Vodafone stále navyšuje počet zákazníků, už jich má 3,23 milionu

Diskuze čtenářů k článku

Děs  |  26. 07. 2011 16:18

Vodafone, navyšovat patrně stačit nebude. Ono to musí taky fungovat. A né že mi operátor odpoví na dotaz kdy bude samoobsluha 100% funkční že neví. Že to může být za měsíc nebo taky za rok. Tak hlavně že ZLEPŠUJETE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spokojený zákazník VDF  |  26. 07. 2011 11:17

Také jsem spokojeným zákazníkem Vodafonu od loňského léta. Utekl jsem od T-Mobilu. Dneska nechápu, proč jsem zbytečně platil tak vysoké sumy za stejné či horší služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jkl  |  26. 07. 2011 09:39

Vodafon je ted super. Samoobsluha porad neni 100% funkcni. Informace o vyuctovani behem zuctovaciho obdobi si snad vymysli nejdriv prijde, ze provolano 10 Kc pres limit (po tydnu) dasli ze provolano 15 Kc nad limit (po provolanych dalsich cca 40minutach a 50SMS) a nakoce prijde vyuctovani prave na tech 10Kc pres limit. Krasa ze ty zpravy chodi mezi pulnoci a druhou rabi a nejlepe dve stejne za sebou...super budicek
Aktivace sluzeb je taky super. Pritelkyni aktivovali kartu tyden! Kamaradka potreboval rouming a aktivace 3 dny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 07. 2011 10:43

občas má zádrhel v samoobsluze, prostě to ladí, ale vždy ti Vodafone vyjde vstříc, pokud máš nějakej problém, což se o T-mobile říct nedá, ti mají prostě pořád nějaký námitky a furt budou vše obkecávat a ještě ty jejich krásně přehledný stránky, fakt hnus. U vodafonu jsem asi 6 let a rozhodně u něj hodlám zůstat nadále, když vidím ve svým okolí, jak si každej jen stěžuje na tmobile a o2..následně stejně k vodafonu přecházejí ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  26. 07. 2011 11:06

občas?
jinak mám u Vodníka 3 SIMky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  26. 07. 2011 11:14

Akorát že ladí tak často jak hráč na loutnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  26. 07. 2011 11:36

Já bych neřekl, že občas. Ten problém přetrvává od ledna! A to opravdu není občas. I já zažil špatné vyúčtování, dvě stejné sms o průběžném stavu svého účtu, pomalou, nebo úplně nefunkční samoobsluhu.
A myslím si, že Vodafonu je to celkem jedno....Počet zákazníků stále narůstá, tedy není důvod něco měnit. Většina zákazníků jen požaduje "férové" účtování 60 + 1. A co se týče kvality a spolehlivosti sítě je jim celkem jedno. A to jim Vodafone nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fox  |  26. 07. 2011 15:16

No já právě po přechodu na "nový" systém odešel k T-Mobile. A nemám žádný problém. Bude to asi tím, že jsem si nebral dot. telefon, mohu si tedy s paušálem hýbat jak potřebuji. ( snížovat, zvšovat) jednou za měsíc. Jinak je pravda, že většina lidí kolem mě má TM takže se mi vyplatí. Proti Vodafonu nic nemám byl jsem tam 8 let, ale přechod na "nový" systém mě osobně otrávil svou nefunkčností natolik, že byl čas na změnu. Nemluvím o nekomunikaci operátorů na lince, když už se tam člověk po hodině dovolal atd. Jinak myslím, že je celkem jedno kde člověk je ve srovnání s Rakouskem atd. stojí naši tři operátoři za ......!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiB  |  29. 07. 2011 13:29

No tak t-mobile taky bude v dohledné budoucnosti měnit systém...takže gratuluji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  25. 07. 2011 21:55

Vodafone uz bohuzel prebral praktiky zbylych dvou. A to v najimani prapodivnych nahanecu. Me i hodne lidem v mem okoli uz nekolikrat volali a jsou opravdu neodbytni. pritom ale nemaji prakticky co nabidnout. Nabizeji vicemene cenikove tarify bez jakekoliv dalsi vyhody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lincoln  |  25. 07. 2011 21:25

T-Mobile a KokO2i to je horší jak smlouva s ďáblem. Můžou si podat ruku. Ještě, že je tady aspoň ten Vodafone jako jedinej normální operátor, který tu je pro zákazníky! Thumbs up! Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 07. 2011 21:02

Nějak se mu daří zvyšovat úplně všechno. I ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
předplacenkář  |  25. 07. 2011 20:08

oblíbený trik Vodafonu.....přepnu Internet v mobilu z 315Kč na sazbu 177Kč a ejhle,okamžitě je tu sms,strženi za Internet za den.....kdo to nechá pár dní,než to opraví na to,co chtěl,Vodafone má vejvar...když to udělá tísicum lidí....v samoobsluze to obratem změnit a tvrdě žádát dorovnání,což oni udělají a omluví se...jsou to jen vychcanější zmetci než ti ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  26. 07. 2011 11:12

To strhávání 17 Kč na den se mně stalo také, akorát že já jsem přepl na plné placení za všechna data (tj. od prvního kilobajtu). Nechápal jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Audi A3  |  25. 07. 2011 19:50

Vodafone je opravdu super. Nejenom reklamy v tv ale celkova koncepce a marketing. Ale telefony ma opravdu predrazene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda T  |  25. 07. 2011 19:37

Jo neomezenej tarif za 1000kč existuje akorat ho veřejne nenabizeji stači si zavolat na operatora :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bivoj  |  26. 07. 2011 19:20

Pokud někdo máte možnost nabídnout neomezený tarif za rozumnou cenu a nebo i další tarify, tak sem s nabídkami Mám IČ, takže to může být i firemní nabídka....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dt  |  26. 07. 2011 21:58

Neomezené volání + Internet v mobilu naplno za 1388,- bez DPH. Možností je spousta, vše je variabilní podle počtu SIM a výše závazku. Více SIM = lepší cena. Lepší je se bavit o konkrétních číslech, nabídka pro firemního zákazníka se nedá zobecnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Virtuální operátoři  |  25. 07. 2011 18:34

Vodafone zatím neumožní svou síť otevřít pro virtuální operátory. T-Mobile však ano, nyní pracuje s U:fonem od kterého koupí část sítě, jako Vodafone který využívá CDMA data. O2 plánuje také CDMA odkoupit jak pro hlas tak i data. O2 má pro data CDMA na jiné frekvenci. U:fon má CDMA pro hlas nabízet dále, částečně i pro data. Hlas i data bude mít nově v GSM díky T-Mobile, ten, ale nechce, aby U:fon získal 3G síť a nabízel podobné tarify. U:fon však plánuje nabízet volání do CDMA: 3,50 Kč/min. a do GSM: 7,00 Kč/min., SMS: 2,50 Kč účtování: 60+30.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eehhhhmmmm  |  25. 07. 2011 18:44

a na co jsou ti virtualni operatori?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  25. 07. 2011 19:19

Ufon chce asi aspirovat na místo nejdražšího operátora v Evropě co? si pamatuju, že sem za 7Kč/min volal asi tak v roce 2003, ale to sem měl levnější SMSky ty stály tuším 1,80Kč/sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vitek2  |  25. 07. 2011 19:52

7kc/min na mobil v roce 2011, tak tomu se rika opravdu free cool a in nabidka. Vsude jinde virtualove zlevni volani, jen u nas pro jistotu lehce zdrazi.
Kdyby to bylo puvodne avizovanych 4,50kc/min tak bych do toho sel, ale takhle..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jojza  |  25. 07. 2011 17:37

Hanba s nabídkou internetu, pralesní limit 3GB jako nejvyšší tarif za 525 Kč, s tím se můžou jít vycpat. Chci min. 30GB měsíčně a to nabídne jen růžovej operátor, a to pro změnu za litra. Sakra kdy už tu bude možné sehnat do 500 Kč těch 30GB a víc, pak si je rád koupím. Zatím je to zlodějina, za kterou platit nehodlám! HSPA+ taky běží max. 7 Mb/s, nic víc.. jen lákaj lidi na 21 Mb, ale neběží jim to tak rychle ani na cetrále v praze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tor  |  25. 07. 2011 18:22

O2 má neomezený dat. tarif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jojza  |  25. 07. 2011 19:11

To těžko, max. je 10GB za 750 Kč měsíčně. Zřejmě si zaspal dobu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_eXplorer_  |  25. 07. 2011 20:34

ale prd, O2 má stále neomezený za 1000,- stačí se zeptat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

O2 na opravdu neomezeny 3G internet za 1000,- mesicne, i prestoze v oficialnich nabidkach neni videt, tento tyden jsem si od nich bral internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6162  |  25. 07. 2011 19:56

k čemu se dá v mobilu vůbec třicet giga využít???? máš vůbec páru o tom,jak obrovskej je to objem dat? pouč mně prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  25. 07. 2011 21:42

Ale on nepíše že to chce použít v mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
copier  |  25. 07. 2011 21:22

kdybys nestahoval pecko tak ti ty 3giga staci ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  25. 07. 2011 22:00

3 GB jsou opravdu málo. Na prohlížení internetu to stačí ale člověk nesmí chodit na Youtube a vůbec vyvarovat se všem možným videím na internetu a to je škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

3GB v dnesni dobe multimedii na internetu jsou opravdu malo, kvuli tomuhle problemu jsem od VF odesel k O2. Rychlejsi 3G sit, stabilnejsi a hlavne lepsi signal. Kdyz jsem chtel vetsi tarif nez 3GB, tak hold smula, i kdybych priplatil, tak vic proste nejde.. o2 ma jeste 10GB a neomezeny. Naprosto vyhovuje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mart  |  25. 07. 2011 23:12

AZ bude 30gb limit, tak to pojede kazdymu 1kb/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DNSTUFF  |  25. 07. 2011 16:23

jedine CD TARIFS s 75 slevou...delaj sve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eKSBii  |  25. 07. 2011 15:24

Se celkem divím, že tak výrazně roste. Všichni operátoři nabízejí vesměs to samé za skoro stejné ceny, tedy vysoké. I pokrytí 3G je plus mínus stejné, alespoň mezi Vodafone a O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  25. 07. 2011 15:31

tak zlevnili tarify např 50min, 50SMS a internet za 362 Kč myslím konkurence nenabízí a samozřejmě sekundová tarifikace po 1.min dělá taky svoje. Jako trojka musí být logicky o chlup lepší ale je pravda, že jen o chlup...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ratna  |  25. 07. 2011 16:00

ČD tarif nemá chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  25. 07. 2011 17:05

Je to celkem logické. Jak v ČR klesá životní úroveň obyvatelstva, tak se musí v domácnostech šetřit a dělají se různé škrty! A tak změna operátora je na místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eKSBii  |  25. 07. 2011 21:45

Naštěstí mně stačilo vždy jen pohrozit odchodem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stalkeros  |  25. 07. 2011 15:01

Ja jsem u Vodafone, žádný problémy s nim nejsou. Přeju jim to. Ať se jdou modrý a růžový zloději vycpat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D3VL3R  |  25. 07. 2011 15:04

jsem na tom stejně, no problem a to nejsem instalatééér

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  25. 07. 2011 15:27

Myslím si to samé a jsem s Vodafonem celkem spokojený. Mám Po svém a o Vodafonu vlastně nevím. Jednou měsíčně od nich dostanu SMS s tím kolik mám platit a to je veškerá komunikace mezi Vodafonem a mnou. Žádné otravné reklamní volání ani SMS od operátora neznám. Ale s cenovou politikou by měli jít do řitě stejně jako T-Zloději a O2. U nás je okrádání zákazníka bohužel posvěceno od ČTÚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  25. 07. 2011 17:40

Vodafone nemám moc v lásce, ale je to asi nejmenší zlo na českém mobilním trhu... Já teď k němu budu přecházet se třemi čísly, protože jsem dostal oficiální nabídku na firemní volání z které jsem si sednul na zadek... Žádná šedá nabídka.... A teď to najednou jde.... Když jsem volal na firemní infolinku, tak mi dali běžnou nabídku na Tarify na míru, ale zkontaktoval jsem se s obchodním zástupcem pro firemní klientelu a hle.... Nabídka jak vyšitá, které se nedá odolat... Je pravda, že je to s úvazkem, ale co.... Za výhodnou nabídku jsem ochoten se uvázat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  25. 07. 2011 18:50

Patřil jsem mezi prvních 100.000 zákazníků Paegasu. Ještě na to mám někde doma od něj důkaz v podobě děkovného dopisu. Když ho převzal T-Mobile a začalo to s ním jít z kopce, došlo k tomu že jsem se s těmi zloději málem tahal po soudech. Nakonec jsem je poslal kam patří a šel jsem k Vodafonu. Za roky co jsem u něj nemám co bych mu vytknul. Snad jenom mizernou nabídku mobilů. Těch mají málo a není tedy moc z čeho vybírat. Tak to musím řešit nákupem jinde než u operátora. Taky by mohli něco udělat se Samoobsluhou. Ta dnešní je otřesně pomalá a celkem nepřehledná. Firma která to dělala by měla Vodafonu vrátit peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lipi  |  25. 07. 2011 18:25

Jak dlouho myslis,že se Vodafonu vyplatí dotovat ty jejich nabídky,kterýma přetahujou lidi k sobe ??? (viz jejich levny neomezeny tarif) .... za chvíli to utnou,jen si teď loví ovečky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mariacek  |  25. 07. 2011 19:02

Prej dotovat... Vodafone je předražený jen o něco míň, než ostatní dva, rozhodně operátoři v čechách nic dotovat nemusí... Na ceny nadávají jen lidé, kteří s operátory nevyjednávají. Stačí oznámit opovi, že od něj odcházíte a hned dostanete 50% slevu z paušálu apod... Pokud teda nedobijíte předplacenku jednou za půl roku 200 Kč... U operátorů dvojnásob platí, líná huba....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  25. 07. 2011 21:58

Jenze i s tou 50% slevou to je porad nehorazne drahe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6162  |  25. 07. 2011 19:50

no,nech bejt,červenej se může jít taky vycpat...tváří se sice nejmíň provinile,ale krade stejně,jako ti dva druzí.Jak se říká: "jeden za osmnáct,druhej bez dvou za dvacet"
Kdy se tu objeví kruci objeví nějaká ta pomyslná štika v rybníku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piErcE  |  26. 07. 2011 13:48

Vodafone Te snad okradl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  25. 07. 2011 14:49

to "1 450 tisíc předplacenkářů" je trošku kostrbatý, mnohem lépe by vypadalo 1,45 milionů předplacenkářů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor