Vodafone útočí na metu tří milionů zákazníků

Vodafone za třetí čtvrtletí letošního roku získal 49 tisíc nových zákazníků a přiblížil se tak hranici tří milionů zákazníků. Od počátku roku činí čistý zákaznický nárůst 92 tisíc nových klientů, od loňského září pak 155 tisíc. Meziročně tak zvýšil operátor počet zákazníků o 5,5 % na 2,984 milionu.

„Výsledky jasně ukazují, že lidé oceňují náš zákaznicky orientovaný přístup a kompletní nabídku služeb, která uspokojujejejich potřeby, v kombinaci s nástroji na optimalizaci nákladů,“ komentuje příznivé výsledky Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika. Ve čtvrtletí od července do září 2009 činil čistý zákaznický přírůstek Vodafonu ČR 49 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírůstek od začátku roku.

Operátor se pochlubil také složením zákaznického portfolia podle druhu užívaných tarifů a jejich průměrnou útratou. Podíl tarifních zákazníků tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,6 % z celkového počtu. Průměrný měsíční výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafonu dosáhl v tomto období 522 Kč.

Diskuze (44) Další článek: Nokia rozdává pěší navigace pro Ovi Maps 3.0

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Voda, Zak, Zákaz, Loňské září, Mil, Vodafone — Heureka.cz