IToto pochybeni vsech stran. Prima nemela volit tak hloupou tarifikaci, Telecom ma bordel ve smlouvach, Oskar na nic neupozornil. Ale vzhledem k zakaznikovi se naprosto nejhure a SPROSTE zachoval prave Oskar. Nevedomost neomlouva a CTc a TVP si maji vse radne zajistit, ale Oskar zcela vedome nechal sluzbu bezet a nikoho neupozornil a to i presto, ze prave on si byl zcela vedom tohoto problemu! Smluvne to maji ale jiste podchycene, v podminkach zcela jiste nebude nic o garantovane cene mezi CTc a Oskarem. CTc nebude jen kvuli Vyvolenym predelavat smlouvy s Oskarem a nynejsi smlouva je zalozena pouze na schopnosti uctovat prave XY Kč/min a ne 6,80 Kč za par vterin na lince s 34 tarifem. V CTc proste jen pronajali cislo a nabidli sluzbu, ze se hovor na 100% utne po 12 vterinach a hotovo, tohle nekdo nedomyslel. A chudak Prima bohuzel verim, ze v tomto je nevinne. Oskar ale take muze byt v klidu, protoze ma vse smluvne podlozene a tak kasiruje. Styd se Oskare! Smlouva mezi Oskarem a CTc porusena nebyla, sluzba byla poskytnuta za radnou cenu dle ceniku, nic vic konretnejsiho ve smlouve neni, jsem z oboru. Ani smlouva mezi CTc a Primou narusena neni, protoze jeji soucasti je prave zajisteni 10vterinove hlasky a zaveseni k dobe max 12 vterin od zahajeni tarifikace. Toto opet poruseno nebylo, protoze hovor byl skutecne ukoncen. Tot vse. Zaver, kdo si toto odnese? Bohuzel Prima. Ale je mi ji uprimne lito, protoze to nebyl jeji umysl. Obrat na hlasovani u Vyvolenych pomoci volani z Oskara je naprosto minimalni, z mobilu se pise na 99% jen SMS. Vola se leda z pevne linky. Dojde k vraceni penez, jde opravdu o smesne castky, ale jeste jednou opakuji: Jediny, kdo by se mel stydet, je Oskar!