Vodafone opustil slůvko "NOW" ve svých sloganech (aktualizováno)

Diskuze čtenářů k článku

Laďa  |  22. 04. 2006 03:01

Když si nějaký malý český primitiv myslí, že vyřčením „now” se stává světovým, velice se mýlí. Spíš jen dokazuje svou ubohost.
Já jsem celý Vodafon po zaslechnutí jejich primitivní reklamy pokaždé poslal do (jistě víte, kam). Kdybych se měl rozhodnout o koupi „Vodafone karty” či jiné, po této reklamě by bylo rozhodování už jen mezi Eurotelem a T-Mobilem.
Jestliže někdo vyhazuje peníze na tak ubohou reklamu, jak asi vypadají jeho služby? Jsou také tak mizerné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo  |  24. 04. 2006 16:49

Hlavně, ze Vodafone má prachy na sponzor. Formule 1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilmág  |  12. 04. 2006 13:21

pane docente to vaše now si strčte doprdele a my deme naty ředkvičky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hawkey  |  12. 04. 2006 09:45

Díky bohu! Absolutně to jejich now nesnášim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  12. 04. 2006 08:56

víte jakej je rozdil mezi onanií a sazkou?

zadnej, staci par dobrejch tahů a máte v rukou miliony


a jak spravne říká p. Hrabovský:

I nadále to budou mít naši zákazníci ve svých rukou. A tento vtip plati i o našem vztahu k nasim zakaznikum. pouze jim to reknem anglicky, aby to mu nerozumeli.

PS: kdo mi prelozi anglickou objednávku na recepční v hotelu: tu rums, tu rums, tu tu tu.
(odpoved je: jádý dá dá, ty debile) :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  12. 04. 2006 00:31

redaktory mm.cz si nevsimly ze VF nabizi nove VPN za aktivaci 400,- a pritom nemusime mit smlouvu (coz je v dnesni dobe blbost jak hrom - alespon pro mensi firmu a tam kde si uvedomuji, jak casto a nekorektne/neferove postupuji operatori)
take by me zajimalo jak je to z recma na datove lince ze se chysta UMTS ... jak dlouho to bude trvat? Mma si poridit specialni SIM od ET a dat tam HSPDA za 700,- vs pomale GPRS 800,-.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  12. 04. 2006 01:50

nejsou to nejaky blizci ve vse, i v sikovnosti medialne mlzit pro sveho zamestnavatele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
click  |  11. 04. 2006 23:59

Jedno české slovo mě teď dělí od domova: now.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  11. 04. 2006 22:15

"Eurotel, vice ze zivota. Ahora!"
alebo to bude "Ou tuu to umi, ahora!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  11. 04. 2006 21:56

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  11. 04. 2006 20:37

No je fajn, pokud to now konecne vyhodi. V nekterych sloganech mi anglictina nevadi, treba zminovane simply clever, ale to co zplodil Vodafone byl fakt hnus.

A porad by me zajimalo, co chteli rict tou reklamou "Jedno ceske slovo te ted deli od domova." Ja porad nevim ktere, respektive mam nekolik tipu jako "penize", "poplatky" nebo "sit"? Nemohl by to nekdo z Vodafonu vysvetlit, co tim chteli rict? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martian  |  11. 04. 2006 21:18

sme někdy 3 dny po tom, co to spustili, volali na oskarlinku, třikrát nás přepojili (všichni operátoři byli fakt hodně zaskočení takovou otázkou), ale nakonec z nich vylezlo, že to "slovo" má být jako vodafone. ten den jsme se fakt smáli až do večera:)
m.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  11. 04. 2006 22:38

Tak to je opravdu krasne ceske slovo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dussan  |  11. 04. 2006 23:05

Chtěl bych mít tak čas volat kvůli pí*ovinám na oskarlinku...ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  12. 04. 2006 00:29

To slovo je "voda" a kdo to nepochopil, je guma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
powalec  |  11. 04. 2006 19:28

No to mňoukání bylo děsný. To samý jako ta reklama jak volal ten Lojza té sekretářce a zapomněl na časový posun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek co homa jak parek  |  11. 04. 2006 18:43

Zase nám něco zaplaťte,HOWGH!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marta  |  11. 04. 2006 17:59

Sláva, "NOW" bylo příšerný...

M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  12. 04. 2006 00:06

kdyz uz,tak :     .....   bylo "PRISERNE"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  11. 04. 2006 16:09

To NOW bylo jen pro smích. A vyjádření pana Hrabovského mi tak trošičku přijde také

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pend  |  11. 04. 2006 18:27

Není Hrabovský ten panák, co si ho vždycky najme nějaká velká firma, když se na ni něco provalí nebo má nějaký průser a on to pak žehlí těma žvástama, které lahodí uším ale mají nulovou informační hodnotou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedeni  |  12. 04. 2006 00:07

Je, ale to je Jirka.  Tohle asi bude naslednik rodove tradice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiřik  |  12. 04. 2006 10:20

No jo, copak Jirka Hrabo-Nomurský  začínal v husákovské obrázkové krystalce a točil ódy na škodovky, po převzetí AZNP Volkswagenem se k nim vetřel jako šéf propagace a později (správně česky) "píár", pak ho vykopli, prošel pár "samých lepších" podniků a nakonec vzpomíná na staré dobré časy, zatímco se snaží přesvědčit veřejnost, že Nomura byla supersolidní banka a ty pivovary prodala se ziskem jen proto, aby bylo pivo dražší a padla vláda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  11. 04. 2006 15:41

Mě se název Vodafone líbí, reklamy ne a co mě nejvíc se.e, že lezeme anglánům a všem cizákům do prdele, i díky zavedení slovíčka NOW do českého titulku. S tím si to umě hodně posrali, je to nechutný a navíc, proč by tam nemohlo být slovo teď, start a pod. Ale stejně, na panasonicu X700 mi při startu naskočí Vodafone CZ, potom na mě displej šibalsky zamrká a v logu mi svítí OSKAR, jsem nad míru spokojen s tím, že se mi název OSKAR tak krásně drží v telefonu...Určitě ještě něco bude, Oskar něco chystá... ( šuškanda ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq  |  11. 04. 2006 16:47

od vodafone mám ještě nějaké sim na mém firemním účtě a naštěstí jsou to sim 2v1, tam si můžu název operátora přepsat na jaký chci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  11. 04. 2006 17:23

Ano, "start" je opravdu nádherné, typicky české slovo. Anglicismy v reklamě mi v podstatě nevadí, i když je pravda, že v tomto případě působilo "now" jako pěst na oko (stejně tak by v takovém sloganu ale působilo vámi navrhované "teď" nebo "start").

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  11. 04. 2006 15:29

Hnusí se mi zanášení češtiny anglismy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  11. 04. 2006 21:55

Máš recht.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq  |  11. 04. 2006 14:10

VODAFONE celkově asi český trh nezvládá mi přijde.. Oskar byl Oskar.. takovej puberťák, ale fajn týpek, dalo by se říct. Jenže Vodafone se snaží být solventní, seriózní vybudovaná značka a na to hraje. Jenže lidi, co chtějí seriózní vybudovanou značku už v Čechách svůj cíl mají. Na tuhle hranu nevyhraje. Musel by jet ve směru Oskara. To tu teď chybí. Jinak NOW je dobrej začátek, vážně, s tím vybojujou zbytek trhu ale teď vážně.. mně to spíš připadalo, že by měli mít slogan Máte to ve svých rukou. Now. My to budeme mít taky. Later.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digi  |  11. 04. 2006 14:54

Na veřejném WC:
Jen tady to máte ve svých rukou, soudruzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedeni  |  11. 04. 2006 23:59

Snad "solidní", ne? Solventní bude jako málokdo, o to bych se nebál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo  |  11. 04. 2006 14:03

Hm, mohl by se někdo z redakce celkově zamyslet, jaká je vlastně Vodafone společnost. Nic nového nepřínesla, snad jenom že promo akce mění po 14 dnech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hero  |  11. 04. 2006 13:55

sme snad amici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dlouhan  |  11. 04. 2006 13:10

nectu mobilmanii pravidelne (treba to uz nekde bylo), ale na konci dubna to bude 1/4 roku co to Vodafon prebral v CZ, nebylo by spatne shrnuti + a - Podle me totiz moc + neni, telefony v nabidce jsou porad stejne, roaming je drazsi (alespon pro tarifni uzivatele ve vetsine pripadu-hlavne sms), uvodni promo kampan meni pravidla pomalu po 14 dnech, vlastne nedoslo k obmene toho co Oskar delal...takze start neni az zas takovy jaky vsicni cekali...Tip pro Vas v redakci na clanek. Omluva pokud uz byl a ja jsem ho jen prehledl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
0xEEr  |  11. 04. 2006 14:27

skvely napad, doufam ze si toho redakce vsimne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
de ViANT  |  11. 04. 2006 14:31

a nejvic by se mi to libilo od p. Hlavenky. Nektere jeho komentare a analyzy na zive byly opravdu dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  11. 04. 2006 14:39

No spíše bych je zhodnotil jako čtivé než jako dobré.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  11. 04. 2006 12:45

Můj názor je jednoznačný - byl to naprostý HNUS. Reklamy v ČR mají být česky a za používání cizích jazyků bych pokutoval a zavíral do basy. A taková kombinace jako vymyslel vodafoun byla přímo k zblití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  11. 04. 2006 12:49

Škoda - Simply clever

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  11. 04. 2006 13:00

To je vubec bomba, kdyz ceska firma s nemeckym kapitalem pouziva anglickej slogan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  11. 04. 2006 14:44

No českej slogan by ve světě asi moc neuspěl. Jinak slovo "clever" pužívají běžně i němci (tedy v reklamách)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  12. 04. 2006 00:01

Anglictina je mnohem prijemnejsi nez nemcina nebo rustina!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolkluk  |  12. 04. 2006 11:50

No, jak pro koho. Ta jejich výslovnost je více než humorná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel K.  |  11. 04. 2006 13:46

Škoda - simply simply

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  11. 04. 2006 14:18

Škoda – simply never

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digi  |  11. 04. 2006 14:50

Český Telecom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bajk  |  12. 04. 2006 23:55

kdepak..SIMPLI KLEFERr..Asi tak, jak dabujou naši Němce ve francouzských "komediích"..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k700  |  11. 04. 2006 13:01

proč pokutoval? ten kdo tomu nerozumí, tak ať tomu nerozumí to je jeho problém, třeba právě u žé škodovky to zní hezky  to NOW mi přišlo divné, nějak tam nesedělo, ale význam to mělo.... cizojazičné reklamy mě osobně vůbec nevadí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  11. 04. 2006 13:15

ja moc vodafone reklamy nesleduji, ale co tam melo za vyznam to NOW?! Ne ze bych nevedel, co "now" znamena, ale nejak jsem nepochopil co to znamena v tom spojeni. Mate to ve svych rukou. Now. ?! Na me to jako slogan moc nepusobi, spis jako traparna. Ale mozna jsem jina cilova skupina, nez na kterou byla reklama zamerena:o)))

Napr. slogan "...voni hezky" se docela ujal a necha se i (ne)slusne parafrazovat :o)

Anglictinu "za kazdou cenu" moc nechapu. Napr. spojeni Jedno ceske slovo a now ? Nebo jak to bylo?

Oskar mel dost povedene reklamy, ted spis suche az trapne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
devin  |  11. 04. 2006 14:38

Český Telecom ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  11. 04. 2006 13:14

A nejlepsi je reklama na Mentos - Jahoda FRESH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eoan  |  11. 04. 2006 17:25

ještě že existuje ta pluralita názorů, já bych zase zavíral nacionalisty

(jdu se zavřít za OT, sorry)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  11. 04. 2006 12:35

dle meho nazoru nejdriv vodafon tvrdil jak je solidni firma a oscar byl takova jakoby teenagerska znacka a pak se velice trapne pokusil navazat na oscaruv styl reklam. nevim jestli vodafon opustili oscari kreativci, ale vsechny reklamy od vadafonu sou uplne suchy a bez napadu. to ze si dali slovo now do sloganu po celem svete je sice hezky a v čr uplne na nic, kdyz 80% lidi ani nevi, co to slovo znamena. ze ho vynechali mi vubec nevadi, spis jako nekteri strazci jazyka ceskeho bych mel spis radost.

mily vodafone, strc si to svoje now dopr... . now

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  11. 04. 2006 12:45

Ty reklamy jsou opravdu suche. Na konci kazde jsem si rekl akorat: "Au!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  11. 04. 2006 14:11

...zabrechal Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  11. 04. 2006 17:01

Mě to spíš připadalo jako mňau , ale trapný to bylo každopádně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  12. 04. 2006 14:35

Neda sa nic ine len suhlasit. Len doplnim, ze ked som videl tu "uvrieskanu" reklamu, tak NOW vo mne evokovalo zaciatok 90 rokov... "Sudruhovia" z Vodafounu zaspali asi dobu. Na Oskarovu reklamu som sa tesil, aj ked to pre mna bola len reklama. Kde su tie casy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko.gordon@seznam.cz  |  11. 04. 2006 12:30

No, doufejme, ze se dozvime i konec.Hlavne, aby to nedopadlo jako s vcerejsi "passporbleskovkou"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor