Vodafone spustil test 3G v Brně

Diskuze čtenářů k článku

piroman  |  31. 03. 2010 17:04

tak musím VDF oponovat, halvní nádraží nic, ul. Táborská MČ Židenice - nic, ul. Hvězdová MČ sever nic, V Maloměřicích ve vlako ano...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scinty  |  29. 03. 2010 07:10

Tak 3G i v Praze na Florenci.Jupiiii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O2  |  28. 03. 2010 21:43

Od VF dobré, ale v době, kdy O2 má pokrytou celou ČR EDGE a skoro celou 3G a na většině BTS je připraveno LTE je to trošku pozdě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  28. 03. 2010 21:55

V které zemi? EDGE u O2 tu není ani omylem. Buď 3G a nebo GPRS, EDGE sem tam, ale jen nevýznamně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  29. 03. 2010 08:57

V ČR Carlosi. V ČR. Už je to rozjeté a do konce léta bude 99% BTS s EDGE nebo 3G navíc s přípravou na LTE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  29. 03. 2010 10:27

No nevím co je rozjeté, nicméně, teď o víkendu jsem byl v Šumperku (kdysi okresní město, než vznikly kraje asi 30.000 obyvatel) a signál GPRS je neomylný. Ale pokud do konce léta bude 99% na EDGE, potom to zní zajímavě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  29. 03. 2010 10:34

Osobně jsem nic než 3G už půl roku neviděl, ale kdybych náhodou zavítal na venkov, tak v létě opravdu EDGE bude v podstatě všude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milanxxx  |  29. 03. 2010 15:38

mno právě že edge se rozšířuje.. jenom se podívej na mapu pokrytí.. už ji tam je vidět i fleky s edge. ja to zjistil o víkendu že najednou u nas jede edge od o2 podival jsem se na mapu a ejhle... ono se tam něco změnilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 03. 2010 21:37

Napsal jsem sem přispěvek a zapomněl jsem zaškrtnout dole to políčko.. Napsalo to že nebude uveřejněno a text se vymazal.. Prosím, opravte si tuto hloupou chybu (
Psal jsem o tom, že se divím, že se tu radujete nad tím, že Vodafone konečně 100 let za opicema a celou Evropou konečně spustil kousek Brna s rychlostí zde ukázanou down 1238 up 181. Jsem teď na týden na chatě ve Švýcarsku. Zaplatil jsem si na týden na předplacence neomezený net od Swiscomu, což je taky Vodafone.
Jsem ve vesnici cca 300 lidí, výška 2200 metrů nad mořem. Vede sem jedna cesta, serpentýny po cestě 8 tunelů. 3G je tu 3 roky.. Rychlost mi dle měření rychlost.cz nejde pod down 3000 a up 500..
Euforie nad tím, že v zemi, kde vydělávají na zákazníka nejvíce v rámci celé skupiny Vodafone, spustili 3G v druhém městě a ještě s takovými parametry.. Je to směšné.. Vzít vidle a vyhodit z okna měli byste plakat a nadávat a ne z toho být na větvi
Jsem jinak uživatelem O2 - to samé v bledě modrým.. Ale pořád lepší.. Aspoň o kousek.
Mějte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  28. 03. 2010 21:43

Já nevím, čemu se divíte. Všichni víme, že jsem zaostalejší než Rumunsko, nebo Ukrajina. Proto se nemůžete divit, že tu zažíváme orgasmu, že se KONEČNĚ začlo něco dít (imho už dávno měl ČTÚ rozdávat pokuty jak na běžícím páse). Nepochybujeme o tom, že i tak, je to tu tragické, ale co se dá dělat když TRIOPOL drží basu s NKÚ. Nic. My smrtelníci s tím nic nenaděláme. Co na tom, že třeba T-Mobile prodává iPhone 3G už více než 1.5 roku a nemá 3G signál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  29. 03. 2010 11:41

Swisscom už je Vodafone? Myslel jsem, že jsou jen partneři. Na vesnici ti to pojede rychle, ale např. v Bernu mně to jelo poněkud pomaleji, tak kolem 1,5 Mbit/s download (restaurace v hotelu Kursaal/Allegro v přízemí otočená směrem na centrum). Jiná věc je, že Swisscom jede (aspoň co jsem se v Bernu díval) UMTS na dvě nosné, zatímco čeští O2 a VDF jen na jednu. Indoor pokrytí taky nic moc. Voip z Nokie E51 přes to šel přibližně stejně jako v Česku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daddy-o  |  28. 03. 2010 20:50

Tak v Brně centrum kolem ulic Gorkého, Obilní trh, celý víkend 3G s několika výpadky , co mě ale udivuje je že 3G je pouze venku. Jakmile jsem v bytě je k dispozici jen EDGE. je to normální ? Jasně že uvnitř máme vždy daleko slabší signál, je to starý dům a tlusté zdi ale že se 3G úplně ztratí ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 22:11

Je to normální, 3G je šířeno na 2100 MHz, které se samozřejmě šíří hůře než 1800, nebo 900 MHz a taky to bude tím, že není spuštěná 3G síť kompletně a bude se dále zhušťovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  29. 03. 2010 11:32

Na zahušťování nevěř. 3G má Vodafone na všech outdoor základnovkách. Pro zahušťování by musel začít stavět extra základnovky pro 3G a to je čirá fantazie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntw  |  29. 03. 2010 11:36

Ještě je možné, že to nemají puštěné na plný výkon a že později otočí knoflíkem doprava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 03. 2010 20:43

Praha 3 Žižkov, ulice Bořivojova - rychlost.cz pouze download 25 Mb, resp. 3 MB. Takhle to asi lítat naostro nebude, ale jako ochutnávka paráda. Kolik je dnes vlastně limit HSPDA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav_BM  |  28. 03. 2010 20:50

25Mbps? To tipuju na nejake mereni v opere-mini pres jejich proxy. V UMTS siti je takova rychlost samozrejme nesmysl. Provedte mereni z jineho prohlizece a nejlepe skrz pocitac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 03. 2010 20:56

Bylo to na Iphone, tzn. přes Safari

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 03. 2010 21:01
Vaclav_BM  |  28. 03. 2010 23:00

Je to nesmysl, proste chyba, zkuste treba jiny testovaci server. Technologicke maximum neumoznuje takovou rychlost krome toho, ze Vodafone umele omezuje rychlost HSDPA na 1,5 Mbps, takze dobre minena rada se obratila proti me, ale opravdu je takova rychlost i teorericky nesmysl. Zkuste treba neco stahovat k jakemu cislu se dostanete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Širší nabídka MT VF-CZ  |  28. 03. 2010 15:59

Vodafone do budoucna nabídku mobilních telefonů Vodafone rozšíří!
Vodafone 226
Vodafone 228
Vodafone 231
Vodafone 236
Vodafone 527
Vodafone 533 Catwalk edition
Vodafone 540
---
dočkáme se:
Vodafone 544
Vodafone 547
Vodafone 608
Vodafone 677
Vodafone 772
Vodafone 774
Vodafone 776
Vodafone 777
Vodafone 802
Vodafone 804
Vodafone 807
Vodafone 809
Vodafone 902
Vodafone 905
Vodafone 906
Vodafone 907
Vodafone 922
Vodafone 933
Vodafone 944
Vodafone 955
Vodafone 977
Vodafone 992
Vodafone 997
Vodafone 1001
a možná ještě dalších

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  28. 03. 2010 15:45

Šlapanice u Brna taky jedou na 3G :) , konecne muzu prejit od T-mobile k Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  28. 03. 2010 15:25

Čekám, kdy se objeví XXTens, aby nám zase řekl, že Vodafone je jen demo síť. A T-Mobile je správná volba!!! Myslím, že mu po včerejšku pěkně vyschlo. Jsem rád, že Vodafone konečně rozhoupal a spustil svoji 3G síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 15:44

Tak on T-M staví a jak se semtam píše na fóru, objevují se nové BTS nejen v Praze a v Brně, ale i třeba v Plzni. Nicméně jejich 3G signál mlčí. Dle "lovců BTS" chce T-M spustit více vysílačů najednou - asi tak jako to nyní udělal VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubi  |  28. 03. 2010 16:22

No on VF taky staví 3G v Plzni, a v dalších městech, třeba jako jsou Karlovy Vary a další ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 16:29

No však to už mělo být již před několika lety u všech tří....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 14:22

Tak Brno stred - naprosto v plne sile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cot  |  28. 03. 2010 12:45

Praha Michle pokryto, ovsem potíže se signálem v budovách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 12:38

Myslím, že vás nadšení u VF přejde jako mě u T-M, až zjistíte, že vám baterie vydrží na jedno nabití o třetinu méně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cot  |  28. 03. 2010 12:47

Je třeba ho zapínat jen když stahuješ, popř. brouzdáš. Jinak ti stačí 2G.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 12:51

No však... Ono i na to obyčejné surfování stačí obyčejné EDGE. Na maily nakonec také...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 12:58

Nesmysl. Urban legend. Dávno není pravda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 13:04

Tak v tom případě i můj telefon v tuto urban legend věří.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 15:15

Spíš tomu chcete věřit Vy. Nicméně 3G dělá problémy jen v tom případě, že je zapnuté, ale signál 3G není k dispozici nebo při videohovorech. Jinak při přítomnosti 3G signálu je dokonce spotřeba energie na bit dat nižší než u 2G. Zkuste si o tom něco zjistit ať tady neplácáte nesmysly. Vědeckých zkoumání na toto téma lze přes Google najít hodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 15:42

Tak v tom případě má T-Mobile špatné 3G. Pochopil bych to, kdybych více surfoval a stáhl tak větší objem dat, ale telefon se mi prostě u 3G vybíjí rychleji... Nějak nechápu, proč bych měl zájem o to tomu věřit. Copak jsem masochista, abych používal pomalejší připojení, když mám možnost rychlejšího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cot  |  28. 03. 2010 15:56

Měj plný signál a nic s telefonem nedělej. To je jediná možnost jak přes 3G šetřit baterii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 16:02

Pro operátora nejideálnější stav - plať, ale nezatěžuj nám síť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubi  |  28. 03. 2010 16:13

Je to pravda 3G ja na baterii pes, však i ve výdrži baterie uvádějí výrobci různe časi jak za provozu tak v pohotovost, prostě je to žrout energie, ale třeba se jednou dočkáne, že si to výromci telefobů uvjedomí,.... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 16:50

V tom případě to reklamujte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 17:25

Hmm a proč mají stejnou zkušenost i ostatní? To máme všichni špatné telefony?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 18:38

Vsugerovali jste si to. Vědci tvrdí opak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 21:13

Jasně, ale všem kolem mě po vypnutí 3G vydří déle. Naposledy kamarádovi s BB Storm 2, kterému nyní vydrží místo jednoho dne dva. Rád bych věřil studiím, ale pokud mi praxe ukazuje opak, tak se s tím nemohu ztotožnit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 21:42

Ano, s 3G začne člověk používat internet více a pak zjišťuje, že mu baterka vydrží méně. Ale ceteris paribus je 3G úspornější na jeden bit dat. To je fakt, který nelze zpochybnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cot  |  28. 03. 2010 15:53

V zásadě máš pravdu, ale ta spotřeba je nižší pouze v ideálních podmínkách při naprosté nečinnosti telefonu, který je pouze zapnutý a připravený přijmout hovor. Veškerá činnost a a to i normální hovor je náročnější. Čiže pokud mám celý den spuštěno příkladně icq, občas lezu na net a do toho telefonuju, tak telefon který mi při tomto zatížení na 2G síti vydrží téměř dva dny mi následně při spuštěné 3G síti vydrží asi 10 hodin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 15:56

To bude ono. Já mám BlackBerry, takže telefon je online 24h denně, než si vlezu semtam na net, když potřebuji vědět, kdy mi jede tramvaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cot  |  28. 03. 2010 16:02

Rozhodně... příkladně zde je to ze specifikace stand by a talk time jasně zřejmé: http://www.gsmarena.com/htc_snap-2770.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 16:49

3G žere víc jen při hovoru. Při datech ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 21:14

Si to vyzkoušejte a uvidíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 21:42

Vyzkoušeno a opravdu 3G je úspornější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  28. 03. 2010 08:55

Praha - Chodov stále jenom Edge.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  27. 03. 2010 21:44

Jen tak mimochodem , kdy ze zacalo budovat 3G sit O2 , kdy VF a kdy T-Mobile??? Jen aby se dalo porovnat,kdo do toho investuje a kdo jen slibuje ...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubi  |  28. 03. 2010 10:25

No o no to je o tom, že T-mb nejdříve slavnostně udělal 4G D které jak víme je na ..... .
No a ono mít 3G jen na tak malé části To se pak ta rychlost jeví jak velká, vždyť to měl i VF, když ji rozjížděl... .
Je ptořeba si taky uvědomit, že čím víc je toho signálu, tím víc lidí jej používá, tím víc je síť zatížená a pmalejší... . Na víc je to teď test provoz .. .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  27. 03. 2010 21:42
Carlos  |  27. 03. 2010 22:22

No aby taky ne, když má minimum uživatelů v síti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 20:13

A jak je to teda s 3G u Vodafonu v Praze??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kebule007  |  27. 03. 2010 21:08

TAK AŽ BUDU LAPAT 3G v budišově u třebiče tak o tom začněte mluvit do ty doby vo tom nechcu ani slišet ted mam edge a 3G si mužu nechat jen zdat a je jedno jestli mam o2 vf nebo tm takže kdo tu u nas bude mit první 3G v budišově tak jsem jeho do ty doby na*rat a rozmazat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  27. 03. 2010 22:08

jede na Praze 2 od pul deváté ráno. Jel jsem via wifi, přilepen na hospodu,event. via go karta.kterou zřejmě zahodím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolinar  |  27. 03. 2010 19:28

Hm a já myslel, že sem se přehlídl a že to bylo 4G. Takový divadlo kvůli 3G :)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  27. 03. 2010 17:55

3G síť mám od T-Mobile, ale je dost na nic telefon mám od Vodafonu a ikona v čeveném políčku se objevuje jen občas asi Praha 4 Chodov má 3G síť jen někde pak to funguje jako U:fon je to zajímavý bydlím v bytě 3+1 a směrem na sever kde mám taky blíže do centra Prahy to jde líp než na Jihu nebo uprostřed bytu . Stále toho lituju, že jsem od Vodafonu odešel njn BAV SE cha, cha tak skvělej tarif to doopravdy není máte platit 228,- Kč/měsíčně, ale faktrura vám přijde klidně na 3500,- Kč!! A to voláte levně a může jak chcete?? Velkej omyl nejlepší je teď novej tarif u Vodafonu a to ten neomezený kterej mě bude stát jen 2700,- Kč ! Takže T-Mobile k 1.8.2010 nashledanou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 18:59

A prumerne provolas kolik mesicne? Myslim realna cisla, pocty minut atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  27. 03. 2010 19:07

T-mobile je poslední dobou fakt s*anec. Nejste sám co mají v plánu odejít. 3G nikde, služby drahé , ceny dotovaných telefonů šílené, a výhody veškeré žádná. Takže pápá lálá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdroj ud TM  |  28. 03. 2010 10:21

Nebojte letos se 3G sítě dočkáte i vy... Už se na tom maká a nebude jen v Praze a Brně ale ve všech krajských městech + nějakých vybraných...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 12:35

3G od T-M se nyní nerozšiřuje, ale pořád se staví a asi spustí více najednou jako nyní VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  28. 03. 2010 12:35

3G od T-M se nyní nerozšiřuje, ale pořád se staví a asi spustí více najednou jako nyní VF. A staví se nejen v Praze a Brně, ale také se objevují vysílače v jiných krajských městech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  28. 03. 2010 17:59

Pokud podobným stylem i telefonuješ a vybíráš si tarify, jak píšeš a používáš smajlíky, tak se ti vůbec nedivím..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 03. 2010 17:23

Jak tak koukám na ten screenshot z iPhone, nechcete mi snad říct, že na Iphone si nemůžete změnit úvodní obrazovku???? Vypadají nějak všechny podezřele stejně Á já vim, vy to vlastně ani nechcete žejo, vy chcete platit i když si chcete dát do telefonu jiné vyzvánění, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 17:31

A jakou to ma souvislost s VDF a spustenim 3G? Nicmene by se sluselo odpovedet i inteligentne svebytnemu cloveku, jako Vy. Predstavte si, ze si v iPhone muzete zmenit cokoliv, vcetne vyzvaneni. A dokonce si to nemusite predstavovat, protoze je to fakt. Tak a ted zpatky na pokoj do hajan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  27. 03. 2010 19:04

Jednak to nemá souvislost s VF 3G, ale zjevně se vždy musí najít takový, co po iPhone touží a vylévá se si zde srdíčko. Buď té lásky a věnuj se tématu a ne nesmyslům, které stejně nepochopíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yago  |  27. 03. 2010 16:45

to je pěkné že už to jede ale mně 3G v zábrdovicích nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  27. 03. 2010 18:40

Mě to jede v Žabovřeskách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yago  |  27. 03. 2010 19:34

to už víme pane Cable

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  27. 03. 2010 15:26

Huráááá...ať žije Vofňoun!!!Po tolika letech UŽ testuje Brno...hňa hňa hňa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  27. 03. 2010 14:45

dnes v pul deváté, Praha 2 --- 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin3  |  27. 03. 2010 14:23

Nejak nechapu uzivatele Vodafonu - zpravidla se snazi usetrit - proto pochopeni mam ,ne kazdej ma penize na rozhazovani. Nechapu jiz argument, ktery jsem slychal nekolik let, ze 3G je k nicemu a ted kdyz to zavadej jsou z toho hotovi a stastni.... tak kde je pravda ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  27. 03. 2010 15:20

Heh, je fakt ze ti co vedi jak setrit jsou u vodafone. ale asi bych to nepodaval jako ze jsme blbci, ale ze ostatni jsou hlupaci, protoze u vf nejsou. mimochodem kdo tvrdil ze 3g je k nicemu a ted tvrdi opak, protoze uz to ma, je vul. proste jako iphonisti. :

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  27. 03. 2010 15:37

Cože? Co je to za debatu o tom kdo ma vf je blbec a kdo ne je chytrej! Ja vf nemam a nepovazuju ty ktery maji vf za blbe. Zajimejte se prosim o opravdove problemy. Dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  27. 03. 2010 18:57

3G je k nicemu...pro videotelefonovani. To lidi mysleli spis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S4crifice  |  28. 03. 2010 10:21

Někdo pomocí 3G ušetří ještě více, než šetřil v minulosti ;) Např. volání se Skypem v kombinaci se Skype kreditem ;) Za internet dáte 177 Kč a voláte za 0,5 Kč, to jde, ne? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phar.cz  |  27. 03. 2010 14:21

Vím, že se jedná o testování v Brně, ale Praha Vyšehrad:
Download: 1 475,9 kbits
Upload: 576,8 kbits
Ping: 81,0 - 100 - 199 ms
Stabilita 55,0%
Síť mi to indikuje jako Vodafone CZ HSUPA, někdy HSDPA. Mám Vodafone E3735 aka Huawei E880
Zjistil jsem to dneska brzo ráno v půl desátý , ale je možný, že začli dřív, včera to ale každopádně nebylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Technické oddělení VF-CZ  |  27. 03. 2010 18:03

Vážená paní/pane,
rozumíme Vaší zprávě. Jak v komentáři uvádíte jedná se o pilotní spuštění 3G sítě. Do budoucna se budeme snažit, aby také v Brně byla 3G síť na lepších hodnotách Ec/Io, Px a Rx za současný stav se omlouvám všem.
S pozdravem
Technické oddělení
Vodafone Czech Republic, a.s.
Vinohradská 3217/167
100 00 Praha 10 - Strašnice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  28. 03. 2010 17:52

Vážené technické oddělení,
jde skutečně poznat, že jste z technického od Vodafonu.. Protože když Phar.cz psal, že něco ZJISTIL, zmiňuje se v mužském rodě a tudíž se asi jedná o pána. Takže příště LOGICKY - Vážený pane,.....
Váš bývalý nespokojený zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ji_ri_k  |  27. 03. 2010 14:14

Brno - Královo pole (meřeno pomocí speedtest.net - android)
Download 1545 Kbps
Upload: 689 Kbsp
Ještě by to chtělo trochu navýšit ten 100MB limit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
penzista  |  27. 03. 2010 14:04

jsem na Oskaru od OO a držím tři minuty ticha zato, že Praha má dnes konečně 3g POKRYTÍ. Takže Česko se vymanilo ze stadia rozvojové země.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ppp  |  27. 03. 2010 20:48

Nepleť si Prahu a Česko, vím, že pro pražáka je to problém, ale Česko je i mimo Prahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 13:51

Brno - Líšeň iPhone 3Gs / down 1375 kbps up 278 kbps - supr!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyryas  |  27. 03. 2010 13:00

3G i Brno - Vinohrady :))) juch :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 12:59

Hmmm... Ta mezera mezi Vodafone a O2 je opravdu velká... tohle http://bit.ly/c9rfkh... jsem naměřil včera v Hradci Králové na nádraží (O2 internetu do mobilu za 150Kč)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T-Mobile  |  27. 03. 2010 18:07

to jsme my, jak jste na nás mohl zapomenout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubi  |  28. 03. 2010 10:14

Zkuste té rychlosti dát čast, je to zatím test provoz ne
Ono O2 v Praze takhle rychlé není, má kolem 1,1 A to VF v Praze má 1,2 - 1,5, Tedy tam kde je 3G již delší dobu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2010 11:24

nechci kreslit certa na zed ale u nas v Pardubicich to jelo s O2 rychle od zacatku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gum  |  27. 03. 2010 12:12

Brno-Žabovřesky (Palm Pre, Webkit 4):
Download 1433 kbit/s
Upload 180 kbit/s
Odezva (min/avg/max): 118 ms 124 ms 138 ms
Jede to fakt moc pěkně. Skoro nepoznám, že nejsem na WiFi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel Ablorh  |  27. 03. 2010 12:11

ještě dodám, že jsem z lokality Brno - Nový Lískovec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel Ablorh  |  27. 03. 2010 12:11

Dívám se na svůj displej Nokie E52, a mám nahoře ikonku 3,5G... to je jako co ? ta půlka je za toho, kdo nemá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  27. 03. 2010 12:22

To je oznaceni pro HSDPA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel Ablorh  |  27. 03. 2010 12:32

aha, díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2010 12:37

já bych řekl, že když svítí 3G je to UMTS, když 3,5G tak HSDPA. Tedy aspon podle porovnávání se SE, který to umí rozlištit líp. Když to bylo rychlejší na SE svítilo H, když jen 3G tak ikonka pro 3G. Nokia psala 3G nebo 3,5G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 13:30

samozřejmě to tak je, máte pravdu - 3G je UMTS, 3,5G je HSDPA; jak je vidět uživatelé Vodafonu si zvykají na nové ikonky na displejích (bez urážky samozřejmě), my O2 to bereme jako samozřejmost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDK  |  27. 03. 2010 15:48

samozřejmost CHA CHA CHAA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  27. 03. 2010 20:07

Ano, u O2 je to samozřejmost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 20:44

zapomněl jsem doplnit, my v Brně u O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 03. 2010 16:20

Samozřejmost kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
3G  |  27. 03. 2010 22:47

No tak třeba ve všech krajských městech! Až tohle bude umět zbytek operátorů v ČR, už budeme chovat v zoo dinosaury

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 18:30

A všude jinde GPRS, supr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 18:37

Všude jinde má EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 22:03

Jako vtip super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  29. 03. 2010 08:56

Má pravdu, předsedo. O2 rozjelo plný 2G swap takže všechny stanice mají EDGE nebo 3G navíc s plnou přípravou na LTE. Zkrátka O2 je zase o krok dál, jako vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janina  |  27. 03. 2010 19:22

To my od T-M jako samozrejmost bereme EDGE. Tedy vetsinou. Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdroj od TM  |  28. 03. 2010 10:17

Neboj letos se už dočkáme i my u T-Mobile... a ve více městech.... Už se na tom maká...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janina  |  28. 03. 2010 13:11

Pridavam opis e-mailu s odpovedi spolecnosti T-Mobile na dotaz ohledne harmonogramu rozsirovani 3G v CR:
zasilame Vam odpoved na e-mailovou zpravu ze dne 27. brezna 2010.
V soucasne dobe je spusten zkusebni provoz v Praze a nasich centrech v Hradci Kralove a Lounech. Do konce letosniho roku bude 3G internet spusten ve vetsine krajskych mestech, mezi ktere patri take Liberec. Bohuzel v tuto chvli nemame k dispozici konkretni datum. Jakmile se vsak bude spusteni chystat, urcite budeme nase zakazniky o teto moznosti pripojeni informovat. Dekujeme za pochopeni.
S pozdravem a pranim prijemneho dne
M....... S........ (jmeno smazano)
Zakaznicke centrum T-Mobile
Obavam se, ze T-Mobile jen mlzi tak, jako v poslednich letech uz nekolikrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedooo  |  28. 03. 2010 17:30

Ještě aby Vodafone nepřekvapil...:D A T-Mobailáci nebrečely. :D Protože u Vodafone se něco velkého chystá, třeba budou mít strategii v pokrývání že nás ještě ohromí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2010 14:24

len by som rad upresnil, ze aj 3,5G je UMTS aby si niekto chybne nemyslel ze HSDPA je nejaky novy komunikacny termin... je to iba oznacenie UMTS pre vyssiu rychlost nez je standard UMTS 3G.
Potesim vas spravou ze sa uz testuje UMTS 4G ktora nam ma priniest zavratne rychlosti, vsak posudte sami :P
3GPP Long Term Evolution project plans to move UMTS to 4G speeds of 100 Mbit/s down and 50 Mbit/s up, using a next generation air interface technology based upon Orthogonal frequency-division multiplexing.
klasicky UMTS transmitter:
http://www.electronicspecifier.com/public/primages/pr1795.jpg...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 12:08

Brno Lisen, prumer ze tri mereni 870/86 kbps. Jsem velmi prijemne prekvapen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  27. 03. 2010 11:49

Brno Bystrc, oblast Kamechy, Žebětín 3G jak víno. T-mobile je v tuto chvíli největší loser.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  27. 03. 2010 11:48

Tak uz i v brne v hornich herspicich jede 3g. Uz se tesim az se takhle bude jednou resit lte. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  27. 03. 2010 11:48

Brno-sever = nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bezruč  |  27. 03. 2010 11:53

Brno sever (pokud tím myslíš Řečkovice, Lesná) jede perfektně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  27. 03. 2010 12:22

ok, upřesním to: Brno-Soběšice = nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maren  |  28. 03. 2010 13:29

No tak v Sobesicich 3G od vcerejska v pohode, bylo to prijemne prekvapeni rano ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  28. 03. 2010 15:48

Tak asi nejsou soběšice jako sobešice no, já jedu stále na EDGE (175 down, 90 up)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  27. 03. 2010 11:11

Skacelova:
3G on
Výsledek posledního testu
IP (host): 217.77.165.39 (gprs13.vodafone.cz)
Datum a čas: 27.03.2010 11:09
Výsledek testu (rychlost, kvalita)
Download: 1 435,66 kbit/s (179,46 kB/s) 2 velmi dobré
Upload: 167,60 kbit/s (20,95 kB/s)
Web odezva: 105.7ms111.7ms115.4ms 3 dobré
Stabilita: 77.2 % 2 velmi dobré
Informace o průběhu testu
Server: Praha - Casablanca (100Mbit)
Download: velikost: 998kB, čas:5.43s
Upload: velikost: 115kB, čas:5.35s
Příma url na výsledek: http://rychlost.cz/rh/20101218730-22d4f97790... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bezruč  |  27. 03. 2010 11:03

Šmankote a já se lekl, že jsem něco zmáčkl na telefonu a nemohl jsem to G cestou z Řečkovic, přes Semilasso, až na Lesnou vypnout tak jsem hned letěl flashovat telefon . Hlíásím, že zde všude je signál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meli  |  27. 03. 2010 10:52

Brno stred - Pisarky uz to tady je :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  27. 03. 2010 10:42

v Brně v Novém Lískovci už 3G je :) a jede to docela rychle ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stick  |  27. 03. 2010 10:38

Praha Vršovice hlasí plnou dostupnost. je to neuvěřitelný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 03. 2010 10:23

brno-královo pole zatím nic...ale těším se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 10:30

Bohužel potvrzuji, škoda, třeba se později dočkáme :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav_BM  |  27. 03. 2010 10:35

Zkus si vypnout a zapnout telefon, někam popojit kvůli signálu a taky si v mobilu nastavit, ze chceš použit UMTS síť . Úplne samo od sebe se to nemusí na telefonu objevit. Já Královo pole projizdel autem už ráno a signálu bylo všude spousta. Momentálně jsem poblíž hotelu slovan a 3G signál tu je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charles  |  27. 03. 2010 11:08

Královo Pole - Purkyňova: jak jsem v mobilu zapl podporu 3G tak za pár sekund naskočila modrá ikonka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 03. 2010 17:11

jojo, prepl jsem v telefonu na automaticky vyhledavani nebo tak neco a naskocilo mi tam misto E velky H , venku fajn, v budove furt preskakuje na E...asi bydlim v jeskyni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carl B.  |  27. 03. 2010 10:00

Psal jsem to už po půlnoci na Twitteru - na Strahově krásných 1,5Mbit/s. Předtím zde nebyl ani testovací provoz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  27. 03. 2010 10:04

Tak to vypadá že Vodafone tu svou hlášku na Facebooku myslí vážne: rok 2010 bude jízda, mají zvedat FUP a 3G, třeba budou rychlý a budou moct konkurovat O2 CZ,a třeba taky až pokryjí větší část ČR zvednou rychlosti, určitě nenakoupily pouze 1,5MBps HSDPA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astrox  |  27. 03. 2010 10:32

moc bych si přál vyžší rychlost, ale podle mě to bude jenom 1,5 Mb/s a víc se hooodně dlouho nedočkáme, ale třeba nás VF mile rád překvapí o opaku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2010 11:14

Kez by vodafone zavedl 3G do krajskech mest jako O2. Pak uz by byl konecne padnej duvod O2 opustit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 10:37

A FUP zvednou i v tarifu za 177 či udělají něco mezi 177- 250 či 300 a daji tam něco pod 0,5GB dat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 11:47

Ne zdražej na litr, máš přeci lepší službu ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  27. 03. 2010 11:17

Tim že pokrejou brno? a to ještě jak čtu ani ne celý? No to je teda konkurence. Nejbližší 3G tak pro mě je frut přes 120 KM daleko takže ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  27. 03. 2010 11:24

Já jsem to ale myslel jinak, tím že když se rychle dotknou stejného pokrytí jako O2 by byly dobrá konkurence, protože v Ostravě a Liberci VDf už 3G staví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 12:26

Až se jak říkáš dotknou, tak se o tom budem bavit jo. Zatím je to jen přání a diskuse o ničem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  27. 03. 2010 16:15

Nelži. V Liberci VDF nic nestaví, to že na několika BTS přibyly tyče, ještě neznamená, že tam hned dají antény, potažmo technologii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 13:16

Já mám nejbližší 3G 10 Km daleko. V Polsku od Playmobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 11:45

Jízda Škoda, že tu neni vytlemenější smajlík. To co je v Německu nebo na Slovensku už léta v každý díře nám VF zavedl v částech Prahy a Brně, tak to je fakt jízda, klobouk dolů Že je nebolí u VF huba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedoo  |  27. 03. 2010 11:49

Ale o proti T-Mobile CZ má větší pokrytí. A jestli to má O2 CZ na větší části tak ale stejně má nejzatíženější sít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 12:17

Mě je srdečně jedno jestli má lepší pokrytí. O tom není diskuse. Stejně jako o tom, že má 02 nejzatíženěnjší síť. Podstatou diskuse je, že se není čím chlubit, jen dotahují co je jinde standart. Kecy o nejzatíženěnjší síti jsou jen tvoje doměnka. Důkaz proto nemáš absolutně žádný, jen si něco cucáš z prstu a svoje přání zaměňuješ za FAKTA Plkáš mimo téma a nemumíš číst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 12:21

Navíc si přečti celou diskusi, z toho pokrytí Brna, zas tak moc nezbylo, jsou to ´jen spíše části Brna a Prahy! To je asi to lepší pokrytí ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedooo  |  27. 03. 2010 12:23

Příště to nečti pouze tu ale i na forech a webech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedooo  |  27. 03. 2010 12:22

Promiň ale jeho síť je zatížená (myslím tím O2 CZ 3G), a to z důvodu že O2 nemá FUP a tím je síť zatížená, a fakta mám je to ve Foru Mobilmanii, reálné zkušenosti. Takže příště nenapdaje že si to cucám sprstu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 12:35

Hele co kdo kde píše je mi srdečně buřt. Ukaž mi nějaký objektivní důkaz, že někdo anonymní na nějakym fóru něco cintá mně nechává v klidu. Hoď sem nějakej link, kterej to dokazuje, zatím je to jen, že jsi někde něco četl, že někdo řikal, že se někdo domnívá, .... Navíc ti znovu opakuji, reaguješ na to, že se není čím chlubit, toto NENÍ a NEBYLA diskuse o tom, kdo má jak zatíženou síť nebo jaké má pokrytí. Chápeš? Evidentně ne, neboť meleš naprosto mimo téma. Já o voze (není se čím chlubit), ty o koze (O2 má nejzatíženější síť, psali to kuci na fóru, tak to musí být pravda ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 13:02

Jen pro tvoje info. Když budu mít zatíženej server, víš čim se to vyřeší? Přidáním dalšího, novější technologií apod. To, že mám největší zatížení (trafic, jak uvádíš), ještě automaticky neznamemná, že jsem nejhorší, nejpomalejší ... to se dá, a slušné firmy to tak i dělají, řešit Myslíš, že třeba Rapidshare, byť má nejvíc zákazníků, největší trafic .... je nejhorší? A, že jede pořád na jednom serveru jako v dřevních dobách svého začátku? Naopak, hodně zákazníků, hodně peněz, nej technologie. Proto taky chodí pořád nejlíp. Kam se s.rou Hotfile, Letibit ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedooo  |  27. 03. 2010 13:20

O2 už deklarovalo že nebude zvyšovat ty servery, ale bude zavádět FUP, který to řeší nejlépe. A pak bude síť nezatížená, ale zase ne moc pro uživatele použitelná. Ale tak neříkám že je O2 špatný ale bohužel ve spojení se všemi službami není pro mě ten pravý, VDF mi dává víc, a momentálně má probýhající stavbu 3G.
A já to necucám jen tak z nějakých webů, píšou o tom i lovci sítě. Takže zase neodborné informace nemám. A vím že toto není o tom že někdo má horší lepší síť. Ale o stavbě VDF unás.
Ale není to nic jak říkáš, je to dobře že VDF plní sliby. A neber to tak negativně, ještě nás Vodafone může překvapit. Mě na prodejně v německu říkal prodejce že mu to připomíná jejich začátky s 3G. A VDF DE to měl takto nejdříve pokryl města po kouskách až ten signál měl skoro všude a pak dodával kapacitu sítě. A prý spíše to unás vypadá na to samé.
Stejně si myslím že VDF CZ překvapí a mile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  28. 03. 2010 01:39

deklarovalo A kde prosím tě? Každý tu jen něco plácá a když ho požádám z čeho čerpá, tak jen pusto prázdno. Sorry, ale to samý je i od tebe. FUP bylkdysi i na ADSL, tak se omílal podobnými kecy a co se nebude přidávat. A fakt? FUP je zrušen.
Co to jsou lovci sítě? Víš můžu sem hodit desítky příkladů kde není VF, TM, O2, ale to nemá nic společného s kvalitou sítě. Opravdu objektivní data o kvalitě mají je operátoři a ČTÚ, vše ostatní jsou jen cinty.
Byl jsem jedním z prvních zákazníků ještě Oskara, ale právě ta zabržděnost mě odvedla k O2. Prdim na to co bude, za měsíc, rok, deset let. To tady už možná nebudu. Mě zajímá co je teď. Teď má O2 internet za 150 kč, a 3G ve všech velkejch městech. V tý zatíížený Praze mi to chodí v poho i 1,5 Mega, FUP deklarovanej, ale neuplatňovanej a víc mě jako zákazníka nezajímá.
Být idealista je hezká věc, ale chce to taky víc reality. Odešel jsem od VF před několika lety a užívám si celý ty roky 3G v Praze. Už se mi nechtělo čekat na nějaký AŽ ..... a NELITUJU. Když mě překvapí, ok, přeju jim to, o to líp pro nás zákazníky, ale zatim je to jen bída s nouzí. Pokrýt po části Prahy kousek Brna ..... hm hezký, ale nic z čeho se posadim na zadek a z čeho bychměl jásat. Jen dotahují náskok. A to spíš plíživě, než skokově. Je mi líto, ale jásat není nad čím. a to nejsem náročný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubi  |  28. 03. 2010 10:09

No zkus si zajet mimo velká města, a budeš zoufat... . O2 tak akorát hrabe na lidech ve městech a tváří se jako že O.K., ale když zajedeš mimo to slavné 3G tak se z toho po.....
A to jsou fakta mnou odzkoušená, zlatej VF a jeho EDGE - tím netvrdím, že to je dobře a je rozhodně fajn, že staví 3G, ale alespoň až bude to 3G ve velkých městech nebude to pak mimo ně tak velký šok, EDGE mají rozhodně nejlepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirkaho  |  28. 03. 2010 10:25

tak zrovna o2 pokryva EDGE s neskutecnou rychlosti. podivej se do mapy pokryti. pozde, ale preci mozna na tom bude ke konci roku lepe s EDGE nez Voda nebo T-mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mili  |  28. 03. 2010 10:26

Co jsem cetl v tiskove zprave O2, tak se chysta do konce roku 2010 zmodernizovat svou 2G sit, tedy EDGE na vsechny zakladove stanice BTS. Opet se ukazuje ze O2 bude o neco napred. Jinak jsem uzivatel Vodafonu a zvedav na tiskovku dne 30.3.2010 z Brna na plany na rozsireni 3G site v budoucnosti. Zatim je vse jen diskuze co by kdyby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDK  |  27. 03. 2010 15:38

je to přetižené,i EDGE je pomalejší než od VODAFONE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 22:59

tak to ti nezavidim... Byvam cca 20 km od mesta a 3G si uzivam uz riadnu dobu o rychlosti 3,5 Mbit/s... maximum co som mal v hlavnom meste bol download 7,4 Mbit/s...
nejdem sa chvalit ale byt cesky telekomunikacny urad, zazaloval by som operatorov za okradanie ludi. U nas na slovensku ma T-mobile pokritie 3G skoro v kazdej diere presne ako si spominal ale ma nevyhodu ze je predrazeny... ked si ale zvolite orange dostanete neobmedzeny internet za 370 korun... nie je to sice neobmedzeny ako sa orange vsade chvali, mate tam limit na download 4 Gb... ale po precerpani neplatite raz tolko ako u t-mobile, ale sa vam iba rychlost znizi a mozete surfovat dalej... s rychlostou 64k sa da vpohode chatovat, alebo prezerat nenarocne stranky na flash.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  27. 03. 2010 09:52

tak nam vodafone předběhl t-mobile, který má 3G je v Praze a je tak na chvostu 3G technologie v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thor  |  27. 03. 2010 11:40

Tak konečně není VF největší nýmand v ČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedooo  |  27. 03. 2010 12:04

Ano momentálně je to O2 CZ 3G a na druhém místě Vodafone CZ 3G, a nejhorší má T-Mobile CZ. A snad ještě Vodafone překvapí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hynek  |  27. 03. 2010 12:27

Nepřekvapí u O2 99% EDGE do září 2010 a 40% UMTS potažmo HSDPA do stejného data co se týká dat je O2 pořád na prvním místě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  27. 03. 2010 12:56

S tím EDGE u O2 je to pravda? Na chalupě je pouze GPRS, takže by to byla vítaná novinka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hynek  |  27. 03. 2010 14:25

Je to pravda všude tam kde je sigmál bude EDGE. bydlím ve strašné řiti a EDGE tady spustili asi před 14 dny. prakticky celé okolí zlína kde není UMTS už je EDGE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  27. 03. 2010 15:26

Tak to je parada... Mizerne pokryti (GPRS) mimo velka mesta, to je to co mi na O2,potom co jsem presel od Vodafonu,vadi nejvic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDK  |  27. 03. 2010 15:52

dobře ti tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  27. 03. 2010 18:05

Já to samý, dědina sotva 2000 obyvatel, tak jsem zvědav, až tam za pár týdnů poprvé letos pojedeme. EDGE už je na běžný surfování použitelný, ale GPRS je naprostá hrůza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  28. 03. 2010 11:09

Jak tady vůbec někdo může srovnávat Vodafone s T-Mobile?? Tohle je vtip, že? T-Mobile kompletně modernizuje svou 2G síť (mění všechny BTS a základny), koupil radiokomunikace a do toho pracuje na 3G s přípravou na LTE. Je to "trochu" větší kus práce a po technologické stránce je to úplně na jiné úrovni..
Všichni jsou nadšeni z částečného pokrytí Brna a obouvají se tady do T-Mobilu jako malé děti. Chápu, že máte radost - ale chce to trochu více rozvážnosti.. Až T-Mobile spustí 3G najednou ve všech okresních městech, tak se budu těšit na vaše názory..
Vodafone nemá na srovnatelné úrovni ani pokrytí 2G. Když volám někomu kdo má vypnutý telefon, snad 2 minuty je telefon "hluchý" než mi rádoby vtipný chlápek sdělí: "Ať děláme co děláme....." a když se jedná o samoobsluhu či změn služeb, technické problémy a výpadny jsou téměř pravidelným problémem.
Děkuji za pochopení a přeji kvalitní signál..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 12:10

Paradox, a mě se stává to samé, když volám někomu na T-Mobile Nicméně se mi s Vodafonem nestalo, že bych někde neměl signál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  28. 03. 2010 16:44

Pokud voláš z Vodafonu, tak se nedivím. Chyba nemusí být jen u volaného, ale i u volajícího.. Ale z T-Mobilu na T-Mobile či O2 nemám žádný problém.. Podobný případ ve vlastní síti se mi stal snad jen jednou na Silvestra..
Celkem hodně mám procestovanou severní Moravu, ne celou republiku. Pokrytí v okolí Kružberku, Rožnova p.R., Jeseníku a Vsetína je katastrofální. Pár kilometrů od Opavy mi dokonce přišla SMS, ve které mě vítali v Polsku. Vodafone již NĚKOLIK LET slibuje, že tyto oblasti pokryje a stále nic. Tak si jen stěží dokážu představit 3G.. Navíc jsem se na internetu dočetl, že Vodafone údajně používá nějakou levnější technologii - kvalita hovoru je údajně sotva průměrná a v hustě zastavěných oblastech, v panelácích atd., je kvalita hovoru hodně špatná (rovněž osobní zkušenost). Ještě bych chtěl dodat, že nemám v povaze si vymýšlet nebo přidávat a sám to odsuzuji..
Když Vodafone koupil Oskara, byl jsem z toho nadšený a těšil jsem se na rychlý vývoj, bezproblémové pokrytí, maximální kvalitu ... a naivně jsem si myslel, že se Vodafone stane českou jedničkou - a přál jsem mu to. To co jsem čekal od Vodafonu, nyní naplňuje T-Mobile a jsem jeho spokojeným zákazníkem. Je mi to líto, ale když bylo pro Vodafone přednější nasazovat konkurentům parohy, vyhazovat peníze za AGRESIVNÍ reklamní kampaně a ze svých zaměstnanců pomalu dělat výtržníky, tak smůla..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 18:27

To je úsměvné co píšeš. Jasně že volám z Vodafone a těžko je chyba na straně Vodafone pokud mi bába z T-Mobile řekne, že je telefon nedostupný, v opačném případě by nedošlo ani ke spojení, čili je vina zásadně na straně volaného. Jinak ještě k signálu nemá smysl se ani vyjadřovat, je jasně prokazatelné, že všichni tři operátoři mají +/- stejné pokrytí, v jedné vesnici je ten, v druhý zase onen, to že žijete tam kde žijete je prostě smůla, o pár kilometrů dál je tomu zase uplně opačně, tak to neřešte. Jestli Ti stačí ke spokojenosti pouze to, že máš signál doma tak fajn, já preferuji kromě toho i přístup k zákazníkovi, férové účtování a kvalitní samoobsluhu - což mi T-Mobile ani O2 rozhodně nabídnout nemohou. 3G je jen třešnička na dortu, namísto oblbování 4G od T-Mobile a blokování portů při přístupu přes internet v mobilu. Ale joo, pokud bude mít T-Mobile více zákazníků jako seš Ty, kterým stačí jen doma mít signál, tak nebude mít důvod něco dělat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  28. 03. 2010 23:02

Úsměvné je spíš to co píšeš ty. Absolutně jsi mě nepochopil. Z mého příspěvku je jasné, že hodně cestuji a dále se taky dočteš, že jsem měl nejvíc problémů hlavně s tím tvým férovým operátorem. S T-Mobilem nemám sebemenší problémy s ničím, EDGE mám teď všude a rychlost i kvalita je úplně o něčem jiném. To tvoje blokování portů mě taky dobře pobavilo..
S tím nedostupným volaným jsi to asi taky nepochopil.. Tady nejde o to, co mi řekne nějaká bába nebo chlap a když je někdo nedostupný a má vypnutý telefon, tak není chyba ani u jednoho. Až si to přečteš znovu a pořádně, tak zjistíš, že šlo o trochu něco jiného..
Nezlob se na mě za mou upřímnost, ale tvůj příspěvek na mě působí dojmem, že jsi snad pořádně nepochopil ani jednu věc. A na tu tvou "kvalitní" samoobsluhu si na netu přečti pár diskuzí.. Najdeš tam opakující se termíny: výpadek, problém, nejde...atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Drahoňovský  |  27. 03. 2010 09:11

Zatím věru nic (Praha 4 - Braník). Neznamená to, že se oficiálně spouští jen v částech, kde zatím probíhalo testování (Praha 10)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2010 09:13

zatím nevíme víc, než píší uživatelé ve fóru, mrkněte tam!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kynio  |  27. 03. 2010 09:38

Brno, merhautova vpohodě :) na mým I8910 krásně svété 3G :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kynio  |  27. 03. 2010 09:38

sry svítí ještě spím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FILIPSN007  |  27. 03. 2010 09:44

Takto je paráda !! Dnes jedu směr Brno tak uvidím jak to VODAFONE zvládlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mtejka  |  27. 03. 2010 23:46

muzu vas potesit :) Podoli Praha 4 na ktere kasle kazdej protoze tady bydli jen duchodci jsem dnes zjistil ze je tu 3G v plne parade... jsem zvedavej az se zitra projdu po okoli kam az to saha...
Jinak vratil jsem se z Londyna a tam se jinak Vodafone snazi potesit sve zakazniky. Hold jsme malinkatej trh a nikdo je nenuti a nedonuti k zlepsovani sluzeb.
Skoda... ale i tak me to velmi prekvapilo ze Vodaprdi dokazali zapnou kus srotu i v Praze Podoli :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxx  |  28. 03. 2010 09:01

Vím, že je to OT a za to se předem omlouvám, ale mohl bys trochu rozvést ty Londýnské nabídky? ....Už se zase těším, jak se budu zlobit, že se tady nic nedělá ..Jinak já například bydlím v 15000 městě a myslím, že VF s jeho EDGEm je na dlouhou dobu můj datový tarif... O2 možná teď bude mít také EDGE a je to fajn, přeji jim to, ale pro člověka, který se pravidelně nepohybuje po 3-4 největších městech ČR nemá smysl sledovat problémy s 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2010 11:11

3-4 ? :D Ja ti teda nevim ale O2 ma 3G v kazdym krajskym meste a tech je teda zatracene vic nez 3-4... Ja jsem treba z Pardubic, tady bezi HSDPA (3G), v Brně mam taky 3G a kdyz vyjimecne zavitam k mechovakum nebo do praglu tak tam je taky 3G... co vic si prat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 03. 2010 16:01

Co víc si přát? GPRS u O2 všude jinde kde není 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V  |  28. 03. 2010 16:47

Budíček... O2 už jede v EDGE nebo v 3G. GPRS těžko hledat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 03. 2010 23:18

Treba Jablonec jede na EDGE sotva z poloviny a GPRS lehke hledat... Takze s tim EDGE bych zas tak v tuhle chvili nechazel ramena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  29. 03. 2010 08:17

Tak to teda dobrý ráno, u O2 je na jeho obstarožní gprs ještě odkázána poměrně nezanedbatelná část populace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  29. 03. 2010 10:33

Do konce léta bude na EDGE od O2 99% populace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 03. 2010 19:46

no tak jeeje, no tak to jednou za mesic bez 3G vydrzim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Suedooo  |  28. 03. 2010 21:03

Ostrava Vodafone 3G ve vzduchu, ale zatím není pro smrtelníky, pouze pro testování pro Vodafone, na 100% Vodafone bude chtít rychle stavět, a bude na druhém místě, přeci se nenechá zahanbyt T-Mobilem. A určitě si udrží druhou pozici. A staví prý podle prodejce od Vodafone i 3G v Liberci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor