Vodafone spustil blog pro své nejdůležitější partnery

Vodafone razí cestu originální komunikace se svými klienty prostřednictvím internetových deníčků, tzv. blogů. Zhruba před měsícem spustil blog pro zákazníky pod názvem Děláme vlny. Nyní je přes tři a půl tisíce přímých partnerů Vodafonu s operátorem nově propojeno speciálním blogem Vodafone Partner. Všem obchodním partnerům, dodavatelům, agenturám, zadavatelům reklamy, médiím i neziskovým organizacím slouží jako virtuální platforma pro získání důležitých informací, zpětnou vazbu i budování společné byznysové komunity.

Partneři na blogu najdou všechny důležité novinky z Vodafone ČR, informace o nových službách i produktech, příspěvky vedení Vodafone nebo také on-line interview, ankety a průzkumy. Mají také možnost se na cokoliv zeptat a mezi prvními se zapojit do soutěží i testování nových služeb a produktů.

Jelikož je blog určený specifické komunitě lidí, je potřeba se při prvním vstupu zaregistrovat a získat tak přístupové heslo. Speciálním dárkem na uvítanou je vánoční videopřání od generálního ředitele Grahama Mahera. V duchu Webu 2.0 by se v budoucnu měl partnerský blog stát komunitním portálem, který bude zastřešovat různé byznysové sub-komunity a externí bloggery.

Více informací o blogu a jeho obsahu najdete na partner.vodafone.cz.

Váš názor Další článek: O2 opět rozdává SIM karty zdarma

Témata článku: , , Voda, SPU, Part, Partner, Blog, Pro +,