Vylepšená Nokia N95 dostane 8 GB paměti

Diskuze čtenářů k článku

George  |  09. 07. 2007 21:51

Tragédie je především konstrukce N95 kvůli které jsem jí musel vrátit a to sleduji celou kariéru tohoto tel. odzačátku-hrozně jsem se na ní těšil! Těch závad bylo víc ale ta šílená konstrukce je tou hlavní-měl jsem dát na diskusní fora-takže rozhodně nedoporučuji!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber  |  11. 07. 2007 15:20

jezis ty uz by sis mohl dat pokoj z hazenim spiny na tendle telefon :F fakt kam vlezu, tak vidim tvuj debilni prispevek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  11. 07. 2007 23:19

Ty to nazýváš telefonem cybře-já bych ho nazval spíš šrotem-ty ho máš viď a seš nasranej že já ho vrátil a ty ne co-a teď ho nosíš furt po servisech-že jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchma  |  08. 11. 2007 15:46

Vidíš mě se rozbilo podsvícení dispelej, nestihli ho opravit ve 30ti dnech tak sem si vybral právě onu novou N95ku a doufám že to bude lepší Jinak sem ho měl asi čtyři měsíce, ta vůle v tom vysuvnym modulu byla, ale nic hroznýho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 07. 2007 11:10

By me zajimalo kolika lidem se tech 8GB opravdu vyplati. Opravdovej silenes posloucha tolik hudby najednou a opravdovej maniak vyfoti tolik fotek. Zbytek se da zaplnit treba nakejma filmama pro ukraceni dlouhe chvile nebo zpestreni noci na tabore s kamosema.
Podle me je 8GB moc a zaroven malo. Je to obrovska flashka kterou naplno vyuzije jen par lidi a zaroven je to moc maly aby se tam daly prenaset filmy v DVD kvalite nebo jiny programy.
Na zaver bych chtel dodat ze uz se tesim na telefon s 40 a vice GB pameti. Do ty doby to pro me jsou jenom moc veliky flashky. Potom to dostane jiny rozmer!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  09. 07. 2007 10:55

Domnívám se, že je to odpověď na iPhone. V obrovské paměti měl iPhone navrch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
šťoural  |  09. 07. 2007 06:52

tak jsem po přečtení těchto diskuzí normálně zazíral - lidi, co sem teda lezete, když podle vás není mobilmánie pořédnej web ale jen bulvár? a když vás uráží už jen tím, že je?
anebo to jste takový popichovači, že jen na-sírá-te diskutéry????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackN91  |  09. 07. 2007 09:38

hele lidi a nevite kdy se asi ta nova N95 objevi na trhu?? za 2-3 mesice nak tak??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  08. 07. 2007 15:53

tak si to nekoupím. To by mi bylo milejší udělat lepší konstrukci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  08. 07. 2007 19:08

Presne. Naprosto souhlasim. Kvalita zpracovani krytu (vysupovaciho mechanismu) je priserna! Velka vule, pri psani (predevnim mackani dialog. tlacitek) klepani a cvakani... Bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 07. 2007 01:05

Osobne bych si velmi pral, aby vylepsili predevsim displej a nedokonalosti mechaniky a plastu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  07. 07. 2007 14:27

A co se ti nelíbí na displeji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  08. 07. 2007 19:05

No, na tak drahy model a hi-end telefon je displej zkratka vice, nez prumerny (rekl bych mozna, i podprumerny - co se tyka pomeru rozliseni/velikost).
Nechci se tu v zadnem pripade vytahovat, nebo nejak precenovat, ale mam zatim stale vyborny zrak (zaplat panbuh) a skutecne ten rastr (hrubost displeje) velmi vnimam. Mam totiz moznost porovnavat se starsi Nokii N80, ktera ma displej, rekl bych, asi o 100% lepsi (jemnejsi). Tam proste nevidis ani kosticku!
Zkratka, rozliseni, co ma N95 (240x320 bodu) je na tak velky displej nedostatecné. Hodi se vyborne na mensi displeje (napr. Siemens EL71, sportovni Nokia 5xxx, atd). Na N95 skutecne nikoliv!
P.S.Chapu, ze se ted mozna ozvou spokojeni majitele N95 a zacnu tu hystericky vysilovat, jak je display na N95 perfektni a jak oni zadny rastr nevidi a ze vyssi rastr by extremne vybijel baterku (coz je mimochodem naprosty nesmysl - viz. N80, Nokia E60 ci japonske hi-end modely)... a podob. Ja si za svym nazorem musim ale stat! Kdo mam moznost porovnat N95 s N80, nebo E60 a ma v poradku zrak, musi mi dat za pravdu.
Kvalita displeje a castecne i nedokonala konstrukce vysupovaciho mechanismu (vule, cvakani krytu) je bohuzel zasadni vec, proc si zatim N95 nekoupim (nejspis).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tony  |  09. 07. 2007 07:47

