Vodafone se musí omluvit T-Mobilu za reklamu s falešnými soby

Vodafone se musí omluvit T-Mobilu za reklamu s falešnými soby

Vodafone se musí omluvit T-Mobilu za reklamu s „falešnými soby“ z roku 2006. Součástí vánoční kampaně bylo mimo jiné umisťování sobích parohů na billboardy s reklamou konkurence. Vrchní soud v Praze označil tuto formu reklamy za nekalou soutěž a nařídil Vodafonu omluvu. T-Mobilu se podařilo vysoudit podobné odškodné jako před časem konkurenční Telefónice O2 za poškození v kampani z roku 2008 „Nepodepsal“.

Vodafone je podle rozsudku povinen uveřejnit ve třech po sobě jdoucích vydáních celostátních deníků MF Dnes, Hospodářské noviny a Blesk omluvu vždy v rozsahu minimálně 1/2 strany ve znění: Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se omlouvá společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. za porušení dobrých mravů soutěže tím, že ve dnech 5. a 6. prosince 2006 umístila na reklamní nosiče, pronajaté k prezentaci vánoční kampaně společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. své reklamní předměty, čímž hrubě zasáhla do jejích práv.“ Ke zveřejnění poslední omluvy musí dojít nejpozději 9. srpna 2010.

„Jsme rádi, že soud uznal naši žalobu oprávněnou,“ říká Miroslav Uřičař, ředitel právního odboru T-Mobile a dodává: „Smysl pro humor je velmi pěkná vlastnost, zesměšňování druhých však v konkurenčním boji nemá místo. Je dobře, že většina zadavatelů reklam umí rozlišit hranici mezi nimi.“ Podle zástupců Vodafonu firma rozsudek respektuje a má v plánu omluvu otisknout v daném termínu v uvedených periodikách.

Diskuze (20) Další článek: V letní soutěži Galerie fotomobilů dárky získávají…

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Vodafone, MOBI, Vrchní soud, Voda, Mobil, T - Mobil, Dobrý mrav


Určitě si přečtěte