Vodafone: „Za chybu v systému odpustíme měsíční platbu“

V naší redakční poště a v diskusích se v posledních dnech hromadí stížnosti na podivné chování některých služeb spojených s účtováním. Jde zejména o Chytrý přehled, Flexi strop a Flexi limit, tedy služby, které mají uživatele informovat o výši provolané částky ať už pomocí SMS, nebo internetové Samoobsluhy.

TIP: více se dozvíte v samostatném vláknu diskusního fóra MM: Vodafone samoobsluha nefunguje

Požádali jsme o vyjádření tiskového mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského a zde je odpověď, kterou jsme dostali:

O dočasném opoždění aktualizací u těchto doplňkových služeb víme, v současné době pracujeme na vyřešení technického problému, které by nemělo zabrat více než pár dní. Vzhledem k faktu, že se Vodafone zavázal dělat pouze to, co je pro zákazníka přínosné, jsme připraveni všechny, kterých se daná situace týká, kompenzovat v podobě „odpuštění“ jednoho měsíčního paušálu, a to i přes to, že služby v rámci Chytrého přehledu (Flexi strop a Flexi limit) nabízíme standardně zdarma.“

Takové vyjádření je překvapivé a slib v něm obsažený považuji za velkorysý. Běžnou praxí z minulosti (Vodafonu i ostatních) je přiznat chybu a omluvit se za ni. Toť vše. Vodafone však hodlá poskytnout finanční kompenzaci, i přesto, že dotyčnou službu poskytuje zdarma.

Lidé kolem Grahama Mahera se v posledních měsících snaží Vodafonu vtisknout tvář férové firmy. Slyšíme o tom v reklamách, čteme o tom v jejich tiskových zprávách. V těchto případech však stále jde o obchod. Váhu těmto slovům dodává až dnešní Maherovo rozhodnutí.

Kauzu budeme i nadále sledovat a o dalším postupu Vodafonu budeme informovat.

Diskuze (70) Další článek: O2: zrychlování ADSL už je na 70 %

Témata článku: , , Voda, Systém, PLA, System, Podivné chování, Meš, Plát,