Ty snad ten telefon vlastníš ?
Vždy se najde nějaká socka co bude porovnávat supr drahý auta či jiné věci a přitom disponuje s věcí maximálně dřevěnou.
Bylo by vhodné hodnotit dané přístroje či obecně věci až když je fyzicky znáš a ne virtuálně jak nám tady ukazuješ.
Jsem majitelem N95, nic nevrže prošel jsem si řadou mobilních přístrojů cca 50. Které jsem fyzicky testoval minimálně půl roku a každý má něco. Ovšem ještě jednou opakuji abstraktní názor je ve většině případů zcela zcestný.
hodně zdaru v tvém hodnocení MASHI.
Tony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  09. 07. 2007 18:52

Já tvůj příspěvek beru a ačkoliv N95 vlastním, nehodlám tu nic hystericky obhajovat. Ale moje zkušenost je, že já žádný rastr (na vzdálenost při normálním držení) nevidím. To víš, přecházel jsem z SE K750i, tak jsem si polepšil. Ale tak to bylo u mě zatím vždycky - ještě předtím jsem měl SE Z600 a když jsem přešel na K750i, zíral jsem. Ještě předtím to byl přechod z N 6310, takže se zatím furt zlepšuju Mě prostě ten diplay vyhovuje, i na filmy se dá velice rozumně koukat, i titulky, popř. popisky si přečteš. Rozhodně nejsem nekritický, pár chybek jsem už objevil, ale displej k nim rozhodně nepatří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deniska  |  06. 07. 2007 17:36

S tím střílením bych se taky ráda přidala,jenže problém je v tom,že tohle chování je pro Čechy celkem obvyklé a já neznám někoho,kdo by "jen tak" pochválil práci někoho jiného,i když je možný (a můžete mi to předhazovat),že se možná vyskytuju ve špatné společnosti.
Kdo si chce něco takovýho přečíst,ať si to přečte..a je přece jedno,jestli tady nebo na nějakém konkurenčním serveru...
A pokud se Vám tady nelíbí,tak sem nechoďte,to je to nejjednodušší řešení
Aloha,lolci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 07. 2007 01:06

Ja nevim, ale nediskutujeme spis o N95? String s OT je trosku vejs, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PETR  |  06. 07. 2007 16:40

JE NOVY FIRMWARE PRO N95!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil.p  |  06. 07. 2007 16:56

Jaký je nový FIMWARE????? Kolikátka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  06. 07. 2007 16:59

Hahahahahaha a kde jsi ho stahnul?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  06. 07. 2007 17:09

Jaky mas product code?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j2  |  06. 07. 2007 15:21

pak koupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  06. 07. 2007 13:11

a dat tam SirfIII cip pak bych o ni zacal uvazovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aikon  |  06. 07. 2007 10:25

No, rychlejším HSDPA a 8 GB pamětí (nebo alespoň microSDHC kartami) by si to u mě Nokia spravila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phibess  |  06. 07. 2007 09:42

prvym a zasadnym 'vylepsenim' N95 mala byt silnejsia baterka, bez toho si Nokia tie svoje 'vylepsenia' moze strcit do pr****. s tou baterkou je ten telefon totiz iba vtip resp. vyhodene peniaze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bart  |  06. 07. 2007 16:00

Ja nevim, co furt vsichni mate s tou baterkou. Holt casy, kdy mobil vydrzel dva tydny jako onehda moje N6310 jsou pryc. Ano, kdyz hodne pracuju s GPS a/nebo wi-fi, je telefon mrtvy za jeden den. Ale pri normalnim pouzivani nabijim obden, kdyz mam volno, tak i za tri dny. Nejsem zadny poustevnik, neboli jsem temer porad v civilizaci, takze muzu dobijet, kdyz je to potreba. Holt kdyz ma clovek mobil, ktery ma vybavu jak notebook, tak se nesmi divit, ze to ma pri plnem pouzivani "notebookovych" funkci spotrebu a tim i vydrz jak notebook...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phibess  |  06. 07. 2007 17:27

" Ano, kdyz hodne pracuju s GPS a/nebo wi-fi, je telefon mrtvy za jeden den" - tel. je mrtvy za 1 den aj bez pouzivania GPS & Wi-fi v tom je ta tragedia. pri vami spominanom pouzivani je ten crep mrtvy do obeda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárt  |  06. 07. 2007 19:08

A jak dlouho ten telefon vlastníš, případně používáš, smím-li se zeptat?? Já ho mám už asi 2 měsíce, takže můžu už docela kvalifikovaně napsat to, co jsem napsal - běžné užívání pracovního dne znamená "život" dva dny. Neboli jinak - když se snažíš, tak odrovnáš každý mobil za půl dne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mf  |  07. 07. 2007 18:50

to jde, mám ji cca 2 měsíce a když jsem v práci nabijim dvakrát denně a když mám volno tak jednou. Na chlupe, možná jednou za dva dny, ale pak se ho sotva dotknu a ze skoro plně baterky je rázem prázdná. Jsem zvědavěj na e90, měla by tam být přeci jen větší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bárny  |  06. 07. 2007 08:47

Podle důvěryhodných stránek http://www.s60.cz/c/pristroje-nseries/nokia-n95-dostane-8gb-pamet.htm se už 2 dny ví, že pamět 8GB u Nokie N95 bude formou flash článků. Nevím odkud ste to vzali vy, že půjde o harddisk, ale informace jsou od vás velmi matoucí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 06. 07. 2007 09:13

Přečtěte se prosím článek znovu a najděte mi v něm slovo "harddisk" nebo výraz "pevný disk". Nic takového nepíšu a naopak uvádím, že paměťový modul je natolik malý, že by jej bylo možné zabudovat napevno dovnitř telefonu.
Server S60.cz uvedl informaci včera a čerpá ze stejného zdroje. Sice je to web pro podporu Symbianu S60, který za tímto účelem podporuje Nokia, ale nemají zde žádné "podpultové" informace. Všechno jsou to jen spekulace z fóra ruského serveru mobile-review.com.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  06. 07. 2007 06:11

Ale mobil.cz tuto informaci prinesl uz vcera, ze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 06. 07. 2007 09:08

A my jsme zase jako první informovali o modelech 3555 classic a 3510 xpress music... A o takovém Internetu 4G dostupném na Twist kartě, o rekordní pokutě Telefóniky a novém EU tarifu Vodafonu se na zmiňovaném serveru nedočtete vůbec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hujer  |  06. 07. 2007 09:55

... vy pořád jenom za něčím honíte, s někým závodíte, a nás čtenáře odsunujete na druhou kolej. A přitom jsme to právě my, kdo stojíme za vašimi zisky z reklam a udržujeme návštěvnost vašeho webu a vůbec tak nějak při životě, že.
Myslím, že soudný čtenář si zakrátko s vašim jednáním poradí a raději půjde hledat seriózníí informace na jiné weby. Jen namátkou třeba Mobilnaut.cz. Jasně že se nemůže chlubit takovou vehemencí, zázemím a možnostmi, jelikož je limitován třeba jen počtem redaktorů či financemi, ale kolosální a bombastické zprávy neprezentuje jako "king".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  06. 07. 2007 10:17

>> vy pořád jenom za něčím honíte, s někým závodíte, a nás čtenáře odsunujete na druhou kolej.
nepochopil jsem, prosím o vysvětlení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  06. 07. 2007 11:08

Takovydle lidi bych strilel. No a co, tak sem se dozvedel o den pozdejct ze mozna za pul roku bude vylepsena nokie n95, tak to asi prestanu cist mm, abych priste nebyl zaostalej. Bez se radsi zahrabat ty CSSD-volici idiote.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  06. 07. 2007 12:26

Až budeš střílet takovýhle vysírače, dej mi vědět, rád se přidám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  06. 07. 2007 18:48

to bylo fakt na mě nebo ses uklik? jestli ses neuklik na už nechápu nic :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  06. 07. 2007 23:24

Uklik, neboj :) bylo to na toho komunistu co tu nadaval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  07. 07. 2007 01:04

Jezsis, tady nejakej pan hysterka nazyva vsechny ostatni "idioty", je tak chytrej, ze vi, ze autor toho imbecilniho prispevku je volic CSSD, pak najednou je to komunista...
Ze Ty jsi modrobolsevickej volic ODS, co vi vsechno (asi od Ivose Langera)... no, to, kdyz uz jsme u ty politiky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
potapac  |  06. 07. 2007 10:55

myslim ze nikto by sa nestazoval keby kreteni ako ty na seriozne weby ako je mm.cz uz nechodili. vazim si pracu pana Polesneho a viem, ze prioritou su prenho citatelia. kazdy bozi den vidim v diskusiach blbcov, ktori nevedia najst jedinu pozitivnu vec. a potom sa dokazu cudovat nad tym, ze redaktori su voci nim neprijemni. ja by som takisto nedokazal donekonecna odpovedat privetivym tonom. ale ako tu uz velakrat padlo - ste ludia, ktori si na internete iba potrebuju nafuknut svoje ego a v skutocnom zivote ide o zakomplexovanych kriplov, s ktorymi nikto neprehodi ani slovo. ked sa uz tolko vyhrazas a chystas sa odist na iny web, s kludom to sprav, vacsinu serioznych citatelov na mm to istotne potesi. pani redaktori, nepozastavujte sa nad tym, idioti tohto typu vam za to nestoja. dakujem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  06. 07. 2007 15:06

MM už hodně dlouho není seriozním webem člověče nešťasná Stejně to je se Živě a vpodstatě se všemi weby od Computer Pressu. A s reklamou na nich to je tak, že neznám nikoho kdo by neblokoval do poslední mrtě všecky reklamní formáty z CP webů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 06. 07. 2007 16:14

Hanz mě nařkl z toho, že jsem vydal tuto bleskovku "až" o den později než u konkurence. Tak jsem mu jen namátkou ukázal několik zpráv za poslední dva dny, o kterých se u konkurence ještě nepsalo. Jestli je toto nějaký závod... A jak jsem čtenáře odsunul "na druhou kolej" když jim nabídnu více informací než zmíněná konkurence? O úzce zaměřeném serveru Mobilnaut ani nemluvě. Btw. pokud chcete ještě více kvalitních informací o WM zařízeních, podívejte se na www.smartmania.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  07. 07. 2007 10:36

Mají pravdu, někdy mě to připadá,že čtenáři Vás moc nezajímají a melete si svoji.Dojímá mě,že nám podstrkujete články o autech, ty tady alespoň já nehledám.Až je budu chtít najít, půjdu na jejich stránky.Tady se má psát o mobilech a to co nejpodrobněji, nejaktuálněji a nejšikovněji.Poslední Vám jde, první a druhé už zdaleka ne tolik.LG Prada skutečně podrobně hledám marně.Díky za odpověď, K.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muddy  |  06. 07. 2007 11:40

Presne miluji toto hodnoceni. Paklize nekde na webu vyjde informace o necem novem a mobilmania je neuverejni 1 milisekundu pote hned je zaostala a tak. Osobne nepatrim k tem,kteri by meli cas cely den prolezat weby o mobilech a hledat co kde je a neni. Takze jsem rad,ze jsem si to precetl.
Vas to nikdo cist nenuti takze klidek. ( MM ma sve mouchy,sle stale tady procitam recenze rad)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor