VoipBuster: české telefonní číslo zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Marek  |  15. 03. 2006 13:26

Problem, je VoipBuster zneuziva ciselne rozsahy v CR bez prideleni, registrace a aktivace CT, vcetne poplatku. Výše a způsob výpočtu poplatků za využívání čísel jsou stanoveny nařízením vlády č. 154/2005 Sb., o stanovení výše a způsobu výpočtu poplatků za využívání rádiových kmitočtů a čísel, viz: http://web.mvcr.cz/sbirka/2005/sb059-05.pdf.
Rozsah cisel: 222750000-222759999, ze ktereho jsem dostal prichozi cislo i ja patri spolecnosti Czechtec, s.r.o. od 19.04.2005 do 31.12.2010, cislo jednaci:10558/2005-610 a ne spolecnosti Betamax GmbH & Co KG, ktera Voipbuster provozuje.
Proto VoipBuster nekteri operatoriv CR bojkotuji, napr. Eurotel.
U kazdeho tel. cisla v CR si muzete dohledat, kdo za ne ruci a ma je registrovane.
www.CTU.CZ => Vyhledávací databáze => Přidělená čísla a kódy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robik22  |  18. 06. 2006 14:49

OK Marku. A co z toho vyplyva pro uzivatele sluzby VOIP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
domorodec  |  21. 01. 2006 19:31

"VoipBuster: české telefonní číslo zdarma"
Chlape musíš mít na tom jejich účtu nějakej kredit, aby ti to číslo "věnovali"! A ten jaksi není zadarmo, když se musí platit !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 01. 2006 21:53

Už jste někdo zkoušel co to udělá když zavoláte na to zaregistrovaný telefonní číslo a máte zrovna vyplej computer? Neskočí to do nějaký placený schránky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 01. 2006 22:33

neskočí, prostě se nejde dovolat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 01. 2006 17:01

Chtěl bych se zeptat, jestli pro získání funkčního čísla pro příchozí hovory potřebuji nějaký kredit na volání. Chci zkrátka jen příjmat, nevolat.
Problém mám s tím, že na stránce s mými údaji jsem všechno vyplnil a zadal číslo mojí pevné linky a nefunguje to, když si zavolám, VOIPB se ani nehne. Předpokládám, že se dopouštím nějaké banální chyby, proto prosím o "kuchařku" jak to rozchodit.
Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cada  |  19. 01. 2006 17:24

já netelofonuju. Tím to mám fšechno vyřešeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pollock2  |  19. 01. 2006 16:28

mozna to bude znit hloupe,ale me by zajimalo jaka je potreba mit mimimalni rychlost spojeni abych mohl telefonovat na pevnou linku bez kompikaci a bez ruznych zaseku??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 01. 2006 21:39

Není to hloupy dotaz. Pro kvalitní IP telefonování není ani tak rozhodující rychlost (cokoli od 128kbit/s oběma směry musí stačit), ale odezva. Doporučuji otestovat příkazem ping (Windows) s parametrem -n alespoň 30 a s IP adresou Vašeho providera. Důležité jsou hodnoty průměr - čím nižší, tím lépe, můj tip zní do 70 ms. Dále aby se maxima a minima při 30 a více PINGách nelišila o více než 25-30 procent od průměru. Takové spojení je kvalitativně vhodné pro IP telefonii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pollock2  |  19. 01. 2006 16:27

mozna to bude znit hloupe,ale me by zajimalo jaka je potreba mit mimimalni rychlost spojeni abych mohl telefonovat na pevnou linku bez kompikaci a bez ruznych zaseku??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kartmen  |  19. 01. 2006 11:40

tuhle službu nabízí například Ha-vel už pěkně dlouho a navíc, jak někdo psal níže, i se členěním podle UTO, což je podmínkou pro nezrušení ze strany ČTÚ... A perlička - kromě toho, že číslo je zdarma a dokonce se zobrazuje i volanému na displeji, pokud uskutečníte odchozí hovor, můžete si přenést stávající číslo od svého operátora a velký bonus navíc - za příchozí hovory vám nabíhá kredit... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomtom  |  19. 01. 2006 12:06

Jo to jo. A taky 25 dalsich firem. Bohuzel u Havla je ten bonus typu "nechci slevu zadarmo".
http://voip.beacon.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel_1  |  19. 01. 2006 12:26

Perlička? Volitelný CLIP a CLIR je u placené služby snad samozřejmý! O tom, jak nabíhá kredit, se může každý přesvědčit - je to šaškárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gusano  |  19. 01. 2006 14:30

Úmyslně jsem nepsal kdo, ale je jich řada. Přenos čísla od ČTc je možný prakticky všude, jen díky tomu že je to drahé tak se to operátorům nechce dělat jen tak zadarmo. Portování čísla v pevných sítích je dnes již běžná záležitost.
Celý ten článek pro mě vyznívá jako reklama pro VoipBuster, proto jsem připojil to že to ostatní dělají už delší dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  19. 01. 2006 11:06

Credit balance not sufficient for buying a VOIP-IN number, please add credit to your account.
Tak mi to nako nejde ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  19. 01. 2006 11:19

.... a kolik tam máte kredit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gusano  |  19. 01. 2006 10:39

Tak tohle už umí spousta jiných operátorů delší dobu. Navíc i s regionálním členěním takže v souladu se zákony...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dalich  |  19. 01. 2006 09:35

Mám koncovku x 419. Při odchozích hovorech se mi zobrazuje toto pražské číslo, i na mobilech. Nelze se však na něj dovolat z Eurotelu a T-Mobile. Oskar je v pořádku, Telecom nevím, nemám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pražák  |  19. 01. 2006 19:34

Zkoušel jsem volání z ČT a T-Mobile a obojí funguje bezvadně. Z Eurotelu číslo bohužel vytočit nejde a Oskar jsem nezkoušel:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PoorAxl  |  19. 01. 2006 08:36

Předpokládám, že Voip telefony jsou celkem vymakané přístroje. Umí třeba posílat SMS, MMS, e-maily a podobné věci? Jsou potom tyto služby zdarma? V žádném ceníku se o tom nic nezmiňuje. Dík za rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  19. 01. 2006 11:20

A pres jakou branu by ty MMSky asi posilali (nebo SMSky do TM)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubby  |  19. 01. 2006 08:32

rozsah ktery pouzivaji neni pridelen cislovacim planem CTu. Jedna se o zneuzivani linek CTc. V soucasne dobe se na cislo pridelene touto firmou nedovolate z linek CTc a mob. tel. ET. Overeno na Ceskem Telecomu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
retr0  |  19. 01. 2006 08:53

je pridelen
http://www.ctu.cz/main.php?pageid=74&order=&asc=&action=cast_cisla&f_podnikatel=all& search=22275&type=

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaja Marik  |  19. 01. 2006 09:28

Kde jsi na to prisel ze neni pridelen, co to placas o Ctc, staci se podivat na CTU a vidis ??????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  19. 01. 2006 10:38

to ze se nato neda z ET zavolat je pravda :( eurotel mi rika "Tato hlaska neni v soucasne dobe obsazena"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubby  |  19. 01. 2006 11:08

zavolej si na telekom!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  19. 01. 2006 11:15

Prosím vás, proč matete lidi, že se na výše uvedená čísla nedá dovolat z linek CTc (Českého Telecomu)? Není to pravda !!! Já mám obě připojení (Voipbuster i CTc) a zavolám si oběma směry v pohodě !! Buďto neumíte telefonovat, nebo jste od konkurence a matete lidi záměrně a nebo to snad CTc povolil jenom mně .... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
retr0  |  19. 01. 2006 08:31

Jeste by to chtelo moznost prevest cislo od Ceskeho telecomu a nemelo by to chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mil  |  19. 01. 2006 11:57

Jo to treba u Xphone.cz to jde, ale ma to jeden hacek. Narozdil od mobilni prenositelnosti to nejni zrovna za babku, lobi telecomu zapracovalo - cena za preneseni = 3000kc za jedno cislo(to uz mi fakt nestoji za to cislo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  19. 01. 2006 04:22

Používám VoIP jiné společnosti, ale freewarové programy, které nabízejí, mi moc nevyhovují. Máte nějaké tipy na kvalitní freewarové softy, které podporují SIP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirkuc  |  19. 01. 2006 07:29

Mám - už týden používám kvalitní IP telefonii od Voipexu (mám Ipex Wi-fi, 768 kbps, 450 měs.) jakožto Vánoční nabídku za 2.700 na rok, kde je kredit 3.000 na rok a IP telfon Grndstream 100 zadarmo ! Volám na mbily za 5, 35 za min. a na p.l. za 1,19 za min. Veškerý komfort a hovor je slyšet úplně čistě a bez ozvěn ještě lépe než z eeeeee Teleblábolu. Fax, přeměrování, podr. výpis atd. smaozřejmost a jsem za vodou. Hezké číslo 575 750 915 a s nastavením mi pomohl technik, ale telefon mi přišel už nastavený. Jen ten router jsem si musel koupit - 1200 kč, což mi vůbec nevadí. Doporučuji !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri  |  19. 01. 2006 15:30

Q-voice je mirne levnejsi a ma komplet sekundovou tarifikaci
http://www.qvoice.cz/ceny-volani.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telefonista  |  19. 01. 2006 20:28

No, nevím, ale já volám na mobily za 4,50.-, na pevnou za 60.- halířů, mám příchozí číslo s veškerým komfortem a neplatím žádný paušál (1.-Kč měsíčně nepovažuju za paušál) , tj. co provolám si zaplatím. A to všechno ve vteřinové tarifikaci.
Někdy se vyplatí víc hledat a počítat, za 1,19.-Kč můžu volat i s Telecomem ....................... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muf  |  20. 01. 2006 22:04

Za 1,19/min s DPH sice muzu volat s telecomem (ale nevim nemam ho),ale s voipexem me nic nesvazuje. volam takhle odkudkoli kde je rychly net a hlavne neplatim zadny pausal 200-300 mesicne zlute pijavici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jerry.hadr  |  19. 01. 2006 07:55

jo, pouzivam Xlite (http://www.xten.com/), zdarma, jednoduchy, az blby ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  19. 01. 2006 01:34

Příchozí číslo v ČR u VoipBusteru je jednoznačně výborná zpráva (mimochodem, čísla jsou z přídělu Czechtec, s.r.o.). Ne zcela košer však je, že VB dává všem uživatelům v ČR pouze pražská čísla. To není tak úplně v souladu s číslovacím plánem. Držitel přiděleného bloku by s tím mohl mít problémy (a "nepražáci" by tak mohli zase o svá čísla přijít, což už se v historii VB jednou stalo s čísly britskými, přidělenými cizozemcům). Druhá věc je, že někteří uživatelé fóra na http://www.telefonujeme.com referovali, že od VB obdrželi e-mail v tom smyslu, že jim uplynutím šesti měsíců od dobití vyexpiruje kredit, s tím, že si jej mají dobít. Jelikož minimální částka pro dobíjení je nyní 10 EUR (původně 1 EUR a následně 5 EUR), je zjevné, že číslo tak úplně zdarma není (účty bez kreditu nárok na příchozí číslo nemají). Neplatí se za něj sice paušál, ale to, že jej můžete užívat je vyváženo "minimální konzumací" služeb ve výši 20 EUR/rok. To pravda není výdaj až tak vysoký (kolem 50 Kč/měs.), ale rozhodně vyšší, než třeba u českých Go či Twist předplacenek. Zákazník je tak nucen službu využívat v rozsahu cca 140 minut něsíčně (počítáno volání na pevnou v ČR). A ještě jedna příjemnější informace - pokud používáte u VB SIP protokol a jste přihlášeni na "nový" server SIP1.VOIPBUSTER.COM, funguje při odchozím volání ve většině případů (bohužel ne úplně vždy) CLIP s Vaším českým číslem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  19. 01. 2006 08:25

posledni kredit na VB jsem koupil podle vypisu v kvetnu 2005, co jsem neprovolal tam mam stale a pritom je to vice nez pul roku (takze nic nevyexpirovalo), zadne upozorneni o expiraci jsem taky nedostal a tel.cislo jsem si vcera aktivoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  19. 01. 2006 23:49

Dotaz: Kdo a jakým způsobem bude zjišťovat ve kterém "regionu" právě se svým VOIP telefonem jsem ...? To mi budou pořád odebírat (kdo?) / přidělovat "regionální" čísla v tomto celkem již dost "mobilním světě" ...? U pevné linky to chápu, ale u VOIP telefonie mluvit o regionalitě je minimálně k diskusi ....   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  20. 01. 2006 01:21

Však o tom také operátoři, MI a ČTÚ diskutují. A výsledkem diskuze je, že budou dvě možnosti. Buď budete sedět se svým VoIP telefonem na konkrétním místě a budete mít geografické číslo příslušné pro Vaši lokalitu, včetně možností tísňových volání atd. Nebo budete "free" a budete se připojovat kde chcete, a pak budete mít číslo speciální, začínající na trojčíslí 910. Těch devětsetdesítek je přidělených dvanácti operátorům už tuším 115 tisíc. Chybičkou na kráse ale zatím je, že není jasné, za kolik se za ně bude volat a Český Telecom dosud není "zcela připraven" na ně směrovat hovory. Proto je operátoři zatím nepřidělují. Nicméně, vše je v jednání......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  20. 01. 2006 13:12

.... zase jednou vývoj předběhl a překvapil naše státní úředníky. Jak dlouho už se o VOIP ví .......?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  21. 01. 2006 04:25

No, tady bych se státních úředníků zastal. Účastnil jsem se v létě r. 2004 se zástupci SoftPHONE jednání na ČTÚ a tam ti státní úředníci až tak mimo mísu či překvapeni nebyli. Rozhodně např. už tehdy měli přichystaný blok čísel začínající na 950, z něhož dostal 100 tis. čísel Cesnet (zejména) pro negeografická VoIP čísla. Problém je nikoli v úřednících, ale hlavně v dohodách mezi VoIP operátory a Českým Telecomem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  19. 01. 2006 01:07

Jedna se o nejakou akci, stejne jako kdyz zacinali s volanim zdarma na pevny do CR? Proste abych si to cislo nezridil a za dva mesice za to nezacali chtit platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  19. 01. 2006 11:46

.... i vy pesimisto! Tak raději platíte CTc daleko větší peníze .....? Mně to funguje v pohodě a na pevné linky u nás volám za 0,01 eura/1minutu (navíc do Německa a dalších vybraných států za 0,- ). Za kolik voláte vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  19. 01. 2006 12:15

Nechapu proc zrovna telecomu. Myslim, ze je spousta levnejsich sluzeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  19. 01. 2006 12:16

A jinak volam za stejnou cenu, protoze i ja mam aktivni voipbuster, jen jsem se zeptal, od toho myslim diskuze jsou, nebo se pletu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  19. 01. 2006 16:53

Samozřejmě se nepletete. Jen jsem z vašeho příspěvku nabyl dojem, že byste si službu u VB z vámi uvedeného důvodu nikdy neaktivoval. Chtěl jsem jen reagovat na váš trochu pesimistický příspěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valmont (novy)  |  19. 01. 2006 00:30

Včera jsem si to aktivoval a mám docela pěkné číslo na pevnou... 222 750 370 a ZDARMA... telefonní linka od ČTc půjde do kytek. Takhle se mi všichni dovolají za cenu jako na pevnou domů. Super věc, třeba přijdou i s verzí pro PDA, to by bylo skvělé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  19. 01. 2006 00:58

Jo, je to super vec, ale jen je blby, ze musi bejt bud furt zaplej komp, nebo je potreba koupit pomerne drahej internetovej telefon/adapter.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jerry.hadr  |  19. 01. 2006 07:52

nebo VoIPovou branu za cca 2kkc, ke ktere pripojite jakykoli stolni telefen ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  19. 01. 2006 10:09

jj, jenze me ted stejne doslo, ze provider povoluje jen 1 IP a tim panem stejne asi telefon + PC bez routeru nerozchodim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomtom  |  19. 01. 2006 11:55

Jsou adaptery ktery maji router v sobe. Treba Sipura 2100 nebo Fritz fon ATA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  19. 01. 2006 11:58

Když si pořídíte vhodnou SIP gateway (např. IBG-102 - obsahuje router i FW), tak "zabijete dvě mouchy jednou ranou" a navíc můžete využívat pro volání svůj analogový tel. přístroj jak pro VOIP, tak i pro volání přes pevnou linku (IBG-102 má vsrup i pro pevnou linku) ....
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
konart  |  20. 01. 2006 10:08

Ja mam Asus VP100 VoIP Gateway/Router/Fwall a jsem nad miru spokojen
http://www.levi.cz/produkt_detail.php?id=22785

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  20. 01. 2006 10:34

Jo, o nem sem taky uvazoval, ale :Konfigurace gateway se provádí přes přehledné webové rozhraní nebo přes Telnet
a to je ten problem kamos rikal, ze kdyz router umoznuje nastavovani pres net, ze se da vystopovat providerem pri skenovani portu, a to by byl pruser - pekna pokuta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  20. 01. 2006 13:05

... vy jste někde podepsal, že si nesmíte za providerovo zařízení nic připojit? Co vám ten váš provider dovolil připojit (PC, IP telefon .....)? Jakou pokutu byste musel zaplatit? Co to máte za providera?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivko  |  20. 01. 2006 18:30

Cca měsíc přemýšlím o Voip telefonii, ale poradil byste mi někdo, nebo napsal byste někdo přesný návod jak nastavit nějaký ten VoipRouter nebo VoipTelefon??? Třeba ten Asus VP100. Ten  se mi velice líbí. Mám připojení od Karnevalu 2 IP adresy, ale přes nějakej ten jejich proxy.karneval.cz.... Předem díky za rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  19. 01. 2006 01:45

Když koukám na to Vaše číslo, říkám si že VoipBuster, VoipStunt, VoipCheap a další jejich "spřátelené služby" mají v ČR docela dost klientů. Já mám koncovou třináctku (aktivováno 17.1), Vy třistasedmdesátku, kolega mne večer informoval že má pětsetšetku. Vypadá to, že tisícovku lidí to u nás dá bez větších potíží... (což už nejspíš stojí za angažování se při získávání českých přichozích čísel).

Ad PDA: Řekl bych, že SIP klienti pro PDA jsou......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mysel_1  |  19. 01. 2006 12:19

Jen jestli nepřidělují čísla z range náhodně - to je totiž nejpravděpodobnější..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brumla  |  21. 01. 2006 15:04

A vite o nejakym SIP klientovi pro PDA? Kazdopadne by se hodil. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charis Matic  |  19. 01. 2006 15:42

No tak ty budeš asi případ - nezapomeň se všem pochlubit i s číslem-hned ti jdu volat,to bude žůžo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor