Když tady tak hrdě píšete o tom, jak se Vodafone výborně chová k zákazníkům (oproti jiným), neodolám, abych nepodotknul, že zrovna přecházím od Vodafonu k 02 a to nejen kvůli pro mě daleko nižší ceně, ale také (a to se toho týká) kvůli tomu, že Vodafone se k zákazníkům chová hrozně ->
1) Využívám službu Po svém, tedy mám placeného operátora. Když jsem tam ale volal, protože jsem něco potřeboval a nešel jim web, řekli, že mi to účtovat nebudou - a ejhle, na výpisu zaúčtováno.
2) Více jak jednohodinový hovor se známým okolo jedné v noci naúčtován jen tak, aniž by takový hovor proběhl.
3) atd atd
===> a nejhorší na tom právě je, že když přijdete na prodejnu Vodafonu, tak ti človíčci tam Vám nejsou schopni vyřešit vůbec, ale opravdu vůůůbec nic. Pokud chcete něco důležitého (jako je reklamace a další), musíte buď volat na tu jejich linku anebo psát výslovně dopis na papír, který se musí poslat někam do phy, či kam.
Tomu já neříkám dobrý přístup!
U O2 vyřeším na prodejně v podstatě vše, bez keců. Pokaždé, když jsem přišel na prodejnu Vodafone, buď nevěděli anebo mi řekli, že musim volat tam a tam, že to oni nemůžou anebo že musim poslat dopis tam a tam... Zkrátka je to na dlouhé lokte a tak si to potom člověk spíš rozmyslí....
Pěknou neděli...
btw: Ale reklamy měl už Oskar nejlepší a tak je dobře, že se toho Vodafone drží.