Vodafone: vánoční kampaň se povedla

Diskuze čtenářů k článku

BeatlJoe  |  06. 02. 2007 11:28

Stejně by mne zajímalo kolik kdo ma aktivních zákazníků.Bylo by to asi zajímavý.Sám mám v šuplíku 7 nebo 8 simek.Kolik jich využívám?Jen jednu.A je nás určitě víc.Jenže to OO,TM nebo Vf nikdy neřeknou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut  |  01. 02. 2007 19:45

Když se podívám na výsledky v počtu získaných zákazníků, tak to vypadá, že se vánoce VF spíše nepovedly. T-Mobile získal 226 tisíc, VF "jen" 120 tis.
Čím to asi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  01. 02. 2007 14:58

Udělali jste tu z toho češtinářský kroužek a přitom se hádáte málem jako báby na trhu.
Podstata férového jednání operátora podle mě tkví v tom, aby se nový zákazník dověděl předem, jestli danou službu bude moci využít, či ne.
Dejme tomu, že si teď chci pořídit novou SIM Vodafone jen kvůli službě Kamarádi.
Kouknu na net nebo se zeptám prodejce a obratem zjistím, že tato služba pro tarif Odepiš není určena - protože tarif je výhodný sám o sobě. Vím to předem a můžu se svobodně rozhodnout - buď Odepiš bez Kamarádů, nebo například Nabito 100 s Kamarády.
Nefér by bylo, kdyby mě Vodafone uvedl v omyl, pokud by mi zatajil, že službu Kamarádi nemohu s tarifem Odepiš využít.
Stávající zákazníky, kteří už Odepiš, se mohou rozhodnout - pokud si spočítají, že by se jim vyplatili Kamarádi s Nabito 100, je tu možnost zdarma změnit tarif. Anebo si pořídit novou SIM, pokud trvají na zachování svého Odepiš.
K té tolik kritizované větě:
"Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek"
Pro tarif Odepiš je touto reálně využitelnou hodnotou možnost v rámci Vodafone volat 40minut za 11.90Kč a SMS za 0.42Kč.
Pro tarif Nabito 100, u něhož je cena hovoru podstatně vyšší, je touto reálně využitelnou hodnotou možnost za 71.40Kč/měs neomezeně volat a SMSkovat jednomu ze 4 kamarádů. A těm ostatním prostě provolat a proSMSkovat normální kredit.
Vždycky je něco za něco, ale KAŽDÝ BEZ ROZDÍLU dostane NĚJAKOU (což neznamená všichni stejnou) reálně využitelnou hodnotu.
A každý má možnost zvážit, co vlastně chce.
Nechápu, co v tom kdo vidí za problém.
Podle mě kdo v tom CHCE vidět problém, ten ho tam určitě uvidí.
Ale to už je JEHO problém, nikoli problém gen.ředitele Vodafonu ČR a toho co řekl a jak to řekl.
Pokud se tento výrok někomu nelíbí, ať ho zkusí žalovat - uvidíme, zda uspěje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svagi  |  01. 02. 2007 15:38

No kupa mamrdu se dostala tady ke slovu vidim..des des des

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  01. 02. 2007 16:32

Jsem naprosto spokojený jak to je a jak to řekli! Každý tarif je svým způsobem jedinečný a je čistě na nás pokud službu chci a je možné si ji k mému tarifu pořídit či ne... Pokud ne a chci ji / využiji ji, tak si pořídím jednoduše takový tarif (zase jedinečný) který mi to umožní a je pro mě ten oki!... A neplácejte zde blbosti. Nečtěte co tam není a naopak.. začněte službu využívat naplno tak jako já se službou tarifem Volám Stále.
PS:Uvědomte si, kolik krávovin zde povíte „někteří“ a zatím je to zbytečný! Děkuji bohu za službu kamarádi! Za 240 bez daně volám a smskuji 4 lidem, ať mají jakýkoli tarif (třeba hodně dobrej ODEPIŠ) a nedívám se vlevo ani v právo.
Zbytku vzkazuji mějte tedy tarif od vedení který dle vás mluví za každých okolků pravdivě a jen pravdivě… A vy jen plaťte a plaťte a plaťte… Chu..j s Vámi. Asi je pro vás důležitější co jedna baba povídala něž co na to má peněženka. čus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2007 05:14

dokonceni:
..... a prave proto maji zakaznici Slysim Vas a Odepis smulu s nove zarazenym programem kamaradi - nemohou si jej aktivovat. Ale jinak pro vsechny ....... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 08:07

Dále mají smůlu taky zákazníci Dohody a nějakých 1 100 000 předplacenkářů... Ale jinak pro všechny. Čti: Pro všechny vybrané.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 08:15

Vy jste jak tataři!! Jeden má za 10 Kč 40 minut volání a zdá se mu to málo!! Druhej provolá 22Kč měsíčně na předplacence a chtěl by, aby volal a SMSkoval NONSTOP ZDARMA za 60Kč měsíčně!! Zůstaňtě proboha nohama na Zemi, VF není charita!! a nikde neříká, že je to pro všechny. Podle mě, pokud jen trošku telefonujete, tak Nabito100 utáhne i bezdomovec.. a k tomu si to pořídit můžete.
Klasický Češi, kdybych Ti dal za 1Kč 19 rohlíků, budete se vztekat, proč jich není 20ks.. je mi na blití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 08:38

Myslim, ze jsi nepochopil podstatu. Nejde o to, ze nekdo ma tarif za 10Kc a ze je to pro nej vyhodne... jde o to, ze oskar resp Vodafone rika kdyz darky tak pro vsechny,ale to ze to tak neni uplne pro vsechny to rekne,az kdyz se ho zeptas. Prijde mi to podobne jak je u konkurence o vikendu volani zdarma,ale to ze nejdriv ti odectou minuty si musis precist v podminkach. Vodafone na podobne chovani upozornoval parohama ale sam se chova podobne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 08:49

.. můžeš mi říct, KDE píšou, že je to pro všechny? KDE říkají, že je to pro všechny??? NIKDE!!! Já vím, že předvánoční reklama na víkendové SMS byla povedená a ještě Ti zní v uších, ale u KAMARÁDI nikde není, že je to pro všechny.
Na druhou stranu, paušál za 100Kč si může dovolit i bezdomovec a pak je to i pro něj.
A už vůbec nesrovnávej reklamy pakárny O2 s jasnými a jednoduchými pravidly VF..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 09:00

„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher.
Vidíš na 2. řádku to „všem bez rozdílu“ nebo neumíš číst? Generál něco říká, ale akce Bafff podle tohoto pravidla udělaná není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 09:13

...souhlasim, presne na tohle jsem narazel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:03

Jenze oni neprohlasili, ze budou vsechno nabizet vsam zakaznikum bez rozdilu... at hledam, jak hledam, tohle nikde nevidim:
„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,"
TAhle veta neznamena, ze budou vsechny nasledujici akce pro vsechny jejich zakazniky - to je i logicky nesmysl - nemuzou davat stejne akce zakaznikovy s fakturou na milion a na 10kc, protoze maji nastavene uplne jine podminky.
Rekl, ze vsichi budiy dostavat realne vyuzitelnou hodnotu bez hacku a to splnuje jak odepis, tak kamaradi, tak ostatni tarify. A vubec to neznamena, ze by museli jeste nekdy v budoucnu udelat nejakou akci pro odepis. Proste uz ti tu hodnotu dali. A nerikaji, ze ti ji budou davat 10x kazdy rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 09:44

A ty si pořizuješ službu podle všeobecné věty, kterou řekne nějakej papaláš, nebo podle podmínek? A ty podmínky jsou sakra jednoduchý - mít normální tarif...
Bohužel si nejsem štonc vzpomenout, co jsem to chtěl aktivovat přítelkyni k tarifu STUDENT, bylo to nějaký zvýhodnění na SMS nebo 20 minut navíc, či co. A dozvěděl jsem se, že to k tomuto tarifu není možné, protože už sám tarif je zvýhodněný a nelze to, že toto jde pouze ke standardním tarifům!!! Je Vám jasné, že tohle je to samé???
Zásadní rozdíl je v tom, že VF informuje jasně a nepokrytě o tom, k jakým - VŠEM BĚŽNÝM (STANDARDNÍM) - tarifům lze tuto službu využít!
Přiznejme si, že je ZÁSADNÍ ROZDÍL v tom mít normální tarif a využívat tuto službu skoro zadarmo a nežere to volný minuty (VF).. NEBO nejdřív provolat paušál, pak volat do vlastní sítě zdarma, ale vše ostatní tvrdě zacvakat (TMO, O2)... a ještě se klepat, jestli nepřijde nějaký podraz..
Přiznejte si, že vás se*e úspěch a výhodnost VF a šťouráte, kde to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 02. 2007 10:10

Ano, máš naprostou pravdu. Někteří si stále neuvědomují, že Odepiš a Dohoda s Vodafonem už jsou natolik zvýhodněné tarify, že by zákazníci těchto tarifů měli už tolik výhod, až by to nebylo hezké. Každý má možnost přejít na standardní tarif, ale pokud se mu 119 Kč paušál zdá moc, tak ať radši volá z okna. Tato služba je naprosto bez háčků, jen se mnozí ten háček v ní snaží najít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 10:13

Ja kdyz si neco porizuji tak si prectu podminky abych vedel presne na cem jsem. Nikdo se s tebou nehada, ze nabidka BAFF se je svym zpusobem vyhodna a oslovi urcite spostu lidi... Jde o to, ze nejaky papalas neco rekne ale ono to tak uplne neni pravda, bud ma rici i B a nebo nema rikat radeji nic!! tot vso.
PS:
1.Volani zdarma a sms zdarma v podani TM a O2 je svinarna,souhlas. Ja to nepouzivam tak me to netizi. Ale kdyz pouziju tvuj argument, vse o techto sluzbach je napsano v podminkach, ze si je nekdo neprecte je jeho problem!!!
2. uspech a vyhodnost? Nemyslel jsi spise Oskara... co nastoupil Vodafone prijde mi, ze se operator hodne priblizuje standartum ostatnich operatoru... co ocenuji ze stale nedava smlouvy a s tim spojene zavazky...ale cenove nejvyhodnejsi uz urcite neni...samozrejme mluvim o mem pripade.ale kazdy jsme v tomoto specifickej a kazdy mame jine porfolilo sluzeb ktere vyuzivame,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 02. 2007 10:17

Arnoste, jdi si hodit mašli. Uděláš nejlíp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 10:23

.. o diky. Proste ti dosly argumenty a jen nevis jak me rici, ze mam vlastne pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 10:42

Úspěch Vody je opravdu to poslední, co mi trhá žíly, zvláště když jsem k nim přetáhl celou rodinu (9 čísel). Vadí mi, že firma něco veřejně prezentuje, ale skutečnost je jiná. Myslím, že ty nemůžeš unést, že Voda není zas až tak čistá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 11:01

Ano, uznávám, že výrok generálního je amaterismus, ale kdyby ho neotiskli na MM, tak o něm ani nevíš vůbec tahle všeobecná věta přeci není berná mince pro pořízení si nějaké služby... prostě je to jehla v kupě sena - lépe řečeno smítko mezi haldou parohů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:12

Ja si to nemyslim. Ja si myslim, ze tam vecina lidi cte, co tam chce cist, coz je trochu jine, nez co tam je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 12:50

...ale ty mas ten samej problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:17

souhlasim, ze firmam jde hlavne o zisk - proto tady jsou, to je jejich ucel :). Ali libi semi, ze voda se snazi o pristup trnasparentnosti a chce si drzet zakazniky ne smlouvami, ale kvalitou a novym pristupem. Co je myslim spravny smer, kterym by se meli dat vsechny firmy: aby jim slo o opravdu spokojeneho zakaznika a ne dobre osizeneho zakaznika. Jasne, ze jsou zakaznici, kteri si stezovanim leci mindraky a spokojeni nebudou nikdy... z pricipu :). Dulezita je "zdrava kritika - skepticismus" a ta se tady na MM obcas najde :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 09:04

O 60 korunách tady nikdo nic neříkal.
A Maher by měl buď přestat plácat nesmysly o tom, že dělají něco pro všechny bez rozdílu, anebo by teda všechny akce měly být v tomto duchu, ne že je to jen pro vyvolené.
A předplacenku lidé mají z různých důvodů, omezenče, ne jen proto, že provolají málo. Nejeden předplacenkář provolá několikanásobně víc než kdejaký paušalista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 09:19

...opet se neda nic nez nesouhlasit. Nevim proc, ale nekteri maji zafixovane ze kdyz ma nekdo predplacenku a nebo nedej boze odepis, ze je nejaka socka. Pritom znam hodne lidi, co s tarifem odepis bez problemu delaji 500-600Kc mesicne, coz u je slusna castka i pro operatora. Prece nejde o to, kdo jaky tarif pouziva, kazdy pouziva ten tarif ktery je pro nej nejvyhodnejsi!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubi81  |  01. 02. 2007 11:13

Radime (nebudu Ti říkat omezenče), vždycky když jsem pročítal názory v diskusi a objevil se nějaký, který měl hlavu a patu, většinou byl od Tebe. Bohužel se to nedá říct u této diskuse. SROVNÁVEJ!.. Konkretněji jsem přispíval někde výš, tak si to přečti..
Ještě jedna myšlenka.. Jak to chceš provést technicky? Na začátku období se strhne kredit za tuto službu? Co když nebude dostačný? Strhne se jen částečný? Na jaká číslo to bude platit a na jaká ne? Nestrhne se vůbec? Jak to, když mám tu službu objednanou? ..atd. atd. ..Ale to už jinde jsme, to už jiný operátor a jiné podmínky s háčky, kličkami a když...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:20

Ale tak samozrejme, ze by to slo nejak udelat: treba zpusobnem jakym ma t-mob nonstop data na predplacence. Ale o to tady tolik nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 02. 2007 09:17

Souhlasím. A i kdyby to bylo pro všechny tarify, tak by se našli další křiklouni. Prostě českému zákazníkovi se nezavděčíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 09:22

Mas svym zpusobem pravdu, nikdy neni nic cerne a bile a vzdy se nakde nekdo pro koho bude cerna the best a pro jineho ta nejhorsi. Diskuze se vede jen nad tim, ze nekdo prohlasi, ze nedela rozdili ale v praxi je videt, ze rozdili dela...tot vso..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 02. 2007 09:29

S Odepiš by radši každý měl být rád, že volá prakticky zadarmo a SMSky píše za pakatel, na všech 2,413 mil. čísel. Myslím, že Odepiš už má tolik výhod, že není třeba ho ještě více zvýhodňovat. To by si pak mohli zákazníci s tarify 300 Naplno nebo Nabito 1000 nárokovat, aby služba byla zadarmo, protože oni platí mimo jiné vysoký paušál. Každý má možnost přejít na tarif, který to umožňuje. Jenže každý by chtěl zaplatit 12 Kč a volat neomezeně. Sakra, už se probuďte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 09:37

Ok jsi trochu natvrdlej tak ti to znova zopakuji. Je mi fuk, ze Vodafone akce BAFF atd. se netykaji Odepis a svym zpusobem to chapu (i kdyz spousta lidi na Odepis udela vetsi obrat nez kdejaky klasicky tarif). Jde o to, ze v prohlaseni stoji ze nabizi sve sluzby bez klicek a pro vsechny bez rozdilu,coz NENI PRAVDA!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:01

Jenze oni neprohlasili, ze budou vsechno nabizet vsam zakaznikum bez rozdilu... at hledam, jak hledam, tohle nikde nevidim:
„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,"
TAhle veta neznamena, ze budou vsechny nasledujici akce pro vsechny jejich zakazniky - to je i logicky nesmysl - nemuzou davat stejne akce zakaznikovy s fakturou na milion a na 10kc, protoze maji nastavene uplne jine podminky.
Rekl, ze vsichi budiy dostavat realne vyuzitelnou hodnotu bez hacku a to splnuje jak odepis, tak kamaradi, tak ostatni tarify. A vubec to neznamena, ze by museli jeste nekdy v budoucnu udelat nejakou akci pro odepis. Proste uz ti tu hodnotu dali. A nerikaji, ze ti ji budou davat 10x kazdy rok. Chapes to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 12:49

Nema smysl si tu hrat s cestinou. Vyuzitelna realna hodnota tarifu Odepis je samozrejmne jina nez tarifu Nabito100 atd. Ale je nutno rici ze kazdy tarif ma svoji (ruznou) realnou vyuzitelnou hodnotu, kterou si zakaznik koupi dle toho jakou hodnotu hleda. Podle me je trochu problem v tom, ze v te vete bylo receno, ze ji nabizi vsem zakaznikum bez rozdilu. Ale to prave neni pravda, Vodafone samozrejme dela a musi delat rozdily mezi zakazniky a dle toho jim nabizet dalsi bonusy tzn neni to vsem zakaznikum bez rozdilu. Je to podle me jen blbe receno, nebo mozna blbe prelozeno. A mozna se v tom tady zbytecne stourame.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 09:26

Nejde o to se zavděčit, jde o to, že někdo něco říká, ale skutečnost je jiná. Jsou pak dvě možnosti: Ať to neříká a bude to OK anebo ať upraví tu skutečnost podle toho, co říká, a bude to taky OK. Nejde mi o Bafffte se, já to stejně nevyužiju, jde mi o princip.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 02. 2007 09:32

S principem si táhni někam. Nechápu, proč by měl operátor ještě zvýhodňovat už tak výhodné tarify. Jestli nemáš na zaplacení Nabito 100, tak radši volej z okna. Z toho tě to nebude stát opravdu ani korunu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 09:40

... diky za radu. Uz se stalo, zmenil jsem sveho Oskarka na T-mobile. Proc? protoze uz neni nejvyhodnejsi a u konkurence za ten samej ucet zaplatim o cca 30% min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  01. 02. 2007 10:14

A koho to zajímá, že máš růžovýho??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnost  |  01. 02. 2007 10:26

.. no prece tebe!!? rikas tahni nekam,... tak jsem ti jen odpovedel, ze uz jsem si sbalil svych 5 svestek a presel i s cislem jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  01. 02. 2007 10:46

A co je na něm tak výhodného? Pár minut do vlastní sítě za dobrou cenu? A potom za více než 7 Kč? A do cizích sítí za 12 Kč? A SMS do cizích sítí za 1,80 Kč? Pod slovem výhodný si představuju trochu něco jiného... To ale zaslepený zbožňovatel nějaké cizí firmy nepochopí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack  |  01. 02. 2007 11:10

Aha, me zas neprijde vyhodne milion minut za milion korun. Rozumis? Proto nema kazdy operator jen jeden tarif, aby sis mohl vybrat ten nejvyhodnesji pro sebe. A vyber si ho kde chces, to je mi jedno.
A podle toho, jak tady skorokazdy pise, ze ho chce, tak na nem asi neco bude, ne? Aspon pro ty lidi co ho chteji. Nerekl bych, ze je to nejaka reklamni masaz, kdyz ho uz nepropaguji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor