Předvánoční boj operátorů letos nabral nevídané obrátky. Vodafone rozjel velmi úspěšnou kampaň s falešnými soby, která se líbí, ale to mu bylo málo. Nyní se rozhodl tvrdě zasáhnout proti konkurenci a zdá se, že nemá žádné zábrany.
Ve svých reklamách Vodafone poukazuje na to, že nenabízí žádné falešné nabídky, za kterými se skrývají záludné podmínky. Z takových praktik obviňuje své dva konkurenty a rozhodl se svůj názor ventilovat veřejně. A tak nyní můžete v ulicích větších měst vidět billboardy, světelné panely a dokonce i telefonní budky s parožím. To z těchto operátorů symbolicky dělá „falešné soby“, kteří přináší falešné předvánoční nabídky.
Telefonní budka s parožím
Tato kontroverzní akce se rozjela už předevčírem večer v Praze. Přestože jsme se o ní dozvěděli s předstihem, bohužel se nám nepodařilo získat žádné fotografie konkurenčních reklam s parožím. Ale dočkali jsme se. Parohy vzaly útokem i Brno a zřejmě vtrhnou i do dalších větších měst.
A tady už se paroží i shazovalo
Vodafone si je vědom, že tento útok nezůstane bez odezvy a očekává tvrdou právní obranu od O2 i T-Mobilu.
Máte fotografii reklamy T-Mobilu nebo O2 s parožím? Pošlete nám ji na adresu david.polesny@cpress.cz a jestli byla pořízena mobilem, můžete ji zařadit přímo do fotogalerie. Pokud se obrázků sejde více, můžeme si tu udělat takovou malou sbírku.