Před dvěma týdny jsme vás
informovali o inzerátech, které se objevily v denním tisku. V nich T-Mobile srovnával svou zvýhodněnou nabídku HIT s klasickými tarify Vodafonu Naplno.
Nebylo to správné porovnání, jelikož na straně T-Mobilu se jedná o zvýhodněný tarif a v případě Vodafonu jde o tarif bez výhod, základní. Správně by tedy měl T-Mobile uvádět porovnání cen s nabídkou Po Svém operátora Vodafone, jelikož obě tyto nabídky nabízejí zákazníkům slevu 20 % na volání.
V takovém případě by navíc vyšlo najevo, že v rámci programu HIT nemají zákazníci možnost pořídit si dotovaný telefon, a že pro získání zvýhodnění HIT se musí zákazník upsat na dva roky. Vodafone toto nepožaduje.
Inzerát T-Mobilu z Hospodářských novin • z Blesku
Celá záležitost měla dohru před pár dny u Městkého soudu v Praze. Vodafone podal návrh na předběžné opatření a bylo mu v plném rozsahu vyhověno. T-Mobile musí upustit od šíření klamavých inzerátů, protože soud má za to, že inzeráty jsou schopny způsobit operátorovi Vodafone újmu. Vodafone bude podávat samozřejmě i žalobu. O případných dalších krocích v jednání vás budeme informovat.