Vyhrajte Nokii 8310 v Oskarově nové soutěži

Diskuze čtenářů k článku

Martina  |  15. 04. 2002 20:41

Co vidím???Nějakou blbost!!!A vy určitě taky,že???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  16. 04. 2002 08:42

Hele ty krasavče nepoužívej moje jméno!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Korbel  |  15. 04. 2002 11:54

je to docela povedená akvička,ted aspon oskar ukazuje co je zač

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majklik  |  14. 04. 2002 21:40

Zajímalo by mě, jak to Oskar bude hodnotit, když tam píše, že vyhraje správná odpověď a ta která bude mít nejvíc bodů.

Já si myslím, že je to reklma na pokračování. Třeba to bude něco jako reklama, když začínal ty SHIT noviny Super. Taky to byla reklama na pokracovaní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  15. 04. 2002 08:59

tak to je cool,
ja jsem do dneska netusil, o co v tech reklamach jde a ted vidim, ze Oskar ma "spolehlivou sit" plnou much
a to dite z druhe reklamy ma nejspis narok hodit kacenu :-0oo

doufam, ze maji natoceny i konec a zase to pusti v nedeli k obedu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AGI  |  14. 04. 2002 14:35

Jako zakaznik oskara jsem cekal vic,touto reklamuo me oskar docela urazil,je to hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[ZoGi]  |  14. 04. 2002 19:53

Tak moc urazeny ze nejde psat spravne cesky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  12. 04. 2002 22:11

Tahle reklama mě štve ze dvou důvodů, jednak je hnusná, jednak ji jako zákazník Oskara musim platit a nic z ni nemám.

Oskarův boj o zákazníky je v poslední době čím dál tim křečovitější. Zkušební Oskarta je toho důkazem. Ono to skutečně asi není snadné. Korunové akce na Twistu a Go, zlikvidovaly efekt Oskařího volání o víkendech za polovinu, trh je naplněný a telekomunikační firmě už nikdo nepůjčí. Jestli nejsou schopni za současného stavu zákaznické obce generovat provozní zisk je tak to s nimi nedopadne dobře. Přitom je nutno uznat, že se skutečně snaží. V posledních dnech například zprovoznili volání na zelené linky 0800 31xxxx, které jim Telekom odstřihl pod záminkou hádky s GTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  11. 04. 2002 13:35

Ani se mi nechce věřit,že takováto reklama je od OSKARA.Sebelepší doplňující text k oběma videonahrávkám je pěkně nechutná!

Na Oskarově internetových stránkách o žádné takové soutěži není ani zmínka.

K OSKARU MI TOTO PROSTĚ NESEDÍ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucie  |  11. 04. 2002 17:05

Souhlasim, mouchy v siti maji mozna vychytany, ale ja jsem zrovna obedvala.....  No nic, holt spatne casovani, pri obede se necte...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  11. 04. 2002 17:27

Okolí i já hodnotíme tyto reklamy jako "debilní". Nedává to smysl a okolí to komentuje slovy: Co je to za kravinu, já to nechápu..... Oskare, to je fakt hnus. Nejen dle mně. Tak to je reklamní průser, Oskare, lidi okolo jsou znechuceni těmi stupidními reklamami. Stáhni je, dokud je čas a fofrem si nech udělat nějaké normální, na které jsme zvykli. Vím, agentura, co dělala pro Oskara přešla ke konkurenci, je to velká ztráta. Oskare, stáhni to, dokud je čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TPuschel  |  12. 04. 2002 07:29

Nerekl bych ze to nema smysl.... treba bych pro vsechny reklami mohl najit spolecne slovo 'Detail' nebo konkretne zamereno, proste neco takoveho. Je fakt ze jsem to moc nestudoval, ale nejaka spojitost tam je a pro mnoho lidi to je zabava rozlustit nejake tajno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  12. 04. 2002 18:33

Ja bych to tak drsne nebral. I kdyz je fakt, ze drivejsi rekl. agentura nasadila s Oskarem latku hodne vysoko. Njn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor