Udělali jste tu z toho češtinářský kroužek a přitom se hádáte málem jako báby na trhu.
Podstata férového jednání operátora podle mě tkví v tom, aby se nový zákazník dověděl předem, jestli danou službu bude moci využít, či ne.
Dejme tomu, že si teď chci pořídit novou SIM Vodafone jen kvůli službě Kamarádi.
Kouknu na net nebo se zeptám prodejce a obratem zjistím, že tato služba pro tarif Odepiš není určena - protože tarif je výhodný sám o sobě. Vím to předem a můžu se svobodně rozhodnout - buď Odepiš bez Kamarádů, nebo například Nabito 100 s Kamarády.
Nefér by bylo, kdyby mě Vodafone uvedl v omyl, pokud by mi zatajil, že službu Kamarádi nemohu s tarifem Odepiš využít.
Stávající zákazníky, kteří už Odepiš, se mohou rozhodnout - pokud si spočítají, že by se jim vyplatili Kamarádi s Nabito 100, je tu možnost zdarma změnit tarif. Anebo si pořídit novou SIM, pokud trvají na zachování svého Odepiš.
K té tolik kritizované větě:
"Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek"
Pro tarif Odepiš je touto reálně využitelnou hodnotou možnost v rámci Vodafone volat 40minut za 11.90Kč a SMS za 0.42Kč.
Pro tarif Nabito 100, u něhož je cena hovoru podstatně vyšší, je touto reálně využitelnou hodnotou možnost za 71.40Kč/měs neomezeně volat a SMSkovat jednomu ze 4 kamarádů. A těm ostatním prostě provolat a proSMSkovat normální kredit.
Vždycky je něco za něco, ale KAŽDÝ BEZ ROZDÍLU dostane NĚJAKOU (což neznamená všichni stejnou) reálně využitelnou hodnotu.
A každý má možnost zvážit, co vlastně chce.
Nechápu, co v tom kdo vidí za problém.
Podle mě kdo v tom CHCE vidět problém, ten ho tam určitě uvidí.
Ale to už je JEHO problém, nikoli problém gen.ředitele Vodafonu ČR a toho co řekl a jak to řekl.
Pokud se tento výrok někomu nelíbí, ať ho zkusí žalovat - uvidíme, zda uspěje...