neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  29. 04. 2011 14:25

"hovory byly chybně spojeny chybně."
Nechci štourat ale přeci než něco publikuju tak si to po sobě přečtu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor