Vodafone razí cestu originální komunikace se svými klienty prostřednictvím internetových deníčků, tzv. blogů. Zhruba před měsícem spustil blog pro zákazníky pod názvem Děláme vlny. Nyní je přes tři a půl tisíce přímých partnerů Vodafonu s operátorem nově propojeno speciálním blogem Vodafone Partner. Všem obchodním partnerům, dodavatelům, agenturám, zadavatelům reklamy, médiím i neziskovým organizacím slouží jako virtuální platforma pro získání důležitých informací, zpětnou vazbu i budování společné byznysové komunity.
Partneři na blogu najdou všechny důležité novinky z Vodafone ČR, informace o nových službách i produktech, příspěvky vedení Vodafone nebo také on-line interview, ankety a průzkumy. Mají také možnost se na cokoliv zeptat a mezi prvními se zapojit do soutěží i testování nových služeb a produktů.
Jelikož je blog určený specifické komunitě lidí, je potřeba se při prvním vstupu zaregistrovat a získat tak přístupové heslo. Speciálním dárkem na uvítanou je vánoční videopřání od generálního ředitele Grahama Mahera. V duchu Webu 2.0 by se v budoucnu měl partnerský blog stát komunitním portálem, který bude zastřešovat různé byznysové sub-komunity a externí bloggery.
Více informací o blogu a jeho obsahu najdete na partner.vodafone.cz.