Klasika, Vodafone sice zdražuje, ale pořád je ještě nejlevnější, bohužel se asi rozhodli kompenzovat si to kvalitou služeb. Měl jsem Vodafone od dob co to byl ještě Oskar a pořád čekal, že se situace zlepší, ale neděje se zhola nic. Momentálně je to horší než za Oskara, samoobsluha nestojí za nic, stránky nefungují řádně (ani poslat SMS si nemůžete bez registrace do té jejich šaškárny), signál v budovách ubohý, 3G je nestabilní a v kombinaci s mizerným signálem je to horší než GPRS od TM, dovolat se na operátora je zhola nemožné, ve všech telefonech od VF bylo nutné do půl roku odstranit customizaci a přehrát SW (chraň vás ruka páně koupit si u VF mobil kde to nejde), faktury choděj blbě a ještě pozdě, reklamace se řeší tak, že nejdřív zaplatíte (jinak vás odstřihnou) a případný zjištěný přeplatek (pokud uznají, že byla faktura blbě) vám možná někdy v budoucnu vrátí. SMS a MMS samovolně mizí v síti (někdy dojdou za pár dnů, někdy vůbec). Hovory v autě se mi neustále přerušují, pokud vám to na dálnici vydrží přes 5 minut, můžete si blahopřát, echo v hovorech už mám 10 let, občas to zmizí na pár dnů, ale pak se to vrátí. Jako operátory asi zaměstnávají lidi z ústavů pro duševně choré, operátor mi za 10 let nepomohl nikdy vůbec s ničím (O2 a TM na tom ovšem nejsou o moc lépe). Reklamace vadné SIM karty probíhala tak, že nejdřív mi tvrdily, že mám vadný mobil (i to tak vypadalo, protože se to dělo jen na určitých typech telefonů), nakonec uznali vadu SIM a dali mi novou s ujištěním, že druhý den ráno bude karta aktivní, nebyla, od operátora jsem se nakonec dozvěděl, že na to mají až 7 dnů než mi kartu zapnou. VF je dobrý pokud často nevoláte, nepíšete, nepoužíváte internet a náhodou bydlíte v místech kde je dobrý signál