V průběhu úterka došla několika našim čtenářům (a zákazníkům Vodafonu) tato SMS: „Dobry den, prave jste zahajili vyuzivani sluzby Pripojeni ze zahranici na den. Uzivejte si ji do 07.09. 22:48. Hezky den, Vodafone“. Dosud všechno v pořádku. Problém je, že dotyční byli v centru Prahy, nebo jinde ve vnitrozemí České Republiky, přesah signálu ze zahraničí tedy nehrozí.
Zeptali jsme se Vodafonu, zdali jsou si vědomi problému a jak jej vyřeší. Za tiskové oddělení Vodafonu odpovídala Alžběta Weinfurtová: “V noci na úterý 7. září došlo v naší síti ke krátkodobému výpadku systému, v jehož důsledku jsme několika stovkám našich zákazníků odeslali chybnou SMS s informací o aktivaci datového tarifu Připojení ze zahraničí na den. Všem těmto zákazníkům se omlouváme. Platba jim samozřejmě nebude účtována. Zákazníky budeme informovat pomocí SMS.“