Počínaje včerejškem sjednotil Vodafone všechny své online aktivity do jedné stránky na populární síti Facebook. Jejím cílem je propojit stávající komunikační kanály jako je Youtube, Twitter, Vodafone blog či již existující stránky na Facebooku, informovat o dění u operátora a umožnit zákazníkům poskytnout zpětnou vazbu. Zájemci stránku naleznou pod názvem Vodafone CZ na této adrese. Facebook Vodafonu ovšem nebude pouze informačním kanálem. Jeho posláním bude i pobavit či zvát fanoušky na akce.

Sociální sítě jsou dnes místem kde společnosti soustředí svůj marketing
„Na Vodafone stránce na Facebooku zájemci naleznou novinky týkající se produktů a služeb Vodafonu, ale i informace o zákulisním dění,” slibuje Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu operátora a dodává: „Její největší výhodou ovšem je, že nám skrze ni zákazníci budou moci říct, co si o těchto nabídkách a službách myslí.”
Souhrnný online rozcestník bude odkazovat na: