Vodafone vylepšil podobu vyúčtování služeb

Vodafone nabídne svým zákazníkům využívajícím internetovou samoobsluhu přehlednější vyúčtování bezprostředně po skončení zúčtovacího období. Vyúčtování se zobrazí první den po skončení příslušného období. Zákazník nebude muset čekat na informační SMS, po přihlášení do samoobsluhy ihned zjistí částku k úhradě.

Vodafone zároveň zjednodušuje a zpřehledňuje samotnou fakturu a opravné daňové doklady. Rozdělí v nich částku na pravidelné platby (paušál) a zbytek částky utracené za služby nad rámec paušálu. V tištěném vyúčtování (resp. elektronickém ve formátu PDF) najdete informace o přeplatku/nedoplatku,  přehled slev a přehlednější řazení souvisejících služeb do rámečků.  Nové vyúčtování bude k dispozici s nejbližším zúčtovacím obdobím už v měsíci srpnu.

Diskuze (29) Další článek: Samsung Galaxy Tab 3 8.0: umí volat [video]

Témata článku: , , , Voda, Příslušné období,