Přiznávám,že jsem s napětím očekával datum 1.2.2006. Přišlo mně naprosto logické, že Vodafon přijde s něčím překvapujícím a zajímavým - nějaká super cenová akce pro nové zázazníky, nový levnější tarif, dárek pro věrné stávající zákazníky, čímž se mohl navždy zapsat do vědomí veřejnosti. Tuto doslova historickou šanci ale propásl, nestalo se naprosto nic, ba právě naopak - zdražil roaming, pokud jsem si dobře všiml zmizela nabídka zvýhodněných telefonů k tarifu rozjezd naplno apod... Místo toho se seká do ledu a valí se na nás reklamy typu: "Domorodci pos.....te se, přišel k vám velký světový operátor". Jakoby si Vodafon myslel, že pouze tato skutečnost způsobí, že lidé si ho oblíbí a stanou se jeho zákazníky, jakoby neviděl, že tu probíhá konkurenční boj. Opravdu nechápu...