Jsem u Vodafone od začátku a nikdy jsem s nimi neměl problém, operátoři v pohodě, vždy problém vyřešili, samoobsluha je taky bez problému, že je nějaký větší problém jsme zjistili, až když jsme chtěli zkontrolovat účet synátora, ale v samoobsluze se nám nechtěli ukázat výpisy, podrobnosti, prostě nic, když jsme volali na linku vodafone, přehodili nás na IT, kde nám problém potvrdili se slovy že ho řeší. Všem těm, co nadávají a hučí, je opravdu průšvih, že momentálně aktivace simek dlouho nešli, ale je to riziko podnikání tak jako všude, prostě system někde skolidoval a chyba se řešila, co je na tom těžkého pochopit. Nejsem z těch který by co chvíli kupoval novou simku a volání , sms, prostě všechno jelo jak mělo. Buďte rádi za to co máte a zbytečně nestresujte druhé, když se poohlédnete trošku za hranice, zjistíte, že tu řešíte a nadáváte na samé prkotiny. To, že v dnešní době létáme na měsíc také neznamená, že se to vždy obejde beze strát... Tak hezký den a nefrflete tu pořád...